Met mijn vriendin die geen liefhebber is van scherp voedselquote:Op maandag 4 januari 2010 00:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die ja!
Niet te veel van verwachten hoor maar vooral als scherp-voedsel-liefhebber erg lekker gegeten
Met wie ga je?
Outletshoppen staat hierbij op de reservelijst, hangt van de financiën afquote:Op maandag 4 januari 2010 00:36 schreef koei het volgende:
Mountainbiken in de mergelgrotten is tof Misan! En misschien kun je nog een echte mijn bezoeken? Ik weet niet of ze die in Limburg ook nog hebben, maar vlak over de grens iig wel. (Outlet)shoppen in Roermond kan ik je ook aanraden, is leuker dan Bataviastad. Verder is Limburg niet zo spannend volgens mij... Het is vooral sfeervol maar niet dat ze echte trekpleisters hebben.
hier hetzelfde, nja fiets was ineens kapot :/!quote:Op maandag 4 januari 2010 10:18 schreef Rossdale het volgende:
Eerste werkdag, meteen verslapen
Ik begin het jaar in stijl
Is ie leuker dan de vorige?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:25 schreef Nebo het volgende:
De nieuwe Family Guy is prachtig, ook als je ziek bent
Ik zit nu in het laatste stuk, dus ik ga mezelf even verbeteren: veel beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |