quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:28 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat Hind een Marokkaan is.
Dat vond ik ook wel lastig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:22 schreef Shoombak het volgende:
Waarom dit nummer? Dit is niet eens een duet
4 cijfers goed en nog steeds maar 125 euroquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:29 schreef dronkeykong het volgende:
Rot lekker op met die staatslotterij gewoon helemaal niks gewonnen zelfs niet eens een tientje
quote:Na het invoeren van de nieuwe sport, nieuws en gamessites blijkt het voor veel users onmogelijk te reageren. Er wordt momenteel met man en macht gewerkt aan een oplossing voor het probleem. Tot die tijd kun je natuurlijk wel de site lezen, of je kunt je ei kwijt op he
WAT...lucky basterdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
4 cijfers goed en nog steeds maar 125 euro
Ik had 15 euro, dus eigenlijk niets gewonnen, maar 15 euro verloren.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:29 schreef dronkeykong het volgende:
Rot lekker op met die staatslotterij gewoon helemaal niks gewonnen zelfs niet eens een tientje
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:28 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jaa Idols 2 was inderdaad ook wel leuk ja
maar nu mag het wel is stoppen hoor ik word er nu stiekem toch wel een beetje verdrietig van
allemaal mensen met een droom en uiteindelijk staan ze folders uit te delen in Amsterdam
( Waar Dewi met de dreads een folder aan me gaf voor een nieuw restaurant
Jaa jorden sparks ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
Er zijn inderdaad niet echt veel mensen echt doorgebroken, ik kijk AI niet, maar breken daar dan wel zoveel mensen door? Ik ken alleen Kelly Clarkson eigenlijk.
Jaa best zielig voor zequote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]Best sneu ja.
Irma werkt hier in de buurt in een café-restaurant volgens mij. En Nick moet gewoon eens een solo-cd uitbrengen in het engels. Jammer dat hij deze show niet meedeed. Had HJ wel eens willen horen, die wilde hem niet door laten gaan destijds, volgens mij. Slechte styling ofzo.
Daughtry (heeft vorig jaar een hitje gehad) Jordin Sparks (Battlefield, en dat ene duet met Chris Brown), vorig jaar. En dit jaar wordt het jaar van the fabulous . Hoop ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
Er zijn inderdaad niet echt veel mensen echt doorgebroken, ik kijk AI niet, maar breken daar dan wel zoveel mensen door? Ik ken alleen Kelly Clarkson eigenlijk.
Dat is ook al zo'n misvatting, wat zo mooi duidelijk werd bij het zingen van de Mattheus Passion dat ze allebei deden. Jim heeft gewoon een apart geluid dat mensen moeilijk kunnen plaatsen, maar technisch erg in orde.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik noem het ook liefkozend stofzuigersound, het is een beetje monotoon maar wel een mooi geluid. Niks mis mee want hij gebruikt zijn stem goed, weet wat hij er mee kan (en wat hij er niet mee kan) en daardoor vind ik het aangenamer om naar te luisteren dan een zangtechnisch misschien gevarieerdere Hind.
Heb je al die nummers van Nick gehoord in 'De Beste Zanger'?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]Best sneu ja.
Irma werkt hier in de buurt in een café-restaurant volgens mij. En Nick moet gewoon eens een solo-cd uitbrengen in het engels. Jammer dat hij deze show niet meedeed. Had HJ wel eens willen horen, die wilde hem niet door laten gaan destijds, volgens mij. Slechte styling ofzo.
Ben jij z'n manager ofzo? Veel mensen vinden die sound gewoonweg niet mooi. Deal with it.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef marky het volgende:
Jim heeft gewoon een apart geluid dat mensen moeilijk kunnen plaatsen, maar technisch erg in orde.
Kijk dat is pas een talenten jacht! En echt echt talent dat ze opkomen dat je echt heb van WOWquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Daughtry (heeft vorig jaar een hitje gehad) Jordin Sparks (Battlefield, en dat ene duet met Chris Brown), vorig jaar. En dit jaar wordt het jaar van the fabulous . Hoop ik.Zijn cd is echt goed.
Oh en de winnares van seizoen 4, Carrie Underwood, is nu een van de grootste country-artiesten in de VS. Als in multi-million selling. Grammy's, nog meer awards, echt mega.
Inderdaad zo true!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al die nummers van Nick gehoord in 'De Beste Zanger'?
Ik was echt enorm verbaasd
HJ moet zich de ogen uit zijn kop schamen idd.
Als hij nu mee zou doen zou hij het glansrijk winnen.
Heb jim laatst op een boot horen zingen in een youtube filmpje. Acoustisch klonk volgens mij niet slecht, maar hij had destijds nooit zo ver door mogen dwingen als 16 jarige jochje tov de andere kandidaten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:34 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is ook al zo'n misvatting, wat zo mooi duidelijk werd bij het zingen van de Mattheus Passion dat ze allebei deden. Jim heeft gewoon een apart geluid dat mensen moeilijk kunnen plaatsen, maar technisch erg in orde.
Anyway, ik vond van de Popstars Kim en Kristel veruit de beste van de avond.
Hoeveel smsjes heb je al verstuurd??quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:37 schreef widmfan7 het volgende:
Ik heb het idee dat het niet live is. Patricia was terstraks aan het woord en ze wou iets negatiefs zeggen en meteen werd er verder gegaan en leek het alsof ze halverwege werd afgekapt. Er staat ook geen 'Live' onder het SBS logo en normaal is dat altijd.
Hoezo is het niet live dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:37 schreef Shoombak het volgende:
Trouwens, als dit al opgenomen is, wordt je als stemmer dan niet keihard genaaid?
niet live, van de week al opgenomenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:38 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Hoezo is het niet live dan?
ik ben in de war?
Je zag al die andere zangers in zak en as zitten als hij zong. Zo van 'shit. Ik kan wel ophouden.'quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al die nummers van Nick gehoord in 'De Beste Zanger'?
Ik was echt enorm verbaasd
HJ moet zich de ogen uit zijn kop schamen idd.
Als hij nu mee zou doen zou hij het glansrijk winnen.
Was het maar waarquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:36 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ben jij z'n manager ofzo? Veel mensen vinden die sound gewoonweg niet mooi. Deal with it.
Simon kende hij al zijn hele leven volgens mijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zag al die andere zangers in zak en as zitten als hij zong. Zo van 'shit. Ik kan wel ophouden.'M'n moeder en ik hebben als dollen ge-sms't tijdens de Idols semi-finale maar nee hoor, Alice kreeg de wildcard.
En toen ontmoette hij Simon.
Wat een sukkolsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:40 schreef Adelante het volgende:
21 december opgenomen volgens de twitter van thomasberge
Je valt in herhaling.quote:
15 zelfs pas. Het gaat nu eenmaal niet altijd om de 'beste zanger(es)' maar ja, Jim wordt zelf ook niet graag aan die tijd herinnerd want hij weet ook best dat het zangtechnisch niet veel voorstelde toen, maar ook toen wist hij zijn beperkingen al.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:37 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Heb jim laatst op een boot horen zingen in een youtube filmpje. Acoustisch klonk volgens mij niet slecht, maar hij had destijds nooit zo ver door mogen dwingen als 16 jarige jochje tov de andere kandidaten.
Ben jij een vriend ofzo?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:41 schreef marky het volgende:
[..]
15 pas. Het gaat nu eenmaal niet altijd om de 'beste zanger(es)' maar ja, Jim wordt zelf ook niet graag aan die tijd herinnerd.
Er werd toch ook in het begin al iets gezegd over Robin die al heel lang een AB kuur slikt? Henk Jan zei iets van dat hij nog nooit iemand heeft gezien zo lang aan de AB zit. Lang voor de kerst begonnen en 1 januari is ie er nog steeds mee bezig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:40 schreef Adelante het volgende:
21 december opgenomen volgens de twitter van thomasberge
Maar stiekem ook wel een beetje logisch toch, dat ze die mensen gewoon Oud en Nieuw laten vieren en niet op 1 januari 's ochtends vroeg verwachten voor de repetities?quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar stiekem ook wel een beetje logisch toch, dat ze die mensen gewoon Oud en Nieuw laten vieren en niet op 1 januari 's ochtends vroeg verwachten voor de repetities?
Nee, maar hij is daar niet echt geheimzinnig over in interviews enzo. Ik volg hem (net als de meeste Idols/X Factor/Pop Idol kandidaten) dus dan lees je wel eens wat ...tsja een mens heeft ook een hobby nodigquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:46 schreef marky het volgende:
[..]
Nee, maar hij is daar niet echt geheimzinnig over in interviews enzo. Ik volg hem (net als de meeste Idols/X Factor/Pop Idol kandidaten) dus dan lees je wel eens wat ...tsja een mens heeft ook een hobby nodig
Hij heeft beperkingen maar dat heeft iedere zanger(es). Jim weet goed waar die liggen en weet dus goed wat hij wel en niet moet zingen. Hij zingt nauwelijks een noot vals.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik volg het alleen niet, net zeg je dat hij die kwaliteiten heeft, later zeg je dat hij beperkingen heeft.
Dus de "niet kenners" hebben toch wel ergens gelijk dat hij niet echt de beste zwangeris en soms zó monotoom klinkt?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:51 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft beperkingen maar dat heeft iedere zanger(es). Jim weet goed waar die liggen en weet dus goed wat hij wel en niet moet zingen. Hij zingt nauwelijks een noot vals.
Het is absoluut niet monotoon, ik snap ook werkelijk niet dat anderen dat zo ervaren maar ik hoor niet wat anderen horen dus kan dat moeilijk beoordelen. Het blijft toch meestal een kwestie van smaak. Maar als mensen zeggen dat hij niet kan zingen, dan weet ik wel dat dat niet klopt.
En dat laatste ging over 7 jaar geleden toen hij 15 was.
Bronquote:Joling slaat advies in de wind?
AMSTERDAM - Het heeft er alle schijn van dat Gerard Joling zijn kort geschoren kop verruilt voor zijn oude haardos.
Bij Popstars verscheen Geer met een soort tussenvorm die wat weg heeft van het haar van Schannulleke, de pop in Suske en Wiske. ()
En dat terwijl zijn collega's ontzettend positief waren over zijn nieuwe coup. Of zal Gerard er toch voor kiezen om de tondeuse overheen te halen?
Schannullekequote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
Hihihi, we waren niet de enigen die het haar van Geer niet zó vonden
[..]
Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |