quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef peaches25 het volgende:
ach gut meneer doorgestoken kaart voelt zicht wel lekker link zo zeker ?
en tja als je een zielig leeg leventje hebt en de hele dag thuis van de steun zit te trekken, ga je dingen doen zoals mensen belachelijk zitten maken...grote jongen hoor..!!![]()
heb ook eens het lef om je eigen smoel hier neer te zetten......kunnen we allemaal ff om jou lachen![]()
Ik had nog enigszins de hoop dat het allemaal fake profielen waren maar dat is dus blijkbaar niet zo. Ik ga vrolijk verder. Misschien wordt dit topic dan nog echt leuk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:53 schreef Love_Girl het volgende:
enorm triest om zou over andere te schrijvenMis jij soms iets in je hoofd???
Misschien ben ik dan ook wel niet de allerknapste man in de wereld, maar jullie zijn al helemaal niet om aan te zien. Ik heb tenminste nog het pakketje ontwikkelde hersenen die mij behouden om zulke foto's op het internet te zetten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef peaches25 het volgende:
en tja als je een zielig leeg leventje hebt en de hele dag thuis van de steun zit te trekken, ga je dingen doen zoals mensen belachelijk zitten maken...grote jongen hoor..!!![]()
heb ook eens het lef om je eigen smoel hier neer te zetten......kunnen we allemaal ff om jou lachen![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan ook wel niet de allerknapste man in de wereld, maar jullie zijn al helemaal niet om aan te zien. Ik heb tenminste nog het pakketje ontwikkelde hersenen die mij behouden om zulke foto's op het internet te zetten.
Maar net wat hij zegt: hij beseft zich dat ook. Jullie doen het wel. Maar in de winkel waardeer je het toch ook niet als producten heel ver over de datum zijn?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:09 schreef peaches25 het volgende:
[..]
LOL die 3 hersencellen van je ontwikkeld??? er zit daar ook nog een flinke kronkel in als je t mij vraagt
jij zou idd ook geen volle zalen trekken nee.....
Oh, nu heb je ineens wel een foto van mij gezien? Wie ben jij eigenlijk. Als je een van de dames bent van wie ik hier een foto heb gepost dan weet ik zeker dat jij een lelijke trol bent.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:09 schreef peaches25 het volgende:
[..]
LOL die 3 hersencellen van je ontwikkeld??? er zit daar ook nog een flinke kronkel in als je t mij vraagt
jij zou idd ook geen volle zalen trekken nee.....
Nooit eerder in onz geweest zeker?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:33 schreef peaches25 het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar net wat hij zegt: hij beseft zich dat ook. Jullie doen het wel. Maar in de winkel waardeer je het toch ook niet als producten heel ver over de datum zijn?
Als je jezelf in zo een uitdagende (quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef peaches25 het volgende:
[..]
ik geloof dat hij niks beseft, anders had ie wel iets beters te doen denk je ook niet....
en sinds wanneer zijn mensen producten ?
Kom op nou. De discussie is nog niet eens begonnen of je houdt er al mee op. Dat heb ik toch wel aardig voor mekaar met m'n 3 hersencellen, niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef peaches25 het volgende:
[..]
ik geloof dat hij niks beseft, anders had ie wel iets beters te doen denk je ook niet....
en sinds wanneer zijn mensen producten ?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Kom op nou. De discussie is nog niet eens begonnen of je houdt er al mee op. Dat heb ik toch wel aardig voor mekaar met m'n 3 hersencellen, niet?
Altijd leuk he van die newbies die serieus op dingen ingaan in ONZquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Kom op nou. De discussie is nog niet eens begonnen of je houdt er al mee op. Dat heb ik toch wel aardig voor mekaar met m'n 3 hersencellen, niet?
ik ben ook niet geplaatst hoor......of misschien moet ik zeggen..nog niet..LOLquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:34 schreef astrahea het volgende:
Hoi Hoi ,
ik ben ook een van de dames op thuis.nl en heb express een account aangemaakt om te reageeren op dit topic
Doorgestoken Kaart ,( ik ben niet van jou hier geplaatst)en ik moet je zeggen dat ik vind dat je HELEMAAL gelijk hebt....
echt te gek voor woorden soms die fotos daar...gewoon walgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |