Gelukkig dan maar. Dan is er toch nog hoop voor de mensheid.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:09 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Na zoveel jaar op internet, kreeg ik zojuist toch weer eens een wtf momentje
Dat zijn toch echt de momenten waarvoor je het doet, he?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:09 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Na zoveel jaar op internet, kreeg ik zojuist toch weer eens een wtf momentje
Al zoveel gezien, maar die laatste pic en dan met name de combinatie met die 3 pompoenenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:38 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Dat zijn toch echt de momenten waarvoor je het doet, he?
Uit de zieke gedachten van de TSquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:03 schreef TiMPiN het volgende:
HAHAHAH waar komen al deze profielen vandaan?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Wie maakt een Hyves voor Sonja aan?
Pics?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:22 schreef Annnet het volgende:
Dude. Geniaal. Ik voel mezelf mooier en meer sexy dan ooit.
Je eigen foto in ONZ plaatsen is niet heel slim.quote:
En als je dacht dat je alles gezien had, komt stefan ook nog even voorbijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:59 schreef RealZeus het volgende:
Wordt dit de trend?Lelijke enge wijven posten in topics?
The horror.
En nu ben ik misselijk.
Van zo'n kaart wordt je kerst niet erg prettig.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
En als je dacht dat je alles gezien had, komt stefan ook nog even voorbij
[ afbeelding ]
Sjieke UI heb jequote:Op maandag 4 januari 2010 12:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tinypic heeft m'n account en alle pics verwijderd.![]()
!
qftquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Jij hebt je geregistreerd om deze post te maken. Niets beters te doen? Klapjosti.
Ik maakte er een screenshot van en uploadde ze. Helaas, in mijn geval, naar tinypic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:52 schreef eddepeddie het volgende:
hoe zet je die foto's want dat lukt niet :s
En wie van die "dames" ben jij?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:38 schreef Welcome_to_last_year het volgende:
Dit is een zeeer zielige topic... iemand die zich erg verveelde heeft een aantal profielen gekopieerd... damn! heb je niks
beters te doen????
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:38 schreef Welcome_to_last_year het volgende:
Dit is een zeeer zielige topic... iemand die zich erg verveelde heeft een aantal profielen gekopieerd... damn! heb je niks
beters te doen????
quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef peaches25 het volgende:
ach gut meneer doorgestoken kaart voelt zicht wel lekker link zo zeker ?
en tja als je een zielig leeg leventje hebt en de hele dag thuis van de steun zit te trekken, ga je dingen doen zoals mensen belachelijk zitten maken...grote jongen hoor..!!![]()
heb ook eens het lef om je eigen smoel hier neer te zetten......kunnen we allemaal ff om jou lachen![]()
Ik had nog enigszins de hoop dat het allemaal fake profielen waren maar dat is dus blijkbaar niet zo. Ik ga vrolijk verder. Misschien wordt dit topic dan nog echt leuk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:53 schreef Love_Girl het volgende:
enorm triest om zou over andere te schrijvenMis jij soms iets in je hoofd???
Misschien ben ik dan ook wel niet de allerknapste man in de wereld, maar jullie zijn al helemaal niet om aan te zien. Ik heb tenminste nog het pakketje ontwikkelde hersenen die mij behouden om zulke foto's op het internet te zetten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef peaches25 het volgende:
en tja als je een zielig leeg leventje hebt en de hele dag thuis van de steun zit te trekken, ga je dingen doen zoals mensen belachelijk zitten maken...grote jongen hoor..!!![]()
heb ook eens het lef om je eigen smoel hier neer te zetten......kunnen we allemaal ff om jou lachen![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan ook wel niet de allerknapste man in de wereld, maar jullie zijn al helemaal niet om aan te zien. Ik heb tenminste nog het pakketje ontwikkelde hersenen die mij behouden om zulke foto's op het internet te zetten.
Maar net wat hij zegt: hij beseft zich dat ook. Jullie doen het wel. Maar in de winkel waardeer je het toch ook niet als producten heel ver over de datum zijn?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:09 schreef peaches25 het volgende:
[..]
LOL die 3 hersencellen van je ontwikkeld??? er zit daar ook nog een flinke kronkel in als je t mij vraagt
jij zou idd ook geen volle zalen trekken nee.....
Oh, nu heb je ineens wel een foto van mij gezien? Wie ben jij eigenlijk. Als je een van de dames bent van wie ik hier een foto heb gepost dan weet ik zeker dat jij een lelijke trol bent.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:09 schreef peaches25 het volgende:
[..]
LOL die 3 hersencellen van je ontwikkeld??? er zit daar ook nog een flinke kronkel in als je t mij vraagt
jij zou idd ook geen volle zalen trekken nee.....
Nooit eerder in onz geweest zeker?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef peaches25 het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar net wat hij zegt: hij beseft zich dat ook. Jullie doen het wel. Maar in de winkel waardeer je het toch ook niet als producten heel ver over de datum zijn?
Als je jezelf in zo een uitdagende (quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef peaches25 het volgende:
[..]
ik geloof dat hij niks beseft, anders had ie wel iets beters te doen denk je ook niet....
en sinds wanneer zijn mensen producten ?
Kom op nou. De discussie is nog niet eens begonnen of je houdt er al mee op. Dat heb ik toch wel aardig voor mekaar met m'n 3 hersencellen, niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef peaches25 het volgende:
[..]
ik geloof dat hij niks beseft, anders had ie wel iets beters te doen denk je ook niet....
en sinds wanneer zijn mensen producten ?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Kom op nou. De discussie is nog niet eens begonnen of je houdt er al mee op. Dat heb ik toch wel aardig voor mekaar met m'n 3 hersencellen, niet?
Altijd leuk he van die newbies die serieus op dingen ingaan in ONZquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Kom op nou. De discussie is nog niet eens begonnen of je houdt er al mee op. Dat heb ik toch wel aardig voor mekaar met m'n 3 hersencellen, niet?
ik ben ook niet geplaatst hoor......of misschien moet ik zeggen..nog niet..LOLquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef astrahea het volgende:
Hoi Hoi ,
ik ben ook een van de dames op thuis.nl en heb express een account aangemaakt om te reageeren op dit topic
Doorgestoken Kaart ,( ik ben niet van jou hier geplaatst)en ik moet je zeggen dat ik vind dat je HELEMAAL gelijk hebt....
echt te gek voor woorden soms die fotos daar...gewoon walgelijk
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zou er inderdaad seksueel gefrustreerd van raken als ik seksuele handeling met jullie dames moet hebben.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zou er inderdaad seksueel gefrustreerd van raken als ik seksuele handeling met jullie dames moet hebben.
gefrustreerd ben jij zoiezo en niet alleen sexueel , man get a life !!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:13 schreef peaches25 het volgende:
[..]
sexuele handelingen met afwisselend het linker en rechterhandje zeker ?
kijk maar uit..straks nog RSI
dus als jij ergens mee zit , of een vraagje hebt , knal je dat ook niet op ons pb? want collega,s heb je niet , je hoeft dus van ons ook geen steun of antwoord te verwachten toch ? of zijn we dan wel weer goed genoeg ?terwijl je ons hier zit af te zeiken , staat je fraai hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:14 schreef astrahea het volgende:
ik praat nergends met het windje mee haha ....en het klopt toch gewoon dat het misselijkmaakende fotos zijn !!!
collegas ...nee zo zie ik ze echt niet daar ....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:20 schreef wolfje100 het volgende:
[..]
moet ie natuurlijk zijn vergrootglas en zijn pincetje niet vergeten , want anders wordt t nog niks
Om 't gaatje te vinden tussen al die vetrollen bij jou heb ik inderdaad wel een vergrootglas nodig.quote:
LOL vetrollen?? die moet ik eerst nog zien te creeeren danquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Om 't gaatje te vinden tussen al die vetrollen bij jou heb ik inderdaad wel een vergrootglas nodig.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Om 't gaatje te vinden tussen al die vetrollen bij jou heb ik inderdaad wel een vergrootglas nodig.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef wolfje100 het volgende:
[..]
sommige mannen weten echt niet wat ze met de fricandel van dienst moeten doen , ik zou zeggen afhakken en frituren , doe je er tenminste nog iets nuttigs mee, ten slotte staat een lul met een lulletje ook zo lullig he ?
Oy. Ik ben bezig een potentieel reltopic te maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:37 schreef DjinN het volgende:
Volgens mij is peaches25 zelf nog het meest gefrustreerd van iedereen hierMens stel je niet zo aan zeg..je zit hier in ONZ! Rot op met je hypocriete gejank...je doet namelijk nu precies hetzelfde als wat DoorgestokenKaart doet. Dat maakt jou dus geen haar beter
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Oy. Ik ben bezig een potentieel reltopic te maken.
Klopt. Ik ben nu wel eens benieuwd naar de beweegredenen. Ik vind het namelijk tamelijk schaamteloos en ronduit ranzig om jezelf op zo'n manier op een site te zetten waar voor 90% mannen op komen om te lachen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef peaches25 het volgende:
[..]
goh spuit elf geeft ook modder ??
geloof dat je billenmaatje geen bijval nodig heeft hoor...hij kan zn eigen bekkie wel roeren....heeft ie jou vast niet bij nodig
boehoehoehoe jankwijfquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef peaches25 het volgende:
[..]
goh spuit elf geeft ook modder ??
geloof dat je billenmaatje geen bijval nodig heeft hoor...hij kan zn eigen bekkie wel roeren....heeft ie jou vast niet bij nodig
Hoe kom je toch steeds aan foto's van ons allemaal? Ik begin echt bang te worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef peaches25 het volgende:
[..]
heb je die hondekop van jezelf al gezien ??
Ik zie bij mijn fotoboek toch echt niet jou naam staan als laatste viewer..dat zou dus betekenen dat je op het moment van je post niet eens weet hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef peaches25 het volgende:
[..]
heb je die hondekop van jezelf al gezien ??
Je hebt wat bruins op je bovenlip.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
boehoehoehoe jankwijf![]()
ga verder vet kweken, wil je nog een lap spek hebben ?
dat, lieve LasTeR, heet een moedervlekjequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je hebt wat bruins op je bovenlip.
Ik probeer het niet eens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
dat, lieve LasTeR, heet een moedervlekje![]()
sorry, daar kan je me echt niet op pakken hoor![]()
Goedzoquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
boehoehoehoe jankwijf![]()
ga verder vet kweken, wil je nog een lap spek hebben ?
gaat t jou wat aan wat ik hier doe? , dacht t niet , en over meelopers gesproken , kijk eens in de spiegel dan zie je er 1quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:38 schreef DjinN het volgende:
en wat betreft wolfje100:
wtf kom jij hier aanschijten ?? Verrekte meeloper dat je bent
Ik wil niet veel zeggen, maar jullie zijn degene die hier aan het generaliseren zijn. Ik kan er niets aan doen dat ik smaak het wat vrouwen betreft. En sommige dames op de betreffende site zijn gewoon te lachwekkend voor woorden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:50 schreef wolfje100 het volgende:
[..]
gaat t jou wat aan wat ik hier doe? , dacht t niet , en over meelopers gesproken , kijk eens in de spiegel dan zie je er 1
heb dat bij deze even gedaan....en geloof me meis...jij trekt ook echt geen volle zalen........quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik zie bij mijn fotoboek toch echt niet jou naam staan als laatste viewer..dat zou dus betekenen dat je op het moment van je post niet eens weet hoe ik eruit zie
Sinds wanneer heet jij DjinN dan ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef peaches25 het volgende:
[..]
heb dat bij deze even gedaan....en geloof me meis...jij trekt ook echt geen volle zalen........
Drie geloof ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef LasTeR het volgende:
Zijn er nu serieus twee misbaksels die zich speciaal hebben aangemeld voor dit topic?
jepquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef LasTeR het volgende:
Zijn er nu serieus twee misbaksels die zich speciaal hebben aangemeld voor dit topic?
kijk eens naar je eigen foto in je profiel.....over misbaksel gesproken....quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef LasTeR het volgende:
Ik voel me gekrenkt. Ik voel mijn ego in elkaar storten totdat er niets meer overblijft dan een leeg omhulsel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef peaches25 het volgende:
[..]
kijk eens naar je eigen foto in je profiel.....over misbaksel gesproken....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:01 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik voel me gekrenkt. Ik voel mijn ego in elkaar storten totdat er niets meer overblijft dan een leeg omhulsel.
Is Peaches al in dit topic gepost of niet?
The fuck doe je hier dan.quote:
Trouwens, volgens mij sta je er gewoon tussen maar ben je te lelijk om het toe te geven.quote:
nee echt niet, ...zou het anders gerust durven toegeven hoor....waarom niet ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:07 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Trouwens, volgens mij sta je er gewoon tussen maar ben je te lelijk om het toe te geven.
Ik val dan wel op vrouwen, maar ik durf wel te zeggen dat dit geen lelijke jongen is. En jij als zeekoe zou dit moeten beamen. Mits je eerlijk zou zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef peaches25 het volgende:
[..]
kijk eens naar je eigen foto in je profiel.....over misbaksel gesproken....
Geloof het echt niet. Wie ben je dan wel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:09 schreef peaches25 het volgende:
[..]
nee echt niet, ...zou het anders gerust durven toegeven hoor....waarom niet ?
Die "maar" doet het hem.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik val dan wel op vrouwen, maar ik durf wel te zeggen dat dit geen lelijke jongen is. En jij als zeekoe zou dit moeten beamen. Mits je eerlijk zou zijn.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:21 schreef Love_Girl het volgende:
Meiden laat ze lekker, wij weten beter
Heb je nog wel verlichting in je grot?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:23 schreef peaches25 het volgende:
[..]
idd ik laat t lekker.... k ga naar mn nest
Niet nog een cammen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:23 schreef peaches25 het volgende:
[..]
idd ik laat t lekker.... k ga naar mn nest
Gratis?quote:
Dit is een schot voor open doel...quote:
Waarom zo vroeg? Ik geloof er geen zak van dat jullie werk hebben.quote:
ja toch nog wel...verrassend hè....quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Heb je nog wel verlichting in je grot?
Hier mag je dikke hoeren uitschelden, voor wat ze zijn. En daar kunnen ze niets aan doen, behalve het er mee eens zijn.quote:
Ben je net een beetje te laat voorquote:
In alle opzichten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:30 schreef GizartFRL het volgende:
Dit is trouwens een vet topic.
Hulde aan deze postquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In alle opzichten.
Ge-wel-dig.
En al die varkens ook maar reageren hier.
Dames/zeekoeien/genetisch afval* , zit niet te janken, je wilt de (aandachts)hoer uithangen, dan moet je niet janken dat de gemiddelde man daar niet heel erg vrolijk van wordt. Verre van zelfs.
* doorhalen wat niet van toepassing is
Inderdaad geweldigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In alle opzichten.
Ge-wel-dig.
En al die varkens ook maar reageren hier.
Dames/zeekoeien/genetisch afval* , zit niet te janken, je wilt de (aandachts)hoer uithangen, dan moet je niet janken dat de gemiddelde man daar niet heel erg vrolijk van wordt. Verre van zelfs.
* doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Mensen als jij maken het leven de moeite waard![]()
![]()
Lief hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:49 schreef peaches25 het volgende:
[..]
Kijk eens aan...! bedankt...! altijd leuk die complimentjes.....
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Tru dat. Het is niet om aan te zien vrees ik.
da·me de; v -s 1 vrouw, m.n. van enige rang of van zekere beschaving.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:26 schreef rarawiebenik het volgende:![]()
Ik heb ook maar even een account aangemaakt om hier te kunnen reageren
![]()
Ik wou namelijk al die jochies hier even bedanken voor de reclame, heb het in tijden niet zo druk gehad als de afgelopen paar dagenDe meeste jongens die hier zogenaamd over de dames heen kotsen, kotsen hun ding al binnen vier minuten leeg over het toetsenbord voor de cam daar
![]()
1: ik ben geen hemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:52 schreef rarawiebenik het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zijn toetsenbord een beetje plakte nog van het cammen
Viezerikken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:00 schreef rarawiebenik het volgende:
[..]
We hebben iemand gevonden die woorden op kan zoeken![]()
Zoek je dan nu ook het woord op wat goed past bij die mannen die steeds die ontuchtige vrouwen bellen daar?
Doe zelf eens een beetje moeite..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:00 schreef rarawiebenik het volgende:
[..]
We hebben iemand gevonden die woorden op kan zoeken![]()
Zoek je dan nu ook het woord op wat goed past bij die mannen die steeds die ontuchtige vrouwen bellen daar?
eeehm mannen?? mogen ze eerst wel eens volwassen worden voor ze zich man mogen durven noemen....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:11 schreef rarawiebenik het volgende:
[..]
Tuurlijk, zoals gewoonlijk willen de mannen er weer geen moeite voor hoeven doen
Ahhhh zijn we een beetje schijnheilig bezig nu?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:14 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk denken "de vrouwen" dat we alles voor ze doen als ze hun tieten laten zien? Dat doen we meestal ook, mits het lekkere tieten zijn.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef rarawiebenik het volgende:
[..]
Ahhhh zijn we een beetje schijnheilig bezig nu?
De vrouwen moeten er geweldig uitzien, een mooi figuur hebben, geen gram teveel, maar ook geen gram te weinig natuurlijk, ze moeten dubbel D hebben en lang blond haar. En die vrouwen die er zo geweldig uitzien moeten klaarstaan voor een stel puisterige pubers van fok![]()
![]()
Nee, dan wordt ik verdrietig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:25 schreef rarawiebenik het volgende:
[..]
Goed geprobeerd jochie, wie weet trapt er wel iemand in je mooie praatjes
![]()
Ik ga hier stoppen nu, vond het gezellig.
Zie ik je zo weer op thuis schat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |