Ben blij dattie opkrast, waardeloze commentator. Die spreekt mensen toe alsof ze kleuters zijn, met dat rare accent van hem. Laat hem maar lekker bij Albert aanschuiven bij Boulevard.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:19 schreef Hg6 het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar Humberto
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=156004
nu alleen nog joep schreuder van de buis af en dan is het gedaan met alle sesamstraat commentatoren!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:24 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ben blij dattie opkrast, waardeloze commentator. Die spreekt mensen toe alsof ze kleuters zijn, met dat rare accent van hem. Laat hem maar lekker bij Albert aanschuiven bij Boulevard.
Edit: even gekeken. Wat is het toch een onuitstaanbaar figuur af en toe
Jahquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:31 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nu alleen nog joep schreuder van de buis af en dan is het gedaan met alle sesamstraat commentatoren!
Reactie van Tan:quote:“Tan maakte afgelopen zondag (de laatste competitiedag - red.) alles wat mooi is aan voetbal kapot met egocentrisch gekwek, slecht acteerwerk en schaamteloze zelfverheerlijking. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft Eredivisie Live presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eigenlijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook zo. Dat wij het goed horen, want wij zijn niet goed bij ons hoofd. Dat is de rotsvaste overtuiging van Humberto Tan, die de kijkers moet toespreken alsof ze net een grote bah hebben gedaan.
Als ik naar hem luister, is het net alsof ik gebukt voor hem sta en moet laten zien dat ik zelf als heel goed mijn billen kan afvegen. Humberto infantiliseert zijn publiek. Humberto Tan kreeg het voor elkaar om een hele middag topamusement in zijn eentje de nek om te draaien. Iedereen die zondag naar Eredivisie Live keek, zag een slecht toneelstuk met in de hoofdrol een d-acteur. Nooit is Humberto oprecht geraakt, nooit ziet hij de emotie. Altijd is hij bezig met een schijtlollig geformuleerd bruggetje naar een volgend itempje.”
quote:Meneer Tan, herkent u zichzelf in de kritiek van Dijkshoorn en Derksen?
“Ik heb het niet gezien. Geen commentaar.”
Wat vindt u van de volgende opmerking van Derksen? “Die man (u dus) schijnt een prettige uitstraling te hebben, maar hij mag stuntelen en kwekken en uit zijn nek lullen. Als je een net pak draagt en er gladgeschoren uitziet, dan ben je een goede presentator.”
“Geen commentaar.”
Klopt het dat Derksen van u niet meer bij u aan tafel mag zitten omdat hij wel eens iets naars over u heeft gezegd?
“Geen reactie.
Uiteindelijk wel op Eredivisie.nl, maar meestal helaas pas nadat de wedstrijden al gespeeld zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:07 schreef FritsFluitketel het volgende:
Gisteren Doordekken gemist..
Nergens terug te kijken, of wel..?
Ben jij ook rtlgemist.nl aan het kijken? Toen jij dit postte was ik ongeveer ook bij dat stukjequote:
Inderdaad! Jan is een drinkerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ben jij ook rtlgemist.nl aan het kijken? Toen jij dit postte was ik ongeveer ook bij dat stukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:39 schreef Blinker het volgende:
Fijne aflevering weer!
Ik vond het vorige keer ook al apart dat Frank Lammers een shirt van Unibet aan had.
Niet erg netjes..
Johan had in ieder geval niet een blad voor de mondViel mij ook al op, idd. Niet sympathiek van Lammers, vind hem sowieso een zelfingenomen kwal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag hem in VI vandaag, mooi ding.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:10 schreef Vasilevski het volgende:
Je kunt nu wel een Johan Derksen-usb-stick in de vorm van een sigaar kopen: http://www.vi.nl/webshop/Product/VI-USBsigaar.htm
Jezus wat een gaaf ding.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:10 schreef Vasilevski het volgende:
Je kunt nu wel een Johan Derksen-usb-stick in de vorm van een sigaar kopen: http://www.vi.nl/webshop/Product/VI-USBsigaar.htm
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:10 schreef Vasilevski het volgende:
Aerts is een waardeloze keeper.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:18 schreef Omnifacer het volgende:
Kortzuchtig gelul over Aerts. Hij is een winnaar en Willem II heeft een kutpubliek.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:11 schreef bascross het volgende:
Johan hangt tegenwoordig Mr.Bigstar uit, maar het blijft natuurlijk gewoon een boerenlul uit de Betuwe.
@EredivisieLive Zoek eens een nieuwe uit: https://www.werk.nl/porta(...)?headWords=Webmasterquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:29 schreef Vasilevski het volgende:
Nog steeds geen Beste Johan en nog steeds geen Doordekken op de site. Waar gaat het heen met deze wereld?
Heeft gewerkt. Vandaag meteen 2 Doordekkens online.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:36 schreef Hg6 het volgende:
[..]
@EredivisieLive Zoek eens een nieuwe uit: https://www.werk.nl/porta(...)?headWords=Webmaster
Heerlijk! Zalig ook om in een discussie te zeggen met een bromstem. Ach dat is voor mij allemaal niet zo rullevantquote:Op donderdag 25 maart 2010 01:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
![]()
Het is verbazingwekkend hoe veel tijd ik heb 'doorgebracht' met Johan Derksen de afgelopen drie-vijf jaar. Zijn vocabulaire is echt fantastisch, hij herhaalt veel, maar heeft niet echt stopwoordjes ofzo. Die 'lulkoekbingo-kaart' van hem ook, ik hoor het hem allemaal zo zeggen. Ik zou het jammer vinden als hij met pensioen ging.
Het leek wel alsof hij een stuk in zijn kraag had, of iets anders geestverruimends had genuttigd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, idd. Niet sympathiek van Lammers, vind hem sowieso een zelfingenomen kwal.
Voetbal International #77: Hansie kreeg gelijk van Johan!!?!quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:54 schreef blonchi het volgende:
Geen nabeschouwing van het meest recente programma VI ?
quote:Op maandag 5 april 2010 12:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
wel bizar dat leefpatroon van johan, dat kan toch ook niet gezond zijn
Pfff, zit je nog in de jaren 50 of zoquote:Op maandag 5 april 2010 15:13 schreef DrDentz het volgende:
Dat hij zich leent om als een dorpsidioot in die banaantjes te gaan liggen hč? Het lijkt Peter Jan Rens wel in de Haribo.
quote:Op maandag 5 april 2010 18:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Pfff, zit je nog in de jaren 50 of zo
In de jaren 50 was Johan nog 21. Op die leeftijd doe je allemaal wel eens gekke dingen.quote:Op maandag 5 april 2010 18:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Pfff, zit je nog in de jaren 50 of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Hg6 op 06-04-2010 01:06:26 ]
Bingo!quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:58 schreef Hg6 het volgende:
[..]
In de jaren 50 was Johan nog 21. Op die leeftijd doe je allemaal wel eens gekke dingen.
Maar het is gewoon not dun om op je 61e als een Hans Worst tussen het snoepgoed te poseren.
Zo'n ijdeltuit kan ik dan gewoon niet meer serieus nemen.
Zal wel voor de centjes zijn hč. Daarvoor kan alles in dit smakeloze land.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:58 schreef Hg6 het volgende:
[..]
In de jaren 50 was Johan nog 21. Op die leeftijd doe je allemaal wel eens gekke dingen.
Maar het is gewoon not dun om op je 61e als een Hans Worst tussen het snoepgoed te poseren.
Zo'n ijdeltuit kan ik dan gewoon niet meer serieus nemen.
Zal wel voor de centjes zijn hč. Daarvoor kan alles in dit smakeloze land.Het is een heel verhaal, maar je snapt m nog niet he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Als jij hier een beetje de popie jopie uit wilt hangen, ga je gang hoor.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het is een heel verhaal, maar je snapt m nog niet he?
Ach, krijg je even geen aandacht? Goed, het topic is voor jou.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het is een heel verhaal, maar je snapt m nog niet he?
whahaha!quote:Op woensdag 7 april 2010 14:55 schreef Veerboot het volgende:
[ afbeelding ]
Dit beeldje schijnt in New Orleans te staan. Lijkt best
Zal wel een redacteurtje van VI zijn die volledig op Mr Big Star Johan parasiteert.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:13 schreef Hg6 het volgende:
Is iemand van jullie dit? http://twitter.com/johanderksen/status/11657259646
Hij heeft het meestal over 'capuchons'quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:36 schreef DrDentz het volgende:
Het is natuurlijk schandalig dat de mensen met de petjes en de paardenstaarten het verzieken voor al de andere mensen. Je durft als vader met je zoon niet meer naar een voetbalwedstrijd, want je moet rennen voor je leven.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:55 schreef Paul het volgende:
Straks is Johan Derksen te gast op 3fm bij Coen en Sander
Je kan hem ook vragen stellen
http://www.bnn.nl/page/coenensandershow/archief/71633
en op de webcam meekijken:
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:29 schreef Babbatuur het volgende:
Dat uitgerekend een boerenlul uit de betuwe als Johan zich in zo'n potsierlijke omgeving laat fotograferen. Hij zal wel denken 'So Whut?' maar het is gewoon not dun om zo te poseren. Maar zo heeft ook Johan zijn jeugdzondes die hem blijven achtervolgen. Dat ie vervolgens dan gaat poseren zo trots als een hond met zeven staarten tussen Haribo-banaantjes is lachwekkend. Hij zal wel een bedrag hebben gekregen voor dit artikel waar een paard de hik van krijgt, want het is gewoon een ordinaire geldwolf natuurlijk.
Een echte Mr. Big Star past natuurlijk voor dit soort ijdeltuiterij, daarom is het onbegrijpelijk dat Derksen zich toch weer leent voor deze platsvloerse flauwekul.
Veendam, het trainde en coachte toen hard op de man .... vette tacklesquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:50 schreef Omnifacer het volgende:
Grappig, bij welke club was dat? Wat voor ervaringen heb je met hem?
Denk dat ik blij mocht zijn dat het bij een paar keer is gebleven ... Toen ik de A1 in kwam was hij inmiddels wegquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Veendam, het trainde en coachte toen hard op de man .... vette tackles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |