Erg vermakelijk iddquote:Op zondag 31 januari 2010 11:05 schreef Vasilevski het volgende:
Benadruk het nou niet... Ach, wat maakt het uit. Gefeliciteerd Johan!
Vond z'n column van de week trouwens ook weer sterk.
hahaha, mooi verhaal!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:54 schreef -J-D- het volgende:
Ben nu een stuk of 8 keer bij een uitzending geweest en spreek Johan dan zelf ook altijd wel even.
Een keer ook een interview met hem afgenomen, daarna geen poging meer ondernomen. Wat moet ik hem in godsnaam nog vragen?
On speaking terms is een groot woord, want zoveel info hebben we niet uit te wisselen, maar zijn manager en hij en ik weten elkaar te vinden.
Rare kwasten heeft hij nooit gezegdnoemde hij.
Enigszins aangedikt door Johan, want hij wist wel van het bestaan van zijn fanclub. Maar goed, blijft grappig
Gewoon op hem afstappen als de uitzending afgelopen is, lijkt me?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als ik met hem op de foto wil, wat kan ik dan het beste doen?
Moet je razendsnel zijn, hij is als 1e weg.quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:28 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Gewoon op hem afstappen als de uitzending afgelopen is, lijkt me?
Toen ik er laatst was, bleef hij wel gewoon zitten na de uitzending om met wat mensen te lullen. Geloof alleen dat hij die kende, dus misschien is het normaal anders inderdaad. In de pauze zitten ze in ieder geval niet op foto's te wachten volgens mij en ze komen pas op het laatste moment binnen aan het begin, dus je enige kans is achteraf denk ik. Of inderdaad slijmen bij de redactie of je even backstage magquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Moet je razendsnel zijn, hij is als 1e weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |