Jaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:10 schreef dronkeykong het volgende:
Nou hier maar verder
edit: Zo goed Greys
Zat al zo van shiiittt nu moet ik hem openen hahaha maar het is geluktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!![]()
Ik zat al te kijken of je hem deze keer wel ging openen
Waarmee ze al meer dan 50000 euro heeft opgehaald.. geef mij zo een vaag projectquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
Nou weer een beetje promotie voor een vaag project van Hind.
Dat idee had ik ook, dat hij gewoon niet uit de verf kwam omdat hij zo opkijkt tegen Hind.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wesley is volgens mij het type dat dan zó tegen een BN'er opkijkt dat hij niet meer kan presteren.
Een echte kamper dus
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:12 schreef marky het volgende:
Tsja, Hind.... gelukkig zie ik hier dat mijn mening gedeeld wordt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zat al zo van shiiittt nu moet ik hem openen hahaha maar het is gelukt
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Boxie_G het volgende:
Hind weer opscheppen over haar sell-a-band dingetje, terwijl haar vriendje stiekum al dat geld er in heeft gepompt
Niet te hard lachen, want dat had ik ook en ook bij Dewi en die is ineens weer terugquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Overgewaardeerd in Idols 1. Ik lag te gieren van 't lachen op de bank toen ze mascara-doorlopen het programma moest verlaten.
Verklaar je nader meneer de insiderquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Boxie_G het volgende:
Hind weer opscheppen over haar sell-a-band dingetje, terwijl haar vriendje stiekum al dat geld er in heeft gepompt
Ze is niets veranderd al die jarenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Idols nooit gekeken, was Hind toen ook al "zo" als ze nu is, of toen nog wat jonger en gezelliger? Of toen ook al zo lekker koel?
Ik weet nog bij haar persoonlijke filmpje dat je vrijwel niets over haar prive leven te weten kwam. Dus tja is een prive persoontje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Idols nooit gekeken, was Hind toen ook al "zo" als ze nu is, of toen nog wat jonger en gezelliger? Of toen ook al zo lekker koel?
Ze had moeten winnen joh. Ondergewaardeerd zul je moeten bedoelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Overgewaardeerd in Idols 1. Ik lag te gieren van 't lachen op de bank toen ze mascara-doorlopen het programma moest verlaten.
Niks veranderd. Ze kan aardig zingen* maar heeft de personality van een deurkruk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef Pixie. het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik het ongeloofelijk slecht vind vergeken met American Idol/x-factor
en Engeland etc.
Agree!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ze had moeten winnen joh. Ondergewaardeerd zul je moeten bedoelen.
IHind
Amenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Jim vind ik zo een ontzettende sukkel. Met een lelijke stem.
Ik vrees het ergste voor AI9.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef Pixie. het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik het ongeloofelijk slecht vind vergeken met American Idol/x-factor
en Engeland etc.
Jim zong gisteren met Paul de Leeuw, ik weet niet wiens carriere nu beter gaatquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef dronkeykong het volgende:
Hind zag ik van de week nog bij Sesamstraat, een duet met Pino zingen
Ah speculatie dus. Okequote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Ze heeft een nieuw vriendje met veel geld + zij wil ook wel weer eens een plaatje maken = gratis sell-a-band promotie
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ze had moeten winnen joh. Ondergewaardeerd zul je moeten bedoelen.
IHind
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
X-factor is in Nederland veel beter dan Popstars
AI9?quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Hind haar Eurovisie Songfestival nummer was echt bagger.
En slecht uitgevoerd. Ze mocht niet eens de veters strikken van Glennis.
Seizoen 9 begint deze maand al! Maar ergens moet het bergafwaarts gaan met AI en ik vrees dat dit 'm gaat worden.quote:
Neil! Die ene met die extreme couperose.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:21 schreef Chuphinh het volgende:
Elke keer als ik Jim zie, dan denk ik aan zo'n kamper met een wijnvlek op zijn wang en zijn kamper vader. Wie waren dat ook al weer.
Ik vond het eerste seizoen van idols fan-tas-tisch!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Seizoen 9 begint deze maand al! Maar ergens moet het bergafwaarts gaan met AI en ik vrees dat dit 'm gaat worden.
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:21 schreef Chuphinh het volgende:
Elke keer als ik Jim zie, dan denk ik aan zo'n kamper met een wijnvlek op zijn wang en zijn kamper vader. Wie waren dat ook al weer.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
Call me crazy, maar ikde stofzuigersound van Jim.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
maar haar one-liners waren spontaner, want meer dronken.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:24 schreef Chuphinh het volgende:
Ik zag net een fok onderhoudt :|
Hier ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:24 schreef Chuphinh het volgende:
Ik zag net een fok onderhoudt :|
Agossie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:22 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik vond het eerste seizoen van idols fan-tas-tisch!!!
maar ik kan hier toch echt geen respect meer voor opbrengen het is allemaal zo gemaakt
maar ik ben verplicht het te kijken want mama vind het leuk + ik heb geen draadloos internet
Niets crazy aan, ik vind het geen stofzuigersound, maar ik vind Jim kwalitatief een zeer goede zanger. Ook de enige die dus netjes 2e stem pakt om Charlotte op de voorgrond te laten (ze is niet zo heel goed, maar ze krijgt wel de kans).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
Call me crazy, maar ikde stofzuigersound van Jim.
Ellen lijkt me wel humor, maar de spanning tussen Paula en Simon vond ik zo spannend!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ellen DeGeneres vervangt haar. Die is wel grappig maar wat weet die van muziek? Toen ze sytycd eenmalig jureerde had ze ook alleen maar one-liners maar geen inhoudelijke input. Niet dat Paula inhoudelijk goed bezig was, maar haar one-liners waren spontaner, want meer dronken.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef marky het volgende:
[..]
Niets crazy aan, ik vind het geen stofzuigersound, maar ik vind Jim kwalitatief een zeer goede zanger. Ook de enige die dus netjes 2e stem pakt om Charlotte op de voorgrond te laten (ze is niet zo heel goed, maar ze krijgt wel de kans).
Dat zeg je alleen maar omdat Hind een Marokkaan is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Hind deed dat andersom vond ik, die pakte zelf de spotlight en Wesley kwam amper aan bod.
Jaa Idols 2 was inderdaad ook wel leuk jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Agossie.Idols 1 vond ik leuk, Idols 2 was geweldig (Boris, Irma, Ronnieboy,
Robin
, Nick van Simon). Daarna werd het minder. De vorige versie was wel okay.
Oh, ik dacht juist van niet. Hopelijk schieten ze een beetje op, ik heb nog wat slaap in te halen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
Hm, ze brengen het nu alsof er straks toch een singoff bekend gemaakt wordt?
Ik noem het ook liefkozend stofzuigersound, het is een beetje monotoon maar wel een mooi geluid. Niks mis mee want hij gebruikt zijn stem goed, weet wat hij er mee kan (en wat hij er niet mee kan) en daardoor vind ik het aangenamer om naar te luisteren dan een zangtechnisch misschien gevarieerdere Hind.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef marky het volgende:
[..]
Niets crazy aan, ik vind het geen stofzuigersound, maar ik vind Jim kwalitatief een zeer goede zanger. Ook de enige die dus netjes 2e stem pakt om Charlotte op de voorgrond te laten (ze is niet zo heel goed, maar ze krijgt wel de kans).
Hind zat juist de hele tijd in een suffe ondersteunende rol?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Hind deed dat andersom vond ik, die pakte zelf de spotlight en Wesley kwam amper aan bod.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:28 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat Hind een Marokkaan is.
Dat vond ik ook wel lastig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:22 schreef Shoombak het volgende:
Waarom dit nummer? Dit is niet eens een duet
4 cijfers goed en nog steeds maar 125 euroquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:29 schreef dronkeykong het volgende:
Rot lekker op met die staatslotterij gewoon helemaal niks gewonnen zelfs niet eens een tientje
quote:Na het invoeren van de nieuwe sport, nieuws en gamessites blijkt het voor veel users onmogelijk te reageren. Er wordt momenteel met man en macht gewerkt aan een oplossing voor het probleem. Tot die tijd kun je natuurlijk wel de site lezen, of je kunt je ei kwijt op he
WAT...lucky basterdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
4 cijfers goed en nog steeds maar 125 euro
Ik had 15 euro, dus eigenlijk niets gewonnen, maar 15 euro verloren.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:29 schreef dronkeykong het volgende:
Rot lekker op met die staatslotterij gewoon helemaal niks gewonnen zelfs niet eens een tientje
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:28 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jaa Idols 2 was inderdaad ook wel leuk ja
maar nu mag het wel is stoppen hoor ik word er nu stiekem toch wel een beetje verdrietig van
allemaal mensen met een droom en uiteindelijk staan ze folders uit te delen in Amsterdam
( Waar Dewi met de dreads een folder aan me gaf voor een nieuw restaurant
Jaa jorden sparks ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
Er zijn inderdaad niet echt veel mensen echt doorgebroken, ik kijk AI niet, maar breken daar dan wel zoveel mensen door? Ik ken alleen Kelly Clarkson eigenlijk.
Jaa best zielig voor zequote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]Best sneu ja.
Irma werkt hier in de buurt in een café-restaurant volgens mij. En Nick moet gewoon eens een solo-cd uitbrengen in het engels. Jammer dat hij deze show niet meedeed. Had HJ wel eens willen horen, die wilde hem niet door laten gaan destijds, volgens mij. Slechte styling ofzo.
Daughtry (heeft vorig jaar een hitje gehad) Jordin Sparks (Battlefield, en dat ene duet met Chris Brown), vorig jaar. En dit jaar wordt het jaar van the fabulous . Hoop ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
Er zijn inderdaad niet echt veel mensen echt doorgebroken, ik kijk AI niet, maar breken daar dan wel zoveel mensen door? Ik ken alleen Kelly Clarkson eigenlijk.
Dat is ook al zo'n misvatting, wat zo mooi duidelijk werd bij het zingen van de Mattheus Passion dat ze allebei deden. Jim heeft gewoon een apart geluid dat mensen moeilijk kunnen plaatsen, maar technisch erg in orde.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik noem het ook liefkozend stofzuigersound, het is een beetje monotoon maar wel een mooi geluid. Niks mis mee want hij gebruikt zijn stem goed, weet wat hij er mee kan (en wat hij er niet mee kan) en daardoor vind ik het aangenamer om naar te luisteren dan een zangtechnisch misschien gevarieerdere Hind.
Heb je al die nummers van Nick gehoord in 'De Beste Zanger'?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]Best sneu ja.
Irma werkt hier in de buurt in een café-restaurant volgens mij. En Nick moet gewoon eens een solo-cd uitbrengen in het engels. Jammer dat hij deze show niet meedeed. Had HJ wel eens willen horen, die wilde hem niet door laten gaan destijds, volgens mij. Slechte styling ofzo.
Ben jij z'n manager ofzo? Veel mensen vinden die sound gewoonweg niet mooi. Deal with it.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef marky het volgende:
Jim heeft gewoon een apart geluid dat mensen moeilijk kunnen plaatsen, maar technisch erg in orde.
Kijk dat is pas een talenten jacht! En echt echt talent dat ze opkomen dat je echt heb van WOWquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Daughtry (heeft vorig jaar een hitje gehad) Jordin Sparks (Battlefield, en dat ene duet met Chris Brown), vorig jaar. En dit jaar wordt het jaar van the fabulous . Hoop ik.Zijn cd is echt goed.
Oh en de winnares van seizoen 4, Carrie Underwood, is nu een van de grootste country-artiesten in de VS. Als in multi-million selling. Grammy's, nog meer awards, echt mega.
Inderdaad zo true!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al die nummers van Nick gehoord in 'De Beste Zanger'?
Ik was echt enorm verbaasd
HJ moet zich de ogen uit zijn kop schamen idd.
Als hij nu mee zou doen zou hij het glansrijk winnen.
Heb jim laatst op een boot horen zingen in een youtube filmpje. Acoustisch klonk volgens mij niet slecht, maar hij had destijds nooit zo ver door mogen dwingen als 16 jarige jochje tov de andere kandidaten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is ook al zo'n misvatting, wat zo mooi duidelijk werd bij het zingen van de Mattheus Passion dat ze allebei deden. Jim heeft gewoon een apart geluid dat mensen moeilijk kunnen plaatsen, maar technisch erg in orde.
Anyway, ik vond van de Popstars Kim en Kristel veruit de beste van de avond.
Hoeveel smsjes heb je al verstuurd??quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:37 schreef widmfan7 het volgende:
Ik heb het idee dat het niet live is. Patricia was terstraks aan het woord en ze wou iets negatiefs zeggen en meteen werd er verder gegaan en leek het alsof ze halverwege werd afgekapt. Er staat ook geen 'Live' onder het SBS logo en normaal is dat altijd.
Hoezo is het niet live dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:37 schreef Shoombak het volgende:
Trouwens, als dit al opgenomen is, wordt je als stemmer dan niet keihard genaaid?
niet live, van de week al opgenomenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:38 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hoezo is het niet live dan?
ik ben in de war?
Je zag al die andere zangers in zak en as zitten als hij zong. Zo van 'shit. Ik kan wel ophouden.'quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al die nummers van Nick gehoord in 'De Beste Zanger'?
Ik was echt enorm verbaasd
HJ moet zich de ogen uit zijn kop schamen idd.
Als hij nu mee zou doen zou hij het glansrijk winnen.
Was het maar waarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:36 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ben jij z'n manager ofzo? Veel mensen vinden die sound gewoonweg niet mooi. Deal with it.
Simon kende hij al zijn hele leven volgens mijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zag al die andere zangers in zak en as zitten als hij zong. Zo van 'shit. Ik kan wel ophouden.'M'n moeder en ik hebben als dollen ge-sms't tijdens de Idols semi-finale maar nee hoor, Alice kreeg de wildcard.
En toen ontmoette hij Simon.
Wat een sukkolsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:40 schreef Adelante het volgende:
21 december opgenomen volgens de twitter van thomasberge
Je valt in herhaling.quote:
15 zelfs pas. Het gaat nu eenmaal niet altijd om de 'beste zanger(es)' maar ja, Jim wordt zelf ook niet graag aan die tijd herinnerd want hij weet ook best dat het zangtechnisch niet veel voorstelde toen, maar ook toen wist hij zijn beperkingen al.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:37 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Heb jim laatst op een boot horen zingen in een youtube filmpje. Acoustisch klonk volgens mij niet slecht, maar hij had destijds nooit zo ver door mogen dwingen als 16 jarige jochje tov de andere kandidaten.
Ben jij een vriend ofzo?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:41 schreef marky het volgende:
[..]
15 pas. Het gaat nu eenmaal niet altijd om de 'beste zanger(es)' maar ja, Jim wordt zelf ook niet graag aan die tijd herinnerd.
Er werd toch ook in het begin al iets gezegd over Robin die al heel lang een AB kuur slikt? Henk Jan zei iets van dat hij nog nooit iemand heeft gezien zo lang aan de AB zit. Lang voor de kerst begonnen en 1 januari is ie er nog steeds mee bezig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:40 schreef Adelante het volgende:
21 december opgenomen volgens de twitter van thomasberge
Maar stiekem ook wel een beetje logisch toch, dat ze die mensen gewoon Oud en Nieuw laten vieren en niet op 1 januari 's ochtends vroeg verwachten voor de repetities?quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar stiekem ook wel een beetje logisch toch, dat ze die mensen gewoon Oud en Nieuw laten vieren en niet op 1 januari 's ochtends vroeg verwachten voor de repetities?
Nee, maar hij is daar niet echt geheimzinnig over in interviews enzo. Ik volg hem (net als de meeste Idols/X Factor/Pop Idol kandidaten) dus dan lees je wel eens wat ...tsja een mens heeft ook een hobby nodigquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:46 schreef marky het volgende:
[..]
Nee, maar hij is daar niet echt geheimzinnig over in interviews enzo. Ik volg hem (net als de meeste Idols/X Factor/Pop Idol kandidaten) dus dan lees je wel eens wat ...tsja een mens heeft ook een hobby nodig
Hij heeft beperkingen maar dat heeft iedere zanger(es). Jim weet goed waar die liggen en weet dus goed wat hij wel en niet moet zingen. Hij zingt nauwelijks een noot vals.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik volg het alleen niet, net zeg je dat hij die kwaliteiten heeft, later zeg je dat hij beperkingen heeft.
Dus de "niet kenners" hebben toch wel ergens gelijk dat hij niet echt de beste zwangeris en soms zó monotoom klinkt?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:51 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft beperkingen maar dat heeft iedere zanger(es). Jim weet goed waar die liggen en weet dus goed wat hij wel en niet moet zingen. Hij zingt nauwelijks een noot vals.
Het is absoluut niet monotoon, ik snap ook werkelijk niet dat anderen dat zo ervaren maar ik hoor niet wat anderen horen dus kan dat moeilijk beoordelen. Het blijft toch meestal een kwestie van smaak. Maar als mensen zeggen dat hij niet kan zingen, dan weet ik wel dat dat niet klopt.
En dat laatste ging over 7 jaar geleden toen hij 15 was.
Bronquote:Joling slaat advies in de wind?
AMSTERDAM - Het heeft er alle schijn van dat Gerard Joling zijn kort geschoren kop verruilt voor zijn oude haardos.
Bij Popstars verscheen Geer met een soort tussenvorm die wat weg heeft van het haar van Schannulleke, de pop in Suske en Wiske. ()
En dat terwijl zijn collega's ontzettend positief waren over zijn nieuwe coup. Of zal Gerard er toch voor kiezen om de tondeuse overheen te halen?
Schannullekequote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
Hihihi, we waren niet de enigen die het haar van Geer niet zó vonden
[..]
Bron
Klopt het was maandag 21 december opgenomen, ik was erbij was wel leukquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:37 schreef widmfan7 het volgende:
Ik heb het idee dat het niet live is. Patricia was terstraks aan het woord en ze wou iets negatiefs zeggen en meteen werd er verder gegaan en leek het alsof ze halverwege werd afgekapt. Er staat ook geen 'Live' onder het SBS logo en normaal is dat altijd.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:32 schreef SwitSok het volgende:
Bart, Robin, Charlotte en Joshua vind ik ook minder dan de andere 4.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Robin, Joshua en Charlotte naar de singoff, denk ik.
wie er naar de singoff moeten, wordt a.s vrijdag pas aan het grote publiek bekend. Is me eigenlijk niet duidelijk of er nou wel een singoff is, of dat er gelijk iemand uit vliegt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:49 schreef SwitSok het volgende:
Vrijdag is terugblik + bekendmaking en zaterdag dan de sing-off dacht ik.
Terugblik? Wat is dat voor n onzinquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja die terugblik, jij hebt iig op zitten letten gister
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:24 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Terugblik? Wat is dat voor n onzin?
ik was in dat programma best wel blij verrast door Jim, en teleurgesteld door Hind inderdaad!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is ook al zo'n misvatting, wat zo mooi duidelijk werd bij het zingen van de Mattheus Passion dat ze allebei deden. Jim heeft gewoon een apart geluid dat mensen moeilijk kunnen plaatsen, maar technisch erg in orde.
Anyway, ik vond van de Popstars Kim en Kristel veruit de beste van de avond.
Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat hij met zijn handen onder je rokje komtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:53 schreef Tezz het volgende:
Ik begrijp dat er geen sing-off is geweest vanavond? Ik kon in ieder geval niets vinden op de website van postars...
En.... ik vind Hind geweldig! Wat een prachtige vrouw is het.......met een gouden stem! Ook Jim is leuk opgedroogd trouwens. Jamai zingt prachtig, maar als mens heb ik niet zo veel met hem. Hoewel...een avondje in de kroeg met Jamai kan nog best leuk zijn misschien....
Prachtig!quote:Op zondag 3 januari 2010 01:38 schreef Shoombak het volgende:
Wil Charlotte wel eens zoiets zien doen:
Vreselijke manier van vermusicaliseren van muziek die het nummer niet mooier maken. Een veel te bombastisch arrangement. Veel te opgeklopt en aangedikt.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:38 schreef Shoombak het volgende:
Wil Charlotte wel eens zoiets zien doen:
Dat is dan de 3e week op een rij een aangepaste Popstarsquote:
Ik ben het ook helemaal kwijt en heb het al weken niet gezienquote:Op zondag 3 januari 2010 18:59 schreef verleiding het volgende:
Oke, ik snap er geen reet meer van hoe en wat nu met de shows. Dus vrijdag een terugblik + bekendmaking, en zaterdag de singoff? Wat is dat voor logica?
Jim![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:06 schreef SwitSok het volgende:
Zo te zien is er zaterdag niets en valt er vrijdag één iemand direct af. Kan nergens iets vinden over een sing-off.
het was al eerder opgenomen dan vorige week vrijdag, maar waarom ze niet gewoon een uitslagshow op zaterdag hebben gedaan, geen idee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als er Vrijdag iemand afvalt, dan hadden ze dat vorige week toch wel moeten zeggen?
Ik snap er geen bal meer van![]()
Nog nooit gezien. lijkt me niets aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom over een half uur-uur wel terug, ga wel lekker Ranking the stars kijken
Die mag er volgende week dan wel uit...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
Helaas, die stomme Bart blijft er nog even in.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef SLP_ het volgende:
Nooo RobinHij is idd niet de beste, maar hij heeft een veel leukere uitstraling dan die stomme Bart die eveneens geen goede stem heeft. Ik had liever gezien dat hij er vandaag uitging en Robin volgende week.
Had verwacht dat SBS hun versie van het MJ dansprogramma tegenover RTL zou programmeren, maar SBS begint er pas in het voorjaar mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond dus geen Popstars, durven ze de concurrentie met het MJ-programma op RTL4 niet aan of is het vanaf volgende week wél weer op Zaterdag?
Oh help, is het een Nederlandse thema-avond Vrijdag?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan nu doorgeven op 100p.nl welk liedje jouw 3 favorieten moeten zingen. Ik heb gestemd:
Dewi: Je naam in de sterren
Wesley: Pak maar m'n hand
Kim: Vlieg met me mee
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
Er staan ook engelse nummers bij.
next is Dewi hoop ikquote:Op zondag 10 januari 2010 22:22 schreef verleiding het volgende:
Jeeej, Robin eruit. Krijgen we vrijdag wel weer een gewone uitzending?
quote:Vrienden herdenken Popstars-zangeres
DEN HAAG - Familie, vrienden en bekenden herdenken vandaag Popstars-deelneemster Inge Wezendonk. De 20-jarige zangeres overleed op kerstavond in haar slaap. Ze wordt vandaag gecremeerd in Dieren.
Inge was net drie dagen eerder gearriveerd in Australië toen het noodlot toesloeg. In haar slaap kreeg ze een hartstilstand. De Haagse wordt pas vandaag gecremeerd omdat het lang duurde voor de autoriteiten in Australië haar lichaam wilden vrijgeven.
De zangeres had net enkele maanden eerder de single You Got It opgenomen die hier is te beluisteren. Haar vrienden willen graag dat het nummer vandaag vaak te horen is. "Wat wij willen proberen is dat haar liedje in ieder geval één keer ergens op de radio gespeeld wordt vandaag. En niet alleen op haar begrafenis", aldus vriend Roberto Tange.
Kijk naar de opname van Inge tijdens Popstars (vanaf 00.57 min.).
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
Had dit hier al gestaan eigenlijk?
[..]
[ afbeelding ]
Dan moeten ze het vanavond maar laten horen in de uitzending!quote:Haar vrienden willen graag dat het nummer vandaag vaak te horen is
Net op tv dat de kwart finale vanavond aan haar wordt opgedragen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
20 jaar is echt vreselijk jong...![]()
Ik heb weer zin in vanavond, eindelijk na weken een normale aflevering
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Net op tv dat de kwart finale vanavond aan haar wordt opgedragen.
Nou, het meest heftige zal wel geweest zijn dat ze op eerste kerstdag politie aan de deur hadden met het nieuws van overlijden van een van hun twee dochters. Die ook nog eens als au pair in Australie verbleef. Pa als enige daar heen om het lichaam op te halen en moeder hier alle beslommeringen regelen. In- en intriest voor die familiequote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat heftig voor die ouders, dat ze vandaag gecremeerd is en dan ook onderwerp van de show, of misschien is het juist wel mooi, maar toch heavy
de ouders hebben erom gevraagdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat heftig voor die ouders, dat ze vandaag gecremeerd is en dan ook onderwerp van de show, of misschien is het juist wel mooi, maar toch heavy
Joh, zou je denken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou, het meest heftige zal wel geweest zijn dat ze op eerste kerstdag politie aan de deur hadden met het nieuws van overlijden van een van hun twee dochters.
quote:
Ach, past perfect in het lijntje van "DE SHOW WAAR HEEL NEDERLAND AL EEN WEEK NAAR UITKIJKT"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind het écht verschrikkelijk voor die mensen, maar ik vind wel dat ze nu doen alsof het een BN-er was
Niet die ouders ofzo, maar de media.
Er overlijden helaas vaker onverwachts jonge mensen die dan nooit 'aandacht' krijgen. En omdat ze aan voorrondes van Popstars heeft meegedaan staat het in de krant, is het op tv, wordt er een show aan haar opgedragen. Best raar eigenlijk.
Bovenstaande klinkt vast alsof ik een harteloos kreng ben maar het tegendeel is waar. Ik vond het alleen wat overdrevenNet als dat Brard zei 'We hebben vandaag eh... met een beetje tegenzin (
) de familie gebeld om meer informatie maar die hadden het eh... te druk met de crematie'.
Ja, DOH!
Truequote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:32 schreef Adelante het volgende:
Dit was zelfs voor SBS begrippen een hele nette bijdrage
Tjah die reactie van Paay'patty dus jahquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind het écht verschrikkelijk voor die mensen, maar ik vind wel dat ze nu doen alsof het een BN-er was
Niet die ouders ofzo, maar de media.
Er overlijden helaas vaker onverwachts jonge mensen die dan nooit 'aandacht' krijgen. En omdat ze aan voorrondes van Popstars heeft meegedaan staat het in de krant, is het op tv, wordt er een show aan haar opgedragen. Best raar eigenlijk.
Bovenstaande klinkt vast alsof ik een harteloos kreng ben maar het tegendeel is waar. Ik vond het alleen wat overdrevenNet als dat Brard zei 'We hebben vandaag eh... met een beetje tegenzin (
) de familie gebeld om meer informatie maar die hadden het eh... te druk met de crematie'.
Ja, DOH!
Paay?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah die reactie van Paay ... die was echt erg
je belt een familie toch niet op tijdens een crematieik bedoel ... wtf
en ook niet op die dag.
Kende heel dat meisje niet, wel erg dat ze dood is, dat wel, maar wat jij zegt: gaan dagelijks mensen dood
niks te klagenquote:
Dat moet korterquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Greys; wat vind je van Gerard z'n haar?
tijdens de crematie???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah die reactie van Paay ... die was echt erg
je belt een familie toch niet op tijdens een crematieik bedoel ... wtf
en ook niet op die dag.
Kende heel dat meisje niet, wel erg dat ze dood is, dat wel, maar wat jij zegt: gaan dagelijks mensen dood
sorry, maar kijk net tv en was paay in beeldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Paay?
Het was Patty Brard die dat zei
Ik ken de familie dus ben niet onafhankelijk, maar weet zeker dat ook zij niet op Brard zitten te wachtenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:34 schreef Greys het volgende:
[..]
True
Maar die Brard vond ik om te kotsen, werkelijk waar
Als je tegen je zin die familie belt op de dag van de de crematie, waarom bél je dan.
Tja, niveau van Brard, niveau van SBS en niveau van Shownieuws, het verbaasd me niet eens meerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Net als dat Brard zei 'We hebben vandaag eh... met een beetje tegenzin () de familie gebeld om meer informatie maar die hadden het eh... te druk met de crematie'.
Ja, DOH!
Het is Wesley avond vanavondquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
Echt een liedje voor Wesley.
vanavond ik dacht morgenquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
Nou nou, wat een kort rokje Nance.
yepquote:
Het viel me op, volgens mij heeft zij normaal niet van die hele kortje rokjes. Maar het valt me sowieso op dat de dames steeds van die korte rokjes aanhebben.quote:
Oh en ik dacht dat ze zeiden dat er vanavond meteen al eentje uit gingquote:
volgens mij had jij gelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en ik dacht dat ze zeiden dat er vanavond meteen al eentje uit ging
Maar nu twijfel ik. Volgens mij is er geen zaterdagavond show meer vanaf nu?
Of verzin ik dat nou ter plekke?
In de gids staat inderdaad geen Popstars voor morgen. Dus waarschijnlijk gaat voortaan elke week er iemand gewoon op vrijdag uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh en ik dacht dat ze zeiden dat er vanavond meteen al eentje uit ging
Maar nu twijfel ik. Volgens mij is er geen zaterdagavond show meer vanaf nu?
Of verzin ik dat nou ter plekke?
nee alleen van NL artiestenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Als er vanavond alleen Nederlandstalig komt dan eet ik m'n pantoffel op
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee alleen van NL artiesten
Dus ook wat engelse dacht ik.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
In de gids staat inderdaad geen Popstars voor morgen. Dus waarschijnlijk gaat voortaan elke week er iemand gewoon op vrijdag uit.
NL-talig en alleen aan Wesley kunnen denkenquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
NL-talig en alleen aan Wesley kunnen denken
Hun stemmen klinken inderdaad anders jah.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik vind Nederlandstgalig wel leuk, niet dat ik zo'n fan ben van Nederlandstalige muziek, maar de stemmen klinken dan toch anders en je kunt horen hoe hun uitspraak is in het Nederlands.
had hem te laat doorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh, je snapt hem nietIk bedoel dat Wesley dan weer Nederlands gaat doen
Vrijdag de 29e staat bij mij in de gids bij Popstars, Popstars de Finale! Geen X-factor op die dag.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet iemand dan ook de einddatum?
Xfactor begint over 2 weken al, of is dat op Zaterdag?
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrijdag de 29e staat bij mij in de gids bij Popstars, Popstars de Finale! Geen X-factor op die dag.
oef gelukkigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach zo op Vrijdag zakken we allemaal achterover na een lange week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |