Inderdaad geweldigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In alle opzichten.
Ge-wel-dig.
En al die varkens ook maar reageren hier.
Dames/zeekoeien/genetisch afval* , zit niet te janken, je wilt de (aandachts)hoer uithangen, dan moet je niet janken dat de gemiddelde man daar niet heel erg vrolijk van wordt. Verre van zelfs.
* doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Mensen als jij maken het leven de moeite waard![]()
![]()
Lief hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:49 schreef peaches25 het volgende:
[..]
Kijk eens aan...! bedankt...! altijd leuk die complimentjes.....
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Tru dat. Het is niet om aan te zien vrees ik.
da·me de; v -s 1 vrouw, m.n. van enige rang of van zekere beschaving.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:26 schreef rarawiebenik het volgende:![]()
Ik heb ook maar even een account aangemaakt om hier te kunnen reageren
![]()
Ik wou namelijk al die jochies hier even bedanken voor de reclame, heb het in tijden niet zo druk gehad als de afgelopen paar dagenDe meeste jongens die hier zogenaamd over de dames heen kotsen, kotsen hun ding al binnen vier minuten leeg over het toetsenbord voor de cam daar
![]()
1: ik ben geen hemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:52 schreef rarawiebenik het volgende:
[..]
Ik vermoed dat zijn toetsenbord een beetje plakte nog van het cammen
Viezerikken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:00 schreef rarawiebenik het volgende:
[..]
We hebben iemand gevonden die woorden op kan zoeken![]()
Zoek je dan nu ook het woord op wat goed past bij die mannen die steeds die ontuchtige vrouwen bellen daar?
Doe zelf eens een beetje moeite..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:00 schreef rarawiebenik het volgende:
[..]
We hebben iemand gevonden die woorden op kan zoeken![]()
Zoek je dan nu ook het woord op wat goed past bij die mannen die steeds die ontuchtige vrouwen bellen daar?
eeehm mannen?? mogen ze eerst wel eens volwassen worden voor ze zich man mogen durven noemen....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:11 schreef rarawiebenik het volgende:
[..]
Tuurlijk, zoals gewoonlijk willen de mannen er weer geen moeite voor hoeven doen
Ahhhh zijn we een beetje schijnheilig bezig nu?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:14 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk denken "de vrouwen" dat we alles voor ze doen als ze hun tieten laten zien? Dat doen we meestal ook, mits het lekkere tieten zijn.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef rarawiebenik het volgende:
[..]
Ahhhh zijn we een beetje schijnheilig bezig nu?
De vrouwen moeten er geweldig uitzien, een mooi figuur hebben, geen gram teveel, maar ook geen gram te weinig natuurlijk, ze moeten dubbel D hebben en lang blond haar. En die vrouwen die er zo geweldig uitzien moeten klaarstaan voor een stel puisterige pubers van fok![]()
![]()
Nee, dan wordt ik verdrietig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:25 schreef rarawiebenik het volgende:
[..]
Goed geprobeerd jochie, wie weet trapt er wel iemand in je mooie praatjes
![]()
Ik ga hier stoppen nu, vond het gezellig.
Zie ik je zo weer op thuis schat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |