Klopt het was maandag 21 december opgenomen, ik was erbij was wel leukquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:37 schreef widmfan7 het volgende:
Ik heb het idee dat het niet live is. Patricia was terstraks aan het woord en ze wou iets negatiefs zeggen en meteen werd er verder gegaan en leek het alsof ze halverwege werd afgekapt. Er staat ook geen 'Live' onder het SBS logo en normaal is dat altijd.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:32 schreef SwitSok het volgende:
Bart, Robin, Charlotte en Joshua vind ik ook minder dan de andere 4.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Robin, Joshua en Charlotte naar de singoff, denk ik.
wie er naar de singoff moeten, wordt a.s vrijdag pas aan het grote publiek bekend. Is me eigenlijk niet duidelijk of er nou wel een singoff is, of dat er gelijk iemand uit vliegt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:49 schreef SwitSok het volgende:
Vrijdag is terugblik + bekendmaking en zaterdag dan de sing-off dacht ik.
Terugblik? Wat is dat voor n onzinquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja die terugblik, jij hebt iig op zitten letten gister
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:24 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Terugblik? Wat is dat voor n onzin?
ik was in dat programma best wel blij verrast door Jim, en teleurgesteld door Hind inderdaad!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is ook al zo'n misvatting, wat zo mooi duidelijk werd bij het zingen van de Mattheus Passion dat ze allebei deden. Jim heeft gewoon een apart geluid dat mensen moeilijk kunnen plaatsen, maar technisch erg in orde.
Anyway, ik vond van de Popstars Kim en Kristel veruit de beste van de avond.
Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat hij met zijn handen onder je rokje komtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:53 schreef Tezz het volgende:
Ik begrijp dat er geen sing-off is geweest vanavond? Ik kon in ieder geval niets vinden op de website van postars...
En.... ik vind Hind geweldig! Wat een prachtige vrouw is het.......met een gouden stem! Ook Jim is leuk opgedroogd trouwens. Jamai zingt prachtig, maar als mens heb ik niet zo veel met hem. Hoewel...een avondje in de kroeg met Jamai kan nog best leuk zijn misschien....
Prachtig!quote:Op zondag 3 januari 2010 01:38 schreef Shoombak het volgende:
Wil Charlotte wel eens zoiets zien doen:
Vreselijke manier van vermusicaliseren van muziek die het nummer niet mooier maken. Een veel te bombastisch arrangement. Veel te opgeklopt en aangedikt.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:38 schreef Shoombak het volgende:
Wil Charlotte wel eens zoiets zien doen:
Dat is dan de 3e week op een rij een aangepaste Popstarsquote:
Ik ben het ook helemaal kwijt en heb het al weken niet gezienquote:Op zondag 3 januari 2010 18:59 schreef verleiding het volgende:
Oke, ik snap er geen reet meer van hoe en wat nu met de shows. Dus vrijdag een terugblik + bekendmaking, en zaterdag de singoff? Wat is dat voor logica?
Jim![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:06 schreef SwitSok het volgende:
Zo te zien is er zaterdag niets en valt er vrijdag één iemand direct af. Kan nergens iets vinden over een sing-off.
het was al eerder opgenomen dan vorige week vrijdag, maar waarom ze niet gewoon een uitslagshow op zaterdag hebben gedaan, geen idee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar als er Vrijdag iemand afvalt, dan hadden ze dat vorige week toch wel moeten zeggen?
Ik snap er geen bal meer van![]()
Nog nooit gezien. lijkt me niets aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom over een half uur-uur wel terug, ga wel lekker Ranking the stars kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |