Met z'n allen op koeiquote:Op zondag 3 januari 2010 15:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is dat zo één afwerkplek daar bij Poit?
quote:
40 euroquote:Op zondag 3 januari 2010 16:53 schreef koei het volgende:
Brakke koei is weer thuis! Was gezellig enzo!
Poit, krijg jij nog geld van me? Ik had speciaal gepind vooraf, maar daar is het ook bij gebleven
wel!quote:
Minus de kosten van de nacht met mij doorbrengen komt dat op -60 euro. Ik zie het geld graag zsm op mijn rekening verschijnen!quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:03 schreef koei het volgende:
[..]
Minus de kosten van de nacht met mij doorbrengen komt dat op -60 euro. Ik zie het geld graag zsm op mijn rekening verschijnen!
ik heb iedereen gebeld dat jij in de trein zatquote:Op zondag 3 januari 2010 17:18 schreef lkb9000 het volgende:
absurd druk in de trein, nait normaaaaal meer
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:21 schreef Poit het volgende:
[..]
ik heb iedereen gebeld dat jij in de trein zat
en dat voor de prijs van 60 euro!quote:
Voor mensen die kunnen tellen kost het 100 euro Nickquote:Op zondag 3 januari 2010 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en dat voor de prijs van 60 euro!
En jij maar denken dat dat hostel in Keulen geld kosttequote:
We hadden dus ook gewoon jou aan de receptionist kunnen geven? Kom je nu meequote:Op zondag 3 januari 2010 18:44 schreef koei het volgende:
[..]
En jij maar denken dat dat hostel in Keulen geld kostte
Nee, dat hoefde niet omdat jij het al zou doenquote:
Ik weet nog wel een leuk wokrestaurant in maastricht, en een slechte pizzeria in maastricht, verder kan ik je niet helpenquote:Op maandag 4 januari 2010 00:09 schreef Misan het volgende:
ik ga een weekje naar Limburg
Net Nederland
Iemand nog leuke dingen om te doen in Limburg?
ah where to wok?quote:Op maandag 4 januari 2010 00:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk wokrestaurant in maastricht, en een slechte pizzeria in maastricht, verder kan ik je niet helpen
Wokrestaurant Gasselt ofzo? Zou je even moeten googlen denk ikquote:Op maandag 4 januari 2010 00:12 schreef Misan het volgende:
[..]
ah where to wok?
ik ga komende week namelijk dagelijks uit eten
http://www.wokgroep.nl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=55quote:Op maandag 4 januari 2010 00:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wokrestaurant Gasselt ofzo? Zou je even moeten googlen denk ikis niet echt in t centrum. Niet heel fancy ofzo maar wel 1 van de weinige plekken die met 'scherp' ook echt scherp bedoelen, en dat kom je niet vaak meer tegen
Die ja!quote:Op maandag 4 januari 2010 00:18 schreef Misan het volgende:
[..]
http://www.wokgroep.nl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=55
?
Die in het MVV stadion? Want die is idd goedquote:Op maandag 4 januari 2010 00:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk wokrestaurant in maastricht, en een slechte pizzeria in maastricht, verder kan ik je niet helpen
Nja dat was iig een goed wok tentjequote:
Met mijn vriendin die geen liefhebber is van scherp voedselquote:Op maandag 4 januari 2010 00:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die ja!
Niet te veel van verwachten hoor maar vooral als scherp-voedsel-liefhebber erg lekker gegeten
Met wie ga je?
Outletshoppen staat hierbij op de reservelijst, hangt van de financiën afquote:Op maandag 4 januari 2010 00:36 schreef koei het volgende:
Mountainbiken in de mergelgrotten is tof Misan! En misschien kun je nog een echte mijn bezoeken? Ik weet niet of ze die in Limburg ook nog hebben, maar vlak over de grens iig wel. (Outlet)shoppen in Roermond kan ik je ook aanraden, is leuker dan Bataviastad. Verder is Limburg niet zo spannend volgens mij... Het is vooral sfeervol maar niet dat ze echte trekpleisters hebben.
hier hetzelfde, nja fiets was ineens kapot :/!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:18 schreef Rossdale het volgende:
Eerste werkdag, meteen verslapen
Ik begin het jaar in stijl
Is ie leuker dan de vorige?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:25 schreef Nebo het volgende:
De nieuwe Family Guy is prachtig, ook als je ziek bent
Ik zit nu in het laatste stuk, dus ik ga mezelf even verbeteren: veel beterquote:
Ohquote:Op maandag 4 januari 2010 14:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
JA MAAR ALS JE WIL BABBELEN OVER GAMES DAN MOET JE IN DE ANDERE CENTRALE TOPICS ZIJN JE WEET
Zoals wie?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:18 schreef Edwinuss het volgende:
Je mag het ook wel over lekkere wijven hebben.
Kleine vlokjes hierquote:Op maandag 4 januari 2010 14:20 schreef koei het volgende:
Zo, het is echt hard aan het sneeuwen hier. Hele grote vlokken vallen naar beneden...
quote:
Niet hierquote:
is het zeker!quote:Op maandag 4 januari 2010 03:09 schreef koei het volgende:
Ik gok bij de Wibra Lennie!
Moon is overigens wel een goede film! Kan 'm aanraden!
Ik snap de samenhang niet... En sowieso slaap ik niet met mannen met tieten voor geld! Ik heb ook nog mijn standaard!quote:
Ik deed Edje even naquote:Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ik snap de samenhang niet... En sowieso slaap ik niet met mannen met tieten voor geld! Ik heb ook nog mijn standaard!
standaard 40 euro?quote:Op maandag 4 januari 2010 15:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ik snap de samenhang niet... En sowieso slaap ik niet met mannen met tieten voor geld! Ik heb ook nog mijn standaard!
Zaterdag stond je jezelf op straat nog voor ¤ 20,- aan te biedenquote:
Als je dat denkt dan heb je niet goed opgeletquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
B is wel weinig hoor, nouja een grote B kan net. Een net-niet-C'tje zeg maar.quote:
Waarom is een B nou weer weinig? Dat is gewoon een goede handvol. Met A of AA heb je gelijk dat is zelfs een beetje zielig, maar voor de meeste mannenhanden is een B ruim voldoende. C kan je al niet meer goed in je handen houden, tenzij je enorme handen hebt. Dat een grotere cup er beter uit ziet kan ik begrijpen, maar in de praktijk is een B/C cup gewoon optimaal.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
B is wel weinig hoor, nouja een grote B kan net. Een net-niet-C'tje zeg maar.
Zeg het ze koei, zeg het ze!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom is een B nou weer weinig? Dat is gewoon een goede handvol. Met A of AA heb je gelijk dat is zelfs een beetje zielig, maar voor de meeste mannenhanden is een B ruim voldoende. C kan je al niet meer goed in je handen houden, tenzij je enorme handen hebt. Dat een grotere cup er beter uit ziet kan ik begrijpen, maar in de praktijk is een B/C cup gewoon optimaal.
Arme onwetendequote:
Mensen met kleine handjesquote:Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom is een B nou weer weinig? Dat is gewoon een goede handvol. Met A of AA heb je gelijk dat is zelfs een beetje zielig, maar voor de meeste mannenhanden is een B ruim voldoende. C kan je al niet meer goed in je handen houden, tenzij je enorme handen hebt. Dat een grotere cup er beter uit ziet kan ik begrijpen, maar in de praktijk is een B/C cup gewoon optimaal.
Foto?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Arme onwetende
Mijn ex heeft cup F(En dat terwijl ze maar iets van 65 kilo woog)
Ik kan me niet herinneren dat jij van die enorme handen had, maar ik moet ook toegeven dat ik daar nog nooit op gelet hebquote:
Gaat het puur om wat je in je handen kan houden dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:18 schreef koei het volgende:
[..]
Oe leuk, kijken hoe groot de handen van de slowchatters zijn! Ik kom op 21 centimeter.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:24 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat jij van die enorme handen had, maar ik moet ook toegeven dat ik daar nog nooit op gelet hebHoe lang is jouw hand dan vanaf de onderkant van je handpalm tot aan het puntje van je middelvinger? Gaan we even vergelijken
Alleen haar tieten is ook goedquote:Op maandag 4 januari 2010 16:23 schreef Rossdale het volgende:
Yeah right
Nee, we gaan geen exen stalken
Nouja, bij de seks is dat wel een pluspunt natuurlijk! Maar idd, smaken verschillen! Het lullige is alleen wel dat je bij vrouwen meteen kunt zien wat voor vlees je in de kuip hebt, terwijl dat bij mannen pas op het laatste moment zichtbaar wordt... Daar zouden ze eens wat aan moeten doen!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gaat het puur om wat je in je handen kan houden dan?![]()
Maar even serieus, smaken verschillen. Ik vind B persoonlijk ook gewoon voldoende. Het gaat uiteindelijk natuurlijk ook om andere zaken zoals de vorm
niet zo snel happenquote:Op maandag 4 januari 2010 15:45 schreef koei het volgende:
[..]
Als je dat denkt dan heb je niet goed opgelet
Ik kom maar tot 18 cm... Misschien zit daar het verschil in optimale cupmaat in...quote:Op maandag 4 januari 2010 16:27 schreef Nebo het volgende:
[..]
Oe leuk, kijken hoe groot de handen van de slowchatters zijn! Ik kom op 21 centimeter.
Je wat?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja joh, laten we allemaal onze klabanus op tafel leggen bij een eerste date
Ze heeft het dan ook over het mannelijke geslachtsorgaan, moet jij het dan weer meteen over je klap-anus hebben?quote:Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja joh, laten we allemaal onze klabanus op tafel leggen bij een eerste date
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VETquote:Op maandag 4 januari 2010 16:57 schreef Fallen het volgende:
Iemand trouwens ooit A Perfect Getaway gezien?
Las net de prijsvraag op de frontpage en na het bekijken van de trailer denk ik dat het best wel een aardige film kan zijn.... Iemand een mening?
klaplul!quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:56 schreef Edwinuss het volgende:
Koei
EdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, niet gezien, draaide maar heel kort in de bios op rottijden. Trailer zag er echter wel goed uit dus het is een film die ik iig ooit nog wel ga kijken!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:57 schreef Fallen het volgende:
Iemand trouwens ooit A Perfect Getaway gezien?
Las net de prijsvraag op de frontpage en na het bekijken van de trailer denk ik dat het best wel een aardige film kan zijn.... Iemand een mening?RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
*proest*quote:Op maandag 4 januari 2010 17:44 schreef koei het volgende:
Als je nou Facebook aanmaakt en mij toevoegt dan kan je zeggen dat je mijn vriendje bent!1!1
meer dat gezever over facebookquote:Op maandag 4 januari 2010 17:56 schreef Edwinuss het volgende:
Jullie moeten mij gewoon niet meer.
nee, dat zien ze me foto! En dan ziet koei meteen dat ik een nerd ben!quote:
Nee, je bent gewoon niet met de tijd meegegaan. Tijdens jouw afwezigheid is iedereen overgestapt op facebook behalve jij... Je moet gewoon weer even je plekje vinden!quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:10 schreef Edwinuss het volgende:
Vanavond maak ik een Facebook aan. Beloofd.
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:06 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon niet met de tijd meegegaan. Tijdens jouw afwezigheid is iedereen overgestapt op facebook behalve jij... Je moet gewoon weer even je plekje vinden!
Maar goed, Spangaz tijd
gelukkigquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:10 schreef Edwinuss het volgende:
Vanavond maak ik een Facebook aan. Beloofd.
nou er lopen hier wel meer toffe mensen rond zonder facebook!quote:Op maandag 4 januari 2010 18:40 schreef koei het volgende:
Alle toffe mensen zijn al aan de farmville, dus dat zou alleen een logische stap zijn!
hier? Nee joh!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nou er lopen hier wel meer toffe mensen rond zonder facebook!
of zijn er gewoon weinig mensen die geen facebook hebben?quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
nou er lopen hier wel meer toffe mensen rond zonder facebook!
kijk! Daar heb je er al een!quote:
Dan komt koning alex met zijn slapeloze nachtenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:32 schreef koei het volgende:
Beatrix gaat aftredenWaarschijnlijk wordt het morgen bekend gemaakt
Dan krijgen we eindelijk de koning waar Guzman het over hadquote:Op maandag 4 januari 2010 19:32 schreef koei het volgende:
wtf??quote:Op maandag 4 januari 2010 19:32 schreef koei het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan krijgen we eindelijk de koning waar Guzman het over had
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:40 schreef koei het volgende:
Een ex-collega van me heeft zelfmoord gepleegdEen hele aardige knul maar is nogal vreemd bij ons weggegaan alsof er psychisch al iets verkeerd zat op dat moment.
Zo zonde altijd. Vaak is het ook maar een momentopname waar de persoon spijt van zou krijgen, mits dat nog zou kunnen.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:40 schreef koei het volgende:
Een ex-collega van me heeft zelfmoord gepleegdEen hele aardige knul maar is nogal vreemd bij ons weggegaan alsof er psychisch al iets verkeerd zat op dat moment.
Brooon?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:32 schreef koei het volgende:
Peter van der Vorst in de NOVA Collegetour op NL3. Schijnen vanmiddag opnames te zijn gemaakt voor de afscheidsspeech en morgen op de nieuwjaarsborrel wordt het algemeen bekend gemaakt zegt hij.quote:
Nouja, op het moment dat hij bij ons wegging spoorde hij al niet helemaal meer, en dat is aan het begin van de zomer geweest (ik was die week op vakantie). Eerlijk gezegd verbaast het nieuws me ook niet zo heel erg moet ik zeggenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zo zonde altijd. Vaak is het ook maar een momentopname waar de persoon spijt van zou krijgen, mits dat nog zou kunnen.
Het balletje kan lang rollen voor het de afgrond in gaat, en als niemand helpt om het balletje te stoppenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:50 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, op het moment dat hij bij ons wegging spoorde hij al niet helemaal meer, en dat is aan het begin van de zomer geweest (ik was die week op vakantie). Eerlijk gezegd verbaast het nieuws me ook niet zo heel erg moet ik zeggenIk had het alleen wat eerder verwacht...
so true...quote:Op maandag 4 januari 2010 19:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het balletje kan lang rollen voor het de afgrond in gaat, en als niemand helpt om het balletje te stoppen
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat het een term is die vooral door spitsnieuws wordt gebezigd, dus ik ben er trots op dat ik het niet ken!quote:Op maandag 4 januari 2010 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)to_van_klabanus.html
Zie je nou wel dat ik niet de enige ben die dat woord gebruiktIk heb trouwens in je FoBo gereageerd
Spitsnieuws is wel leuk ook al is het van GSquote:Op maandag 4 januari 2010 20:01 schreef koei het volgende:
[..]
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat het een term is die vooral door spitsnieuws wordt gebezigd, dus ik ben er trots op dat ik het niet ken!
En ik heb allang gereplied!
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 20:21 schreef Edwinuss het volgende:
Voel jij je hier al welkom Morph?
Morpheus als Ed weer van plan is iets doms te posten:quote:Op maandag 4 januari 2010 20:22 schreef Edwinuss het volgende:
Morpheus als hij weer een post van Edwinuss delete :
[ afbeelding ]
Het is ook wel het allereerste wat ik zou zeggen, maar dat zegt meer over AQ dan over jouquote:
QFTquote:Op maandag 4 januari 2010 20:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het is ook wel het allereerste wat ik zou zeggen, maar dat zegt meer over AQ dan over jou
Ja, maar... modjes he, dat zijn toch ook gewoon mensen?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik voel me ook welkom! Dus zelfs tegen een modje doen jullie aardig!
quote:Op maandag 4 januari 2010 20:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, maar... modjes he, dat zijn toch ook gewoon mensen?
Zuurquote:Op maandag 4 januari 2010 21:00 schreef koei het volgende:
Free Fuel Week is begonnen
En modjesDat zijn mensen die graag macht willen hebben maar te dom zijn om er zelf iets voor te doen!
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:00 schreef koei het volgende:
Free Fuel Week is begonnen
En modjesDat zijn mensen die graag macht willen hebben maar te dom zijn om er zelf iets voor te doen!
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 januari 2010 21:06 schreef Tain het volgende:
Het heeft vast te maken met dat stomme Farmville!
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:06 schreef Tain het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:00 schreef koei het volgende:
Ik zat een maand terug te zoeken naar een computer in de bieb voor een belangrijke opdracht. Dat ik geen vrije kon vinden oké, maar tig mensen waren nutteloos aan het Farmvillen... fucking klote spelletjequote:Op maandag 4 januari 2010 21:06 schreef Tain het volgende:
Ik ben al weer gestopt, klote spelquote:Op maandag 4 januari 2010 21:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zat een maand terug te zoeken naar een computer in de bieb voor een belangrijke opdracht. Dat ik geen vrije kon vinden oké, maar tig mensen waren nutteloos aan het Farmvillen... fucking klote spelletje
Ik stop er ook mee.. Ben nog wel even een katoenplukker 4 life!!!quote:
Koning!quote:
Hehe, kwaliteitquote:Op maandag 4 januari 2010 21:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik stop er ook mee.. Ben nog wel even een katoenplukker 4 life!!!
Of mijn baanquote:Op maandag 4 januari 2010 21:51 schreef koei het volgende:
We hebben het over Poits baan, niet over die van jou Edje!
Ze wil dat je met Poit gaat knokken voor haar aandacht, daar houden de vrouwtjes wel van.quote:
Ik ga met niemand vechten.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ze wil dat je met Poit gaat knokken voor haar aandacht, daar houden de vrouwtjes wel van.
quote:
God of War?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:45 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb net ingame sex gehad met twee schone deernes dus ik kan er weer even tegenaan!
Ja, deel 2. In deel 1 had ik het gemist (en de trophy dus ookquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:34 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij vindt het vervelend dat hij niet degene was die sex had met koei?
Okequote:Op maandag 4 januari 2010 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
het is EDje ED
ik ben een baas
tik je vriendin aan
als je mij ziet staan op straat
staar me na
kwijlen maar
godverdomme ik kom zo hard dat je auw zegt
meisjes overal poekies bij de hand
EDje is weer in je stad
kijk naar boven dan
hij wil dansen met je
hij wil sexen met je
Edje is op zoek naar het meest flexe sletje
We kunnen alleen maar hopenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:39 schreef Edwinuss het volgende:
Misschien moeten we hier voortaan maar gaan rijmen, want ik ben bang dat deze topics over een jaar niet meer in de mijn actieve topics lijst verschijnen.
Daar is ie hoor. Komt even janken en mekkeren en gaat daarna weer weg. En als het hem niet aanstaat en diegene hem te hard terug pakt komt hij over 2 maanden weer terug.quote:
Sorry dat ik wel een leven hebquote:Op maandag 4 januari 2010 23:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar is ie hoor. Komt even janken en mekkeren en gaat daarna weer weg. En als het hem niet aanstaat en diegene hem te hard terug pakt komt hij over 2 maanden weer terug
Maar daarom ben jij een prachtige internetheldquote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee ik heb geen leven. Het spijt me.
Ik ga hier niet eens meer op reagerenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar daarom ben jij een prachtige internetheld
quote:Op maandag 4 januari 2010 23:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens meer op reageren
Ik val je niet aan, ik uit mijn genoegenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:48 schreef Edwinuss het volgende:
Maar waarom val je mij elke keer aan? Leg het eens uit.
Waarom?quote:Op maandag 4 januari 2010 23:49 schreef Edwinuss het volgende:
Je zal je ongetwijfeld aangevallen voelen op bepaalde vlakken.
Omdat jij elke keer zo gepikeerd doet, alsof je wat mist in je leven en jij je op deze manier moet uiten.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik val je niet aan, ik uit mijn genoegen
[..]
Waarom?
jij zegt het, jij zal het vast vinden. Ik zou een keer gewoon lekker een biertje drinken en je niet zo druk maken wat andere mensen op het internet doen. Dat zal je hart zo te lezen ook behoorlijk goed doenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat jij elke keer zo gepikeerd doet, alsof je wat mist in je leven en jij je op deze manier moet uiten.
En je vooral elke keer op 1 persoon storten..
Lijkt een beetje op jaloezie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |