En als je dacht dat je alles gezien had, komt stefan ook nog even voorbijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:59 schreef RealZeus het volgende:
Wordt dit de trend?Lelijke enge wijven posten in topics?
The horror.
En nu ben ik misselijk.
Van zo'n kaart wordt je kerst niet erg prettig.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
En als je dacht dat je alles gezien had, komt stefan ook nog even voorbij
[ afbeelding ]
Sjieke UI heb jequote:Op maandag 4 januari 2010 12:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tinypic heeft m'n account en alle pics verwijderd.![]()
!
qftquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Jij hebt je geregistreerd om deze post te maken. Niets beters te doen? Klapjosti.
Ik maakte er een screenshot van en uploadde ze. Helaas, in mijn geval, naar tinypic.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:52 schreef eddepeddie het volgende:
hoe zet je die foto's want dat lukt niet :s
En wie van die "dames" ben jij?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:38 schreef Welcome_to_last_year het volgende:
Dit is een zeeer zielige topic... iemand die zich erg verveelde heeft een aantal profielen gekopieerd... damn! heb je niks
beters te doen????
quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:38 schreef Welcome_to_last_year het volgende:
Dit is een zeeer zielige topic... iemand die zich erg verveelde heeft een aantal profielen gekopieerd... damn! heb je niks
beters te doen????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |