Ok, dank jequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Registratie duurt normaal gesproken twee-drie dagen (.com duurt wat langer) en dan werkt het ook gewoon gelijk goed (als dns settings ed goed gezet zijn)
Da ge dan naderhand moe dweilen, jonge!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vraag me af wat er mis zou zijn met squirtende vrouwen.
Welkom enzulks. Heb je ook wat non-zieligs bij te dragenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TVP voor zielige discussie die gaat volgen.
Hee, ik vind het schattig dat je het zo grappig vindt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, wordt dit weer het centrale backfiretopic.
Ik zou 'm toch maar even kijken, ik vond 'm erg goed.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:24 schreef Gert het volgende:
Was dit z'n beste grap?
Dan kan ik de show meteen weer van de HD aftiefen.![]()
jonguuh, hij was echt goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:28 schreef Gert het volgende:
Hee, ik vind het schattig dat je het zo grappig vindt.![]()
Ja en twee gezicht van de zijkanten met baard en tulband en van veraf leken het vlinders!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heeft niemand gelet op de achtergrond?? In de OP zie je t ook: Als je niet let op de kaart van NL dan zie je in t witte steeds de KKK (links op de foto te zien)...
Vond ik ook. En steeds hetzelfde herhalen. Tijd voor de pre-vut!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Z.'n beste grapje was over leiderschap en Balkenende die Jantje Smith gaat sms-en. De andere beste drie minuten gingen over de Autobahn en de man van zes miljoen en alles wat daar mee te maken had.
Gelul over die kleine van 'm werd op den duur vervelend en voorspelbaar.
Ja vertel, hoe was hetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb Ice Age gekeken, mag ik hier dan wel posten?
Misschien is het omdat ie van mijn leeftijd is, ik herkende er heel veel in. Al heb ik geen kind voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Z.'n beste grapje was over leiderschap en Balkenende die Jantje Smith gaat sms-en. De andere beste drie minuten gingen over de Autobahn en de man van zes miljoen en alles wat daar mee te maken had.
Gelul over die kleine van 'm werd op den duur vervelend en voorspelbaar.
Edit: Hij is wel eens veel en veel scherper geweest, dan ging het de hele show door.
Kee, ga ik het straks een kans geven. Zuip ik eerst de fles wijn verder leeg die hier op tafel staat, dat helpt ook altijd wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jonguuh, hij was echt goed. Zit z'n show nou niet naar beneden te trappen om 1 broabantse quote, dat is in 't kader niet schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |