Smoesjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:09 schreef Milou__ het volgende:
38.. Komt omdat de sc gister dicht was :p
Ik heb eigenlijk nog nooit een reidende trein gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb altijd zon bang gevoel dat de trein niet meer gaat reiden :p
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een reidende trein gezien
Haha ik zag het ja maar ik had geen zin om te quoten, mobiel gaat niet zo snel..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een reidende trein gezien
Snipverkouden maar voor de rest wel goedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja hoor, daar?
Oh de kaartjesman komt eraan
Ik heb het idee dat de wybertjes die ik gekocht heb, niet meer goed zijn. Ze zijn niet over datum maar zowel zaterdag als gisteren voelde ik me brak. Beide dagen nam ik die dingen.. Ik laat ze ff links liggen..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 06:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen Bootje
Je bent toch niet ziek, hè.
quote:
Strepsils FTW!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de wybertjes die ik gekocht heb, niet meer goed zijn. Ze zijn niet over datum maar zowel zaterdag als gisteren voelde ik me brak. Beide dagen nam ik die dingen.. Ik laat ze ff links liggen..
En hoe!!quote:
Het is een schande!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En hoe!!
Ben dwars door alle wekkers en wake-up calls heen geslapen
Dan nog ruzie met de auto, nederlanders + sneeuw en een ongeluk, en ik was maar weer eens veel te laat op mijn werk
Ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is een schande!![]()
Gelukkig is het bijna weekend
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365329/1/1/100/studie-stoppen-met-roken-ook-ongezond.html
Wat een verband
Wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja!
Hoop alleen dat ik voor die tijd het probleem met de auto opgelost krijg
Of een andere kan kopen...
NET nu je een belangrijk afspraakje hebt gaat hij eikelen
Lekstroom, maar kan niet vinden waar... en rijdend kan de dynamo het laden niet bijhouden.quote:
Je hebt een date o.i.d.?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekstroom, maar kan niet vinden waar... en rijdend kan de dynamo het laden niet bijhouden.
En als ik de meetpennen van de multimeter op de accu zet schiet het vonken, dus daar lijkt me iets niet helemaal in orde...
Moet hem elke nacht aan de lader hangen om heen en terug de baas te komen, en vandaag staat hij inmiddels bij de baas ook al aan de lader, want het was krapaan hier aan toe te komen.
Maar zaterdag gaat door, al moet ik fietsen!
Jepquote:
heerlijk.. dus als je rookt heb je 30% meer kans op diabetes. Als je dan stopt wordt dat 70% (omdat je meer gaat eten). Ik blijf maar roken denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/365329/1/1/100/studie-stoppen-met-roken-ook-ongezond.html
Wat een verband
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekstroom, maar kan niet vinden waar... en rijdend kan de dynamo het laden niet bijhouden.
En als ik de meetpennen van de multimeter op de accu zet schiet het vonken, dus daar lijkt me iets niet helemaal in orde...
Moet hem elke nacht aan de lader hangen om heen en terug de baas te komen, en vandaag staat hij inmiddels bij de baas ook al aan de lader, want het was krapaan hier aan toe te komen.
Maar zaterdag gaat door, al moet ik fietsen!
Met L.no toch?quote:
Hierquote:
Hoe raad je het zoquote:
Knap hequote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:13 schreef DjRex89 het volgende:
Zowel L.no als Dean hebben een weddenschap verloren, nu moeten ze met elkaar daten
En een straf dat dat isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:13 schreef DjRex89 het volgende:
Zowel L.no als Dean hebben een weddenschap verloren, nu moeten ze met elkaar daten
Dat heb ik nog niet kunnen achterhalenquote:
quote:
Ik vind jou ook heel lief hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen als ik die weddenschap had verloren ipv L.no....
Dat is omdat je me nog niet irl kentquote:
Ben heus niet zo snel bang hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is omdat je me nog niet irl kent![]()
Dat vertrouwenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef Psychonikeo het volgende:
kunnen we ook wedden of Dean Limboland haalt of niet?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef Psychonikeo het volgende:
Het was best grappigquote:
Ik gooi de fiets wel achterinquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het was best grappig![]()
Ik zie je al duwen
Rofl..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef Psychonikeo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |