das best wel een ouch naar de makers imoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik bedoelde hier, ik hoorde hier best vaak vrij negatieve geluiden.Deed ik zelf ook aan mee, nu nog eigenlijk
want ergens kijk ik omdat ik het een beetje als een fail zie. Sorry Peter.
En ja die chat dat is een ander verhaal, staat ook los van de COS,
Ik vermaak me er soms wel mee. Soms is er wat te beleven op de streams of soms kijk ik gewoon even om met Peter te chatten.
Er zit ook schot in de zaak dat denk ik ook, ik geloofde nooit dat het wat zou worden, of ik heb onbewust mijn verwachtingen bijgesteld. Ik verwachte een RLS, dat is het niet. Ik weet eigenlijk niet, misschien dat het ergens vermeld was, of dat ik het er in mijn hoofd van maakte doordat het dezelfde locatie als de bunker was. Maar het is geen RLS.
Nu zie ik het meer als paupertv en een cam op de studios waar dit opgenomen wordt.
Prima
Niet laaiend enthousiast, maar leuk om op de achtergrond aan te hebben staan.
Ik was 't nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
En weer een modje die door een slotje heenpost, mijn leven is een vicieuze cirkel.
Ik geef ook eerlijk toe dat ik me al een paar keer prima vermaakt heb daarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:18 schreef gomi het volgende:
[..]
das best wel een ouch naar de makers imo
Maar het is juist wél über RLS. Er is niets 'gemaakt' want er is geen doel en geen spelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geef ook eerlijk toe dat ik me al een paar keer prima vermaakt heb daar
Wat ik bedoelde weer te geven is dat het helpt om je verwachtingen bij te stellen.
Precies, ik verwacht er niks van en tot nog toe ben ik nog niet teleurgesteldquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geef ook eerlijk toe dat ik me al een paar keer prima vermaakt heb daar
Wat ik bedoelde weer te geven is dat het helpt om je verwachtingen bij te stellen.
hehequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, ik verwacht er niks van en tot nog toe ben ik nog niet teleurgesteld
Dat betekent dat je toch verwachtingen hebt, da's best "tricky"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:25 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zie het nog steeds als "de making of". Wacht op de echte programma's.
eh tbh: i hope soquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:29 schreef sunny16947 het volgende:
Mag toch ook wat verwachten als er een discussiehoek is gemaakt. Paragnosten zijn aangekondigd. Zingen onder de douche, voorleesbed. Of is dat allemaal van de baan?
Eerst zien ! Tot op heden is het allemaal een beetje een vrijblijvend gedoetje van "we zien wel" of terwijl ala Johan Vlemmx. Plaats een paar camera's is de gemiddelde bruine kroeg en doe verder niets en je hebt 300% meer vermaakquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:29 schreef sunny16947 het volgende:
Mag toch ook wat verwachten als er een discussiehoek is gemaakt. Paragnosten zijn aangekondigd. Zingen onder de douche, voorleesbed. Of is dat allemaal van de baan?
Haal de R en L dr ook maar van afquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:32 schreef sunny16947 het volgende:
Oh en de verwachtingen zijn geen RLS. Het S gehalte ontbreekt. En vergelijk het zeker niet met een DGK of Bunker.
Het zaterdagavondprogramma!quote:
Doe eens een bron raadplegen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:34 schreef Dottey het volgende:
er is een programma boekje op de site ...
helaas leeg
en eigenlijk is dat programmaboekje dus gewoon heel accuraatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:34 schreef Dottey het volgende:
er is een programma boekje op de site ...
helaas leeg
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:36 schreef gomi het volgende:
[..]
en eigenlijk is dat programmaboekje dus gewoon heel accuraat
Mooi gedaan liesje.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben wel klaar met de OP, nog nooit zo mijn best gedaan.
Elly flashback.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:40 schreef sunny16947 het volgende:
Het is zaterdagavond. Laten ze een feestje bouwen. Peter N kan wel ff zingen.
Ze is een plattegrond aan het maken (van PSII?) met camera punten en nooduitgangen en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:41 schreef Jian het volgende:
Wat zit dat meiske toch de hele tijd achter dat bioscoopscherm te doen. Wel een mooi scherm voor Call of Duty overigens
Dottey, gaat dat zingen onder de douche nog door? En wanneer begint dat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:42 schreef Dottey het volgende:
CC,
ik vang veel op over lopen van de ene kant van het land naar de andere kant.
Er is zelfs een of ander laptopje ervoor aangeschaft.
Maar of dat doorgaat enzo dat is de grote hamvraag.
beetje man bijt hond idee? van ene punt naar andere punt , maar nu met laptop?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:42 schreef Dottey het volgende:
CC,
met beeld?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dottey, gaat dat zingen onder de douche nog door? En wanneer begint dat?
Die tocht zou vanavond beginnen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:42 schreef Dottey het volgende:
CC,
Nou ja dan gebeurt er iig iets. Al die zittende, niksende mensen schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Elly flashback.
Alsjeblieft zeg.
O ze praat ook nog Liesbeth ...... en wat een heerlijke zjachte Geeequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze is een plattegrond aan het maken (van PSII?) met camera punten en nooduitgangen en dat soort dingen.
Ze heet trouwens liesbeth.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nou ja dan gebeurt er iig iets. Al die zittende, niksende mensen schiet ook niet op.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dottey, gaat dat zingen onder de douche nog door? En wanneer begint dat?
Linkje?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:47 schreef liesje1979 het volgende:
Cc je had weer dezelfde award gewonnen he? Ditmaal met 5 stemmen, vorig jaar met 4 toch?
damn, had ik toch moeten stemmen. had je van 6 stemmers kunnen houden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Linkje?
En ik bedank God natuurlijk. En hou van al die vijf stemmers.
Ik zit thuis...quote:
damn, en ik maar wachten op die streamsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik zit thuis...![]()
niet in de regie hoor.
Peter N heeft een nieuwe roeping. Iedereen is het eens op de chat (naja bijna allemaal)
Dat hij beter op zijn plek is in de regiekamer, dan beetje luidruchtig aan de bar hangen.
Ik zie 'm toch liever aan de bar met een paar biertjes op !quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik zit thuis...![]()
niet in de regie hoor.
Peter N heeft een nieuwe roeping. Iedereen is het eens op de chat (naja bijna allemaal)
Dat hij beter op zijn plek is in de regiekamer, dan beetje luidruchtig aan de bar hangen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:51 schreef gomi het volgende:
[..]
damn, en ik maar wachten op die streams
Mooi!!! Ik wil Mera wel 'ns onder de douche zien!!!!!quote:
en dat hij dan ineens moet blazen en eruit wordt gezet omdat hij teveel op heeft ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie 'm toch liever aan de bar met een paar biertjes op !
Gewoon op verkiezingen klikken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Linkje?
En ik bedank God natuurlijk. En hou van al die vijf stemmers.
neeeeeeeee, niet alsido, jijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
Alsido is nu bezig met de waterleidingen enzo ... daarna beloofd hij te gaan douchen.
![]()
(maar dat plan loopt al vanaf 14H vanmiddag)
mera, dottey, gewoon alle 2quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi!!! Ik wil Mera wel 'ns onder de douche zien!!!!!
Een café met een dranklimitiet, je moet er maar opkomenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:54 schreef gomi het volgende:
[..]
en dat hij dan ineens moet blazen en eruit wordt gezet omdat hij teveel op heeft ofzo
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi!!! Ik wil Mera wel 'ns onder de douche zien!!!!!
quote:
quote:
Thank John Malkovich for thatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn dikke blote billen gaan niet on stream
wel origineel he?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Een café met een dranklimitiet, je moet er maar opkomen
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Mijn dikke blote billen gaan niet on stream
Nog beter !!!!!quote:
Dan gaat ze nog maar een keer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |