Jaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:10 schreef dronkeykong het volgende:
Nou hier maar verder
edit: Zo goed Greys
Zat al zo van shiiittt nu moet ik hem openen hahaha maar het is geluktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!![]()
Ik zat al te kijken of je hem deze keer wel ging openen
Waarmee ze al meer dan 50000 euro heeft opgehaald.. geef mij zo een vaag projectquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
Nou weer een beetje promotie voor een vaag project van Hind.
Dat idee had ik ook, dat hij gewoon niet uit de verf kwam omdat hij zo opkijkt tegen Hind.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wesley is volgens mij het type dat dan zó tegen een BN'er opkijkt dat hij niet meer kan presteren.
Een echte kamper dus
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:12 schreef marky het volgende:
Tsja, Hind.... gelukkig zie ik hier dat mijn mening gedeeld wordt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zat al zo van shiiittt nu moet ik hem openen hahaha maar het is gelukt
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Boxie_G het volgende:
Hind weer opscheppen over haar sell-a-band dingetje, terwijl haar vriendje stiekum al dat geld er in heeft gepompt
Niet te hard lachen, want dat had ik ook en ook bij Dewi en die is ineens weer terugquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Overgewaardeerd in Idols 1. Ik lag te gieren van 't lachen op de bank toen ze mascara-doorlopen het programma moest verlaten.
Verklaar je nader meneer de insiderquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Boxie_G het volgende:
Hind weer opscheppen over haar sell-a-band dingetje, terwijl haar vriendje stiekum al dat geld er in heeft gepompt
Ze is niets veranderd al die jarenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Idols nooit gekeken, was Hind toen ook al "zo" als ze nu is, of toen nog wat jonger en gezelliger? Of toen ook al zo lekker koel?
Ik weet nog bij haar persoonlijke filmpje dat je vrijwel niets over haar prive leven te weten kwam. Dus tja is een prive persoontje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Idols nooit gekeken, was Hind toen ook al "zo" als ze nu is, of toen nog wat jonger en gezelliger? Of toen ook al zo lekker koel?
Ze had moeten winnen joh. Ondergewaardeerd zul je moeten bedoelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Overgewaardeerd in Idols 1. Ik lag te gieren van 't lachen op de bank toen ze mascara-doorlopen het programma moest verlaten.
Niks veranderd. Ze kan aardig zingen* maar heeft de personality van een deurkruk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef Pixie. het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik het ongeloofelijk slecht vind vergeken met American Idol/x-factor
en Engeland etc.
Agree!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ze had moeten winnen joh. Ondergewaardeerd zul je moeten bedoelen.
IHind
Amenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Jim vind ik zo een ontzettende sukkel. Met een lelijke stem.
Ik vrees het ergste voor AI9.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef Pixie. het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik het ongeloofelijk slecht vind vergeken met American Idol/x-factor
en Engeland etc.
Jim zong gisteren met Paul de Leeuw, ik weet niet wiens carriere nu beter gaatquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef dronkeykong het volgende:
Hind zag ik van de week nog bij Sesamstraat, een duet met Pino zingen
Ah speculatie dus. Okequote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef Boxie_G het volgende:
[..]
Ze heeft een nieuw vriendje met veel geld + zij wil ook wel weer eens een plaatje maken = gratis sell-a-band promotie
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ze had moeten winnen joh. Ondergewaardeerd zul je moeten bedoelen.
IHind
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
X-factor is in Nederland veel beter dan Popstars
AI9?quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
Hind haar Eurovisie Songfestival nummer was echt bagger.
En slecht uitgevoerd. Ze mocht niet eens de veters strikken van Glennis.
Seizoen 9 begint deze maand al! Maar ergens moet het bergafwaarts gaan met AI en ik vrees dat dit 'm gaat worden.quote:
Neil! Die ene met die extreme couperose.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:21 schreef Chuphinh het volgende:
Elke keer als ik Jim zie, dan denk ik aan zo'n kamper met een wijnvlek op zijn wang en zijn kamper vader. Wie waren dat ook al weer.
Ik vond het eerste seizoen van idols fan-tas-tisch!!!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Seizoen 9 begint deze maand al! Maar ergens moet het bergafwaarts gaan met AI en ik vrees dat dit 'm gaat worden.
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:21 schreef Chuphinh het volgende:
Elke keer als ik Jim zie, dan denk ik aan zo'n kamper met een wijnvlek op zijn wang en zijn kamper vader. Wie waren dat ook al weer.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
Call me crazy, maar ikde stofzuigersound van Jim.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
maar haar one-liners waren spontaner, want meer dronken.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:24 schreef Chuphinh het volgende:
Ik zag net een fok onderhoudt :|
Hier ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:24 schreef Chuphinh het volgende:
Ik zag net een fok onderhoudt :|
Agossie.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:22 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ik vond het eerste seizoen van idols fan-tas-tisch!!!
maar ik kan hier toch echt geen respect meer voor opbrengen het is allemaal zo gemaakt
maar ik ben verplicht het te kijken want mama vind het leuk + ik heb geen draadloos internet
Niets crazy aan, ik vind het geen stofzuigersound, maar ik vind Jim kwalitatief een zeer goede zanger. Ook de enige die dus netjes 2e stem pakt om Charlotte op de voorgrond te laten (ze is niet zo heel goed, maar ze krijgt wel de kans).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
Call me crazy, maar ikde stofzuigersound van Jim.
Ellen lijkt me wel humor, maar de spanning tussen Paula en Simon vond ik zo spannend!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ellen DeGeneres vervangt haar. Die is wel grappig maar wat weet die van muziek? Toen ze sytycd eenmalig jureerde had ze ook alleen maar one-liners maar geen inhoudelijke input. Niet dat Paula inhoudelijk goed bezig was, maar haar one-liners waren spontaner, want meer dronken.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef marky het volgende:
[..]
Niets crazy aan, ik vind het geen stofzuigersound, maar ik vind Jim kwalitatief een zeer goede zanger. Ook de enige die dus netjes 2e stem pakt om Charlotte op de voorgrond te laten (ze is niet zo heel goed, maar ze krijgt wel de kans).
Dat zeg je alleen maar omdat Hind een Marokkaan is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Hind deed dat andersom vond ik, die pakte zelf de spotlight en Wesley kwam amper aan bod.
Jaa Idols 2 was inderdaad ook wel leuk jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Agossie.Idols 1 vond ik leuk, Idols 2 was geweldig (Boris, Irma, Ronnieboy,
Robin
, Nick van Simon). Daarna werd het minder. De vorige versie was wel okay.
Oh, ik dacht juist van niet. Hopelijk schieten ze een beetje op, ik heb nog wat slaap in te halen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
Hm, ze brengen het nu alsof er straks toch een singoff bekend gemaakt wordt?
Ik noem het ook liefkozend stofzuigersound, het is een beetje monotoon maar wel een mooi geluid. Niks mis mee want hij gebruikt zijn stem goed, weet wat hij er mee kan (en wat hij er niet mee kan) en daardoor vind ik het aangenamer om naar te luisteren dan een zangtechnisch misschien gevarieerdere Hind.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef marky het volgende:
[..]
Niets crazy aan, ik vind het geen stofzuigersound, maar ik vind Jim kwalitatief een zeer goede zanger. Ook de enige die dus netjes 2e stem pakt om Charlotte op de voorgrond te laten (ze is niet zo heel goed, maar ze krijgt wel de kans).
Hind zat juist de hele tijd in een suffe ondersteunende rol?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Hind deed dat andersom vond ik, die pakte zelf de spotlight en Wesley kwam amper aan bod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |