quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Laat maar komen die strenge vorst, ...
Maar hier in het noorden sneeuwt het al enkele uren en het is sneeuw die blijft liggen. Geen goed nieuws voor een tocht dus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:43 schreef Toverheks het volgende:
ik wordt steeds blijer als ik het nieuws lees, maar het is echt niet zo koud hier in amsterdam als gisteren hoor, is best lekker weer. en de sneeuw die gevallen was vannacht is ook al weg, maar als er een elfstedentocht komt![]()
![]()
nee het mag niet sneeuwen in friesland, rest van het land mag wat mij betreft onder 3 meter sneeuw te komen zitten maar laten ze friesland asjeblieft overslaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hier in het noorden sneeuwt het al enkele uren en het is sneeuw die blijft liggen. Geen goed nieuws voor een tocht dus.
en jou sneeuw komt vandaag naar ons toe??? en dan zo afzakken naar het zuiden als ik het goed gelezen had.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hier in het noorden sneeuwt het al enkele uren en het is sneeuw die blijft liggen. Geen goed nieuws voor een tocht dus.
Oh dat weet ik niet, maar er valt een flinke dikke laag en dat is niet goed voor ijsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en jou sneeuw komt vandaag naar ons toe??? en dan zo afzakken naar het zuiden als ik het goed gelezen had.
ik ben het wel met haksie eensquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, maar er valt een flinke dikke laag en dat is niet goed voor ijs
Hehe, dat mocht je willen. Wij de sneeuw en niemand een Elfstedentocht als het niet stoptquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben het wel met haksie eens...de kou bij jullie en de sneeuw bij haar....en dan bij mij zo'n graad of 23 á 24 in de plus
en ik dan toch die warmte?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe, dat mocht je willen. Wij de sneeuw en niemand een Elfstedentocht als het niet stopt
Maar de rest van Nederland wil een Elfstedentochtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
en ik dan toch die warmte?![]()
dan vind ik alles prima
ja maar dies toch alleen in het noorden...dan gaan ze daar maar gezellig naar toequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de rest van Nederland wil een Elfstedentocht
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:16 schreef Deisyy het volgende:
Geen flauwe D-grap deze keer, hij is leuk!![]()
En mijn keel doet zeer, heel erg en mijn benen ook, eigenlijk doen al mijn spieren zeer
Nee nee, samen uit, samen thuis. Iedereen wil vroeg de veren uit om die tocht te zienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar dies toch alleen in het noorden...dan gaan ze daar maar gezellig naar toe
Ik kom er een beetje moeilijk doorheenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:02 schreef Laysa het volgende:
D.tje heb jij het boek al uit van S.King....
Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je zegt dat ze meestal flauw zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:16 schreef Deisyy het volgende:
Geen flauwe D-grap deze keer, hij is leuk!![]()
Flink uit je dak gegaan oudjaarsavond?quote:En mijn keel doet zeer, heel erg en mijn benen ook, eigenlijk doen al mijn spieren zeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |