quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:19 schreef liesje1979 het volgende:
Want die zit weer door slotjes heen te posten, natuurlijk..
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:20 schreef Disana het volgende:
Jaap zit in de chat. Melding voor de liefhebbers.
Of vroeger gesprokenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Hallo, mijn naam is Tinky en ik doe roadrunner na.
Ben niet zo'n fan van Jolie en haar acteren, maar het kan ermee door dit keer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Prima film idd, met eenAngeline Jolie. Een keer niet alleen omdat ze lekker is
.
Ik stond net onder de douche en had > 5min geen warm water, waag 't eens om in het eerste half jaar kapot te gaan, stomme kutboiler.
Ahhhquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Malkovich heeft z'n ziel verkocht aan Nespresso en moet nu dood.
Don't fuck with Malkovich. Hij is goed als God. En als zichzelf.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Malkovich heeft z'n ziel verkocht aan Nespresso en moet nu dood.
Zeker, maar als je zo goedkoop je ziel verkoopt. Frans Bauer kan je 't niet kwalijk nemen, maar zo iemand. Treurigheidquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Don't fuck with Malkovich. Hij is goed als God. En als zichzelf.
Ja, maar jij drinkt Nespresso.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Don't fuck with Malkovich. Hij is goed als God. En als zichzelf.
Nee die Angelina Jolie is lekker bezig!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, maar als je zo goedkoop je ziel verkoopt. Frans Bauer kan je 't niet kwalijk nemen, maar zo iemand. Treurigheid![]()
Vergelijk jij John Malkovich met Frans Bauer?!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, maar als je zo goedkoop je ziel verkoopt. Frans Bauer kan je 't niet kwalijk nemen, maar zo iemand. Treurigheid![]()
Wie zegt dat ie zijn ziel goedkoop verkoopt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Changeling is ook een serieuze film, en kijk eens hoe dat wijf eng loopt te schmieren hier:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt Nespresso gekocht omdat hij 't aanprijst toch?![]()
Je hele geloofwaardigheid gaat toch regelrecht naar de hemel (hihi) als je daar aan meedoet. Hij is een serieus acteur, in serieuze films.
Malkovitch is die reclame gaan doen omdat ik Nespresso drink.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hebt Nespresso gekocht omdat hij 't aanprijst toch?![]()
Je hele geloofwaardigheid gaat toch regelrecht naar de hemel (hihi) als je daar aan meedoet. Hij is een serieus acteur, in serieuze films.
Ja!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:34 schreef Gert het volgende:
Bovendien levert dat schnabbelen topfilms als Lost In Translation op.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:37 schreef Copycat het volgende:
Malkovitch is die reclame gaan doen omdat ik Nespresso drink.
Als jij hier echt zo van schrikt, staan je nog veel teleurstellingen te wachten.
Vooral niet naar het verre Oosten gaan, want daar wordt bijna alles aangeprezen door serieuze acteurs.. Money is money en mo money is mo money. Ook voor Malkovitch.
Hier staat alles Fluitert FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Teun waar staan de andere statistieken, ik sta er niet in?
Wat is er nu precies aan de hand met Mera? Is ze niet gewoon aan het warmdraaien voor jou?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Irritant, van die negatieve mensen.
HOER OP NAAR JE JOSTIE CHAT!quote:
Do tell!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:43 schreef Laysa het volgende:
...een warzone was het hier...en ik had het nieteens door
*het vroeger niet hadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
als je dit vroeger niet had dan haten je ouder je.
Ach, sodeflikker toch opquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
HOER OP NAAR JE JOSTIE CHAT!![]()
- "O gewééééldig!!!! Johan verhief zijn stém even!!! TOP RLS!!!!!!"
- Ja dit is toch waar we het allemaal voor doen mensen?
- Ja je hebt hélemaal gelijk Dot! Dáár doen we het voor!! TOP TV dit!
Echt, géén van die drie dingen heb ik ook maar een béétje gezegd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
HOER OP NAAR JE JOSTIE CHAT!![]()
- "O gewééééldig!!!! Johan verhief zijn stém even!!! TOP RLS!!!!!!"
- Ja dit is toch waar we het allemaal voor doen mensen?
- Ja je hebt hélemaal gelijk Dot! Dáár doen we het voor!! TOP TV dit!
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat is er nu precies aan de hand met Mera? Is ze niet gewoon aan het warmdraaien voor jou?
Maar wel met twee posts achtereen in de verdediging schieten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Echt, géén van die drie dingen heb ik ook maar een béétje gezegd.
Hier in 't wijkje ging alles goed, maar 5 minuten verderop in de winkelstraat lag er een tramhalte aan gruzelementen, een telefoonhokje eveneens, en lag er nog een puinhoop na te smeulen, met winkelwagentjes e.d. erop.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Do tell!
Hier stonden vannacht achtereenvolgens de brandweer en de politie voor de deur (schuin tegenover mij). De vreugdevuurton was weer in de fik gevlogen, blijkbaar.
Uit het vorige deel...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier staat alles Fluitert FOK!forum-stats: Totals en Jaarcijfers 2009.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
* niet goed weet welke conclusies hij moet trekken uit het feit dat hij niet in die lijst staat
Maar verder was 't een hele rustig O&Nquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:53 schreef Gert het volgende:
Maar 't kan altijd erger. In Rotterdam dik 150 man aangehouden, al zullen die daar ook wat scherper zijn geweest na Hoek van Holland.
ik was nog niet buiten geweest na al het vuurwerk geweld....stap ik in de auto roept een buurman me...ik daar naar toe lopen, wijst hij op het flatblok wat naast ons staat....heel het portiek eruit geknalt....en niet alleen daar...4 blokken hebben ze te pakken gehad...en die gasten die het gedaan hadden waren dus door een aantal van mijn buurmannen gepakt want ze wilde die van ons doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Do tell!
Hier stonden vannacht achtereenvolgens de brandweer en de politie voor de deur (schuin tegenover mij). De vreugdevuurton was weer in de fik gevlogen, blijkbaar.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt, géén van die drie dingen heb ik ook maar een béétje gezegd.
Conclusie: te druk met smsjesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
1 minuut van mij vandaan en ik mis alles
Damn wat een pauperwijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:55 schreef Laysa het volgende:
ik was nog niet buiten geweest na al het vuurwerk geweld....stap ik in de auto roept een buurman me...ik daar naar toe lopen, wijst hij op het flatblok wat naast ons staat....heel het portiek eruit geknalt....en niet alleen daar...4 blokken hebben ze te pakken gehad...en die gasten die het gedaan hadden waren dus door een aantal van mijn buurmannen gepakt want ze wilde die van ons doen![]()
politie en brandweer is er nog bij geweest.
daar slaap ik dan dus gewoon doorheen want het was na 2en en toen keek ik niet meer op van een knal meer of minder.....tis heel triestig hoe die deurbellen erbij hangen...en in het winkelcentrum waren ook auto's in de fik gestoken....1 minuut van mij vandaan en ik mis alles
Owquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah ja, hij moet daar geen conclusies aan verbinden, gewoon over het hoofd gezien
Ja nou, ga jij nu maar gewoon fietsenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Dus het was niet zo dat jij dacht dat ik wel een leven had?
Ik was al uitgefietstquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja nou, ga jij nu maar gewoon fietsen
Er zijn vast wel filmpjes gemaakt met mobieljtes. Gewoon effe tjoeptjoep in de gaten houden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was nog niet buiten geweest na al het vuurwerk geweld....stap ik in de auto roept een buurman me...ik daar naar toe lopen, wijst hij op het flatblok wat naast ons staat....heel het portiek eruit geknalt....en niet alleen daar...4 blokken hebben ze te pakken gehad...en die gasten die het gedaan hadden waren dus door een aantal van mijn buurmannen gepakt want ze wilde die van ons doen![]()
politie en brandweer is er nog bij geweest.
daar slaap ik dan dus gewoon doorheen want het was na 2en en toen keek ik niet meer op van een knal meer of minder.....tis heel triestig hoe die deurbellen erbij hangen...en in het winkelcentrum waren ook auto's in de fik gestoken....1 minuut van mij vandaan en ik mis alles
Zijn de scholen eigenlijk vrij met een elfstedentocht? Ik heb ze in mijn beleving vroeger altijd op tv gezien maar het was vast niet enkel op een zaterdag. Misschien keek ik het ook wel na schooltijd, ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed nieuws wel![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ekt_aan__.html?p=1,1
In Friesland is sowieso echt alles dicht (behalve de kroegen). Dat was dan ook de reden dat toen ik destijds (bij de laatste elfstedentocht) mijn contactsleutel afbrak ik met een vrachtwagen van de ANWB huiswaarts moestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Zijn de scholen eigenlijk vrij met een elfstedentocht? Ik heb ze in mijn beleving vroeger altijd op tv gezien maar het was vast niet enkel op een zaterdag. Misschien keek ik het ook wel na schooltijd, ik weet het niet meer.
Enn beetje sneeuw en kou vind ik wel leuk....maar zodra het zeg zo koud wordt en de wind aanneemt beneemt me dat letterlijk mn adem dus het is niet mijn favo weer...en heel de tijd binnenzitten vind ik ook niets....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wil je dat dan graag
Het is toch echt veel leuker dan Kerst en Oud en Nieuw bij elkaar
Aan de elfstedentocht? Er moeten nog 7 wonderen gebeuren wil ie überhaupt verreden wordenquote:
Echt hè. Heb even gewiki'd: de eerste werd 101 jaar geleden gereden, en sindsdien zijn er slechts 14 geweest.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aan de elfstedentocht? Er moeten nog 7 wonderen gebeuren wil ie überhaupt verreden worden.
Kom maar hout hakken, dan ben je zo warmquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Enn beetje sneeuw en kou vind ik wel leuk....maar zodra het zeg zo koud wordt en de wind aanneemt beneemt me dat letterlijk mn adem dus het is niet mijn favo weer...en heel de tijd binnenzitten vind ik ook niets....
Ik ga aan mn nwe boek Van Stephen King beginnenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom maar hout hakken, dan ben je zo warm
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Laat maar komen die strenge vorst, ...
Maar hier in het noorden sneeuwt het al enkele uren en het is sneeuw die blijft liggen. Geen goed nieuws voor een tocht dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:43 schreef Toverheks het volgende:
ik wordt steeds blijer als ik het nieuws lees, maar het is echt niet zo koud hier in amsterdam als gisteren hoor, is best lekker weer. en de sneeuw die gevallen was vannacht is ook al weg, maar als er een elfstedentocht komt![]()
![]()
nee het mag niet sneeuwen in friesland, rest van het land mag wat mij betreft onder 3 meter sneeuw te komen zitten maar laten ze friesland asjeblieft overslaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hier in het noorden sneeuwt het al enkele uren en het is sneeuw die blijft liggen. Geen goed nieuws voor een tocht dus.
en jou sneeuw komt vandaag naar ons toe??? en dan zo afzakken naar het zuiden als ik het goed gelezen had.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hier in het noorden sneeuwt het al enkele uren en het is sneeuw die blijft liggen. Geen goed nieuws voor een tocht dus.
Oh dat weet ik niet, maar er valt een flinke dikke laag en dat is niet goed voor ijsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en jou sneeuw komt vandaag naar ons toe??? en dan zo afzakken naar het zuiden als ik het goed gelezen had.
ik ben het wel met haksie eensquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, maar er valt een flinke dikke laag en dat is niet goed voor ijs
Hehe, dat mocht je willen. Wij de sneeuw en niemand een Elfstedentocht als het niet stoptquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben het wel met haksie eens...de kou bij jullie en de sneeuw bij haar....en dan bij mij zo'n graad of 23 á 24 in de plus
en ik dan toch die warmte?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe, dat mocht je willen. Wij de sneeuw en niemand een Elfstedentocht als het niet stopt
Maar de rest van Nederland wil een Elfstedentochtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
en ik dan toch die warmte?![]()
dan vind ik alles prima
ja maar dies toch alleen in het noorden...dan gaan ze daar maar gezellig naar toequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de rest van Nederland wil een Elfstedentocht
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:16 schreef Deisyy het volgende:
Geen flauwe D-grap deze keer, hij is leuk!![]()
En mijn keel doet zeer, heel erg en mijn benen ook, eigenlijk doen al mijn spieren zeer
Nee nee, samen uit, samen thuis. Iedereen wil vroeg de veren uit om die tocht te zienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dies toch alleen in het noorden...dan gaan ze daar maar gezellig naar toe
Ik kom er een beetje moeilijk doorheenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:02 schreef Laysa het volgende:
D.tje heb jij het boek al uit van S.King....
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je zegt dat ze meestal flauw zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:16 schreef Deisyy het volgende:
Geen flauwe D-grap deze keer, hij is leuk!![]()
Flink uit je dak gegaan oudjaarsavond?quote:En mijn keel doet zeer, heel erg en mijn benen ook, eigenlijk doen al mijn spieren zeer
Dat is ook ongeveer mijn ideaal hoor. Het westen de klos vanwege opwarming van de aarde, 't zakt onder water en de rest zoals jij beschrijftquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef Jian het volgende:
Mijn ideaal:
Het Oosten en Zuiden van Nederland onder een dik pak sneeuw voor de mooie, sfeervolle plaatjes
Het Noorden van Nederland, geen sneeuw en strenge vorst voor een prachtige Elfstedentocht
Het Westen van Nederland een graad of 18 met een een zonnetje zodat we vanaf de terrassen, achter het glas heerlijk in het zonnetje naar die mooie plaatjes in de rest van Nederland kunnen kijken l![]()
Hoezo niet realistisch, tis gewoon Top
Jian, geweldig idee!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef Jian het volgende:
Mijn ideaal:
Het Oosten en Zuiden van Nederland onder een dik pak sneeuw voor de mooie, sfeervolle plaatjes
Het Noorden van Nederland, geen sneeuw en strenge vorst voor een prachtige Elfstedentocht
Het Westen van Nederland een graad of 18 met een een zonnetje zodat we vanaf de terrassen, achter het glas heerlijk in het zonnetje naar die mooie plaatjes in de rest van Nederland kunnen kijken l![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef Jian het volgende:
Mijn ideaal:
Het Westen, Oosten en Zuiden van Nederland onder een dik pak sneeuw voor de mooie, sfeervolle plaatjes
Alleen in een piepklein stukje zuidoost Nederland een graad of 18 met een een zonnetje zodat we vanaf de terrassen, achter het glas heerlijk in het zonnetje naar die mooie plaatjes in de rest van Nederland kunnen kijken l![]()
Zo wakker ben ik niet hoor, ik fake ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent echt wakker, dat kan ik niet zeggen
Eigenlijk wilde ik ook liever een graad of 23, maar je moet ook niet willen overdrijven hèquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jian, geweldig idee!![]()
Die 18 graden is natuurlijk een minimum temperatuur
's nachtsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 18 graden is natuurlijk een minimum temperatuur
En dan gaan we allemaal op Zeilboten wonen ........quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer mijn ideaal hoor. Het westen de klos vanwege opwarming van de aarde, 't zakt onder water en de rest zoals jij beschrijft
Das het glas half vol zien ipv van half leeg Schatjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik ook liever een graad of 23, maar je moet ook niet willen overdrijven hè
Worden we allemaal zeilmeisjes en -jongensquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan gaan we allemaal op Zeilboten wonen ........
ja, en als we ons zin dan niet krijgen lopen we lekker weg naar Bonairequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Worden we allemaal zeilmeisjes en -jongens
Ik zeg Bonaire voor de Fokkers uit het Westenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en als we ons zin dan niet krijgen lopen we lekker weg naar Bonaire
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg Bonaire voor de Fokkers uit het Westen
als in gezellige winkels of supermarkt....hier kon je een ''bom'' gooien en dan nog zou niemand geraakt wordenquote:
Ja maar Ernhem is een toffe winkelstadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:30 schreef remlof het volgende:
Ik durf hier op zaterdagmiddag niet eens de stad in
En morgen is het voor de verandering ook weer eens koopzondag, de zesde op rij
Ja daarom is het waarschijnlijk ook zo gruwelijk drukquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar Ernhem is een toffe winkelstad
In ons regionale dagblad staat dat er slechts matige vorst komt, en door de sneeuwval van vandaag (toch weer 10 cmquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In Friesland is sowieso echt alles dicht (behalve de kroegen). Dat was dan ook de reden dat toen ik destijds (bij de laatste elfstedentocht) mijn contactsleutel afbrak ik met een vrachtwagen van de ANWB huiswaarts moest![]()
Ik vermoed ook dat de rest van Nederland niet echt zit te wachten op werken en/of naar school gaan. Als ik kinderen zou hebben, dan zou ik ze lekker thuis houden
Ik kom net terug uit de stad. De schrale maanden zijn duidelijk aangebroken.quote:
Vanaf maandag weer háaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamsteren!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit de stad. De schrale maanden zijn duidelijk aangebroken.
Voorlopig is het hier nog erg zacht, en de sneeuw van vanochtend helemaal weg. Eerst zien dan geloven. Is het in het noorden echt koúd dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vanaf maandag weer háaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamsteren!
Echt warm is anders. Gister was het water van het konijn nog vloeibaar, nu tot een stuk gevroren. Maar qua gevoel valt het wel mee.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Voorlopig is het hier nog erg zacht, en de sneeuw van vanochtend helemaal weg. Eerst zien dan geloven. Is het in het noorden echt koúd dan?
Helemaal mee eens. Wéér tien centimeter verdorie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vooral die KUTHOERETYFUSSNEEUW, da's gewoon echt
Sowieso, mensen die schreeuwend praten. Want dat staat zo energiek en zelfverzekerd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier wordt 't steeds gekker in de supermarkt. Ze staan in je oor te tetteren om je kip met kerrie te laten proeven, zo hard dat de hele winkel kan meegenieten. En er zijn steeds meer mensen die een bakkie koffie in de supermarkt gaan drinken, 'gazallig'
.
De Telegraaf heeft het nieuwe Unox-meisje al gehyped, groot op de voorpagina vanochtend. Dus daar is het te laat voor. Maar: eet smakelijk!quote:
thanx...en ik ben ook al ietwat te oud om voor een Unox-meisje door te gaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
De Telegraaf heeft het nieuwe Unox-meisje al gehyped, groot op de voorpagina vanochtend. Dus daar is het te laat voor. Maar: eet smakelijk!
WTF?! Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
thanx...en ik ben ook al ietwat te oud om voor een Unox-meisje door te gaan
Dat gaat ze toch niet willen begrijpenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
WTF?! Hoezo dat dan?Is dat leeftijdgebonden, en zo ja, vertel het door aan Patricia Paay.
Spoilers gebruikenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
De beveiliging op die pagina is zo strak, dat 't een uitdaging is om 'm hier toch te kunnen posten.
Trek je bikini aan, muts op, dan beoordelen wij wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
thanx...en ik ben ook al ietwat te oud om voor een Unox-meisje door te gaan
Ja ...uhuh.....Sickkkkkkkkkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Trek je bikini aan, muts op, dan beoordelen wij wel.
Volgens Buum had het Unoxmeisje van vorig jaar een beter karakter.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
De beveiliging op die pagina is zo strak, dat 't een uitdaging is om 'm hier toch te kunnen posten.
Die van vorig jaar werd spontaan "het Unox-meisje". Dit jaar is al weer helemaal voorgekookt, net als de worst. Al probeerde De Telegraaf het nog iets op te kloppen met het zinnetje "haar identiteit is inmiddels achterhaald".quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens Buum had het Unoxmeisje van vorig jaar een beter karakter.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Vooral die KUTHOERETYFUSSNEEUW, da's gewoon echt
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
De verwachting werd eigenlijk gewekt dat er géén elfstendentocht volgt op deze vorstperiode.
<slingert stream aan>quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:53 schreef Laysa het volgende:
God...dr is nu een of andere dronken kérel in ps2
Ik ga stuk!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:53 schreef Laysa het volgende:
God...dr is nu een of andere dronken kérel in ps2
ik vraag me toch hardop af, of dit wel zo erg gezond is dat nieuwjaarsduiken, hier deden ze het ook in de Sloterplas, 50 man die lekker op het hondenstrandje te water gingen hahaha zeker allemaal van buiten Amsterdam want de naam zegt het al, hondenstrandje waar de drollen zo lekker boven komen drijvenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Die van vorig jaar werd spontaan "het Unox-meisje". Dit jaar is al weer helemaal voorgekookt, net als de worst. Al probeerde De Telegraaf het nog iets op te kloppen met het zinnetje "haar identiteit is inmiddels achterhaald".![]()
Die van vorig jaar had twee prima karaktertrekken inderdaad, maar deze lacht ook wel lief.
[ afbeelding ]
Ze haat dronken mensenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook whahaha...jouw mera is ietwat huiverig voor hem
Het moeten ook gewoon altijd blonde blanke meisjes zijn bij de Telegraaf hè. Zo jammerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Die van vorig jaar werd spontaan "het Unox-meisje". Dit jaar is al weer helemaal voorgekookt, net als de worst. Al probeerde De Telegraaf het nog iets op te kloppen met het zinnetje "haar identiteit is inmiddels achterhaald".![]()
Die van vorig jaar had twee prima karaktertrekken inderdaad, maar deze lacht ook wel lief.
[ afbeelding ]
http://www.onlinetvkijken.nl/popup.htmquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
Heeft iemand een url voor die SV stream? Ik kan 'm nergens vinden
http://www.onlinetvkijken.nl/quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
Heeft iemand een url voor die SV stream? Ik kan 'm nergens vinden
Jij wil wel een keer een Unox-meisje in een boerka?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het moeten ook gewoon altijd blonde blanke meisjes zijn bij de Telegraaf hè. Zo jammer
In de schijt duiken is sowieso niet gezond.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vraag me toch hardop af, of dit wel zo erg gezond is dat nieuwjaarsduiken, hier deden ze het ook in de Sloterplas, 50 man die lekker op het hondenstrandje te water gingen hahaha zeker allemaal van buiten Amsterdam want de naam zegt het al, hondenstrandje waar de drollen zo lekker boven komen drijven
Wat mij betreft blijft het hier de hele nacht hangen. Al zit ik wel in dubio, kijken naar buiten of naar de Ludolfs. Die laatsten overtreffen wat ,mij betreft iedere livestream.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa trekt een lijn net boven Amersfoort ....Hou je het ook daar lief
Ik heb gegoogledquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft het hier de hele nacht hangen. Al zit ik wel in dubio, kijken naar buiten of naar de Ludolfs. Die laatsten overtreffen wat ,mij betreft iedere livestream.
Nee, maar wel eentje met mooi lang donker haarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wil wel een keer een Unox-meisje in een boerka?
* Volgzaam doet wat Teun dr opdraagtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Discovery opzetten, het duurt nog tot zeven uur denk ik
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Volgzaam doet wat Teun dr opdraagt
Noek for Unoxmeisje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje met mooi lang donker haar
is het net zo spannend als de Krabvissers....stoere luiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik denk niet dat het niets voor jou is, maar ik wordt er uiterst rustig van als ik er naar kijk, heerlijk rustgevend en nogal maf
"See more sexy burka pictures"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje met mooi lang donker haar
Ik heb er een arm voor over om er zo uit te zien!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
"See more sexy burka pictures"
[ afbeelding ]
Leuk lichaam, maar ik zie er wel graag het hoofd en de ogen bijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
"See more sexy burka pictures"
[ afbeelding ]
Nee, ze zijn helemala niet stoer, ze zijn gewoon.....gewoon......nogal ongewoonquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
is het net zo spannend als de Krabvissers....stoere lui
Er zijn online burka winkeltjes hoor. Of wacht... ach joh, kan jou dat schelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb er een arm voor over om er zo uit te zien!![]()
Wel jammer dat haar boobs een cup verschillen, maar kniesoor.
![]()
Kan je een burka ook met één arm optillen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn online burka winkeltjes hoor. Of wacht... ach joh, kan jou dat schelen.
quote:
Laat ik daar nou net plaatjes van hebben gezien toen ik voor je zocht.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je een burka ook met één arm optillen?
Toch doet de geile blik in de ogen het vooral voor mij. En die mis je bij zo'n burkahoofd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat ik daar nou net plaatjes van hebben gezien toen ik voor je zocht.
Maar wel een leuk cadootje, want je weet niet wat er onder zit. 't Zou maar zo heel erg mooi kunnen zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch doet de geile blik in de ogen het vooral voor mij. En die mis je bij zo'n burkahoofd.
Oh wacht, daar heeft paddy kort geleden iets moois van gepost in de NWS FB. Even zoeken:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch doet de geile blik in de ogen het vooral voor mij. En die mis je bij zo'n burkahoofd.
Daar mis ik de tieten weerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wacht, daar heeft paddy kort geleden iets moois van gepost in de NWS FB. Even zoeken:
[ afbeelding ]
Wees voorzichtig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar mis ik de tieten weer
Ow damn, er is hier in het laatste kwartier ook een paar cm sneeuw gevallen, ik moet nog naar de AH met de auto, effe kijken of het echt glijden wordt.
Pas op bij het omhoog rijden in de parkeergaragequote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar mis ik de tieten weer
Ow damn, er is hier in het laatste kwartier ook een paar cm sneeuw gevallen, ik moet nog naar de AH met de auto, effe kijken of het echt glijden wordt.
als doutzen kroes ofzo in een burka loopt mag ze van mij langskomen hoor. zolang ze t in mijn slaapkamer maar snel uittrektquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pas op bij het omhoog rijden in de parkeergarage
ah kutzooi dan, maar hier nergens last van. af en toe een melding dat t te druk is voor de servers ofzo, ,maar verder okquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Traag en soms word ik er uit gegooid
Ik heb net de koffie op....net pas......quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Paar dagen vrij en weg ritme. Even koken
dit weekend gebruik ik om weer terug te komen in mijn ritme. maandag gaat er inhakken ben ik bangquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Paar dagen vrij en weg ritme. Even koken
mooie timing he, zo 19:30 uurquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb net de koffie op....net pas......
Ja....ben heulemaal uit mn ritmequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:33 schreef gomi het volgende:
[..]
mooie timing he, zo 19:30 uur
das pietje timing toch?
Maar waar gaat het dan over? Audi? Van wie, en hoezo onzinnig?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....Mijn hart brak ook...moei je nai goan
Ik kijk naar de halve finale van het dartenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:48 schreef remlof het volgende:
Niet vergeten, vanavond 20:25 - 22:15 uur Ned1: Theo Maassen - Zonder Pardon
Dat was de soap die Teun aan het kijken was....die hadden een gloedjenwe A8 in de garage staan....maar die kon dr niet uit want er stonden allemaal sloopauto's voor...dus die mafkees startte 1 maal per week de motor en reed dan een antal keer naar voor en achterenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Maar waar gaat het dan over? Audi? Van wie, en hoezo onzinnig?
kijk je wel een beetje uit met dat hartje van je ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....Mijn hart brak ook...moei je nai goan
Owwww, een soap, dus niet echt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was de soap die Teun aan het kijken was....die hadden een gloedjenwe A8 in de garage staan....maar die kon dr niet uit want er stonden allemaal sloopauto's voor...dus die mafkees startte 1 maal per week de motor en reed dan een antal keer naar voor en achteren![]()
a8 quattro
Omgquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kijk naar de halve finale van het darten
Sealed...Signed en uhhhhquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:52 schreef gomi het volgende:
[..]
kijk je wel een beetje uit met dat hartje van je ?
Ben heel benieuwd, Theo Maassen is by far de beste caberetier (op Hans Teeuwen na misschien maar die maakt geen conferences meer) dus de verwachtingen zijn hoogquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:48 schreef remlof het volgende:
Niet vergeten, vanavond 20:25 - 22:15 uur Ned1: Theo Maassen - Zonder Pardon
Ik ook als het ooit meezitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:52 schreef D. het volgende:
[..]
Owwww, een soap, dus niet echt?
Ik ga ook een A8 kopen, als het ff meezit
theo en najib, die 2 zijn nu de beste imo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd, Theo Maassen is by far de beste caberetier (op Hans Teeuwen na misschien maar die maakt geen conferences meer) dus de verwachtingen zijn hoog.
quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
buuf, jij drinkt geen Nespresso toch?
Ok, dus daar kwamen ze vandaan, maar waar gingen ze naar toe?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:10 schreef remlof het volgende:
Misschien voor jullie ook interessant, lijstje van de top-20 van steden waar FOK! forum bezoekers vandaan kwamen in 2009:
Ik vind 'm nu al goed en helemaal geslaagd. Een verademing bij die pipo's van de laatste weekquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd, Theo Maassen is by far de beste caberetier (op Hans Teeuwen na misschien maar die maakt geen conferences meer) dus de verwachtingen zijn hoog.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind 'm nu al goed en helemaal geslaagd. Een verademing bij die pipo's van de laatste week
Was net in Zaandam en daar regende het.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:05 schreef Chanel5 het volgende:
Hier ook sneeuw
Zaandamquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was net in Zaandam en daar regende het.
Nu weer thuis en alleen wat sneeuwvlokjes en zag de strooi pekelwagen rijden.
hehe, denk ik ook wel tbh. ze zitten in de straat achter me. maar de bezorgingsdienst van hen , haalt t niet bij jouquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk als je het via de pizzaboy besteld dat je het sneller hebt
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, denk ik ook wel tbh. ze zitten in de straat achter me. me de bezorgingsdienst van hen , haakt t niet bij jou
ofzo
Sorryquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:06 schreef gomi het volgende:
[..]
is dat een ja?![]()
of stel je me nu heel erg teleur?
wrijf t er nog maar ff in jahquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sorry![]()
Tis wel heul lekker ....dat dan weer wel
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
wrijf t er nog maar ff in jah![]()
nah, j/k. eet smakelijk
Zeker, toch ff bijlezenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ze zei u tegen me
tering, volgens mij verveel ik me een beetje.
al is theo wel goed
Ben een beetje cabaretmoe, maar het wel aan het opnemen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ze zei u tegen me
tering, volgens mij verveel ik me een beetje.
al is theo wel goed
quote:
zei ik eerder al hequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:58 schreef gomi het volgende:
[..]
theo en najib, die 2 zijn nu de beste imo.
Waarvanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
God...ik word van sommige dingen toch zo verdrietig....Of moet ik zeggen:John Malkovich
ik ben de afgelopen dagen selectief geweest. ms heb ik dus wel hele goeden gemist, maar theo is goed tot dusverre imo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben een beetje cabaretmoe, maar het wel aan het opnemen.
Vroeger veel naartoe geweest. En toen lag ik bijvoorbeel ook helemaal bláuw om Bert Visscher. Die zag ik laatst weer op TV en ik vond er geen bal meer aan. Apart, hoe dat "uit kan werken".
Oude Hans Teeuwen-sketches kan ik nog wél steeds van genieten trouwens.
minder grof ms, maar nog steeds goed imoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij is beter dan de rest, maar hij valt mij deze keer toch wat tegen eigenlijk.
Ja, eeuhhh.....*grom*....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:37 schreef Laysa het volgende:
Dingen.....die ik niet ga uitspreken....maar toch...
En Ice Age is echt ....Cool![]()
soms durf ik, of beter ms, wil ik er niet eens naar vragen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dingen.....die ik niet ga uitspreken....maar toch...
En Ice Age is echt ....Cool![]()
quote:
hehehe, ik zeg nietsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zei er iemand wat over niet grof?
Doe dan, puber.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef Laysa het volgende:
hylarisch niewaar
![]()
zelf drink overigens nog geen nespresso, maar alleen maar omdat jij het niets vind ga ik toch maar overwegen of ik voor zo'n ding ga sparen
same here. hij heerst op dit moment imoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind 'm geniaal, maar ben bij hem niet echt objectief
.
Meer grof op de verkeerde momenten en net iets minder scherp. Maar het gaat een beetje op en af. Soms is hij ook als vanouds.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
minder grof ms, maar nog steeds goed imo
neee, daar moet je doorheen kijken. juist door dat hysterische heenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:48 schreef Laysa het volgende:
Ik vind hem vaak zo te opgelegd hysterisch...zo van HAAAAAAAAHAHAHAHA KIJK MIJ NOU HYSTERISCH LEUK DOEN![]()
bietje vermoeiend
ik zie deze show voor t eerst, maar tot nu vind ik hem goed hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meer grof op de verkeerde momenten en net iets minder scherp. Maar het gaat een beetje op en af. Soms is hij ook als vanouds.
Mweh.....nah...ik vind hem wat doorgeslagen in zn ''kijk mij lekker leuk bezig zijn'' doen....hij heeft betere tijden gekendquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
neee, daar moet je doorheen kijken. juist door dat hysterische heen
kan idd, ieder zijn meug ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mweh.....nah...ik vind hem wat doorgeslagen in zn ''kijk mij lekker leuk bezig zijn'' doen....hij heeft betere tijden gekend
je zei weertquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
een vrouwke da squirt
is 't neuke nie weert
Ja geweldig, beter dan Freek nogquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Theo, erg gaaf
.
Helaas afgelopen
Registratie duurt normaal gesproken twee-drie dagen (.com duurt wat langer) en dan werkt het ook gewoon gelijk goed (als dns settings ed goed gezet zijn)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:07 schreef D. het volgende:
Iemand die weet of wanneer je een domeinnaam registreert het ff kan duren voor alles goed werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |