quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:07 schreef Gert het volgende:[..]
Iedereen vindt het niets?
Ik heb een tijdje die chat bekeken, en daar zit heel wat volk dat het allemaal geweldig vindt om te volgen! Vrijwel alleen maar, eigenlijk.
En de ontwikkelingen vinden we hier al een hele tijd wel leuk om te volgen. Of het gebrek aan ontwikkelingen.

Maar er komt heel langzaam maar zeker toch wel wat schot in de zaak, heb ik de indruk.
Alleen ben ik bang dat ze snel tevreden zijn. En dit rendabel maken gaat een enorme klus worden.

Ik bedoelde hier, ik hoorde hier best vaak vrij negatieve geluiden.Deed ik zelf ook aan mee, nu nog eigenlijk
want ergens kijk ik omdat ik het een beetje als een fail zie. Sorry Peter.
En ja die chat dat is een ander verhaal, staat ook los van de COS,
Ik vermaak me er soms wel mee. Soms is er wat te beleven op de streams of soms kijk ik gewoon even om met Peter te chatten.
Er zit ook schot in de zaak dat denk ik ook, ik geloofde nooit dat het wat zou worden, of ik heb onbewust mijn verwachtingen bijgesteld. Ik verwachte een RLS, dat is het niet. Ik weet eigenlijk niet, misschien dat het ergens vermeld was, of dat ik het er in mijn hoofd van maakte doordat het dezelfde locatie als de bunker was. Maar het is geen RLS.
Nu zie ik het meer als paupertv en een cam op de studios waar dit opgenomen wordt.
Prima

Niet laaiend enthousiast, maar leuk om op de achtergrond aan te hebben staan.