abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:33:58 #76
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_76520637
Foto's dood
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_76522626
uuhhmm ik wil niet heel veel zeggen maare als het je niet aanstaat waarom kijk je dan naar die vrouwen op die site?? je zal er wel met een reden zijn gaan kijken lijkt me
pi_76524328
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
Foto's dood
Wees blij.
pi_76529507
ach gut meneer doorgestoken kaart voelt zicht wel lekker link zo zeker ?
en tja als je een zielig leeg leventje hebt en de hele dag thuis van de steun zit te trekken, ga je dingen doen zoals mensen belachelijk zitten maken...grote jongen hoor..!!
heb ook eens het lef om je eigen smoel hier neer te zetten......kunnen we allemaal ff om jou lachen
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:39:40 #80
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_76529692
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef peaches25 het volgende:
en tja als je een zielig leeg leventje hebt en de hele dag thuis van de steun zit te trekken, ga je dingen doen zoals mensen belachelijk zitten maken...grote jongen hoor..!!
heb ook eens het lef om je eigen smoel hier neer te zetten......kunnen we allemaal ff om jou lachen
Hmz...
pi_76529710
En daar is dame nummer 2
pi_76530156
enorm triest om zou over andere te schrijven Mis jij soms iets in je hoofd???
pi_76530357
Ze komen hier allemaal.
pi_76530513
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 17:53 schreef Love_Girl het volgende:
enorm triest om zou over andere te schrijven Mis jij soms iets in je hoofd???
Ik had nog enigszins de hoop dat het allemaal fake profielen waren maar dat is dus blijkbaar niet zo. Ik ga vrolijk verder. Misschien wordt dit topic dan nog echt leuk. !
pi_76530598
quote:
Misschien ben ik dan ook wel niet de allerknapste man in de wereld, maar jullie zijn al helemaal niet om aan te zien. Ik heb tenminste nog het pakketje ontwikkelde hersenen die mij behouden om zulke foto's op het internet te zetten.
pi_76530702
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Misschien ben ik dan ook wel niet de allerknapste man in de wereld, maar jullie zijn al helemaal niet om aan te zien. Ik heb tenminste nog het pakketje ontwikkelde hersenen die mij behouden om zulke foto's op het internet te zetten.

LOL die 3 hersencellen van je ontwikkeld??? er zit daar ook nog een flinke kronkel in als je t mij vraagt

jij zou idd ook geen volle zalen trekken nee.....
pi_76530782
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:09 schreef peaches25 het volgende:

[..]

LOL die 3 hersencellen van je ontwikkeld??? er zit daar ook nog een flinke kronkel in als je t mij vraagt

Maar net wat hij zegt: hij beseft zich dat ook. Jullie doen het wel. Maar in de winkel waardeer je het toch ook niet als producten heel ver over de datum zijn?
pi_76530804
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:09 schreef peaches25 het volgende:

[..]

Oh, nu heb je ineens wel een foto van mij gezien? Wie ben jij eigenlijk. Als je een van de dames bent van wie ik hier een foto heb gepost dan weet ik zeker dat jij een lelijke trol bent.
pi_76530842
quote:
Nooit eerder in onz geweest zeker?
pi_76530990
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:11 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar net wat hij zegt: hij beseft zich dat ook. Jullie doen het wel. Maar in de winkel waardeer je het toch ook niet als producten heel ver over de datum zijn?

ik geloof dat hij niks beseft, anders had ie wel iets beters te doen denk je ook niet....
en sinds wanneer zijn mensen producten ?
pi_76531099
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef peaches25 het volgende:

[..]

ik geloof dat hij niks beseft, anders had ie wel iets beters te doen denk je ook niet....
Als je jezelf in zo een uitdagende ( ) positie op de foto zet, dan profileer je jezelf wel degelijk als een product. En seksueel product ver over datum.
pi_76531637
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef peaches25 het volgende:

[..]

Kom op nou. De discussie is nog niet eens begonnen of je houdt er al mee op. Dat heb ik toch wel aardig voor mekaar met m'n 3 hersencellen, niet?
pi_76532561
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_76534530
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Kom op nou. De discussie is nog niet eens begonnen of je houdt er al mee op. Dat heb ik toch wel aardig voor mekaar met m'n 3 hersencellen, niet?

goh je zit er nogal op te wachten is het niet ???
Er zijn ook mensen die meer te doen hebben dan hier je tijd te zitten verdoen heel de dag

En discussie ?? die is met jou niet te voeren vanwege die 3 hersencellen idd
pi_76534871
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Altijd leuk he van die newbies die serieus op dingen ingaan in ONZ
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_76535863
NEUHHH!!!!!
pi_76536787
Hoi Hoi ,
ik ben ook een van de dames op thuis.nl en heb express een account aangemaakt om te reageeren op dit topic

Doorgestoken Kaart ,( ik ben niet van jou hier geplaatst )en ik moet je zeggen dat ik vind dat je HELEMAAL gelijk hebt....
echt te gek voor woorden soms die fotos daar...gewoon walgelijk
  donderdag 7 januari 2010 @ 20:48:31 #98
286462 wolfje100
ik ben een bitch ja, last van
pi_76537413
persoonlijk vind ik t knap misselijk van meneertje doorgestoken kaart om iemand zo voor schut te zetten, maar hij zal wel knap sexueel gefrustreerd zijn , altijd braaf met je handjes boven de dekens moeten slapen zeker , erg zielig
enne " dame" hierboven , knap lullig dat jij je collega,s zo af valt , durf jij ook openlijk op ons prikbord te zeggen dat je sommige foto,s echt ranzig vind ? of houd je daar braaf je mondje en lul je daar met alle winden mee ? bah bah bah
pi_76537633
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef astrahea het volgende:
Hoi Hoi ,
ik ben ook een van de dames op thuis.nl en heb express een account aangemaakt om te reageeren op dit topic

Doorgestoken Kaart ,( ik ben niet van jou hier geplaatst )en ik moet je zeggen dat ik vind dat je HELEMAAL gelijk hebt....
echt te gek voor woorden soms die fotos daar...gewoon walgelijk

ik ben ook niet geplaatst hoor......of misschien moet ik zeggen..nog niet..LOL
Maar ik vind het op zn zachtst gezegd nogal lullig om mensen hier zo te kakken te zetten.
Laat gewoon iedereen in zijn of haar waarde...

Collegiale opmerking trouwens van je meis...chapeau..!
pi_76538260
Ik zou er inderdaad seksueel gefrustreerd van raken als ik seksuele handeling met jullie dames moet hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')