abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76322977
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Do tell!

Hier stonden vannacht achtereenvolgens de brandweer en de politie voor de deur (schuin tegenover mij). De vreugdevuurton was weer in de fik gevlogen, blijkbaar .
ik was nog niet buiten geweest na al het vuurwerk geweld....stap ik in de auto roept een buurman me...ik daar naar toe lopen, wijst hij op het flatblok wat naast ons staat....heel het portiek eruit geknalt....en niet alleen daar...4 blokken hebben ze te pakken gehad...en die gasten die het gedaan hadden waren dus door een aantal van mijn buurmannen gepakt want ze wilde die van ons doen politie en brandweer is er nog bij geweest.

daar slaap ik dan dus gewoon doorheen want het was na 2en en toen keek ik niet meer op van een knal meer of minder.....tis heel triestig hoe die deurbellen erbij hangen...en in het winkelcentrum waren ook auto's in de fik gestoken....1 minuut van mij vandaan en ik mis alles
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:55:43 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76322995
Vanochtend hoopte ik even op een dikke, witte sneeuwdeken, maar zelfs het parkje voor mijn deur is amper besneeuwd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_76323003
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:53 schreef D. het volgende:

[..]

Uit het vorige deel...
[..]
Ah ja, hij moet daar geen conclusies aan verbinden, gewoon over het hoofd gezien
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:56:32 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76323020
Nijmegen de Gekste!
  Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 13:56:53 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76323028
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:50 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Echt, géén van die drie dingen heb ik ook maar een béétje gezegd.

Ik probeer het sfeertje daar een beetje kernachtig samen te vatten.
Maar er is niets mis mee hoor, als mensen het daar gezellig hebben. Het is alleen niet mijn soort gezelligheid. Misschien als ik er ga posten dat ik dan meegezogen wordt in de euforie van de belevenissen aldaar. Zal het eens proberen binnenkort en me er helemaal aan overgeven!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_76323041
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:55 schreef Laysa het volgende:

[..]
1 minuut van mij vandaan en ik mis alles
Conclusie: te druk met smsjes
pi_76323049
quote:
ik was nog niet buiten geweest na al het vuurwerk geweld....stap ik in de auto roept een buurman me...ik daar naar toe lopen, wijst hij op het flatblok wat naast ons staat....heel het portiek eruit geknalt....en niet alleen daar...4 blokken hebben ze te pakken gehad...en die gasten die het gedaan hadden waren dus door een aantal van mijn buurmannen gepakt want ze wilde die van ons doen politie en brandweer is er nog bij geweest.

daar slaap ik dan dus gewoon doorheen want het was na 2en en toen keek ik niet meer op van een knal meer of minder.....tis heel triestig hoe die deurbellen erbij hangen...en in het winkelcentrum waren ook auto's in de fik gestoken....1 minuut van mij vandaan en ik mis alles
Damn wat een pauperwijk .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 13:58:00 #58
18653 crew  D.
pi_76323059
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:56 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ah ja, hij moet daar geen conclusies aan verbinden, gewoon over het hoofd gezien
Ow

Dus het was niet zo dat jij dacht dat ik wel een leven had?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:59:18 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76323093
En ik ben over het dode punt van Mannen die vrouwen haten heen. Vannacht tot twee uur liggen lezen en nu pot thee en boek op bank.
Gisteren van m'n moeder ook deel 2 en 3 geleend, dus ik heb nogal wat blz te gaan .

Later!
pi_76323099
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:58 schreef D. het volgende:

[..]

Ow

Dus het was niet zo dat jij dacht dat ik wel een leven had?
Ja nou, ga jij nu maar gewoon fietsen
  Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 14:00:21 #61
18653 crew  D.
pi_76323121
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:59 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ja nou, ga jij nu maar gewoon fietsen
Ik was al uitgefietst
pi_76323142
Ik heb een dak boven mn hoofd...ik heb een dak boven mn hoofd...dat ga ik nog heel vaak zeggen vandaag dan komt het allemaal weer goed
  Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 14:03:10 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76323202
quote:

[..]

Er zijn vast wel filmpjes gemaakt met mobieljtes. Gewoon effe tjoeptjoep in de gaten houden.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_76323265
nah de supermarkt stond er nog dus heb weer te eten en drinken in huis....hamkaasdingus en koffie
pi_76323347
quote:
Zijn de scholen eigenlijk vrij met een elfstedentocht? Ik heb ze in mijn beleving vroeger altijd op tv gezien maar het was vast niet enkel op een zaterdag. Misschien keek ik het ook wel na schooltijd, ik weet het niet meer.
Go hard or go home
pi_76323446
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:08 schreef Noek het volgende:

[..]

Zijn de scholen eigenlijk vrij met een elfstedentocht? Ik heb ze in mijn beleving vroeger altijd op tv gezien maar het was vast niet enkel op een zaterdag. Misschien keek ik het ook wel na schooltijd, ik weet het niet meer.
In Friesland is sowieso echt alles dicht (behalve de kroegen). Dat was dan ook de reden dat toen ik destijds (bij de laatste elfstedentocht) mijn contactsleutel afbrak ik met een vrachtwagen van de ANWB huiswaarts moest

Ik vermoed ook dat de rest van Nederland niet echt zit te wachten op werken en/of naar school gaan. Als ik kinderen zou hebben, dan zou ik ze lekker thuis houden
pi_76323494
We gaan dr echt niet aan ontkomen hé
pi_76323541
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:14 schreef Laysa het volgende:
Wil je dat dan graag
Het is toch echt veel leuker dan Kerst en Oud en Nieuw bij elkaar
pi_76323601
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:16 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Wil je dat dan graag
Het is toch echt veel leuker dan Kerst en Oud en Nieuw bij elkaar
Enn beetje sneeuw en kou vind ik wel leuk....maar zodra het zeg zo koud wordt en de wind aanneemt beneemt me dat letterlijk mn adem dus het is niet mijn favo weer...en heel de tijd binnenzitten vind ik ook niets....
pi_76323603
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:14 schreef Laysa het volgende:
Aan de elfstedentocht? Er moeten nog 7 wonderen gebeuren wil ie überhaupt verreden worden .

Aan gewoon schaatsen niet nee, maar dat is dan ook tof .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 14:22:34 #72
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76323706
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:18 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Aan de elfstedentocht? Er moeten nog 7 wonderen gebeuren wil ie überhaupt verreden worden .
Echt hè. Heb even gewiki'd: de eerste werd 101 jaar geleden gereden, en sindsdien zijn er slechts 14 geweest.

Maar het is een geweldig evenement, doe d'r maar eentje!
pi_76323715
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:18 schreef Laysa het volgende:

[..]

Enn beetje sneeuw en kou vind ik wel leuk....maar zodra het zeg zo koud wordt en de wind aanneemt beneemt me dat letterlijk mn adem dus het is niet mijn favo weer...en heel de tijd binnenzitten vind ik ook niets....
Kom maar hout hakken, dan ben je zo warm
pi_76323734
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:22 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Kom maar hout hakken, dan ben je zo warm
Ik ga aan mn nwe boek Van Stephen King beginnen
pi_76323833
Laat maar komen die strenge vorst, hoe strenger hoe beter. Kunnen we gaan wakvissen, ook geinig om te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')