abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76412226
Ik vind het merkwaardige karakter van Derksen wel een resultaat van een markant leven met een aantal stevige gebeurtenissen. Zijn jeugd, de rol van zijn vader, de dood van zijn eerste vrouw.

De man -sensitief als hij is, te herkennen aan zijn liefde voor muziek, oog voor detail en verfijnde smaak- is getraumatiseerd, wat zijn hedendaagse karakter bepaalt. Hij heeft een schild om zichzelf heengebouwd.
pi_76412290
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:19 schreef honda1990 het volgende:
Iemand enig idee trouwens waar ik de aflevering van fons de poel en Derksen kan vinden?
Vertel ik je als je even beschrijft wat Johan deed bij Mies.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  maandag 4 januari 2010 @ 20:31:22 #28
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_76412702
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Vertel ik je als je even beschrijft wat Johan deed bij Mies.
Er waren allerlei presentatoren die hun zoetsappige waardering uitspraken voor Mies, en toen kwam ineens Derksen met een opmerking als ga jij nou maar eens wat DVD's van Mies Bouwman kijken, dán weet je pas wat echt presenteren is, met die kop van Genee erbij
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_76412939
Hahaha.

Ok, je wist al dat linkje naar uitzending in de OP staat. Laat je bevindingen daaromtrent nog even horen hier.
Jimmy Carter:
  maandag 4 januari 2010 @ 21:07:03 #30
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_76414536
Mooie uitzending, goede muziek ook al is het absoluut niet mijn smaak zegmaar.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_76414669
Ik hoorde onder andere Rave On van Buddy Holly en Women Lovin' Each Other van Mike Bloomfield. Allemaal nummers die ook op de cd Johan Derksen's Muziek voor Volwassenen te vinden zijn. Misschien hebben ze die als soundtrack gebruikt.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:56:24 #32
62489 SimK
Thonbroeder
pi_76443936
Volgens de wiki van Oudewater woont Koert Westerman er ook. Je moet er toch niet aan denken om in een klein plaatsje met Koert Westerman te wonen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 19:34:43 #33
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_76450571
Ik geloof dat ze samen zelfs een lokaal radiostation bestierd hebben. Je moet het willen
pi_76586895
Morph, zwager nog gesproken?
Jimmy Carter:
pi_76624967
CD Muziek voor volwassenen besteld. Ik ben benieuwd.
Jimmy Carter:
pi_76664246
TerugvindtSnor
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76755810
Ga vanavond bij onze 'lokale voetbalclub' naar een Thema avond:
quote:
De thema-avond wordt verzorgd door Johan Derksen en Evert ten Napel. Op deze avond zullen alle facetten van het amateurvoetbal de revue passeren, zoals (jeugd)opleiding, onze ambitie (1e-klasser en 'herkenbaar'), sponsoring, maar ook de nieuwe accommodatie.

Programma thema-avond 13 januari 2010 in de kantine:

19:45 – 21:00 Presentatie Johan Derksen met als thema: “Amateurvoetbalclub anno 2010”
21:30 – 22:30 Interactief gedeelte o.l.v. Evert ten Napel en presentator van NWC
22:30 – 01:00 Informeel napraten onder het genot van een hapje en een drankje
Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft!
pi_76760602
Wel leuk denk ik. Ik studeerde zo'n anderhalf jaar geleden Journalistiek in Zwolle, en toen gaf Johan Derksen een keer een gastcollege. Iedereen lag in een deuk van het lachen, en ook inhoudelijk had hij een goed verhaal over sportjournalistiek, hoewel wel vrij pessimistisch.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 00:08:32 #39
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_76832242
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:36 schreef Frenkel het volgende:
Ga vanavond bij onze 'lokale voetbalclub' naar een Thema avond:
[..]

Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft!
Als er bij RTL even niets meer te schnabbelen valt verlegt hij gewoon zijn wekterrein. Johan

[ Bericht 0% gewijzigd door Zero2Nine op 15-01-2010 09:22:51 (Van die spelfout kreeg een paard nog de hik!) ]
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_76832799
alles wat jullie hier vinden moeten jullie naar de politie brengen. Derksen is simpelweg een held
[ x ]
[ x ]
[ x ]
pi_76960192
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:58 schreef Vasilevski het volgende:
Wel leuk denk ik. Ik studeerde zo'n anderhalf jaar geleden Journalistiek in Zwolle, en toen gaf Johan Derksen een keer een gastcollege. Iedereen lag in een deuk van het lachen, en ook inhoudelijk had hij een goed verhaal over sportjournalistiek, hoewel wel vrij pessimistisch.
Evert Ten Napel was er niet, dus heel de avond Johan Derksen.
Het begon met een gast van RTL ofzo die alla Genee vragen begon te stellen over voetbalnieuwtjes etc.
en daarna begon Johan te vertellen over inderdaad zijn baan bij VI, dat het gewoonweg niet leuk is om met voetballers te werken.

Geweldig gewoon! Alsof je naar een caberatier zat te luisteren, zelfspot, de ene grap na de andere.
pi_77194015
Johan was vrijdag ook wel heel grappig tegen John de Mol vond ik.
Jimmy Carter:
pi_77207373
Zouden jullie hem minder hoog achten als hij ooit bij een nieuwe zender van John de Mol zou gaan zitten?

Ik ben er zelf nog niet uit.
Jimmy Carter:
pi_77207439
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zouden jullie hem minder hoog achten als hij ooit bij een nieuwe zender van John de Mol zou gaan zitten?

Ik ben er zelf nog niet uit.
Nee, totaal niet. Als ik me ergens sterk kan verbeteren, is dat voor mij ook een reeele optie. Bovendien zie ik de Mol, en zijn bedrijven, nooit onetisch handelen.
  zondag 24 januari 2010 @ 13:38:57 #45
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_77207497
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Nee, totaal niet. Als ik me ergens sterk kan verbeteren, is dat voor mij ook een reeele optie. Bovendien zie ik de Mol, en zijn bedrijven, nooit onetisch handelen.
Volledig mee eens. Het lijkt me trouwens echt vet als De Mol dan gewoon Voetbal Insite zou kopieren, maar met Hugo Borst ipv Hans Kraaij
pi_77207549
Borst acteert bij Studio Voetbal, daar zou Johan zo doorheen prikken.

Droomcombi van velen, maar zou niet werken. Geloof me.
Jimmy Carter:
pi_77209281
Ze hebben wel eens samen een terugblik op een WK of een EK gedaan op een publieke zender. Dat was best grappig.

Johan: "Ik heb toch iets meer verstand van voetbal dus neem dat maar van mij aan."
Hugo: "Nee, je hebt mij goed opgeleid, maar inmiddels heb ik meer verstand van voetbal dan jij."

Een soort Jedi Master en Jedi Knight.
pi_77209665
Maar op die momenten zag je toch een ingetogen Hugo, vergeleken met het raaskallen wat hij bij Jack soms doet.
Jimmy Carter:
pi_77210120
Jack en Tom Egberts hebben daarna ook de deur eruit gelopen bij de directie. Hoe ze een RTL-gezicht die nabeschouwing hadden kunnen laten doen. Ik verwacht geen vervolg.
pi_77212470
Ja, die moeten het van likken hebben.

Zonder gein:die Egbers is toch talentloos?
Jimmy Carter:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')