Jaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:10 schreef dronkeykong het volgende:
Nou hier maar verder
edit: Zo goed Greys
Zat al zo van shiiittt nu moet ik hem openen hahaha maar het is geluktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!![]()
Ik zat al te kijken of je hem deze keer wel ging openen
Waarmee ze al meer dan 50000 euro heeft opgehaald.. geef mij zo een vaag projectquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
Nou weer een beetje promotie voor een vaag project van Hind.
Dat idee had ik ook, dat hij gewoon niet uit de verf kwam omdat hij zo opkijkt tegen Hind.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Wesley is volgens mij het type dat dan zó tegen een BN'er opkijkt dat hij niet meer kan presteren.
Een echte kamper dus
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:12 schreef marky het volgende:
Tsja, Hind.... gelukkig zie ik hier dat mijn mening gedeeld wordt.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zat al zo van shiiittt nu moet ik hem openen hahaha maar het is gelukt
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Boxie_G het volgende:
Hind weer opscheppen over haar sell-a-band dingetje, terwijl haar vriendje stiekum al dat geld er in heeft gepompt
Niet te hard lachen, want dat had ik ook en ook bij Dewi en die is ineens weer terugquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Overgewaardeerd in Idols 1. Ik lag te gieren van 't lachen op de bank toen ze mascara-doorlopen het programma moest verlaten.
Verklaar je nader meneer de insiderquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:13 schreef Boxie_G het volgende:
Hind weer opscheppen over haar sell-a-band dingetje, terwijl haar vriendje stiekum al dat geld er in heeft gepompt
Ze is niets veranderd al die jarenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Idols nooit gekeken, was Hind toen ook al "zo" als ze nu is, of toen nog wat jonger en gezelliger? Of toen ook al zo lekker koel?
Ik weet nog bij haar persoonlijke filmpje dat je vrijwel niets over haar prive leven te weten kwam. Dus tja is een prive persoontje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Idols nooit gekeken, was Hind toen ook al "zo" als ze nu is, of toen nog wat jonger en gezelliger? Of toen ook al zo lekker koel?
Ze had moeten winnen joh. Ondergewaardeerd zul je moeten bedoelen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Overgewaardeerd in Idols 1. Ik lag te gieren van 't lachen op de bank toen ze mascara-doorlopen het programma moest verlaten.
Niks veranderd. Ze kan aardig zingen* maar heeft de personality van een deurkruk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:16 schreef Pixie. het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik het ongeloofelijk slecht vind vergeken met American Idol/x-factor
en Engeland etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |