abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76406401

Al weer het 17e topic over Johan Derksen. De hoofdredacteur van tijdschrift Voetbal International heeft de meest gevreesde mening in de voetbalwereld, maar doet hier zelf luchtig over.

Verklaring TT: Johan vindt nog genoeg ruimte om zich geloofwaardig te uiten, ook in zijn column, maar in zijn TV-programma wordt hij door de gladde presentator Wilfred Genee van het ene gesponsorde onderdeel naar het volgende geleid. Derksen vult wekelijks de Toto in, wordt in de rug gesteund door Jupiler-drinkend publiek, luistert naar 'notoire klussers die bij het kopen van een wc-pot in de Gamma in een dug out worden getrokken om hun mening over voetbal te geven', bespreekt de Gillette Speler van de Week en maakt reclame voor zijn eigen blad, waarin AZ onder Scheringa altijd positiever werd neergezet dan andere clubs, omdat Scheringa een flink sponsorbedrag aftikte. 'Onafhankelijke sportjournalistiek bestaat dus niet meer', zo citeren wij Johan.

Vorige topic: Johan Derksen #16 - I wish I was in the land of cotton..

Leer de man beter kennen: Uitzending KRO's Zondagavond Laat van 3 januari 2010

Johan is regelmatig te zien in andere TV-programma's. Zo was hij o.a. te gast in Pauw & Witteman, De Wereld Draait Door, Hoe wordt 2010?, Business Class, Wat vindt Nederland? en Zondagavond Laat. Zijn vrouw Isabelle zegt dan ook: "als ik je wil zien, zet ik de TV wel aan".

Op Radio Rijnmond presenteert de besnorde held iedere week het programma 'Muziek voor volwassenen'. Het mag duidelijk zijn dat Johan voetbal ziet als werk en muziek als een grote passie.

[ Bericht 49% gewijzigd door NelsonWandelaar op 04-01-2010 18:34:03 ]
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  maandag 4 januari 2010 @ 18:04:47 #2
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_76406439
Ik dacht juist dat Genee kandidaat was om na Derksen HR te worden

Overigens JD: Ik zie dat Tobias Kleuver ook lid is van de fanclub van zijn schoonvader
pi_76406502

Als speler van Veendam
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:04 schreef Omnifacer het volgende:
Ik dacht juist dat Genee kandidaat was om na Derksen HR te worden

Overigens JD: Ik zie dat Tobias Kleuver ook lid is van de fanclub van zijn schoonvader
Mooi he?

Overigens heeft hij in een ander interview/gesprek aangegeven dat Genee én Borst het niet zullen worden. Maar verder is hij daarover kort van stof, want hij wil niet over zijn graf regeren.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:14:35 #4
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_76406849
Ow, dat is wel weer beter. Hij heeft zich ooit es laten ontvallen dat hij zijn opvolger binnen VI niet ziet, dus ben benieuwd wie het wel wordt.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:15:03 #5
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_76406871
Al opgemerkt trouwens dat Voetbal International vanaf 18 januari op maandag om 20.30 i.p.v. 21.30 uur begint? Derksen is not amused
quote:
Plotseling schoot het door mijn hoofd dat ik voortaan elke maandag in de file zou staan. Na de winterstop heeft RTL7 het programma Voetbal International om half negen – was voorheen half tien – geprogrammeerd. Niet omdat het goed is voor u als kijker of aantrekkelijk voor de makers.

Het is commerciële televisie, de heren in Hilversum denken dat het goed is voor de zender, terwijl de kijkcijfers waarschijnlijk dalen. Voetbal International is het bestbekeken programma van RTL7, met gemiddeld zo’n half miljoen kijkers. Dat is heel veel met een nauwelijks bekeken uitzending over Amerikaanse houthakkers als voorprogramma.

Ik ben wel eens jaloers op onze collega’s van Studio Voetbal, die Boer zoekt vrouw of Paul de Leeuw vóór zich hebben. Wij moeten nu naar half negen om de hele RTL7-avond te trekken, waardoor ik elke maandag door de spits naar Hilversum moet. Protesteren heeft geen zin, bij RTL ben je een speelbal van de commercie.
En:
quote:
We moeten als programmamakers zelf de productiekosten financieren, want RTL investeert niet. Als je die kosten níét voor je rekening neemt, herhalen ze gewoon The A-team of Knightrider nog een keer. Om zo’n seizoen te financieren ga je op zoek naar subsponsors, zoals Toto, Gillette, Gamma en Jupiler.

Als onafhankelijke journalist zit je vervolgens de voetbaltoto in te vullen, je analyseert de Gillette Speler van de Week, een paar notoire klussers die toevallig inkopen doen bij een Gamma-vestiging worden in een dug-out voor de camera getrokken en geven hun voetbalvisie, en een Jupiler-bier drinkende meute op de achtergrond zit instemmend te knikken als ik FC Twente-speler Theo Jansen veroordeel omdat hij onder invloed van alcohol een verkeersongeluk veroorzaakte.

Ook voor het geld hoeven we er niet te gaan zitten, al hebben we een goede reden het toch te doen. Ik zit er om ons merk twee keer per week anderhalf uur in beeld te krijgen, René van der Gijp promoot zijn handel in motivatiespeeches, Wilfred Genee streeft een tv-carrière na en moet in beeld blijven, en niemand weet waarom Hans Kraay junior elke week aanschuift.

Hij heeft echter wel degelijk recht van spreken. Hans was jaren profvoetballer, is succesvol al trainer van Zondaghoofdklasser FC Lienden en covert namens SBS6 de wedstrijden van Oranje. En al die subsponsors willen met alle egards worden behandeld. Lang leve de onafhankelijke journalistiek, al laat ik me door niemand de mond snoeren, want op dat moment ben je zelf ongeloofwaardig.
"en niemand weet waarom Hans Kraay junior elke week aanschuift."
pi_76406989
OP bijna klaar.

Hier alvast de bingokaart:

Leuk als Morpheus die foto's nog even inscant. Als hij maar niet in slaap valt.
Jimmy Carter:
pi_76407214
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:15 schreef Veerboot het volgende:
Al opgemerkt trouwens dat Voetbal International vanaf 18 januari op maandag om 20.30 i.p.v. 21.30 uur begint? Derksen is not amused
[..]

En:
[..]

Sowieso een fantastische column afgelopen week .
  maandag 4 januari 2010 @ 18:23:07 #8
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_76407221
Blijft grappig om te zien hoe letterlijk Johan verschillende gezichten kan hebben. Op die foto in de OP is hij echt een koning, gisteren bij Fons de Poel op de achterbank een halve clochard.
pi_76407291
Maakt me niets uit die tijdswisseling.
  maandag 4 januari 2010 @ 18:26:55 #10
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_76407383
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:23 schreef Veerboot het volgende:
Blijft grappig om te zien hoe letterlijk Johan verschillende gezichten kan hebben. Op die foto in de OP is hij echt een koning, gisteren bij Fons de Poel op de achterbank een halve clochard.
toevallig gezien inderdaad Wat zag Derksen er daar slecht uit zeg.
pi_76407531
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:15 schreef Veerboot het volgende:
.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_76407619
Tja, hoe moeilijk kan het nu zijn om gewoon een 'normaal' gewicht aan te houden? Dus niet graatmager en ook niet moddervet. Hij kan óf alleen maar wat roggebrood en magere yoghurtjes eten óf zich de hele dag door volstoppen met vette rommel. Zwart/wit karakter to the bone.
pi_76407764
Zei Maradona dat ook niet?

Gris no e en mi vida. E blanco ou negro.
Jimmy Carter:
pi_76408319
Ik heb de uitzending gezien en ik omet zeggen dat ik best wel onder de indruk was.
Grappig als iemand toch een menselijke kant blijkt te hebben
Juin uit Eigen Tuin!
pi_76408828
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zijn vrouw Isabelle zegt dan ook: "als ik je wil zien, zet ik de TV wel aan".
Niemand die z'n vrouw verder kent, en ze zal ook wel nooit op tv komen, maar als je dit hoort, dan weet je op de één of andere manier dat hij een vrouw heeft die precies bij hem past: cynisch en zonder enige behoefte aan constante gezelligheid.
  maandag 4 januari 2010 @ 19:12:01 #16
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_76409283
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
OP bijna klaar.

Hier alvast de bingokaart:
[ afbeelding ]

Leuk als Morpheus die foto's nog even inscant. Als hij maar niet in slaap valt.
Nog even geduld, ik krijg de VI altijd van mijn zwager maar de laatste die ik nu heb is van 16 december. Waarschijnlijk krijg ik hem deze week
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_76409861
Ok, Morph. Ik heb het zelf al gezien, maar ik heb de mannen hier niet meer in de hand.

Mij lijkt die Iwan van Duren wel een logische keus om hoofdredacteur te worden.
Jimmy Carter:
pi_76409899
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb de uitzending gezien en ik omet zeggen dat ik best wel onder de indruk was.
Grappig als iemand toch een menselijke kant blijkt te hebben
Inderdaad, ook wel bewonderenswaardig dat hij die kant zo makkelijk laat zien.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_76410718
quote:
Ook voor het geld hoeven we er niet te gaan zitten, al hebben we een goede reden het toch te doen. Ik zit er om ons merk twee keer per week anderhalf uur in beeld te krijgen, René van der Gijp promoot zijn handel in motivatiespeeches, Wilfred Genee streeft een tv-carrière na en moet in beeld blijven, en niemand weet waarom Hans Kraay junior elke week aanschuift.
pi_76410994
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mij lijkt die Iwan van Duren wel een logische keus om hoofdredacteur te worden.
Lijkt me toch niet. Een man zonder enige vorm van allure en ik twijfel over de netwerkcapaciteiten van zo'n schoolbank journalist.
pi_76411196
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:01 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Niemand die z'n vrouw verder kent, en ze zal ook wel nooit op tv komen, maar als je dit hoort, dan weet je op de één of andere manier dat hij een vrouw heeft die precies bij hem past: cynisch en zonder enige behoefte aan constante gezelligheid.
Maar hij heeft ook een dokter die precies bij hem past.
"U kunt kiezen: een hartinfarct of een herseninfarct."
pi_76411434
Wat een triest zaadinterview van die van der poel-idioot. Althans, met name die vergelijking tussen zijn zogenaamd hypocrisie en de hypocrisie van zijn vader.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:18:00 #23
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_76412074
Iemand Johan bij Mies Bouwman langs zien komen ?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:19:12 #24
182728 honda1990
pi_76412118
Iemand enig idee trouwens waar ik de aflevering van fons de poel en Derksen kan vinden?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_76412139
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef honda1990 het volgende:
Iemand enig idee trouwens waar ik de aflevering van fons de poel en Derksen kan vinden?
In de OP.
pi_76412226
Ik vind het merkwaardige karakter van Derksen wel een resultaat van een markant leven met een aantal stevige gebeurtenissen. Zijn jeugd, de rol van zijn vader, de dood van zijn eerste vrouw.

De man -sensitief als hij is, te herkennen aan zijn liefde voor muziek, oog voor detail en verfijnde smaak- is getraumatiseerd, wat zijn hedendaagse karakter bepaalt. Hij heeft een schild om zichzelf heengebouwd.
pi_76412290
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef honda1990 het volgende:
Vertel ik je als je even beschrijft wat Johan deed bij Mies.
Jimmy Carter:
  maandag 4 januari 2010 @ 20:31:22 #28
182728 honda1990
pi_76412702
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Vertel ik je als je even beschrijft wat Johan deed bij Mies.
Er waren allerlei presentatoren die hun zoetsappige waardering uitspraken voor Mies, en toen kwam ineens Derksen met een opmerking als ga jij nou maar eens wat DVD's van Mies Bouwman kijken, dán weet je pas wat echt presenteren is, met die kop van Genee erbij
pi_76412939
Hahaha.

Ok, je wist al dat linkje naar uitzending in de OP staat. Laat je bevindingen daaromtrent nog even horen hier.
Jimmy Carter:
  maandag 4 januari 2010 @ 21:07:03 #30
182728 honda1990
pi_76414536
Mooie uitzending, goede muziek ook al is het absoluut niet mijn smaak zegmaar.
pi_76414669
Ik hoorde onder andere Rave On van Buddy Holly en Women Lovin' Each Other van Mike Bloomfield. Allemaal nummers die ook op de cd Johan Derksen's Muziek voor Volwassenen te vinden zijn. Misschien hebben ze die als soundtrack gebruikt.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:56:24 #32
62489 SimK
Thonbroeder
pi_76443936
Volgens de wiki van Oudewater woont Koert Westerman er ook. Je moet er toch niet aan denken om in een klein plaatsje met Koert Westerman te wonen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:34:43 #33
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_76450571
Ik geloof dat ze samen zelfs een lokaal radiostation bestierd hebben. Je moet het willen
pi_76586895
Morph, zwager nog gesproken?
Jimmy Carter:
pi_76624967
CD Muziek voor volwassenen besteld. Ik ben benieuwd.
Jimmy Carter:
pi_76664246
TerugvindtSnor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76755810
Ga vanavond bij onze 'lokale voetbalclub' naar een Thema avond:
quote:
De thema-avond wordt verzorgd door Johan Derksen en Evert ten Napel. Op deze avond zullen alle facetten van het amateurvoetbal de revue passeren, zoals (jeugd)opleiding, onze ambitie (1e-klasser en 'herkenbaar'), sponsoring, maar ook de nieuwe accommodatie.

Programma thema-avond 13 januari 2010 in de kantine:

19:45 – 21:00 Presentatie Johan Derksen met als thema: “Amateurvoetbalclub anno 2010”
21:30 – 22:30 Interactief gedeelte o.l.v. Evert ten Napel en presentator van NWC
22:30 – 01:00 Informeel napraten onder het genot van een hapje en een drankje
Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft!
pi_76760602
Wel leuk denk ik. Ik studeerde zo'n anderhalf jaar geleden Journalistiek in Zwolle, en toen gaf Johan Derksen een keer een gastcollege. Iedereen lag in een deuk van het lachen, en ook inhoudelijk had hij een goed verhaal over sportjournalistiek, hoewel wel vrij pessimistisch.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 00:08:32 #39
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_76832242
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:36 schreef Frenkel het volgende:
Ga vanavond bij onze 'lokale voetbalclub' naar een Thema avond:
[..]

Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft!
Als er bij RTL even niets meer te schnabbelen valt verlegt hij gewoon zijn wekterrein. Johan

[ Bericht 0% gewijzigd door Zero2Nine op 15-01-2010 09:22:51 (Van die spelfout kreeg een paard nog de hik!) ]
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_76832799
alles wat jullie hier vinden moeten jullie naar de politie brengen. Derksen is simpelweg een held
[ x ]
[ x ]
[ x ]
pi_76960192
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:58 schreef Vasilevski het volgende:
Wel leuk denk ik. Ik studeerde zo'n anderhalf jaar geleden Journalistiek in Zwolle, en toen gaf Johan Derksen een keer een gastcollege. Iedereen lag in een deuk van het lachen, en ook inhoudelijk had hij een goed verhaal over sportjournalistiek, hoewel wel vrij pessimistisch.
Evert Ten Napel was er niet, dus heel de avond Johan Derksen.
Het begon met een gast van RTL ofzo die alla Genee vragen begon te stellen over voetbalnieuwtjes etc.
en daarna begon Johan te vertellen over inderdaad zijn baan bij VI, dat het gewoonweg niet leuk is om met voetballers te werken.

Geweldig gewoon! Alsof je naar een caberatier zat te luisteren, zelfspot, de ene grap na de andere.
pi_77194015
Johan was vrijdag ook wel heel grappig tegen John de Mol vond ik.
Jimmy Carter:
pi_77207373
Zouden jullie hem minder hoog achten als hij ooit bij een nieuwe zender van John de Mol zou gaan zitten?

Ik ben er zelf nog niet uit.
Jimmy Carter:
pi_77207439
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zouden jullie hem minder hoog achten als hij ooit bij een nieuwe zender van John de Mol zou gaan zitten?

Ik ben er zelf nog niet uit.
Nee, totaal niet. Als ik me ergens sterk kan verbeteren, is dat voor mij ook een reeele optie. Bovendien zie ik de Mol, en zijn bedrijven, nooit onetisch handelen.
  zondag 24 januari 2010 @ 13:38:57 #45
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_77207497
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Nee, totaal niet. Als ik me ergens sterk kan verbeteren, is dat voor mij ook een reeele optie. Bovendien zie ik de Mol, en zijn bedrijven, nooit onetisch handelen.
Volledig mee eens. Het lijkt me trouwens echt vet als De Mol dan gewoon Voetbal Insite zou kopieren, maar met Hugo Borst ipv Hans Kraaij
pi_77207549
Borst acteert bij Studio Voetbal, daar zou Johan zo doorheen prikken.

Droomcombi van velen, maar zou niet werken. Geloof me.
Jimmy Carter:
pi_77209281
Ze hebben wel eens samen een terugblik op een WK of een EK gedaan op een publieke zender. Dat was best grappig.

Johan: "Ik heb toch iets meer verstand van voetbal dus neem dat maar van mij aan."
Hugo: "Nee, je hebt mij goed opgeleid, maar inmiddels heb ik meer verstand van voetbal dan jij."

Een soort Jedi Master en Jedi Knight.
pi_77209665
Maar op die momenten zag je toch een ingetogen Hugo, vergeleken met het raaskallen wat hij bij Jack soms doet.
Jimmy Carter:
pi_77210120
Jack en Tom Egberts hebben daarna ook de deur eruit gelopen bij de directie. Hoe ze een RTL-gezicht die nabeschouwing hadden kunnen laten doen. Ik verwacht geen vervolg.
pi_77212470
Ja, die moeten het van likken hebben.

Zonder gein:die Egbers is toch talentloos?
Jimmy Carter:
pi_77212805
ik gedoog egbers omdat ie er al zo lang zit en hij gewoon vaste prik is geworden maar sinds ie af en toe sv presenteert is het me duidelijk geworden dat ie eigenlijk alleen maar ok is in het oplezen van tekstjes die op de autocue staan. geen enkel improvisatievermogen en de uitstraling van een natte krant.

jack heeft wel dat show element in zich en presenteert prima alleen is het een zakkenlikker eerste klas wat soms erg vervelend overkomt,

beste is gewoon genee, verbaal sterk onderlegd, kan aardig improviseren, lult makkelijk weg en durft te `kietelen` en heeft best veel achtergrond kennis en vooral in combinatie met derksen die gewoon zegt wat ie denkt ongeacht wie er tegenover em zit.....topduo!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 24 januari 2010 @ 16:05:27 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77212831
quote:
Op zondag 24 januari 2010 15:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, die moeten het van likken hebben.

Zonder gein:die Egbers is toch talentloos?
Egberts kan mooie docu's maken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77212906
Pietje, ik volg je lijn grotendeels, maar Genee mag toch nog wel aardig wat irritante trekjes gaan afleren voordat hij echt aangenaam is.
Jimmy Carter:
pi_77213222
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Pietje, ik volg je lijn grotendeels, maar Genee mag toch nog wel aardig wat irritante trekjes gaan afleren voordat hij echt aangenaam is.
wat voor trekjes?
moet je toch ook doorheen kijken.....tis puur cabaret waar je soms naar zit te kijken, ik kan er wel van genieten hoor.
beetje zuigen, jennen...allemaal voor de show.

beter als dat ie alles maar saai en zonder emotie van een blaadje opleest, toch?
  zondag 24 januari 2010 @ 16:26:00 #55
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_77213523
Egbers is een goede autocue-lezer, maar een slechte discussieleider/presentator. Van Gelder is een slechte autocue-lezer (als hij heel sporadisch het Sportjournaal presenteert, krijg ik echt kromme tenen), maar een goede discussieleider/presentator op zijn manier. Genee is in beide disciplines goed.

(Waarom bespreken we dit trouwens in het topic van koning Johan? )
pi_77356119
Echt weer een typische Derksen column deze week in de vi, hoe verzint ie het
٩๏̯͡๏)۶
pi_77356304
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:18 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

wat voor trekjes?
moet je toch ook doorheen kijken.....tis puur cabaret waar je soms naar zit te kijken, ik kan er wel van genieten hoor.
beetje zuigen, jennen...allemaal voor de show.

beter als dat ie alles maar saai en zonder emotie van een blaadje opleest, toch?
Stopwoordjes, gladde maniertjes, trekken van onechtheid, rare comebacks als iemand een keer wat naars tegen hem zegt en het irritante lachen om zijn eigen slechte grappen.

Verder wel enthousiaste peer hoor.
Jimmy Carter:
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:21:38 #58
182728 honda1990
pi_77356493
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Stopwoordjes, gladde maniertjes, trekken van onechtheid, rare comebacks als iemand een keer wat naars tegen hem zegt en het irritante lachen om zijn eigen slechte grappen.

Verder wel enthousiaste peer hoor.
Ik vind Genee een held, Johan ook, ze hebben ook helemaal geen hekel aan elkaar
pi_77356522
Genee is natuurlijk geen held, want hij is niet echt.

Johan is real.
Jimmy Carter:
pi_77375730
mooie aan genee is dat hij zichzelf niet zo heel serieus neemt. Hij cijfert zichzelf weg voor het programma dat hij presenteert. Jack van Gelder ziet zichzelf ook als autoriteit. Hij moet het gebeuren in goede banen leiden. Verder mag hij van mij zijn mond houden.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_77385305
Johan voert natuurlijk ook een act op. Een grijze muis op tv scoort niet, dus hij moet overal een harde mening over hebben. En na Haarlem nu ook BV Veendam binnenkort misschien failliet. Lijkt alsof iedere club waar Johan gespeeld heeft binnenkort geschiedenis is.
  donderdag 28 januari 2010 @ 23:16:41 #62
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_77398813
Die schoenen van Johan blijven briljant

donderdag 28 januari 2010 @ 23:35:30 #63
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_77399556
Waar is dat?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:24:55 #65
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77411502
Gister was hij even te zien bij EenVandaag om over Veendam te praten. Zag er slecht uit trouwens Hij is weer als een monnik aan het leven volgens mij.
---
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:58:59 #66
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_77412813
Na-apertje, die Rik van den Boog. Beetje mails van kijkers gaan zitten oplezen en beantwoorden voor een camera.
(Overigens voor de Ajax-fan best een aardige rubriek.)

pi_77420698
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:58 schreef Veerboot het volgende:
Na-apertje, die Rik van den Boog. Beetje mails van kijkers gaan zitten oplezen en beantwoorden voor een camera.
(Overigens voor de Ajax-fan best een aardige rubriek.)

Waarom zit ie in vredesnaam op een tafel?

Verder is het een slap aftreksel van Beste Johan.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:03:46 #68
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77423020
Straks ook Ajax International waarbij Rik van den Boog de hele selectie gaat afzeiken? "Die Sulejmani is maar een heel beperkte voetballer" "Pantelic kan er geen pepernoot van" "Dat spel van Atouba, daar krijgt een paard nog de hik van"
---
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:42:08 #69
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77427575
---
pi_77427601
Idd ik zag het op tv. Realistische taal en geen supporterssentiment.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:55:47 #71
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77428006
Mooi die tekst van Henk Kok: "Dat waren prachtige wedstrijden. Ik herinner mij Johan Derksen met bikkelharde charges".
---
pi_77428034
Typisch hè. Toen hij nog speelde maakte niemand zich druk om de voetballer Johan Derksen, en nu hij een grote mond op televisie heeft herinnert iedereen zijn harde spel.
pi_77428149
Net doordekken was ook weer lache, hij had z'n groene schoenen weer aan
pi_77470643

Hij is vandaag 61 jaar geworden.

pi_77470709
Gefeliciteerd Johan
pi_77471755
Benadruk het nou niet... Ach, wat maakt het uit. Gefeliciteerd Johan!

Vond z'n column van de week trouwens ook weer sterk.
pi_77472128
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:05 schreef Vasilevski het volgende:
Benadruk het nou niet... Ach, wat maakt het uit. Gefeliciteerd Johan!

Vond z'n column van de week trouwens ook weer sterk.
Erg vermakelijk idd
pi_77530669
Genee is goed vanavond, beetje ingetogen.
Jimmy Carter:
  woensdag 3 februari 2010 @ 17:17:13 #79
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_77597651
Geen Beste Johan vandaag?
pi_77600190
Iets later
pi_77678143
pi_77687332
ODOL!!!!!!
Jimmy Carter:
pi_77688183
jezus wat heb ik een zin in het WK als je dit allemaal leest zeg.......fuck de avond etappe van Mart Smeets, dit zijn de programmas die je over 30 jaar nog heugen!!!!

benieuwd naar de deskundigen....jan mulder? hugo borst?
pi_77691610
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
ODOL!!!!!!
pi_77692645
Hugo en Jan hebben een contract bij de NOS, kan me niet voorstellen dat die zomaar bij RTL aanschuiven.
pi_77853813
Ik kreeg van de week een mailtje van een bedrijf dat 'bereid is t-shirts en polo's te bedrukken' met een plaatje van Derksen erop en de tekst 'Lid van de Johan Derksen fanclub'.
Helaas, 'commerciële uitbuiting' van zijn naam wordt niet toegestaan door zijn management, maar dat wisten we al langer.
pi_77854107
Hey J.D.

Vroeg me af hoe vaak jij inmiddels een uitzending van Voetbal International hebt bijgewoond?
En ben je dan on speaking terms met de grootmeester himself? Of word je dan genegeerd omdat ie jullie rare kwasten vindt, zoals ie wel eens heeft laten doorschemeren.....
pi_77854637
Ben nu een stuk of 8 keer bij een uitzending geweest en spreek Johan dan zelf ook altijd wel even.
Een keer ook een interview met hem afgenomen, daarna geen poging meer ondernomen. Wat moet ik hem in godsnaam nog vragen?
On speaking terms is een groot woord, want zoveel info hebben we niet uit te wisselen, maar zijn manager en hij en ik weten elkaar te vinden.
Rare kwasten heeft hij nooit gezegd noemde hij.

Enigszins aangedikt door Johan, want hij wist wel van het bestaan van zijn fanclub. Maar goed, blijft grappig
pi_77854688
Als ik met hem op de foto wil, wat kan ik dan het beste doen?
Jimmy Carter:
pi_77854787
Naar een uitzending gaan en slijmen bij de redactie van het programma
pi_77854817
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:54 schreef -J-D- het volgende:
Ben nu een stuk of 8 keer bij een uitzending geweest en spreek Johan dan zelf ook altijd wel even.
Een keer ook een interview met hem afgenomen, daarna geen poging meer ondernomen. Wat moet ik hem in godsnaam nog vragen?
On speaking terms is een groot woord, want zoveel info hebben we niet uit te wisselen, maar zijn manager en hij en ik weten elkaar te vinden.
Rare kwasten heeft hij nooit gezegd noemde hij.

Enigszins aangedikt door Johan, want hij wist wel van het bestaan van zijn fanclub. Maar goed, blijft grappig
hahaha, mooi verhaal!
we mogen van geluk spreken want hier wordt historische tv gemaakt en over 20 jaar zeg je tegen elkaar: weet je nog, die tijd van derksen kraay en gijp, dat je elke week voor de tv zat alsof je naar een theatervoorstelling ging ipv een beetje over voetbal ouwehoeren....

net mezelf via de site opgegeven, benieuwd of ik een mailtje terug krijg. blijf ze gewoon net zo lang stalken tot we uitgenodigd worden
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:28:35 #92
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_77858431
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als ik met hem op de foto wil, wat kan ik dan het beste doen?
Gewoon op hem afstappen als de uitzending afgelopen is, lijkt me?
pi_77858782
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:28 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Gewoon op hem afstappen als de uitzending afgelopen is, lijkt me?
Moet je razendsnel zijn, hij is als 1e weg.
pi_77858812
Idd soms zie je hem al weglopen tijdens de aftiteling.
pi_77859077
Even gezellig bij hem langs in Oudewater zal hij ook wel gezellig vinden.
Jimmy Carter:
  woensdag 10 februari 2010 @ 20:50:13 #96
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_77859453
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Moet je razendsnel zijn, hij is als 1e weg.
Toen ik er laatst was, bleef hij wel gewoon zitten na de uitzending om met wat mensen te lullen. Geloof alleen dat hij die kende, dus misschien is het normaal anders inderdaad. In de pauze zitten ze in ieder geval niet op foto's te wachten volgens mij en ze komen pas op het laatste moment binnen aan het begin, dus je enige kans is achteraf denk ik. Of inderdaad slijmen bij de redactie of je even backstage mag
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:26:43 #97
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77909241
Vanmorgen op Radio Veronica: "afsoopkom". Genee had zich bescheurd
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77915161
Welk programma?
Jimmy Carter:
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:28:59 #99
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77915416
Als je niet wil dat je de grappen van Rene al kent moet je niet naar Veronica luisteren volgens mij daar komen ze eerst en dan later zegt ie het nog een keer bij VI. Ben ook wel benieuwd naar de bewuste uitzending want kan vanavond helaas geen VI kijken.
---
  vrijdag 12 februari 2010 @ 12:32:28 #100
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_77915507
Bij Morguh Rick o.i.d.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_77915940
Je kunt zeggen wat je wilt van Derksen,maar het is en blijft een vakman en iemand die zijn mondje
roert wanneer het echt nodig is. Dat hij bepaalde voorkeuren heeft, dat moge zo zijn,maar dat valt
in het niet als je de man hoort praten over feitenin het hedendaagse voetbal daar waar de
meeste andere 'gesubsidieerde' analisten niks zeggende verhalen ophangen alleen maar omdat
ze zijn ingehuurd om de tijd in te vullen.
75 topics = FIN
pi_77919761

Dat bericht
pi_77919810
Loopt lekker..
Jimmy Carter:
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:34:01 #104
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77919816
"Straks denken ze nog dat ik zelf achter die site zit"
---
pi_77919846
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:46:13 #106
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77920279
quote:
Al 100 keer gezien maar blijft een geweldige compilatie.
---
pi_77921134
Ik wil Johan wel eens in 'Gehaktdag' zien bij de AVRO. Met allemaal mensen uit de voetballerij die hem de waarheid vertellen en Johan die ze van repliek mag dienen.
pi_77924517
Zou zeker mooi zijn.

Verdonk zit er in, Paay waarschijnlijk. Hopelijk worden de anderen ook snel bekend.
Jimmy Carter:
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 12 februari 2010 @ 16:39:08 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77924575
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil Johan wel eens in 'Gehaktdag' zien bij de AVRO. Met allemaal mensen uit de voetballerij die hem de waarheid vertellen en Johan die ze van repliek mag dienen.
Hans Kraaij moet zeker meedoen dan
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77924662
Sr. en Jr. !!!
Jimmy Carter:
pi_77924674
En Jonker, Gullit en Petrovic.
Jimmy Carter:
pi_77924690
En Van Hanegem......samen met Marianne....
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:42:37 #113
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_77924719
Wiljan Vloet.
pi_77924763
+ Dirkje "de demagoog" Kuyt!
pi_77924767
Whahaha.
Vloet in een aparte uitzending die hij helemaal mag volbazelen.
Jimmy Carter:
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:49:56 #116
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_77924955
En ik stel voor dat de uitzending dan gepresenteerd wordt door Humberto Tan.
pi_77924997
Ja wel met een echte toppresentator. Dan doet Johan ook een mutsje op.
pi_77925013
Goeien-avund.

De trajonele aanlyticus Jan Derksen is vanavund bij ons.
Jimmy Carter:
pi_77925210
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:49 schreef Veerboot het volgende:
En ik stel voor dat de uitzending dan gepresenteerd wordt door Humberto Tan.
whehehe...met Fido Dido Popie Jopie Jan-yo-yo-yoJoost van Gangelen als sidekick!
pi_77925634
Heeft Koning Johan ook een hekel aan Jan-Joost?
Jimmy Carter:
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:22:45 #121
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_77925811
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Volgens mij niet. Hij heeft een tijdje met Jan Joost op de vrijdag(?)-avond een programma gedaan, en heb weleens ergens gelezen dat hij het een prima kerel vond.

pi_77926008
WTF dat filmpje?
Jimmy Carter:
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:35:05 #123
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_77926196
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Hij heeft een tijdje met Jan Joost op de vrijdag(?)-avond een programma gedaan, en heb weleens ergens gelezen dat hij het een prima kerel vond.
Ja is ook zo, heeftie gezegd (en ben ik met hem eens).
pi_77926646
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
dat dacht ik. kennelijk niet.
onbegrijpelijk want als je tan een overacting demagoog vindt, wat moet je dan wel niet van de gemaakte popie-jopie van gangelen vinden? dat vind ik een uber-kneus eerste klas.

hoewel, misschien op joep "Kindergarten Cop" Schreuder na dan....
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:54:08 #125
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_77926690
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:52 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

dat dacht ik. kennelijk niet.
onbegrijpelijk want als je tan een overacting demagoog vindt, wat moet je dan wel niet van de gemaakte popie-jopie van gangelen vinden? dat vind ik een uber-kneus eerste klas.
Wat een onzin, Jan-Joost is wel een mooiboy maar weet waar hij over spreekt en neemt de kijker en zijn gasten zeer serieus. Kun je van Humberto 'Fietesse tegen FeeFeeFee' Tan niet zeggen.
pi_77926824
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:54 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Wat een onzin, Jan-Joost is wel een mooiboy maar weet waar hij over spreekt en neemt de kijker en zijn gasten zeer serieus. Kun je van Humberto 'Fietesse tegen FeeFeeFee' Tan niet zeggen.
Wat bedoel je met mooiboy? Zijn hoofd klopt nog minder dan het hoofd van Andy van der Meyde.
Hij zit in de categorie Vennegoor.
Jimmy Carter:
  vrijdag 12 februari 2010 @ 18:02:56 #127
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_77926964
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Wat bedoel je met mooiboy? Zijn hoofd klopt nog minder dan het hoofd van Andy van der Meyde.
Mooiboy/popie jopie/etc
pi_77927058
Grmpf.. whaha ok. Ik kan er moeilijk naar kijken.
Jimmy Carter:
pi_77928669
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

toen ik em voor het eerst op tv zag dacht ik dat het ging om een reclame spotje van 7-up/spright met een tot leven gewekte fido dido....
pi_77928691
hahaha. Mooi gezegd.
Jimmy Carter:
pi_77928844
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
hahaha. Mooi gezegd.
En bij Joep Schreuder heb ik altijd het idee dat ie ooit afgetest is bij de screening voor Ome Aart of Frank voor Sesamstraat en toen maar uit pure ellende sportverslaggever is geworden....
pi_77928862
Ja, zachte G werkt al niet mee en stompzinnige vraagstelling.
Jimmy Carter:
pi_78042672
Vanavond weer on fire!
Jimmy Carter:
pi_78053476
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:41 schreef HaagsPietje het volgende:
En Van Hanegem......samen met Marianne....
Dan zeker Nico Dijkshoorn erbij die eens voorzichtig vraagt hoe het met Truus gaat.

Presentatoren moeten over het algemeen een beetje populair doen, maar ik zie liever JJvG dan Tan. Vooral omdat Tan ook nog in al die reclames van de Sponsor Bingo Loterij zit. Op dat moment wil je al helemaal geen "prachtige prijse" meer winnen.
  woensdag 17 februari 2010 @ 10:13:08 #135
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_78090469
Haha, Johan in de VARA-gids (om zijn favoriete YouTube-video's te kiezen): "De snotapen die voor diskjockey spelen, mogen niet zelf hun plaatjes uitkiezen, maar moeten zich houden aan een 'format'."

pi_78149976
"Dzjoeventoes"
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 08:28:48 #138
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78172147
"Mr. Big Star" viel weer net bij Radio Veronica
  vrijdag 19 februari 2010 @ 08:56:35 #139
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78172529
Hij was weer heerlijk op dreef gister Ik vind dat hij gelijk had dat Ooijer passe is. Ik hoop dat van Marwijk voor Vlaar kiest op het WK, samen met Mathijsen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 18:00:06 #140
182728 honda1990
pi_78192521
Wat een verademing om hem te horen analyseren, hij zegt waar het op staat, niet van dat laffe commentaar. Hij hoeft met niemand rekening te houden en doet dat dus niet. Ik heb er gisteren van genoten
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:50:24 #141
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78196154
En weer een sneer naar Humberto Tan in "Doordekken"
pi_78196708
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:50 schreef Zapper het volgende:
En weer een sneer naar Humberto Tan in "Doordekken"
zijn die doordekkens ook online te vinden? laatst had ik er een gezien maar ben de link kwijt....

straks is het weer feest! mis tot nu een beetje het gekat en een sneer van Johan richting de Olympische Spelen en dan met name dat verwijfde kut schaatsen.....
pi_78196942
quote:
thanks! goed om alvast in te komen voor de hoofdshow van vanavond begint...
hoewel, kijk het wel erna, want anders hoef ik VI niet meer te kijken = dubbel
pi_78203814
Op de cuvver!
Jimmy Carter:
pi_78212528
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 18:00 schreef honda1990 het volgende:
Wat een verademing om hem te horen analyseren, hij zegt waar het op staat, niet van dat laffe commentaar. Hij hoeft met niemand rekening te houden en doet dat dus niet. Ik heb er gisteren van genoten
Deed ie uitstekend inderdaad!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 03:22:15 #147
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_78217080
Joeroegoeweej
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_78217131
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 03:22 schreef blonchi het volgende:
Joeroegoeweej
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is straat-Spaans.
pi_78330197
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 03:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat is straat-Spaans.
Ben je mal, dat is gewoon Engels. Je spreekt 't als volgt uit: Oeroegoewai.

Maar goed, nu OT:

Derksen over hemzelf (zelfspot): "Mij noemden ze niet voor niks de Puskas van de Veenkoloniën"

Fighting for peace is like screwing for virginity.
pi_78330209
Hij kon toch met z'n linkerbeen een blik erwtensoep openmaken ofzo? Wat een toppert.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 februari 2010 @ 13:41:42 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78341806
"Heee jongen ik kan toch niks met die vuurpijlen"
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:07:38 #152
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_78430346
Derksen is zo/straks te horen op Radio2.
pi_78505072
Johan is in bloedvorm. Welke politieke partij zoekt nog een lijsttrekker?
Jimmy Carter:
pi_78505201
Johan is VVD geloof ik.
pi_78505272
M'n broer ook. Winston Wandelaar.

Iedereen maakt fouten.
Jimmy Carter:
pi_78544751
Leuk!
Jimmy Carter:
pi_78555766
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 08:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij was weer heerlijk op dreef gister Ik vind dat hij gelijk had dat Ooijer passe is. Ik hoop dat van Marwijk voor Vlaar kiest op het WK, samen met Mathijsen.
Ik denk dat Van Marwijk daar niet meer onderuit kan. Vlaar draait een topseizoen, Ooijer laat zien dat hij op zijn laatste benen loopt.
pi_78557613
Heitinga is toch nog wel even een klasse beter dan Vlaar, zeker wat na wat die jongen laat zien dit seizoen bij Everton.
pi_78557645
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:12 schreef Roberto258 het volgende:
Heitinga is toch nog wel even een klasse beter dan Vlaar, zeker wat na wat die jongen laat zien dit seizoen bij Everton.
Dan hoeft Ooijer helemaal niet meer mee te doen en kan hockeyboy Mathijsen op de bank.
pi_78569794
Heitinga, Mathijsen zou het meest logisch zijn.
Jimmy Carter:
pi_78596733
quote:
Beste meneer Derksen, ik zou wel eens willen weten welke scheidsrechters (incl. familie) aandelen ajax bezitten. Er word wel heel erg slap gefloten in de Arena naar mijn mening.

En dan heb ik nog een vraag over de jupilerleague:
Worden de gele en rode kaarten gehaald tegen Haarlem ook ingetrokken? Anders had de knvb beter de 1e seizoenshelft van haarlem mee kunnen rekenen in de stand.

Met vriendelijke Groeten,
Vage mailtjes
pi_78596823
De mensen denken blijkbaar dat Johan wat met de fanclub, daar waar al z'n jeugdzonden opgehaald worden, te maken heeft.
pi_78605532
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:53 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Vage mailtjes
komisch, krijg je vaak dat soort mail?
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 6 maart 2010 @ 02:30:16 #165
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_78804484
Konjo ik kan het programma RTL uitzending gemist van 5 maart niet openen.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
pi_78806714
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:54 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

komisch, krijg je vaak dat soort mail?
4 a 5 keer per week zit er wel zo'n gekke tussen.
pi_78807313
Uitzending al terug te zien?
Jimmy Carter:
pi_78808509
die grap gister over Linda de Mol

hahahahahahahahaha
pi_78808639
Vertel nog eens.

Iemand beging een doodzonde en belde mij tijdens de uitzending. Bijna alles gemist.
Jimmy Carter:
pi_78811665
Ja, wacht maar even tot het op youtube staat,
Veel leuker om te zien

edit:

zaterdag 6 maart 2010 @ 14:29:03 #171
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_78813847
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vertel nog eens.

Iemand beging een doodzonde en belde mij tijdens de uitzending. Bijna alles gemist.
Dat doe je zelf Neem dan ook niet op.
Was idd een briljant moment!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:24:52 #172
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_78817521
Hij staat inmiddels op YouTube hoor

Bekijk deze YouTube-video

-edit: oh, Frenkel had 'm al eerder gespot zie ik.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:47:43 #173
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_78822235

Op 13.30 is hij ook weer ontzettend Johan
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:53:50 #174
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_78822435
En op 20.00 weer
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:59:22 #175
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_78822623
Iemand onderbreken met de woorden "Weet je wat ik op jou tegen heb"

Haha wat faalt de comeback van die gast hard

[ Bericht 31% gewijzigd door Ad_rem op 06-03-2010 19:06:37 ]
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:59:42 #176
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_78822633
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:59 schreef Ad_rem het volgende:
Iemand onderbreken met de woorden "Weet je wat ik op jou tegen heb"
Hahaha jah
pi_78827534
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:59 schreef Ad_rem het volgende:
Iemand onderbreken met de woorden "Weet je wat ik op jou tegen heb".
Ja, echt te goed! Die dude zit ook een partijtje bescheten te kijken de rest van de uitzending!
pi_78828829
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:47 schreef Omnifacer het volgende:

BRILJANT
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:58:21 #179
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_78828917
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:06 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Als speler van Veendam
[..]

Mooi he?

Overigens heeft hij in een ander interview/gesprek aangegeven dat Genee én Borst het niet zullen worden. Maar verder is hij daarover kort van stof, want hij wil niet over zijn graf regeren.
Toen trainde hij me nog ,,, Net zoals hij was keihard op de man tackle training....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_78829472
Goh hebben ze daar ook al Dat Zeg Ik.
pi_78829664
Geniaal stuk zeg.
Die man moet gewoon een draai om z'n oren als een vent accepteren en niet met lulkoek komen.
pi_78832721
quote:

25 minuten! Zo wordt het toch weer een weekend waar Derksen als een rode draad doorheen loopt, en dan moet ik Doordekken nog zien en ben ik niet opgestaan voor Muziek voor volwassenen... Zo vallen de dagen tussen de VI-uitzendingen goed te vullen. Het scheelt ook dat Johan alleen bij de echte topzenders te zien is: RTL 7, Eredivisie Live, Rijnmond...

Maar serieus, leuke uitzending, al is het alweer van een tijdje geleden. Dat zal de nachtmerrie zijn van al die types zoals die andere gast: je denkt daar te gaan zitten en een positief sprookje over Feyenoord te vertellen, blijkt dat je tegenover de snor zit.

Deze man kwam overigens weer eens terug op het "Scheringa-verhaal" over Johan, wat Johan uiteraard ontkent. Wat is de waarheid hiervan eigenlijk?
pi_78832876
Volgens mij herhaalt die man gewoon wat Johan in Profiel zelf zei. Dat ze een kritisch stuk over Scheringa niet plaatsten uit angst hun grote sponsor kwijt te raken.
pi_78832937
Mjaa... Johan heeft zoiets inderdaad ook wel eens toegegeven. Herinner het me niet precies.
Jimmy Carter:
pi_78833798
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:10 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Uitzending al terug te zien?
Download van ' Voetbal International van 5 maart 2010 ' via MegaUpload
pi_78834315
Dank.
Jimmy Carter:
  zondag 7 maart 2010 @ 11:25:22 #187
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_78841240
quote:

Haha, heerlijk.

Die gozer is trouwens Jack van Gelder-wannabe:

zondag 7 maart 2010 @ 15:22:36 #188
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_78848575
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:15:45 #189
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_78996067
Uit het Voetbal International-topic, moet toch ook even hier:
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:25 schreef HaagsPietje het volgende:
geplaatst door Hork in het FC Den Haag topic:

http://tv.groengeelhart.nl/index.php?p=includes/pages/video&id=119

een vrijwel reguliere voetbal international uitzending gewijd aan FC Den Haag haha!
en dat voor een doodgewone supporters fansite....ik weet niet wat daar precies achter zit, maar vette hulde voor Johan die daar zijn medewerking aan verleent
&

Johan
quote:
"In het begin werkte dat nog niet zo. Toen ging René achterover liggen, met z'n hand in z'n broek, en heeft hij in anderhalf uur tijd drie keer wat gezegd. Toen zeiden Johan en ik tegen elkaar: misschien moeten we even met René gaan zitten. Dus René komt aan tafel in het kantoor van Voetbal International in Gouda en Johan zegt: 'Even één ding: het gaat verschrikkelijk kut en dat is jouw schuld.'"

"Je zag René echt bijna van z'n stoel afdonderen. Toen zei ik tegen René: 'De bedoeling is dat je iets meer anticipeert, dat je iets vaker mee gaat praten, want dan hebben we een soort gesprek aan tafel'. Daarna is het helemaal goed gekomen met René, maar Johan heeft hem dus even goed gecoacht vanaf dag één."
Bron: http://sigaarsnor.blogspo(...)ontevreden-over.html
pi_78996135
quote:
Op zondag 7 maart 2010 11:25 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Haha, heerlijk.

Die gozer is trouwens Jack van Gelder-wannabe:

Hele, hele enge man.
Jimmy Carter:
pi_78996276
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 23:15 schreef Veerboot het volgende:
Uit het Voetbal International-topic, moet toch ook even hier:
[..]

&

Johan
[..]

Bron: http://sigaarsnor.blogspo(...)ontevreden-over.html
Johan is keihard, lijkt me een vreselijke man om onder te werken.
pi_78997294
Ach, een eerlijke baas is ook wel eens leuk. Al zal hij z'n werknemers wel aardig afbeulen. Behalve dan verslaggevers die in Thailand niet bestaande gokschandalen mogen opsporen.

Overigens vandaag ook weer even politiek deskundige J. Derksen in de VI.
pi_78997355
Johan is niet echt een piepel manager.
pi_79035167
Doordekken van afgelopen vrijdag is alweer achterhaald, maar er zitten een paar leuke momentjes in.
pi_79035305
Linkje naar DD?
Jimmy Carter:
pi_79035359
Over z'n huwelijk en hoe dat tot stand kwam enzo hè? Wel leuk dat we nu eens een andere kant van Johan te zien krijgen. De romanticus.
pi_79035522
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Linkje naar DD?
http://www.eredivisie.nl/(...)elt_nu_met_vuur.html

Over politiek, Johans huwelijk, hoe Genee zijn vrouw ten huwelijk vroeg, enz.

Edit: en een sms-je van Gijp.

[ Bericht 8% gewijzigd door Vasilevski op 11-03-2010 21:43:59 ]
pi_79095713
pi_79118659
Ben zeer benieuwd naar zijn vrouw eigenlijk.

Maar ze blijft goed verborgen.
Jimmy Carter:
pi_79275101
Geen Beste Johan vandaag?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 maart 2010 @ 14:29:42 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_79295176
tis hem gelukt, Humberto Tan eruit werken
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:38:59 #203
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_79295506
Bestwel erg eigenlijk
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:39:35 #204
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_79295531
Humberto reageerde wel netjes bij RTL Boulevard.
Bedankt Hans.
pi_79295573
Hahahahaha, Humberto Tan weggewerkt

WAT EEN BAAS
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_79317801
Johan ontkent dit dus net in Shownieuws.
pi_79320829
En we zwaaien met z'n allen naar Humberto
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=156004
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:24:01 #208
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79320957
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:19 schreef Hg6 het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar Humberto
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=156004
Ben blij dattie opkrast, waardeloze commentator. Die spreekt mensen toe alsof ze kleuters zijn, met dat rare accent van hem. Laat hem maar lekker bij Albert aanschuiven bij Boulevard.

Edit: even gekeken. Wat is het toch een onuitstaanbaar figuur af en toe
pi_79321097
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:24 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ben blij dattie opkrast, waardeloze commentator. Die spreekt mensen toe alsof ze kleuters zijn, met dat rare accent van hem. Laat hem maar lekker bij Albert aanschuiven bij Boulevard.

Edit: even gekeken. Wat is het toch een onuitstaanbaar figuur af en toe
nu alleen nog joep schreuder van de buis af en dan is het gedaan met alle sesamstraat commentatoren!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:31:49 #210
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79321116
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 00:31 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

nu alleen nog joep schreuder van de buis af en dan is het gedaan met alle sesamstraat commentatoren!
Jah

Ik zou die column van Dijkshoorn over Tan nog wel eens terug willen lezen . Ik vind hier een stukje iig:
quote:
“Tan maakte afgelopen zondag (de laatste competitiedag - red.) alles wat mooi is aan voetbal kapot met egocentrisch gekwek, slecht acteerwerk en schaamteloze zelfverheerlijking. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft Eredivisie Live presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eigenlijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook zo. Dat wij het goed horen, want wij zijn niet goed bij ons hoofd. Dat is de rotsvaste overtuiging van Humberto Tan, die de kijkers moet toespreken alsof ze net een grote bah hebben gedaan.

Als ik naar hem luister, is het net alsof ik gebukt voor hem sta en moet laten zien dat ik zelf als heel goed mijn billen kan afvegen. Humberto infantiliseert zijn publiek. Humberto Tan kreeg het voor elkaar om een hele middag topamusement in zijn eentje de nek om te draaien. Iedereen die zondag naar Eredivisie Live keek, zag een slecht toneelstuk met in de hoofdrol een d-acteur. Nooit is Humberto oprecht geraakt, nooit ziet hij de emotie. Altijd is hij bezig met een schijtlollig geformuleerd bruggetje naar een volgend itempje.”
Reactie van Tan:
quote:
Meneer Tan, herkent u zichzelf in de kritiek van Dijkshoorn en Derksen?
“Ik heb het niet gezien. Geen commentaar.”
Wat vindt u van de volgende opmerking van Derksen? “Die man (u dus) schijnt een prettige uitstraling te hebben, maar hij mag stuntelen en kwekken en uit zijn nek lullen. Als je een net pak draagt en er gladgeschoren uitziet, dan ben je een goede presentator.”
“Geen commentaar.”
Klopt het dat Derksen van u niet meer bij u aan tafel mag zitten omdat hij wel eens iets naars over u heeft gezegd?
“Geen reactie.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 00:35:59 #211
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79373553
Gisteren Doordekken gemist..

Nergens terug te kijken, of wel..?
Signature
pi_79374114
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 15:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
Gisteren Doordekken gemist..

Nergens terug te kijken, of wel..?
Uiteindelijk wel op Eredivisie.nl, maar meestal helaas pas nadat de wedstrijden al gespeeld zijn.
  maandag 22 maart 2010 @ 02:20:05 #214
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79436072
Fijn dat die Tan eindelijk weg is
  dinsdag 23 maart 2010 @ 00:55:24 #215
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79476181
Wat is dat toch met Derksen dat hij echt aan IEDERE man refereert als 'jongen'. Nu ook weer, heeft hij het over een of andere miljonair van achterin de vijftig, en dat is dan een 'jongen'.

dinsdag 23 maart 2010 @ 00:56:12 #216
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_79476197
Johan is 61, dus dan mag dat.
Bedankt Hans.
pi_79476288
Hij heeft niemand gespaard vanavond. Kraaij Jr, Kraaij Sr, Cruijff, Van Hanegem, Frank Lammers, Pantelic, Arno Pijpers, [insert de rest], allemaal kwamen ze aan bod.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:03:30 #218
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_79476324
Zijn makker Jan Reker werd wel weer positief benoemd.
Bedankt Hans.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:07:34 #219
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79476385
Hij loopt in de weg.
Kraaij Jr
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:09:18 #220
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79476419
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:07 schreef Blinker het volgende:
Hij loopt in de weg.
Kraaij Jr
Ben jij ook rtlgemist.nl aan het kijken? Toen jij dit postte was ik ongeveer ook bij dat stukje
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:10:02 #221
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79476428
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:09 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ben jij ook rtlgemist.nl aan het kijken? Toen jij dit postte was ik ongeveer ook bij dat stukje
Inderdaad! Jan is een drinker
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:11:40 #222
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79476444
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:10 schreef Blinker het volgende:

[..]

Inderdaad! Jan is een drinker
Ja

Derksen is wel scherp vandaag zeg, in zijn element.
pi_79476488
Danny Koevermans gaat er ook nog aan.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:14:52 #224
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79476501
'Ga even een luchtje scheppen, dan draai ik de deur op slot'
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:18:34 #225
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79476565
Kortzuchtig gelul over Aerts. Hij is een winnaar en Willem II heeft een kutpubliek.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:20:22 #226
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79476585
'SSt, Sssssssst!!111'

dinsdag 23 maart 2010 @ 01:39:23 #227
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79476807
Fijne aflevering weer!
Ik vond het vorige keer ook al apart dat Frank Lammers een shirt van Unibet aan had.
Niet erg netjes..

Johan had in ieder geval niet een blad voor de mond
SPOILER
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:43:53 #228
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_79476847
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:39 schreef Blinker het volgende:
Fijne aflevering weer!
Ik vond het vorige keer ook al apart dat Frank Lammers een shirt van Unibet aan had.
Niet erg netjes..

Johan had in ieder geval niet een blad voor de mond
SPOILER
Viel mij ook al op, idd. Niet sympathiek van Lammers, vind hem sowieso een zelfingenomen kwal.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:48:36 #229
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79476890
Toch knap hoe ze altijd zo'n losse/gezellige sfeer neer kunnen zetten.
Alsof je met je vrienden aan tafel zit en over voetbal praat, alleen je kan zelf niks terug zeggen

Kan me niet echt voorstellen dat het allemaal gespeeld is.
pi_79541117
Weer geen Waarde hoofdredacteur, beste Johan vandaag. Valt me tegen dat hij ons zo in de steek laat, pure minachting van de kijker dit.
pi_79541284
Je kunt nu wel een Johan Derksen-usb-stick in de vorm van een sigaar kopen: http://www.vi.nl/webshop/Product/VI-USBsigaar.htm

woensdag 24 maart 2010 @ 19:11:40 #232
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_79541311
Johan hangt tegenwoordig Mr.Bigstar uit, maar het blijft natuurlijk gewoon een boerenlul uit de Betuwe.
Bedankt Hans.
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:13:51 #233
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_79541376
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:10 schreef Vasilevski het volgende:
Je kunt nu wel een Johan Derksen-usb-stick in de vorm van een sigaar kopen: http://www.vi.nl/webshop/Product/VI-USBsigaar.htm

Ik zag hem in VI vandaag, mooi ding.
Bedankt Hans.
pi_79541837
quote:

Jezus wat een gaaf ding.
pi_79542097
quote:

!!
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:44:37 #236
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_79542712
Haha
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:00:46 #237
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_79546461
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:18 schreef Omnifacer het volgende:
Kortzuchtig gelul over Aerts. Hij is een winnaar en Willem II heeft een kutpubliek.
Aerts is een waardeloze keeper.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_79555955
Die webmaster van Eredivisie Live is ook maar een hele modale lul de IT-er.
Hebben ze van alle nerds die daar onder contract staan nou niet iemand kunnen vinden die op die positie kan werken?
Echt veeeel te traag... Een aanspeelpunt, misschien, maar meer ook niet.
Z'n geld absoluut niet waard.
pi_79555976
Gewoon nog steeds niet de Doordekken van vrijdag erop staan hè. Die gast is trager dan een sprintende Pantelic
  donderdag 25 maart 2010 @ 01:05:22 #240
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_79555987
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:25 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Jezus wat een gaaf ding.
Zou je die asbak er ook bij krijgen?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_79556009
Die gozer van vorig week vrijdag zegt hem iets in vertrouwen en hij verteld het de maandag op VI

Zo zal je wel veel off-the-records krijgen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 25 maart 2010 @ 01:38:35 #242
198365 Morendo
The Real Deal
pi_79556368
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:11 schreef bascross het volgende:
Johan hangt tegenwoordig Mr.Bigstar uit, maar het blijft natuurlijk gewoon een boerenlul uit de Betuwe.

Het is verbazingwekkend hoe veel tijd ik heb 'doorgebracht' met Johan Derksen de afgelopen drie-vijf jaar. Zijn vocabulaire is echt fantastisch, hij herhaalt veel, maar heeft niet echt stopwoordjes ofzo. Die 'lulkoekbingo-kaart' van hem ook, ik hoor het hem allemaal zo zeggen. Ik zou het jammer vinden als hij met pensioen ging.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_79589909
Nog steeds geen Beste Johan en nog steeds geen Doordekken op de site. Waar gaat het heen met deze wereld?
pi_79590233
Daar zijn wij als fans niet van gediend.

Betrouwbaarheid en stabiliteit zijn belangrijk.
Jimmy Carter:
pi_79590246
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef Vasilevski het volgende:
Nog steeds geen Beste Johan en nog steeds geen Doordekken op de site. Waar gaat het heen met deze wereld?
@EredivisieLive Zoek eens een nieuwe uit: https://www.werk.nl/porta(...)?headWords=Webmaster
pi_79629194
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 22:36 schreef Hg6 het volgende:

[..]

@EredivisieLive Zoek eens een nieuwe uit: https://www.werk.nl/porta(...)?headWords=Webmaster
Heeft gewerkt. Vandaag meteen 2 Doordekkens online.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:09:57 #247
182728 honda1990
pi_79630858
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 01:38 schreef Morendo het volgende:

[..]

Het is verbazingwekkend hoe veel tijd ik heb 'doorgebracht' met Johan Derksen de afgelopen drie-vijf jaar. Zijn vocabulaire is echt fantastisch, hij herhaalt veel, maar heeft niet echt stopwoordjes ofzo. Die 'lulkoekbingo-kaart' van hem ook, ik hoor het hem allemaal zo zeggen. Ik zou het jammer vinden als hij met pensioen ging.
Heerlijk! Zalig ook om in een discussie te zeggen met een bromstem. Ach dat is voor mij allemaal niet zo rullevant
pi_79772512
"Beste Johan" is niet meer denk ik...
De dagelijkse "Doordekken" maar weer terug dan?!?
  donderdag 1 april 2010 @ 03:23:18 #249
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_79817375
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:43 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Viel mij ook al op, idd. Niet sympathiek van Lammers, vind hem sowieso een zelfingenomen kwal.
Het leek wel alsof hij een stuk in zijn kraag had, of iets anders geestverruimends had genuttigd.

Een pasje op z'n plaats zou hem niet hebben misstaan...
  zaterdag 3 april 2010 @ 02:54:34 #250
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_79892947
Geen nabeschouwing van het meest recente programma VI ?
  zaterdag 3 april 2010 @ 03:19:41 #251
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_79893247
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 02:54 schreef blonchi het volgende:
Geen nabeschouwing van het meest recente programma VI ?
Voetbal International #77: Hansie kreeg gelijk van Johan!!?!

Hier.

Deze kan trouwens niet ontbreken in Johan's eigen topic:

Bedankt Hans.
pi_79901883
Haha zal die thuis weer een gigantische draai om z'n oren hebben gehad?
pi_79905526
Tja. Bij VI acteert hij de grote TV personality maar thuis heeft Mr. Big Star helaas niets in te brengen.
  zondag 4 april 2010 @ 23:24:42 #254
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_79951640
Deze grote tv personality staat gewoon met zijn sigaar onder de afzuigkap.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_79953121
Tja anders moet de schoonzus hoesten hé
  maandag 5 april 2010 @ 00:41:14 #256
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_79954524
We doen er nu lacherig over, maar ik durf te wedden dat het echt zo is.
Bedankt Hans.
pi_79963415

wel bizar dat leefpatroon van johan, dat kan toch ook niet gezond zijn
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 5 april 2010 @ 12:45:45 #258
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_79963869
quote:
Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]

wel bizar dat leefpatroon van johan, dat kan toch ook niet gezond zijn
Wel respect natuurlijk.
pi_79968129
Dat hij zich leent om als een dorpsidioot in die banaantjes te gaan liggen hè? Het lijkt Peter Jan Rens wel in de Haribo.
  maandag 5 april 2010 @ 18:50:44 #260
124676 RobertoCarlos
pi_79975051
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:13 schreef DrDentz het volgende:
Dat hij zich leent om als een dorpsidioot in die banaantjes te gaan liggen hè? Het lijkt Peter Jan Rens wel in de Haribo.
Pfff, zit je nog in de jaren 50 of zo
  maandag 5 april 2010 @ 18:52:35 #261
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79975123
quote:
Op maandag 5 april 2010 18:50 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

maandag 5 april 2010 @ 19:04:17 #262
168304 Mani89
pi_79975492
Het vloekt wel mooi met zijn schoenen.
pi_79990960
quote:
Op maandag 5 april 2010 18:50 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

In de jaren 50 was Johan nog 21. Op die leeftijd doe je allemaal wel eens gekke dingen.
Maar het is gewoon not dun om op je 61e als een Hans Worst tussen het snoepgoed te poseren.
Zo'n ijdeltuit kan ik dan gewoon niet meer serieus nemen.
Zal wel voor de centjes zijn hè. Daarvoor kan alles in dit smakeloze land.
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door Hg6 op 06-04-2010 01:06:26 ]
pi_79991014
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:58 schreef Hg6 het volgende:

[..]

In de jaren 50 was Johan nog 21. Op die leeftijd doe je allemaal wel eens gekke dingen.
Maar het is gewoon not dun om op je 61e als een Hans Worst tussen het snoepgoed te poseren.
Bingo!
  dinsdag 6 april 2010 @ 01:29:33 #265
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_79991650
Dat uitgerekend een boerenlul uit de betuwe als Johan zich in zo'n potsierlijke omgeving laat fotograferen. Hij zal wel denken 'So Whut?' maar het is gewoon not dun om zo te poseren. Maar zo heeft ook Johan zijn jeugdzondes die hem blijven achtervolgen. Dat ie vervolgens dan gaat poseren zo trots als een hond met zeven staarten tussen Haribo-banaantjes is lachwekkend. Hij zal wel een bedrag hebben gekregen voor dit artikel waar een paard de hik van krijgt, want het is gewoon een ordinaire geldwolf natuurlijk.

Een echte Mr. Big Star past natuurlijk voor dit soort ijdeltuiterij, daarom is het onbegrijpelijk dat Derksen zich toch weer leent voor deze platsvloerse flauwekul.
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:06:47 #266
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_79993967
20 sigaren per dag? Dear god
  dinsdag 6 april 2010 @ 15:04:16 #267
283677 Vanderkumschot
Adonis Fotsis
pi_80005549
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:06 schreef Zapper het volgende:
20 sigaren per dag? Dear god
Juizes, dat benne d'r een hoop
Fighting for peace is like screwing for virginity.
  woensdag 7 april 2010 @ 00:31:22 #268
124676 RobertoCarlos
pi_80028227
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:58 schreef Hg6 het volgende:

[..]

SPOILER
Het is een heel verhaal, maar je snapt m nog niet he?
pi_80028722
quote:
Op woensdag 7 april 2010 00:31 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Als jij hier een beetje de popie jopie uit wilt hangen, ga je gang hoor.
  woensdag 7 april 2010 @ 14:55:20 #270
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_80043945

Dit beeldje schijnt in New Orleans te staan. Lijkt best
pi_80047997
quote:
Op woensdag 7 april 2010 00:31 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ach, krijg je even geen aandacht? Goed, het topic is voor jou.
Hè... Als jij zo nodig een kritische Derksen-fan wilt acteren... Ga je gang.

Luister, iedereen mag een eigen mening hebben.
Ik zeg alleen wat ik ervan vind maar jij mag een andere mening hebben hoor...

Deze LOL kan nog wel ff duren heb ik het idee...
pi_80048793
quote:
Op woensdag 7 april 2010 14:55 schreef Veerboot het volgende:
[ afbeelding ]

Dit beeldje schijnt in New Orleans te staan. Lijkt best
whahaha!
pi_80060126
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:13 schreef Hg6 het volgende:
Is iemand van jullie dit? http://twitter.com/johanderksen/status/11657259646
Zal wel een redacteurtje van VI zijn die volledig op Mr Big Star Johan parasiteert.
pi_80130071
Ik heb al een tijd niet meer gekeken, maar inmiddels staan er al weer twee Beste Johans.
pi_80149316
Ook 2 nieuwe Doordekkens online. Genieten.
pi_80151232
Johan blijkt gewoon een perfecte Luinge-imitatie in huis te hebben.
Genee gooit er nog even een De Vlieger uit.
pi_80263994
Vanavond in Pauw en Witteman:

"- Wat vindt Johan Derksen van de ophef rond Feyenoord - Ajax?"
٩๏̯͡๏)۶
pi_80264181
Het is natuurlijk schandalig dat de mensen met de petjes en de paardenstaarten het verzieken voor al de andere mensen. Je durft als vader met je zoon niet meer naar een voetbalwedstrijd, want je moet rennen voor je leven.
pi_80264632
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:36 schreef DrDentz het volgende:
Het is natuurlijk schandalig dat de mensen met de petjes en de paardenstaarten het verzieken voor al de andere mensen. Je durft als vader met je zoon niet meer naar een voetbalwedstrijd, want je moet rennen voor je leven.
Hij heeft het meestal over 'capuchons'
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:25:08 #281
168304 Mani89
pi_80266009
En als je dan naar die tribunes kijkt en de haat in de ogen van die mensen ziet daar krijgt een paard de hik van.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 13 april 2010 @ 16:55:02 #282
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_80270212
Straks is Johan Derksen te gast op 3fm bij Coen en Sander

Je kan hem ook vragen stellen

http://www.bnn.nl/page/coenensandershow/archief/71633

en op de webcam meekijken:

http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_80270768
Ik zie hem zitten.
pi_80270771
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:55 schreef Paul het volgende:
Straks is Johan Derksen te gast op 3fm bij Coen en Sander

Je kan hem ook vragen stellen

http://www.bnn.nl/page/coenensandershow/archief/71633

en op de webcam meekijken:

http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 13 april 2010 @ 17:06:48 #285
80791 crew  Paul
pi_80270800
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie hem zitten.
pi_80270914
Van wie is die slechte Supertramp cover?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 13 april 2010 @ 17:10:29 #287
80791 crew  Paul
pi_80270969
Zullen we hier centraal praten

Johan Derksen straks te gast bij 3fm!
pi_80270972
Oh oeps. Die kuffer is beter dan het origineel.
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:12:21 #289
168304 Mani89
pi_80271041
Die twitter is dus nep
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 13 april 2010 @ 17:14:55 #290
80791 crew  Paul
pi_80271137
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:12 schreef Mani89 het volgende:
Die twitter is dus nep
duh
pi_80285169
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:29 schreef Babbatuur het volgende:
Dat uitgerekend een boerenlul uit de betuwe als Johan zich in zo'n potsierlijke omgeving laat fotograferen. Hij zal wel denken 'So Whut?' maar het is gewoon not dun om zo te poseren. Maar zo heeft ook Johan zijn jeugdzondes die hem blijven achtervolgen. Dat ie vervolgens dan gaat poseren zo trots als een hond met zeven staarten tussen Haribo-banaantjes is lachwekkend. Hij zal wel een bedrag hebben gekregen voor dit artikel waar een paard de hik van krijgt, want het is gewoon een ordinaire geldwolf natuurlijk.

Een echte Mr. Big Star past natuurlijk voor dit soort ijdeltuiterij, daarom is het onbegrijpelijk dat Derksen zich toch weer leent voor deze platsvloerse flauwekul.

dinsdag 13 april 2010 @ 23:10:03 #292
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80287762
b00000000000m

-capuchon
-petjes
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:15:50 #293
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80288013
b00000000000000000000m

- afwijkende mening over de plaatselijke linksbuiten
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:19:39 #294
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80288190
b000000000000000000m

- het is een kleine groep zeggen ze dan, maar waarom pakken ze die dan niet aan?
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:49:48 #295
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_80289348
Johan heeft het gewoon slim gedaan, had ik niet achter hem gezocht 30 jaar geleden, als kid toen ik nog naar hem op keek, als B-speler en met hem mocht trainen...
Musica Español
Come On
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:50:48 #296
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80289378
Grappig, bij welke club was dat? Wat voor ervaringen heb je met hem?
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:52:00 #297
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_80289429
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:50 schreef Omnifacer het volgende:
Grappig, bij welke club was dat? Wat voor ervaringen heb je met hem?
Veendam, het trainde en coachte toen hard op de man .... vette tackles
Musica Español
Come On
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:53:42 #298
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80289476
Haha

Maar wassie wel sympathiek?
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:55:14 #299
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_80289522
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 23:52 schreef chufi het volgende:

[..]

Veendam, het trainde en coachte toen hard op de man .... vette tackles
Denk dat ik blij mocht zijn dat het bij een paar keer is gebleven ... Toen ik de A1 in kwam was hij inmiddels weg
Musica Español
Come On
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:57:24 #300
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_80289604
Haha, OK. Lijkt me echt iemand die jonge spelers op de ouderwetse manier ontmoet: tackles, schelden, etc. Tot hij ziet dat je dingen oppikt, dan kan hij wel eens bijtrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')