Mooi he?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:04 schreef Omnifacer het volgende:
Ik dacht juist dat Genee kandidaat was om na Derksen HR te worden
Overigens JD: Ik zie dat Tobias Kleuver ook lid is van de fanclub van zijn schoonvader
En:quote:Plotseling schoot het door mijn hoofd dat ik voortaan elke maandag in de file zou staan. Na de winterstop heeft RTL7 het programma Voetbal International om half negen – was voorheen half tien – geprogrammeerd. Niet omdat het goed is voor u als kijker of aantrekkelijk voor de makers.
Het is commerciële televisie, de heren in Hilversum denken dat het goed is voor de zender, terwijl de kijkcijfers waarschijnlijk dalen. Voetbal International is het bestbekeken programma van RTL7, met gemiddeld zo’n half miljoen kijkers. Dat is heel veel met een nauwelijks bekeken uitzending over Amerikaanse houthakkers als voorprogramma.
Ik ben wel eens jaloers op onze collega’s van Studio Voetbal, die Boer zoekt vrouw of Paul de Leeuw vóór zich hebben. Wij moeten nu naar half negen om de hele RTL7-avond te trekken, waardoor ik elke maandag door de spits naar Hilversum moet. Protesteren heeft geen zin, bij RTL ben je een speelbal van de commercie.
"en niemand weet waarom Hans Kraay junior elke week aanschuift."quote:We moeten als programmamakers zelf de productiekosten financieren, want RTL investeert niet. Als je die kosten níét voor je rekening neemt, herhalen ze gewoon The A-team of Knightrider nog een keer. Om zo’n seizoen te financieren ga je op zoek naar subsponsors, zoals Toto, Gillette, Gamma en Jupiler.
Als onafhankelijke journalist zit je vervolgens de voetbaltoto in te vullen, je analyseert de Gillette Speler van de Week, een paar notoire klussers die toevallig inkopen doen bij een Gamma-vestiging worden in een dug-out voor de camera getrokken en geven hun voetbalvisie, en een Jupiler-bier drinkende meute op de achtergrond zit instemmend te knikken als ik FC Twente-speler Theo Jansen veroordeel omdat hij onder invloed van alcohol een verkeersongeluk veroorzaakte.
Ook voor het geld hoeven we er niet te gaan zitten, al hebben we een goede reden het toch te doen. Ik zit er om ons merk twee keer per week anderhalf uur in beeld te krijgen, René van der Gijp promoot zijn handel in motivatiespeeches, Wilfred Genee streeft een tv-carrière na en moet in beeld blijven, en niemand weet waarom Hans Kraay junior elke week aanschuift.
Hij heeft echter wel degelijk recht van spreken. Hans was jaren profvoetballer, is succesvol al trainer van Zondaghoofdklasser FC Lienden en covert namens SBS6 de wedstrijden van Oranje. En al die subsponsors willen met alle egards worden behandeld. Lang leve de onafhankelijke journalistiek, al laat ik me door niemand de mond snoeren, want op dat moment ben je zelf ongeloofwaardig.
Sowieso een fantastische column afgelopen weekquote:Op maandag 4 januari 2010 18:15 schreef Veerboot het volgende:
Al opgemerkt trouwens dat Voetbal International vanaf 18 januari op maandag om 20.30 i.p.v. 21.30 uur begint? Derksen is not amused
[..]
En:
[..]
"en niemand weet waarom Hans Kraay junior elke week aanschuift."![]()
toevallig gezien inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2010 18:23 schreef Veerboot het volgende:
Blijft grappig om te zien hoe letterlijk Johan verschillende gezichten kan hebben. Op die foto in de OP is hij echt een koning, gisteren bij Fons de Poel op de achterbank een halve clochard.
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:15 schreef Veerboot het volgende:
"en niemand weet waarom Hans Kraay junior elke week aanschuift."![]()
Niemand die z'n vrouw verder kent, en ze zal ook wel nooit op tv komen, maar als je dit hoort, dan weet je op de één of andere manier dat hij een vrouw heeft die precies bij hem past: cynisch en zonder enige behoefte aan constante gezelligheid.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zijn vrouw Isabelle zegt dan ook: "als ik je wil zien, zet ik de TV wel aan".
Nog even geduld, ik krijg de VI altijd van mijn zwager maar de laatste die ik nu heb is van 16 december. Waarschijnlijk krijg ik hem deze weekquote:Op maandag 4 januari 2010 18:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
OP bijna klaar.
Hier alvast de bingokaart:
[ afbeelding ]
Leuk als Morpheus die foto's nog even inscant. Als hij maar niet in slaap valt.
Inderdaad, ook wel bewonderenswaardig dat hij die kant zo makkelijk laat zien.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb de uitzending gezien en ik omet zeggen dat ik best wel onder de indruk was.
Grappig als iemand toch een menselijke kant blijkt te hebben
quote:Ook voor het geld hoeven we er niet te gaan zitten, al hebben we een goede reden het toch te doen. Ik zit er om ons merk twee keer per week anderhalf uur in beeld te krijgen, René van der Gijp promoot zijn handel in motivatiespeeches, Wilfred Genee streeft een tv-carrière na en moet in beeld blijven, en niemand weet waarom Hans Kraay junior elke week aanschuift.
Lijkt me toch niet. Een man zonder enige vorm van allure en ik twijfel over de netwerkcapaciteiten van zo'n schoolbank journalist.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mij lijkt die Iwan van Duren wel een logische keus om hoofdredacteur te worden.
Maar hij heeft ook een dokter die precies bij hem past.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:01 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Niemand die z'n vrouw verder kent, en ze zal ook wel nooit op tv komen, maar als je dit hoort, dan weet je op de één of andere manier dat hij een vrouw heeft die precies bij hem past: cynisch en zonder enige behoefte aan constante gezelligheid.
In de OP.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef honda1990 het volgende:
Iemand enig idee trouwens waar ik de aflevering van fons de poel en Derksen kan vinden?
Vertel ik je als je even beschrijft wat Johan deed bij Mies.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef honda1990 het volgende:
Iemand enig idee trouwens waar ik de aflevering van fons de poel en Derksen kan vinden?
Er waren allerlei presentatoren die hun zoetsappige waardering uitspraken voor Mies, en toen kwam ineens Derksen met een opmerking als ga jij nou maar eens wat DVD's van Mies Bouwman kijken, dán weet je pas wat echt presenteren is, met die kop van Genee erbijquote:Op maandag 4 januari 2010 20:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Vertel ik je als je even beschrijft wat Johan deed bij Mies.
Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft!quote:De thema-avond wordt verzorgd door Johan Derksen en Evert ten Napel. Op deze avond zullen alle facetten van het amateurvoetbal de revue passeren, zoals (jeugd)opleiding, onze ambitie (1e-klasser en 'herkenbaar'), sponsoring, maar ook de nieuwe accommodatie.
Programma thema-avond 13 januari 2010 in de kantine:
19:45 – 21:00 Presentatie Johan Derksen met als thema: “Amateurvoetbalclub anno 2010”
21:30 – 22:30 Interactief gedeelte o.l.v. Evert ten Napel en presentator van NWC
22:30 – 01:00 Informeel napraten onder het genot van een hapje en een drankje
Als er bij RTL even niets meer te schnabbelen valt verlegt hij gewoon zijn wekterrein. Johanquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:36 schreef Frenkel het volgende:
Ga vanavond bij onze 'lokale voetbalclub' naar een Thema avond:
[..]
Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft!
Evert Ten Napel was er niet, dus heel de avond Johan Derksen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:58 schreef Vasilevski het volgende:
Wel leuk denk ik. Ik studeerde zo'n anderhalf jaar geleden Journalistiek in Zwolle, en toen gaf Johan Derksen een keer een gastcollege. Iedereen lag in een deuk van het lachen, en ook inhoudelijk had hij een goed verhaal over sportjournalistiek, hoewel wel vrij pessimistisch.
Nee, totaal niet. Als ik me ergens sterk kan verbeteren, is dat voor mij ook een reeele optie. Bovendien zie ik de Mol, en zijn bedrijven, nooit onetisch handelen.quote:Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zouden jullie hem minder hoog achten als hij ooit bij een nieuwe zender van John de Mol zou gaan zitten?
Ik ben er zelf nog niet uit.
Volledig mee eens. Het lijkt me trouwens echt vet als De Mol dan gewoon Voetbal Insite zou kopieren, maar met Hugo Borst ipv Hans Kraaijquote:Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Als ik me ergens sterk kan verbeteren, is dat voor mij ook een reeele optie. Bovendien zie ik de Mol, en zijn bedrijven, nooit onetisch handelen.
Egberts kan mooie docu's makenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, die moeten het van likken hebben.
Zonder gein:die Egbers is toch talentloos?
wat voor trekjes?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Pietje, ik volg je lijn grotendeels, maar Genee mag toch nog wel aardig wat irritante trekjes gaan afleren voordat hij echt aangenaam is.
Stopwoordjes, gladde maniertjes, trekken van onechtheid, rare comebacks als iemand een keer wat naars tegen hem zegt en het irritante lachen om zijn eigen slechte grappen.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:18 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
wat voor trekjes?
moet je toch ook doorheen kijken.....tis puur cabaret waar je soms naar zit te kijken, ik kan er wel van genieten hoor.
beetje zuigen, jennen...allemaal voor de show.
beter als dat ie alles maar saai en zonder emotie van een blaadje opleest, toch?
Ik vind Genee een held, Johan ook, ze hebben ook helemaal geen hekel aan elkaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Stopwoordjes, gladde maniertjes, trekken van onechtheid, rare comebacks als iemand een keer wat naars tegen hem zegt en het irritante lachen om zijn eigen slechte grappen.
Verder wel enthousiaste peer hoor.
Waarom zit ie in vredesnaam op een tafel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:58 schreef Veerboot het volgende:
Na-apertje, die Rik van den Boog. Beetje mails van kijkers gaan zitten oplezen en beantwoorden voor een camera.
(Overigens voor de Ajax-fan best een aardige rubriek.)
Erg vermakelijk iddquote:Op zondag 31 januari 2010 11:05 schreef Vasilevski het volgende:
Benadruk het nou niet... Ach, wat maakt het uit. Gefeliciteerd Johan!
Vond z'n column van de week trouwens ook weer sterk.
hahaha, mooi verhaal!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:54 schreef -J-D- het volgende:
Ben nu een stuk of 8 keer bij een uitzending geweest en spreek Johan dan zelf ook altijd wel even.
Een keer ook een interview met hem afgenomen, daarna geen poging meer ondernomen. Wat moet ik hem in godsnaam nog vragen?
On speaking terms is een groot woord, want zoveel info hebben we niet uit te wisselen, maar zijn manager en hij en ik weten elkaar te vinden.
Rare kwasten heeft hij nooit gezegdnoemde hij.
Enigszins aangedikt door Johan, want hij wist wel van het bestaan van zijn fanclub. Maar goed, blijft grappig
Gewoon op hem afstappen als de uitzending afgelopen is, lijkt me?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als ik met hem op de foto wil, wat kan ik dan het beste doen?
Moet je razendsnel zijn, hij is als 1e weg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:28 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Gewoon op hem afstappen als de uitzending afgelopen is, lijkt me?
Toen ik er laatst was, bleef hij wel gewoon zitten na de uitzending om met wat mensen te lullen. Geloof alleen dat hij die kende, dus misschien is het normaal anders inderdaad. In de pauze zitten ze in ieder geval niet op foto's te wachten volgens mij en ze komen pas op het laatste moment binnen aan het begin, dus je enige kans is achteraf denk ik. Of inderdaad slijmen bij de redactie of je even backstage magquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Moet je razendsnel zijn, hij is als 1e weg.
Al 100 keer gezien maar blijft een geweldige compilatie.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil Johan wel eens in 'Gehaktdag' zien bij de AVRO. Met allemaal mensen uit de voetballerij die hem de waarheid vertellen en Johan die ze van repliek mag dienen.
whehehe...met Fido Dido Popie Jopie Jan-yo-yo-yoJoost van Gangelen als sidekick!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:49 schreef Veerboot het volgende:
En ik stel voor dat de uitzending dan gepresenteerd wordt door Humberto Tan.
Volgens mij niet. Hij heeft een tijdje met Jan Joost op de vrijdag(?)-avond een programma gedaan, en heb weleens ergens gelezen dat hij het een prima kerel vond.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Heeft Koning Johan ook een hekel aan Jan-Joost?
Ja is ook zo, heeftie gezegd (en ben ik met hem eens).quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hij heeft een tijdje met Jan Joost op de vrijdag(?)-avond een programma gedaan, en heb weleens ergens gelezen dat hij het een prima kerel vond.
dat dacht ik. kennelijk niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Heeft Koning Johan ook een hekel aan Jan-Joost?
Wat een onzin, Jan-Joost is wel een mooiboy maar weet waar hij over spreekt en neemt de kijker en zijn gasten zeer serieus. Kun je van Humberto 'Fietesse tegen FeeFeeFee' Tan niet zeggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:52 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dat dacht ik. kennelijk niet.
onbegrijpelijk want als je tan een overacting demagoog vindt, wat moet je dan wel niet van de gemaakte popie-jopie van gangelen vinden? dat vind ik een uber-kneus eerste klas.
Wat bedoel je met mooiboy? Zijn hoofd klopt nog minder dan het hoofd van Andy van der Meyde.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:54 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een onzin, Jan-Joost is wel een mooiboy maar weet waar hij over spreekt en neemt de kijker en zijn gasten zeer serieus. Kun je van Humberto 'Fietesse tegen FeeFeeFee' Tan niet zeggen.
Mooiboy/popie jopie/etcquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Wat bedoel je met mooiboy? Zijn hoofd klopt nog minder dan het hoofd van Andy van der Meyde.
Hij zit in de categorie Vennegoor.
toen ik em voor het eerst op tv zag dacht ik dat het ging om een reclame spotje van 7-up/spright met een tot leven gewekte fido dido....quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Wat bedoel je met mooiboy? Zijn hoofd klopt nog minder dan het hoofd van Andy van der Meyde.
Hij zit in de categorie Vennegoor.
En bij Joep Schreuder heb ik altijd het idee dat ie ooit afgetest is bij de screening voor Ome Aart of Frank voor Sesamstraat en toen maar uit pure ellende sportverslaggever is geworden....quote:
Dan zeker Nico Dijkshoorn erbij die eens voorzichtig vraagt hoe het met Truus gaat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:41 schreef HaagsPietje het volgende:
En Van Hanegem......samen met Marianne....
zijn die doordekkens ook online te vinden? laatst had ik er een gezien maar ben de link kwijt....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:50 schreef Zapper het volgende:
En weer een sneer naar Humberto Tan in "Doordekken"
thanks! goed om alvast in te komen voor de hoofdshow van vanavond begint...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:06 schreef DrDentz het volgende:
http://www.eredivisie.nl/video/specials/doordekken
Deed ie uitstekend inderdaad!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:00 schreef honda1990 het volgende:
Wat een verademing om hem te horen analyseren, hij zegt waar het op staat, niet van dat laffe commentaar. Hij hoeft met niemand rekening te houden en doet dat dus niet. Ik heb er gisteren van genoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 03:22 schreef blonchi het volgende:
JoeroegoeweejDat is straat-Spaans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je mal, dat is gewoon Engels. Je spreekt 't als volgt uit: Oeroegoewai.quote:
Ik denk dat Van Marwijk daar niet meer onderuit kan. Vlaar draait een topseizoen, Ooijer laat zien dat hij op zijn laatste benen loopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij was weer heerlijk op dreef gisterIk vind dat hij gelijk had dat Ooijer passe is. Ik hoop dat van Marwijk voor Vlaar kiest op het WK, samen met Mathijsen.
Dan hoeft Ooijer helemaal niet meer mee te doen en kan hockeyboy Mathijsen op de bank.quote:Op zondag 28 februari 2010 17:12 schreef Roberto258 het volgende:
Heitinga is toch nog wel even een klasse beter dan Vlaar, zeker wat na wat die jongen laat zien dit seizoen bij Everton.
Vage mailtjesquote:Beste meneer Derksen, ik zou wel eens willen weten welke scheidsrechters (incl. familie) aandelen ajax bezitten. Er word wel heel erg slap gefloten in de Arena naar mijn mening.
En dan heb ik nog een vraag over de jupilerleague:
Worden de gele en rode kaarten gehaald tegen Haarlem ook ingetrokken? Anders had de knvb beter de 1e seizoenshelft van haarlem mee kunnen rekenen in de stand.
Met vriendelijke Groeten,
4 a 5 keer per week zit er wel zo'n gekke tussen.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
komisch, krijg je vaak dat soort mail?
Dat doe je zelfquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vertel nog eens.
Iemand beging een doodzonde en belde mij tijdens de uitzending. Bijna alles gemist.
Hahaha jahquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:59 schreef Ad_rem het volgende:
Iemand onderbreken met de woorden "Weet je wat ik op jou tegen heb"
Ja, echt te goed! Die dude zit ook een partijtje bescheten te kijken de rest van de uitzending!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:59 schreef Ad_rem het volgende:
Iemand onderbreken met de woorden "Weet je wat ik op jou tegen heb".
BRILJANTquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:47 schreef Omnifacer het volgende:
Op 13.30 is hij ook weer ontzettend Johan
Toen trainde hij me nog ,,, Net zoals hij was keihard op de man tackle training....quote:Op maandag 4 januari 2010 18:06 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Als speler van Veendam
[..]
Mooi he?
Overigens heeft hij in een ander interview/gesprek aangegeven dat Genee én Borst het niet zullen worden. Maar verder is hij daarover kort van stof, want hij wil niet over zijn graf regeren.
25 minuten! Zo wordt het toch weer een weekend waar Derksen als een rode draad doorheen loopt, en dan moet ik Doordekken nog zien en ben ik niet opgestaan voor Muziek voor volwassenen... Zo vallen de dagen tussen de VI-uitzendingen goed te vullen. Het scheelt ook dat Johan alleen bij de echte topzenders te zien is: RTL 7, Eredivisie Live, Rijnmond...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:47 schreef Omnifacer het volgende:
Haha, heerlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:47 schreef Omnifacer het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Download van ' Voetbal International van 5 maart 2010 ' via MegaUpload
"e:Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef HaagsPietje het volgende:
geplaatst door Hork in het FC Den Haag topic:
http://tv.groengeelhart.nl/index.php?p=includes/pages/video&id=119
een vrijwel reguliere voetbal international uitzending gewijd aan FC Den Haag haha!
en dat voor een doodgewone supporters fansite....ik weet niet wat daar precies achter zit, maar vette hulde voor Johan die daar zijn medewerking aan verleent
Bron: http://sigaarsnor.blogspo(...)ontevreden-over.htmlquote:"In het begin werkte dat nog niet zo. Toen ging René achterover liggen, met z'n hand in z'n broek, en heeft hij in anderhalf uur tijd drie keer wat gezegd. Toen zeiden Johan en ik tegen elkaar: misschien moeten we even met René gaan zitten. Dus René komt aan tafel in het kantoor van Voetbal International in Gouda en Johan zegt: 'Even één ding: het gaat verschrikkelijk kut en dat is jouw schuld.'"
"Je zag René echt bijna van z'n stoel afdonderen. Toen zei ik tegen René: 'De bedoeling is dat je iets meer anticipeert, dat je iets vaker mee gaat praten, want dan hebben we een soort gesprek aan tafel'. Daarna is het helemaal goed gekomen met René, maar Johan heeft hem dus even goed gecoacht vanaf dag één."
Hele, hele enge man.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:25 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Haha, heerlijk.
Die gozer is trouwens Jack van Gelder-wannabe:
Johan is keihard, lijkt me een vreselijke man om onder te werken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Veerboot het volgende:
Uit het Voetbal International-topic, moet toch ook even hier:
[..]
&
Johan
[..]
Bron: http://sigaarsnor.blogspo(...)ontevreden-over.html
http://www.eredivisie.nl/(...)elt_nu_met_vuur.htmlquote:
Ben blij dattie opkrast, waardeloze commentator. Die spreekt mensen toe alsof ze kleuters zijn, met dat rare accent van hem. Laat hem maar lekker bij Albert aanschuiven bij Boulevard.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:19 schreef Hg6 het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar Humberto
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=156004
nu alleen nog joep schreuder van de buis af en dan is het gedaan met alle sesamstraat commentatoren!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:24 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ben blij dattie opkrast, waardeloze commentator. Die spreekt mensen toe alsof ze kleuters zijn, met dat rare accent van hem. Laat hem maar lekker bij Albert aanschuiven bij Boulevard.
Edit: even gekeken. Wat is het toch een onuitstaanbaar figuur af en toe
Jahquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:31 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nu alleen nog joep schreuder van de buis af en dan is het gedaan met alle sesamstraat commentatoren!
Reactie van Tan:quote:“Tan maakte afgelopen zondag (de laatste competitiedag - red.) alles wat mooi is aan voetbal kapot met egocentrisch gekwek, slecht acteerwerk en schaamteloze zelfverheerlijking. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft Eredivisie Live presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eigenlijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook zo. Dat wij het goed horen, want wij zijn niet goed bij ons hoofd. Dat is de rotsvaste overtuiging van Humberto Tan, die de kijkers moet toespreken alsof ze net een grote bah hebben gedaan.
Als ik naar hem luister, is het net alsof ik gebukt voor hem sta en moet laten zien dat ik zelf als heel goed mijn billen kan afvegen. Humberto infantiliseert zijn publiek. Humberto Tan kreeg het voor elkaar om een hele middag topamusement in zijn eentje de nek om te draaien. Iedereen die zondag naar Eredivisie Live keek, zag een slecht toneelstuk met in de hoofdrol een d-acteur. Nooit is Humberto oprecht geraakt, nooit ziet hij de emotie. Altijd is hij bezig met een schijtlollig geformuleerd bruggetje naar een volgend itempje.”
quote:Meneer Tan, herkent u zichzelf in de kritiek van Dijkshoorn en Derksen?
“Ik heb het niet gezien. Geen commentaar.”
Wat vindt u van de volgende opmerking van Derksen? “Die man (u dus) schijnt een prettige uitstraling te hebben, maar hij mag stuntelen en kwekken en uit zijn nek lullen. Als je een net pak draagt en er gladgeschoren uitziet, dan ben je een goede presentator.”
“Geen commentaar.”
Klopt het dat Derksen van u niet meer bij u aan tafel mag zitten omdat hij wel eens iets naars over u heeft gezegd?
“Geen reactie.
Uiteindelijk wel op Eredivisie.nl, maar meestal helaas pas nadat de wedstrijden al gespeeld zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
Gisteren Doordekken gemist..
Nergens terug te kijken, of wel..?
Ben jij ook rtlgemist.nl aan het kijken? Toen jij dit postte was ik ongeveer ook bij dat stukjequote:
Inderdaad! Jan is een drinkerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ben jij ook rtlgemist.nl aan het kijken? Toen jij dit postte was ik ongeveer ook bij dat stukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:39 schreef Blinker het volgende:
Fijne aflevering weer!
Ik vond het vorige keer ook al apart dat Frank Lammers een shirt van Unibet aan had.
Niet erg netjes..
Johan had in ieder geval niet een blad voor de mondViel mij ook al op, idd. Niet sympathiek van Lammers, vind hem sowieso een zelfingenomen kwal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag hem in VI vandaag, mooi ding.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:10 schreef Vasilevski het volgende:
Je kunt nu wel een Johan Derksen-usb-stick in de vorm van een sigaar kopen: http://www.vi.nl/webshop/Product/VI-USBsigaar.htm
Jezus wat een gaaf ding.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:10 schreef Vasilevski het volgende:
Je kunt nu wel een Johan Derksen-usb-stick in de vorm van een sigaar kopen: http://www.vi.nl/webshop/Product/VI-USBsigaar.htm
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:10 schreef Vasilevski het volgende:
Aerts is een waardeloze keeper.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:18 schreef Omnifacer het volgende:
Kortzuchtig gelul over Aerts. Hij is een winnaar en Willem II heeft een kutpubliek.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:11 schreef bascross het volgende:
Johan hangt tegenwoordig Mr.Bigstar uit, maar het blijft natuurlijk gewoon een boerenlul uit de Betuwe.
@EredivisieLive Zoek eens een nieuwe uit: https://www.werk.nl/porta(...)?headWords=Webmasterquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef Vasilevski het volgende:
Nog steeds geen Beste Johan en nog steeds geen Doordekken op de site. Waar gaat het heen met deze wereld?
Heeft gewerkt. Vandaag meteen 2 Doordekkens online.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:36 schreef Hg6 het volgende:
[..]
@EredivisieLive Zoek eens een nieuwe uit: https://www.werk.nl/porta(...)?headWords=Webmaster
Heerlijk! Zalig ook om in een discussie te zeggen met een bromstem. Ach dat is voor mij allemaal niet zo rullevantquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
![]()
Het is verbazingwekkend hoe veel tijd ik heb 'doorgebracht' met Johan Derksen de afgelopen drie-vijf jaar. Zijn vocabulaire is echt fantastisch, hij herhaalt veel, maar heeft niet echt stopwoordjes ofzo. Die 'lulkoekbingo-kaart' van hem ook, ik hoor het hem allemaal zo zeggen. Ik zou het jammer vinden als hij met pensioen ging.
Het leek wel alsof hij een stuk in zijn kraag had, of iets anders geestverruimends had genuttigd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, idd. Niet sympathiek van Lammers, vind hem sowieso een zelfingenomen kwal.
Voetbal International #77: Hansie kreeg gelijk van Johan!!?!quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:54 schreef blonchi het volgende:
Geen nabeschouwing van het meest recente programma VI ?
quote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
wel bizar dat leefpatroon van johan, dat kan toch ook niet gezond zijn
Pfff, zit je nog in de jaren 50 of zoquote:Op maandag 5 april 2010 15:13 schreef DrDentz het volgende:
Dat hij zich leent om als een dorpsidioot in die banaantjes te gaan liggen hè? Het lijkt Peter Jan Rens wel in de Haribo.
quote:Op maandag 5 april 2010 18:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Pfff, zit je nog in de jaren 50 of zo
In de jaren 50 was Johan nog 21. Op die leeftijd doe je allemaal wel eens gekke dingen.quote:Op maandag 5 april 2010 18:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Pfff, zit je nog in de jaren 50 of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Hg6 op 06-04-2010 01:06:26 ]
Bingo!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:58 schreef Hg6 het volgende:
[..]
In de jaren 50 was Johan nog 21. Op die leeftijd doe je allemaal wel eens gekke dingen.
Maar het is gewoon not dun om op je 61e als een Hans Worst tussen het snoepgoed te poseren.
Zo'n ijdeltuit kan ik dan gewoon niet meer serieus nemen.
Zal wel voor de centjes zijn hè. Daarvoor kan alles in dit smakeloze land.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:58 schreef Hg6 het volgende:
[..]
In de jaren 50 was Johan nog 21. Op die leeftijd doe je allemaal wel eens gekke dingen.
Maar het is gewoon not dun om op je 61e als een Hans Worst tussen het snoepgoed te poseren.
Zo'n ijdeltuit kan ik dan gewoon niet meer serieus nemen.
Zal wel voor de centjes zijn hè. Daarvoor kan alles in dit smakeloze land.Het is een heel verhaal, maar je snapt m nog niet he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Als jij hier een beetje de popie jopie uit wilt hangen, ga je gang hoor.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het is een heel verhaal, maar je snapt m nog niet he?
Ach, krijg je even geen aandacht? Goed, het topic is voor jou.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het is een heel verhaal, maar je snapt m nog niet he?
whahaha!quote:Op woensdag 7 april 2010 14:55 schreef Veerboot het volgende:
[ afbeelding ]
Dit beeldje schijnt in New Orleans te staan. Lijkt best
Zal wel een redacteurtje van VI zijn die volledig op Mr Big Star Johan parasiteert.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:13 schreef Hg6 het volgende:
Is iemand van jullie dit? http://twitter.com/johanderksen/status/11657259646
Hij heeft het meestal over 'capuchons'quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:36 schreef DrDentz het volgende:
Het is natuurlijk schandalig dat de mensen met de petjes en de paardenstaarten het verzieken voor al de andere mensen. Je durft als vader met je zoon niet meer naar een voetbalwedstrijd, want je moet rennen voor je leven.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:55 schreef Paul het volgende:
Straks is Johan Derksen te gast op 3fm bij Coen en Sander
Je kan hem ook vragen stellen
http://www.bnn.nl/page/coenensandershow/archief/71633
en op de webcam meekijken:
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:29 schreef Babbatuur het volgende:
Dat uitgerekend een boerenlul uit de betuwe als Johan zich in zo'n potsierlijke omgeving laat fotograferen. Hij zal wel denken 'So Whut?' maar het is gewoon not dun om zo te poseren. Maar zo heeft ook Johan zijn jeugdzondes die hem blijven achtervolgen. Dat ie vervolgens dan gaat poseren zo trots als een hond met zeven staarten tussen Haribo-banaantjes is lachwekkend. Hij zal wel een bedrag hebben gekregen voor dit artikel waar een paard de hik van krijgt, want het is gewoon een ordinaire geldwolf natuurlijk.
Een echte Mr. Big Star past natuurlijk voor dit soort ijdeltuiterij, daarom is het onbegrijpelijk dat Derksen zich toch weer leent voor deze platsvloerse flauwekul.
Veendam, het trainde en coachte toen hard op de man .... vette tacklesquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:50 schreef Omnifacer het volgende:
Grappig, bij welke club was dat? Wat voor ervaringen heb je met hem?
Denk dat ik blij mocht zijn dat het bij een paar keer is gebleven ... Toen ik de A1 in kwam was hij inmiddels wegquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Veendam, het trainde en coachte toen hard op de man .... vette tackles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |