abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76409861
Ok, Morph. Ik heb het zelf al gezien, maar ik heb de mannen hier niet meer in de hand.

Mij lijkt die Iwan van Duren wel een logische keus om hoofdredacteur te worden.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_76409899
quote:
Op maandag 4 januari 2010 18:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb de uitzending gezien en ik omet zeggen dat ik best wel onder de indruk was.
Grappig als iemand toch een menselijke kant blijkt te hebben
Inderdaad, ook wel bewonderenswaardig dat hij die kant zo makkelijk laat zien.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_76410718
quote:
Ook voor het geld hoeven we er niet te gaan zitten, al hebben we een goede reden het toch te doen. Ik zit er om ons merk twee keer per week anderhalf uur in beeld te krijgen, René van der Gijp promoot zijn handel in motivatiespeeches, Wilfred Genee streeft een tv-carrière na en moet in beeld blijven, en niemand weet waarom Hans Kraay junior elke week aanschuift.
pi_76410994
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mij lijkt die Iwan van Duren wel een logische keus om hoofdredacteur te worden.
Lijkt me toch niet. Een man zonder enige vorm van allure en ik twijfel over de netwerkcapaciteiten van zo'n schoolbank journalist.
pi_76411196
quote:
Op maandag 4 januari 2010 19:01 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Niemand die z'n vrouw verder kent, en ze zal ook wel nooit op tv komen, maar als je dit hoort, dan weet je op de één of andere manier dat hij een vrouw heeft die precies bij hem past: cynisch en zonder enige behoefte aan constante gezelligheid.
Maar hij heeft ook een dokter die precies bij hem past.
"U kunt kiezen: een hartinfarct of een herseninfarct."
pi_76411434
Wat een triest zaadinterview van die van der poel-idioot. Althans, met name die vergelijking tussen zijn zogenaamd hypocrisie en de hypocrisie van zijn vader.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:18:00 #23
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_76412074
Iemand Johan bij Mies Bouwman langs zien komen ?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 4 januari 2010 @ 20:19:12 #24
182728 honda1990
pi_76412118
Iemand enig idee trouwens waar ik de aflevering van fons de poel en Derksen kan vinden?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_76412139
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef honda1990 het volgende:
Iemand enig idee trouwens waar ik de aflevering van fons de poel en Derksen kan vinden?
In de OP.
pi_76412226
Ik vind het merkwaardige karakter van Derksen wel een resultaat van een markant leven met een aantal stevige gebeurtenissen. Zijn jeugd, de rol van zijn vader, de dood van zijn eerste vrouw.

De man -sensitief als hij is, te herkennen aan zijn liefde voor muziek, oog voor detail en verfijnde smaak- is getraumatiseerd, wat zijn hedendaagse karakter bepaalt. Hij heeft een schild om zichzelf heengebouwd.
pi_76412290
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef honda1990 het volgende:
Vertel ik je als je even beschrijft wat Johan deed bij Mies.
Jimmy Carter:
  maandag 4 januari 2010 @ 20:31:22 #28
182728 honda1990
pi_76412702
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Vertel ik je als je even beschrijft wat Johan deed bij Mies.
Er waren allerlei presentatoren die hun zoetsappige waardering uitspraken voor Mies, en toen kwam ineens Derksen met een opmerking als ga jij nou maar eens wat DVD's van Mies Bouwman kijken, dán weet je pas wat echt presenteren is, met die kop van Genee erbij
pi_76412939
Hahaha.

Ok, je wist al dat linkje naar uitzending in de OP staat. Laat je bevindingen daaromtrent nog even horen hier.
Jimmy Carter:
  maandag 4 januari 2010 @ 21:07:03 #30
182728 honda1990
pi_76414536
Mooie uitzending, goede muziek ook al is het absoluut niet mijn smaak zegmaar.
pi_76414669
Ik hoorde onder andere Rave On van Buddy Holly en Women Lovin' Each Other van Mike Bloomfield. Allemaal nummers die ook op de cd Johan Derksen's Muziek voor Volwassenen te vinden zijn. Misschien hebben ze die als soundtrack gebruikt.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:56:24 #32
62489 SimK
Thonbroeder
pi_76443936
Volgens de wiki van Oudewater woont Koert Westerman er ook. Je moet er toch niet aan denken om in een klein plaatsje met Koert Westerman te wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')