quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zou er inderdaad seksueel gefrustreerd van raken als ik seksuele handeling met jullie dames moet hebben.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zou er inderdaad seksueel gefrustreerd van raken als ik seksuele handeling met jullie dames moet hebben.
gefrustreerd ben jij zoiezo en niet alleen sexueel , man get a life !!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:13 schreef peaches25 het volgende:
[..]
sexuele handelingen met afwisselend het linker en rechterhandje zeker ?
kijk maar uit..straks nog RSI
dus als jij ergens mee zit , of een vraagje hebt , knal je dat ook niet op ons pb? want collega,s heb je niet , je hoeft dus van ons ook geen steun of antwoord te verwachten toch ? of zijn we dan wel weer goed genoeg ?terwijl je ons hier zit af te zeiken , staat je fraai hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:14 schreef astrahea het volgende:
ik praat nergends met het windje mee haha ....en het klopt toch gewoon dat het misselijkmaakende fotos zijn !!!
collegas ...nee zo zie ik ze echt niet daar ....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:20 schreef wolfje100 het volgende:
[..]
moet ie natuurlijk zijn vergrootglas en zijn pincetje niet vergeten , want anders wordt t nog niks
Om 't gaatje te vinden tussen al die vetrollen bij jou heb ik inderdaad wel een vergrootglas nodig.quote:
LOL vetrollen?? die moet ik eerst nog zien te creeeren danquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Om 't gaatje te vinden tussen al die vetrollen bij jou heb ik inderdaad wel een vergrootglas nodig.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Om 't gaatje te vinden tussen al die vetrollen bij jou heb ik inderdaad wel een vergrootglas nodig.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef wolfje100 het volgende:
[..]
sommige mannen weten echt niet wat ze met de fricandel van dienst moeten doen , ik zou zeggen afhakken en frituren , doe je er tenminste nog iets nuttigs mee, ten slotte staat een lul met een lulletje ook zo lullig he ?
Oy. Ik ben bezig een potentieel reltopic te maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:37 schreef DjinN het volgende:
Volgens mij is peaches25 zelf nog het meest gefrustreerd van iedereen hierMens stel je niet zo aan zeg..je zit hier in ONZ! Rot op met je hypocriete gejank...je doet namelijk nu precies hetzelfde als wat DoorgestokenKaart doet. Dat maakt jou dus geen haar beter
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Oy. Ik ben bezig een potentieel reltopic te maken.
Klopt. Ik ben nu wel eens benieuwd naar de beweegredenen. Ik vind het namelijk tamelijk schaamteloos en ronduit ranzig om jezelf op zo'n manier op een site te zetten waar voor 90% mannen op komen om te lachen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef peaches25 het volgende:
[..]
goh spuit elf geeft ook modder ??
geloof dat je billenmaatje geen bijval nodig heeft hoor...hij kan zn eigen bekkie wel roeren....heeft ie jou vast niet bij nodig
boehoehoehoe jankwijfquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef peaches25 het volgende:
[..]
goh spuit elf geeft ook modder ??
geloof dat je billenmaatje geen bijval nodig heeft hoor...hij kan zn eigen bekkie wel roeren....heeft ie jou vast niet bij nodig
Hoe kom je toch steeds aan foto's van ons allemaal? Ik begin echt bang te worden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef peaches25 het volgende:
[..]
heb je die hondekop van jezelf al gezien ??
Ik zie bij mijn fotoboek toch echt niet jou naam staan als laatste viewer..dat zou dus betekenen dat je op het moment van je post niet eens weet hoe ik eruit ziequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef peaches25 het volgende:
[..]
heb je die hondekop van jezelf al gezien ??
Je hebt wat bruins op je bovenlip.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
boehoehoehoe jankwijf![]()
ga verder vet kweken, wil je nog een lap spek hebben ?
dat, lieve LasTeR, heet een moedervlekjequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je hebt wat bruins op je bovenlip.
Ik probeer het niet eens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
dat, lieve LasTeR, heet een moedervlekje![]()
sorry, daar kan je me echt niet op pakken hoor![]()
Goedzoquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
boehoehoehoe jankwijf![]()
ga verder vet kweken, wil je nog een lap spek hebben ?
gaat t jou wat aan wat ik hier doe? , dacht t niet , en over meelopers gesproken , kijk eens in de spiegel dan zie je er 1quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:38 schreef DjinN het volgende:
en wat betreft wolfje100:
wtf kom jij hier aanschijten ?? Verrekte meeloper dat je bent
Ik wil niet veel zeggen, maar jullie zijn degene die hier aan het generaliseren zijn. Ik kan er niets aan doen dat ik smaak het wat vrouwen betreft. En sommige dames op de betreffende site zijn gewoon te lachwekkend voor woorden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:50 schreef wolfje100 het volgende:
[..]
gaat t jou wat aan wat ik hier doe? , dacht t niet , en over meelopers gesproken , kijk eens in de spiegel dan zie je er 1
heb dat bij deze even gedaan....en geloof me meis...jij trekt ook echt geen volle zalen........quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik zie bij mijn fotoboek toch echt niet jou naam staan als laatste viewer..dat zou dus betekenen dat je op het moment van je post niet eens weet hoe ik eruit zie
Sinds wanneer heet jij DjinN dan ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef peaches25 het volgende:
[..]
heb dat bij deze even gedaan....en geloof me meis...jij trekt ook echt geen volle zalen........
Drie geloof ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef LasTeR het volgende:
Zijn er nu serieus twee misbaksels die zich speciaal hebben aangemeld voor dit topic?
jepquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef LasTeR het volgende:
Zijn er nu serieus twee misbaksels die zich speciaal hebben aangemeld voor dit topic?
kijk eens naar je eigen foto in je profiel.....over misbaksel gesproken....quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef LasTeR het volgende:
Ik voel me gekrenkt. Ik voel mijn ego in elkaar storten totdat er niets meer overblijft dan een leeg omhulsel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef peaches25 het volgende:
[..]
kijk eens naar je eigen foto in je profiel.....over misbaksel gesproken....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:01 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik voel me gekrenkt. Ik voel mijn ego in elkaar storten totdat er niets meer overblijft dan een leeg omhulsel.
Is Peaches al in dit topic gepost of niet?
The fuck doe je hier dan.quote:
Trouwens, volgens mij sta je er gewoon tussen maar ben je te lelijk om het toe te geven.quote:
nee echt niet, ...zou het anders gerust durven toegeven hoor....waarom niet ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:07 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Trouwens, volgens mij sta je er gewoon tussen maar ben je te lelijk om het toe te geven.
Ik val dan wel op vrouwen, maar ik durf wel te zeggen dat dit geen lelijke jongen is. En jij als zeekoe zou dit moeten beamen. Mits je eerlijk zou zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef peaches25 het volgende:
[..]
kijk eens naar je eigen foto in je profiel.....over misbaksel gesproken....
Geloof het echt niet. Wie ben je dan wel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:09 schreef peaches25 het volgende:
[..]
nee echt niet, ...zou het anders gerust durven toegeven hoor....waarom niet ?
Die "maar" doet het hem.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik val dan wel op vrouwen, maar ik durf wel te zeggen dat dit geen lelijke jongen is. En jij als zeekoe zou dit moeten beamen. Mits je eerlijk zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |