ik was nog niet buiten geweest na al het vuurwerk geweld....stap ik in de auto roept een buurman me...ik daar naar toe lopen, wijst hij op het flatblok wat naast ons staat....heel het portiek eruit geknalt....en niet alleen daar...4 blokken hebben ze te pakken gehad...en die gasten die het gedaan hadden waren dus door een aantal van mijn buurmannen gepakt want ze wilde die van ons doenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Do tell!
Hier stonden vannacht achtereenvolgens de brandweer en de politie voor de deur (schuin tegenover mij). De vreugdevuurton was weer in de fik gevlogen, blijkbaar.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt, géén van die drie dingen heb ik ook maar een béétje gezegd.
Conclusie: te druk met smsjesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
1 minuut van mij vandaan en ik mis alles
Damn wat een pauperwijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:55 schreef Laysa het volgende:
ik was nog niet buiten geweest na al het vuurwerk geweld....stap ik in de auto roept een buurman me...ik daar naar toe lopen, wijst hij op het flatblok wat naast ons staat....heel het portiek eruit geknalt....en niet alleen daar...4 blokken hebben ze te pakken gehad...en die gasten die het gedaan hadden waren dus door een aantal van mijn buurmannen gepakt want ze wilde die van ons doen![]()
politie en brandweer is er nog bij geweest.
daar slaap ik dan dus gewoon doorheen want het was na 2en en toen keek ik niet meer op van een knal meer of minder.....tis heel triestig hoe die deurbellen erbij hangen...en in het winkelcentrum waren ook auto's in de fik gestoken....1 minuut van mij vandaan en ik mis alles
Owquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah ja, hij moet daar geen conclusies aan verbinden, gewoon over het hoofd gezien
Ja nou, ga jij nu maar gewoon fietsenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ow
Dus het was niet zo dat jij dacht dat ik wel een leven had?
Ik was al uitgefietstquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja nou, ga jij nu maar gewoon fietsen
Er zijn vast wel filmpjes gemaakt met mobieljtes. Gewoon effe tjoeptjoep in de gaten houden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was nog niet buiten geweest na al het vuurwerk geweld....stap ik in de auto roept een buurman me...ik daar naar toe lopen, wijst hij op het flatblok wat naast ons staat....heel het portiek eruit geknalt....en niet alleen daar...4 blokken hebben ze te pakken gehad...en die gasten die het gedaan hadden waren dus door een aantal van mijn buurmannen gepakt want ze wilde die van ons doen![]()
politie en brandweer is er nog bij geweest.
daar slaap ik dan dus gewoon doorheen want het was na 2en en toen keek ik niet meer op van een knal meer of minder.....tis heel triestig hoe die deurbellen erbij hangen...en in het winkelcentrum waren ook auto's in de fik gestoken....1 minuut van mij vandaan en ik mis alles
Zijn de scholen eigenlijk vrij met een elfstedentocht? Ik heb ze in mijn beleving vroeger altijd op tv gezien maar het was vast niet enkel op een zaterdag. Misschien keek ik het ook wel na schooltijd, ik weet het niet meer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed nieuws wel![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ekt_aan__.html?p=1,1
In Friesland is sowieso echt alles dicht (behalve de kroegen). Dat was dan ook de reden dat toen ik destijds (bij de laatste elfstedentocht) mijn contactsleutel afbrak ik met een vrachtwagen van de ANWB huiswaarts moestquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Zijn de scholen eigenlijk vrij met een elfstedentocht? Ik heb ze in mijn beleving vroeger altijd op tv gezien maar het was vast niet enkel op een zaterdag. Misschien keek ik het ook wel na schooltijd, ik weet het niet meer.
Enn beetje sneeuw en kou vind ik wel leuk....maar zodra het zeg zo koud wordt en de wind aanneemt beneemt me dat letterlijk mn adem dus het is niet mijn favo weer...en heel de tijd binnenzitten vind ik ook niets....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wil je dat dan graag
Het is toch echt veel leuker dan Kerst en Oud en Nieuw bij elkaar
Aan de elfstedentocht? Er moeten nog 7 wonderen gebeuren wil ie überhaupt verreden wordenquote:
Echt hè. Heb even gewiki'd: de eerste werd 101 jaar geleden gereden, en sindsdien zijn er slechts 14 geweest.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aan de elfstedentocht? Er moeten nog 7 wonderen gebeuren wil ie überhaupt verreden worden.
Kom maar hout hakken, dan ben je zo warmquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Enn beetje sneeuw en kou vind ik wel leuk....maar zodra het zeg zo koud wordt en de wind aanneemt beneemt me dat letterlijk mn adem dus het is niet mijn favo weer...en heel de tijd binnenzitten vind ik ook niets....
Ik ga aan mn nwe boek Van Stephen King beginnenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom maar hout hakken, dan ben je zo warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |