Dat is ook ongeveer mijn ideaal hoor. Het westen de klos vanwege opwarming van de aarde, 't zakt onder water en de rest zoals jij beschrijftquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef Jian het volgende:
Mijn ideaal:
Het Oosten en Zuiden van Nederland onder een dik pak sneeuw voor de mooie, sfeervolle plaatjes
Het Noorden van Nederland, geen sneeuw en strenge vorst voor een prachtige Elfstedentocht
Het Westen van Nederland een graad of 18 met een een zonnetje zodat we vanaf de terrassen, achter het glas heerlijk in het zonnetje naar die mooie plaatjes in de rest van Nederland kunnen kijken l![]()
Hoezo niet realistisch, tis gewoon Top
Jian, geweldig idee!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef Jian het volgende:
Mijn ideaal:
Het Oosten en Zuiden van Nederland onder een dik pak sneeuw voor de mooie, sfeervolle plaatjes
Het Noorden van Nederland, geen sneeuw en strenge vorst voor een prachtige Elfstedentocht
Het Westen van Nederland een graad of 18 met een een zonnetje zodat we vanaf de terrassen, achter het glas heerlijk in het zonnetje naar die mooie plaatjes in de rest van Nederland kunnen kijken l![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef Jian het volgende:
Mijn ideaal:
Het Westen, Oosten en Zuiden van Nederland onder een dik pak sneeuw voor de mooie, sfeervolle plaatjes
Alleen in een piepklein stukje zuidoost Nederland een graad of 18 met een een zonnetje zodat we vanaf de terrassen, achter het glas heerlijk in het zonnetje naar die mooie plaatjes in de rest van Nederland kunnen kijken l![]()
Zo wakker ben ik niet hoor, ik fake ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je bent echt wakker, dat kan ik niet zeggen
Eigenlijk wilde ik ook liever een graad of 23, maar je moet ook niet willen overdrijven hèquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jian, geweldig idee!![]()
Die 18 graden is natuurlijk een minimum temperatuur
's nachtsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 18 graden is natuurlijk een minimum temperatuur
En dan gaan we allemaal op Zeilboten wonen ........quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer mijn ideaal hoor. Het westen de klos vanwege opwarming van de aarde, 't zakt onder water en de rest zoals jij beschrijft
Das het glas half vol zien ipv van half leeg Schatjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik ook liever een graad of 23, maar je moet ook niet willen overdrijven hè
Worden we allemaal zeilmeisjes en -jongensquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
En dan gaan we allemaal op Zeilboten wonen ........
ja, en als we ons zin dan niet krijgen lopen we lekker weg naar Bonairequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Worden we allemaal zeilmeisjes en -jongens
Ik zeg Bonaire voor de Fokkers uit het Westenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en als we ons zin dan niet krijgen lopen we lekker weg naar Bonaire
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg Bonaire voor de Fokkers uit het Westen
als in gezellige winkels of supermarkt....hier kon je een ''bom'' gooien en dan nog zou niemand geraakt wordenquote:
Ja maar Ernhem is een toffe winkelstadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:30 schreef remlof het volgende:
Ik durf hier op zaterdagmiddag niet eens de stad in
En morgen is het voor de verandering ook weer eens koopzondag, de zesde op rij
Ja daarom is het waarschijnlijk ook zo gruwelijk drukquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar Ernhem is een toffe winkelstad
In ons regionale dagblad staat dat er slechts matige vorst komt, en door de sneeuwval van vandaag (toch weer 10 cmquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In Friesland is sowieso echt alles dicht (behalve de kroegen). Dat was dan ook de reden dat toen ik destijds (bij de laatste elfstedentocht) mijn contactsleutel afbrak ik met een vrachtwagen van de ANWB huiswaarts moest![]()
Ik vermoed ook dat de rest van Nederland niet echt zit te wachten op werken en/of naar school gaan. Als ik kinderen zou hebben, dan zou ik ze lekker thuis houden
Ik kom net terug uit de stad. De schrale maanden zijn duidelijk aangebroken.quote:
Vanaf maandag weer háaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamsteren!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit de stad. De schrale maanden zijn duidelijk aangebroken.
Voorlopig is het hier nog erg zacht, en de sneeuw van vanochtend helemaal weg. Eerst zien dan geloven. Is het in het noorden echt koúd dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vanaf maandag weer háaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamsteren!
Echt warm is anders. Gister was het water van het konijn nog vloeibaar, nu tot een stuk gevroren. Maar qua gevoel valt het wel mee.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Voorlopig is het hier nog erg zacht, en de sneeuw van vanochtend helemaal weg. Eerst zien dan geloven. Is het in het noorden echt koúd dan?
Helemaal mee eens. Wéér tien centimeter verdorie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vooral die KUTHOERETYFUSSNEEUW, da's gewoon echt
Sowieso, mensen die schreeuwend praten. Want dat staat zo energiek en zelfverzekerd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier wordt 't steeds gekker in de supermarkt. Ze staan in je oor te tetteren om je kip met kerrie te laten proeven, zo hard dat de hele winkel kan meegenieten. En er zijn steeds meer mensen die een bakkie koffie in de supermarkt gaan drinken, 'gazallig'
.
De Telegraaf heeft het nieuwe Unox-meisje al gehyped, groot op de voorpagina vanochtend. Dus daar is het te laat voor. Maar: eet smakelijk!quote:
thanx...en ik ben ook al ietwat te oud om voor een Unox-meisje door te gaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
De Telegraaf heeft het nieuwe Unox-meisje al gehyped, groot op de voorpagina vanochtend. Dus daar is het te laat voor. Maar: eet smakelijk!
WTF?! Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
thanx...en ik ben ook al ietwat te oud om voor een Unox-meisje door te gaan
Dat gaat ze toch niet willen begrijpenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
WTF?! Hoezo dat dan?Is dat leeftijdgebonden, en zo ja, vertel het door aan Patricia Paay.
Spoilers gebruikenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
De beveiliging op die pagina is zo strak, dat 't een uitdaging is om 'm hier toch te kunnen posten.
Trek je bikini aan, muts op, dan beoordelen wij wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
thanx...en ik ben ook al ietwat te oud om voor een Unox-meisje door te gaan
Ja ...uhuh.....Sickkkkkkkkkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Trek je bikini aan, muts op, dan beoordelen wij wel.
Volgens Buum had het Unoxmeisje van vorig jaar een beter karakter.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
De beveiliging op die pagina is zo strak, dat 't een uitdaging is om 'm hier toch te kunnen posten.
Die van vorig jaar werd spontaan "het Unox-meisje". Dit jaar is al weer helemaal voorgekookt, net als de worst. Al probeerde De Telegraaf het nog iets op te kloppen met het zinnetje "haar identiteit is inmiddels achterhaald".quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens Buum had het Unoxmeisje van vorig jaar een beter karakter.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Vooral die KUTHOERETYFUSSNEEUW, da's gewoon echt
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:44 schreef debuurvrouw het volgende:
De verwachting werd eigenlijk gewekt dat er géén elfstendentocht volgt op deze vorstperiode.
<slingert stream aan>quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:53 schreef Laysa het volgende:
God...dr is nu een of andere dronken kérel in ps2
Ik ga stuk!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:53 schreef Laysa het volgende:
God...dr is nu een of andere dronken kérel in ps2
ik vraag me toch hardop af, of dit wel zo erg gezond is dat nieuwjaarsduiken, hier deden ze het ook in de Sloterplas, 50 man die lekker op het hondenstrandje te water gingen hahaha zeker allemaal van buiten Amsterdam want de naam zegt het al, hondenstrandje waar de drollen zo lekker boven komen drijvenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Die van vorig jaar werd spontaan "het Unox-meisje". Dit jaar is al weer helemaal voorgekookt, net als de worst. Al probeerde De Telegraaf het nog iets op te kloppen met het zinnetje "haar identiteit is inmiddels achterhaald".![]()
Die van vorig jaar had twee prima karaktertrekken inderdaad, maar deze lacht ook wel lief.
[ afbeelding ]
Ze haat dronken mensenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ook whahaha...jouw mera is ietwat huiverig voor hem
Het moeten ook gewoon altijd blonde blanke meisjes zijn bij de Telegraaf hè. Zo jammerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Die van vorig jaar werd spontaan "het Unox-meisje". Dit jaar is al weer helemaal voorgekookt, net als de worst. Al probeerde De Telegraaf het nog iets op te kloppen met het zinnetje "haar identiteit is inmiddels achterhaald".![]()
Die van vorig jaar had twee prima karaktertrekken inderdaad, maar deze lacht ook wel lief.
[ afbeelding ]
http://www.onlinetvkijken.nl/popup.htmquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
Heeft iemand een url voor die SV stream? Ik kan 'm nergens vinden
http://www.onlinetvkijken.nl/quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:01 schreef remlof het volgende:
Heeft iemand een url voor die SV stream? Ik kan 'm nergens vinden
Jij wil wel een keer een Unox-meisje in een boerka?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het moeten ook gewoon altijd blonde blanke meisjes zijn bij de Telegraaf hè. Zo jammer
In de schijt duiken is sowieso niet gezond.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vraag me toch hardop af, of dit wel zo erg gezond is dat nieuwjaarsduiken, hier deden ze het ook in de Sloterplas, 50 man die lekker op het hondenstrandje te water gingen hahaha zeker allemaal van buiten Amsterdam want de naam zegt het al, hondenstrandje waar de drollen zo lekker boven komen drijven
Wat mij betreft blijft het hier de hele nacht hangen. Al zit ik wel in dubio, kijken naar buiten of naar de Ludolfs. Die laatsten overtreffen wat ,mij betreft iedere livestream.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Laysa trekt een lijn net boven Amersfoort ....Hou je het ook daar lief
Ik heb gegoogledquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat mij betreft blijft het hier de hele nacht hangen. Al zit ik wel in dubio, kijken naar buiten of naar de Ludolfs. Die laatsten overtreffen wat ,mij betreft iedere livestream.
Nee, maar wel eentje met mooi lang donker haarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij wil wel een keer een Unox-meisje in een boerka?
* Volgzaam doet wat Teun dr opdraagtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Discovery opzetten, het duurt nog tot zeven uur denk ik
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
* Volgzaam doet wat Teun dr opdraagt
Noek for Unoxmeisje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje met mooi lang donker haar
is het net zo spannend als de Krabvissers....stoere luiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Ik denk niet dat het niets voor jou is, maar ik wordt er uiterst rustig van als ik er naar kijk, heerlijk rustgevend en nogal maf
"See more sexy burka pictures"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel eentje met mooi lang donker haar
Ik heb er een arm voor over om er zo uit te zien!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
"See more sexy burka pictures"
[ afbeelding ]
Leuk lichaam, maar ik zie er wel graag het hoofd en de ogen bijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
"See more sexy burka pictures"
[ afbeelding ]
Nee, ze zijn helemala niet stoer, ze zijn gewoon.....gewoon......nogal ongewoonquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
is het net zo spannend als de Krabvissers....stoere lui
Er zijn online burka winkeltjes hoor. Of wacht... ach joh, kan jou dat schelen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb er een arm voor over om er zo uit te zien!![]()
Wel jammer dat haar boobs een cup verschillen, maar kniesoor.
![]()
Kan je een burka ook met één arm optillen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn online burka winkeltjes hoor. Of wacht... ach joh, kan jou dat schelen.
quote:
Laat ik daar nou net plaatjes van hebben gezien toen ik voor je zocht.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je een burka ook met één arm optillen?
Toch doet de geile blik in de ogen het vooral voor mij. En die mis je bij zo'n burkahoofd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat ik daar nou net plaatjes van hebben gezien toen ik voor je zocht.
Maar wel een leuk cadootje, want je weet niet wat er onder zit. 't Zou maar zo heel erg mooi kunnen zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch doet de geile blik in de ogen het vooral voor mij. En die mis je bij zo'n burkahoofd.
Oh wacht, daar heeft paddy kort geleden iets moois van gepost in de NWS FB. Even zoeken:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch doet de geile blik in de ogen het vooral voor mij. En die mis je bij zo'n burkahoofd.
Daar mis ik de tieten weerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wacht, daar heeft paddy kort geleden iets moois van gepost in de NWS FB. Even zoeken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |