Dat is ook ongeveer mijn ideaal hoor. Het westen de klos vanwege opwarming van de aarde, 't zakt onder water en de rest zoals jij beschrijftquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef Jian het volgende:
Mijn ideaal:
Het Oosten en Zuiden van Nederland onder een dik pak sneeuw voor de mooie, sfeervolle plaatjes
Het Noorden van Nederland, geen sneeuw en strenge vorst voor een prachtige Elfstedentocht
Het Westen van Nederland een graad of 18 met een een zonnetje zodat we vanaf de terrassen, achter het glas heerlijk in het zonnetje naar die mooie plaatjes in de rest van Nederland kunnen kijken l![]()
Hoezo niet realistisch, tis gewoon Top
Jian, geweldig idee!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef Jian het volgende:
Mijn ideaal:
Het Oosten en Zuiden van Nederland onder een dik pak sneeuw voor de mooie, sfeervolle plaatjes
Het Noorden van Nederland, geen sneeuw en strenge vorst voor een prachtige Elfstedentocht
Het Westen van Nederland een graad of 18 met een een zonnetje zodat we vanaf de terrassen, achter het glas heerlijk in het zonnetje naar die mooie plaatjes in de rest van Nederland kunnen kijken l![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef Jian het volgende:
Mijn ideaal:
Het Westen, Oosten en Zuiden van Nederland onder een dik pak sneeuw voor de mooie, sfeervolle plaatjes
Alleen in een piepklein stukje zuidoost Nederland een graad of 18 met een een zonnetje zodat we vanaf de terrassen, achter het glas heerlijk in het zonnetje naar die mooie plaatjes in de rest van Nederland kunnen kijken l![]()
Zo wakker ben ik niet hoor, ik fake ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent echt wakker, dat kan ik niet zeggen
Eigenlijk wilde ik ook liever een graad of 23, maar je moet ook niet willen overdrijven hèquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jian, geweldig idee!![]()
Die 18 graden is natuurlijk een minimum temperatuur
's nachtsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 18 graden is natuurlijk een minimum temperatuur
En dan gaan we allemaal op Zeilboten wonen ........quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer mijn ideaal hoor. Het westen de klos vanwege opwarming van de aarde, 't zakt onder water en de rest zoals jij beschrijft
Das het glas half vol zien ipv van half leeg Schatjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik ook liever een graad of 23, maar je moet ook niet willen overdrijven hè
Worden we allemaal zeilmeisjes en -jongensquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan gaan we allemaal op Zeilboten wonen ........
ja, en als we ons zin dan niet krijgen lopen we lekker weg naar Bonairequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Worden we allemaal zeilmeisjes en -jongens
Ik zeg Bonaire voor de Fokkers uit het Westenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en als we ons zin dan niet krijgen lopen we lekker weg naar Bonaire
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg Bonaire voor de Fokkers uit het Westen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |