Gevaarlijke uitspraak in deze SCquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt ook.
Ik wil wel iets doen wat warmer is in dit weer.Ijs buiten eten in dit weer kán wel, maar dan wil ik liever iets eten waar ik warm van word.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:53 schreef Bootje84 het volgende:
Ik wil best een buitenlanderdiscussie aan hoor.
Raus!
Ameland is wel leuk voor een dagje ofzo, maar zou er niet direct willen wonen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dr vriend heeft een eigen huis op AmelandAlleen zoekt ze nog graag de gezelligheid op dus zit ze vaker hier dan daar
Ik moest het toch maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef Piles het volgende:
Middag
[..]
Gevaarlijke uitspraak in deze SC
Ben er 1x 1 weekend geweest en dat was super. Ik was dan ook vanaf het begin tot het eind onder invloedquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ameland is wel leuk voor een dagje ofzo, maar zou er niet direct willen wonen...
Maar goed dat ze niet "drinken" zei...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef Piles het volgende:
Middag
[..]
Kennen ze daar Dokkumer koffie?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt ook.
Ik wil wel iets doen wat warmer is in dit weer.Ijs buiten eten in dit weer kán wel, maar dan wil ik liever iets eten waar ik warm van word.
Ja, dat klopt wel enigzinds... maar ze sterven daar het hele jaar dan ook in de toeristen natuurlijk...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben er 1x 1 weekend geweest en dat was super. Ik was dan ook vanaf het begin tot het eind onder invloedAl is een wandeling over t wad wel mega goed tegen een kater
Maar ik mis daar wel de Brabantse gezelligheid hoor
Je wordt meteen als buitenstaander gezien..
Kees!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef Piles het volgende:
Middag
[..]
Geen idee. Ik houd me daar niet mee bezig. In kerkrade heb je veel plaatsen waar je koffie kan drinken raar genoeg.quote:
Pinkpopquote:
Nja, dat is gewoon koffie met een scheut beerenburg. Warm je wel van opquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee. Ik houd me daar niet mee bezig. In kerkrade heb je veel plaatsen waar je koffie kan drinken raar genoeg.
Samen gaan?quote:
Ik zou eerder kiezen voor choclademelk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, dat is gewoon koffie met een scheut beerenburg. Warm je wel van op
Waarom nietquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Rock Werchter, veel beter tot nu toe
Alleen ik durf niet
Alleen is het voor dit jaar uitverkocht, en ga het liefst het hele weekendquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Samen gaan?![]()
[..]
Ik zou eerder kiezen voor choclademelk.
Kamperen is iddquote:
Ik ben alleen naar Pinkpop geweest in 2008. Niks aan de hand hoorquote:
die grappen maken wij hier heul niet!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef Piles het volgende:
Middag
[..]
Hoe is het met jou chick man!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die grappen maken wij hier heul niet!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
Mogguh..
Uitslapen doet een mens goed.
Gastquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
Mogguh..
Uitslapen doet een mens goed.
quote:
Pinkpop is qua festival saai. Ook de bands vallen me altijd een beetje tegen. De echte magie vindt plaats op Lowlandsquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, ik ga gewoon geen discussies aan met jou.
Das een festival van de buitencategoriequote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:22 schreef AMDB het volgende:
Dit jaar ga ik waarschijnlijk naar Sziget toe![]()
Het lijkt me zo verschrikkelijk hèquote:Kamperen is juist het leukste aan een festival
Alsof je veel in je tentje slaaptquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:23 schreef Piles het volgende:
Het lijkt me zo verschrikkelijk hèGewoon kamperen is al niks, laat staan op een festival
Goedmaaksex!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
top! net weer een ruzie uitgesproken
Pauze..?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen kut dat ze 6 dagen moet werken, dus die goedmaaksex duurt nog ff
Dus de laatste dag moet ik met een wasknijper op mijn neus lopen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alsof je veel in je tentje slaaptAls je echt moe bent slaap je overal. Je moet natuurlijk niet elke dag willen douchen, een beetje stinken achteraf mag best.
Nee, dan stink je zelf ookquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus de laatste dag moet ik met een wasknijper op mijn neus lopen?
Wat als ik mezelf schoonmaak met een washandje enzo.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, dan stink je zelf ookOrale seks is ook niet aan te bevelen op de laatste dag.
In de openbare wasruimte?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat als ik mezelf schoonmaak met een washandje enzo.
Nah, gewoon in een tentje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
In de openbare wasruimte?![]()
Je kan wel douchen, maar dan moet je vaak lang wachten.
Een normaal mens staat dan nog te feestenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:40 schreef The_Dean het volgende:
6 uur 's ochtends zijn de douches vrij uitgestorven hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |