probeer maar is is niet zo moeilijk hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:19 schreef sinadO het volgende:
Je kunt nog goed typen met één hand zeg!
Als je hele hand eraf zou liggen zou je niet nu al weer vrolijk aan het fokken zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:20 schreef Catch_me het volgende:
[..]
probeer maar is is niet zo moeilijk hoor
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:26 schreef Razor21 het volgende:
Geloof er niets van als je hand er echt af zou zijn ben nu echt niet thuis lijkt mij.
En dan heb je wel wat anders te doen dan te fokken....
ja zoalsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:26 schreef Razor21 het volgende:
Geloof er niets van als je hand er echt af zou zijn ben nu echt niet thuis lijkt mij.
En dan heb je wel wat anders te doen dan te fokken....
Nee wat is dat? Ken wel schietlont.quote:
Je hebt nog steeds niet door dat je hapte naar mijn trollquote:
ah.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:30 schreef Placenta het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat je hapte naar mijn troll
Vind de eerste wel goed te doen met rechts hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:29 schreef ouderejongere het volgende:
Lastig typen zonder linkerhand.
Een zin als: "de serveerster serveert twee water" is lastig typen met rechts
Een woord als: monopolypion is dan wel weer makkelijk
Stel je hand is er vannacht echt af gegaan dan ga je naar de eerste hulp.quote:
Ik tik netjes met 10 vingers en ook nog zonder naar mijn vingers te kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind de eerste wel goed te doen met rechts hoor.
Doodsverwensing, geel fruit!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Aandachtshoer ga toch fietsen man, of nog beter stort neer in je kansloze totaal niet grappige roflcopter.
Razor21 is afgestudeerd chirurgquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Stel je hand is er vannacht echt af gegaan dan ga je naar de eerste hulp.
Vervolgens ga je naar de OK waar ze zullen proberen je hand er weer op te zetten.
Lijkt mij echt vreemd dat je dan nu alweer thuis bent.
Toen ik 4 jaar geleden mijn pink brak op donderdagnacht moest ik meteen vrijdagochtend terugkomen voor een operatie (dagopname) en dat met een pink.
Maar ben benieuwd en als het inderdaad echt is veel sterkte dan
Jij bent echt dom.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Stel je hand is er vannacht echt af gegaan dan ga je naar de eerste hulp.
Vervolgens ga je naar de OK waar ze zullen proberen je hand er weer op te zetten.
Lijkt mij echt vreemd dat je dan nu alweer thuis bent.
Toen ik 4 jaar geleden mijn pink brak op donderdagnacht moest ik meteen vrijdagochtend terugkomen voor een operatie (dagopname) en dat met een pink.
Maar ben benieuwd en als het inderdaad echt is veel sterkte dan
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:19 schreef sinadO het volgende:
Je kunt nog goed typen met één hand zeg!
Saaaaabje.quote:
Nee, valt idd wel mee. *test*quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:20 schreef Catch_me het volgende:
[..]
probeer maar is is niet zo moeilijk hoor
quote:
Goede username. Doet me denken aan een fragment uit de film American History Xquote:
Jouw naam doet me denken aan die film met die ene muisquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goede username. Doet me denken aan een fragment uit de film American History X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Leuk moppie, maar ik kijk liever naar Saaaaabje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:06 schreef Toempf het volgende:
Alleen Doutzen Kroes kan dit topic nog redden:
[ afbeelding ]
quote:
pics?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:18 schreef Catch_me het volgende:
Zoals elk jaar haal ik weer uit belgie mooi vuurwerk. Dit jaar had ik een sjieke 100k klappert gescoord MET eindknal
Ik dus dat ding aansteken samen met me broertje en daar ging iehet leek net oorlog in de straat
![]()
Helaas bleek ik iets te voorbarig te zijn, halverwege stopte de rol ermee. Geen probleem zei ik tegen m'n kleine broertje, die steek ik wel weer even aan.
Ik had mijn aansteker nog niet tegen het kleine lontje aan, of de rol ging alweer afHet werd zwart voor me ogen, en werd in het ziekenhuis op de eerstehulppost wakker
![]()
Mijn moeder heeft foto's gemaakt voor de verzekering enzo en die ga ik vanavond bekijken dus dan zal ik ze uploaden![]()
fijn begin van het nieuwe jaar
Met dezelfde hand?quote:
Nee, met iets andersquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Met dezelfde hand?Typ je nu met je neus?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk moppie, maar ik kijk liever naar Saaaaabje.
Je moet zeker eerst foto's van je hand maken en die photoshoppen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:50 schreef Catch_me het volgende:
wat kunnen mensen niet lezen aan "Mijn moeder heeft foto's gemaakt voor de verzekering enzo en die ga ik vanavond bekijken dus dan zal ik ze uploaden"
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:19 schreef Merkie het volgende:
Tvp om het waarheidsgehalte te bepalen.
Waarom heb jij Saaaaab onder je username staan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:51 schreef Apebeer het volgende:
[..]
![]()
Ik ook, maar dan moet ze zich wel zo gekleed hebben
Duurt wel lang dan, waar blijven ze?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:50 schreef Catch_me het volgende:
wat kunnen mensen niet lezen aan "Mijn moeder heeft foto's gemaakt voor de verzekering enzo en die ga ik vanavond bekijken dus dan zal ik ze uploaden"
Hij heeft daarvoor toestemming aan mij moeten vragen. Wie aan Saaaaabje komt, komt aan mij!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom heb jij Saaaaab onder je username staan?
Je hebt weigerachtig vuurwerk afgestoken, letsel opgelopen en nu vraag je om medelijden?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:18 schreef Catch_me het volgende:
Zoals elk jaar haal ik weer uit belgie mooi vuurwerk. Dit jaar had ik een sjieke 100k klappert gescoord MET eindknal
Ik dus dat ding aansteken samen met me broertje en daar ging iehet leek net oorlog in de straat
![]()
Helaas bleek ik iets te voorbarig te zijn, halverwege stopte de rol ermee. Geen probleem zei ik tegen m'n kleine broertje, die steek ik wel weer even aan.
Ik had mijn aansteker nog niet tegen het kleine lontje aan, of de rol ging alweer afHet werd zwart voor me ogen, en werd in het ziekenhuis op de eerstehulppost wakker
![]()
Mijn moeder heeft foto's gemaakt voor de verzekering enzo en die ga ik vanavond bekijken dus dan zal ik ze uploaden![]()
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef Catch_me het volgende:
jongens hier zijn de fotos ze staan achter de spoilertag
ik durf niet te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Zet deze gvd ook achter spoilertags. Bah.
Het zijn koekjes manquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef Aethereal het volgende:
[..]
omfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
veel plezier
![]()
Faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http afsluiten met enkel een dubbele punt.
Een link expres in een spoiler zetten.
Geen .com maar een /com.
Dit is unaniem faal verklaard.'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:41 schreef Aethereal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
There are only 151 Pokémon.
Homo laat je hand zien dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
faal link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter post je hem met je kut hoofd. Ons beetje warm maken dat je je hand kwijt bent geraakt en dan zit je te kankeren.quote:
stomme tering neger let op je woorden manquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:46 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Beter post je hem met je kut hoofd. Ons beetje warm maken dat je je hand kwijt bent geraakt en dan zit je te kankeren.
Foto of bannen
Hou je bek mafkees!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:49 schreef Catch_me het volgende:
[..]
stomme tering neger let op je woorden man
Duh.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:45 schreef no1uknow het volgende:
Safari kan de server niet vinden.
Safari kan de pagina 'http://img.imageshack/com/pichand.jpg' niet openen omdat de server 'img.imageshack' onvindbaar is.
Voordat iemand anders het postquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:51 schreef Farenji het volgende:
Haha, TS is een falende kankerkachel hoer!
Wij jou ook niet meerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:40 schreef lelouch het volgende:
Foto's beloven en dan met niks aan komen zetten![]()
Nu geloofd niemand je verhaal meer.
Dat wou ik net gaan zeggenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:08 schreef sinadO het volgende:
TS, wat ben jij een faalhaas. Je krijgt nu alvast mijn stem voor 2010.
Met je hoofd.
Doe maar hoor, er is meer dan genoeg faal in dit topic.quote:
Serieus een goed idee. En dan aan het eind van het jaar stemmen wie van de maandlosers de ultieme faalhaas van het jaar wordt. Ik zou zeggen, gooi het in de groep!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:16 schreef Pinkerton het volgende:
Eigenlijk moet er gewoon iedere maand een faalhaas van de maand uitgeroepen worden
Me wel ff ondersteunen dan he, anders word ik toch afgebrandquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:18 schreef sinadO het volgende:
[..]
Serieus een goed idee. En dan aan het eind van het jaar stemmen wie van de maandlosers de ultieme faalhaas van het jaar wordt. Ik zou zeggen, gooi het in de groep!
Ok. Mijn steun heb je. Ik heb alleen geen tijd om zoiets te organiseren, ik heb een leven.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:21 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Me wel ff ondersteunen dan he, anders word ik toch afgebrand
Ach we hebben altijd een Paul of tong80 die het wel ff kunnen regelenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ok. Mijn steun heb je. Ik heb alleen geen tijd om zoiets te organiseren, ik heb een leven.
En die beiden genomineerd waren in 2009. Maar misschien kunnen ze op die manier wat van hun verloren gegane credibiliteit terugwinnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:23 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ach we hebben altijd een Paul of tong80 die het wel ff kunnen regelen
Dat je de tijd had om dit te verzinnen tussen de anale vernederingen van je papa door.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:22 schreef Catch_me het volgende:
Jongens de meeste hadden het niet door (vmbo niveau) maar dit topic is nep!
[ afbeelding ]
NOOOOOOOOOO SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT JE HAD ONSquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:22 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAAHA GRAPJEZ OP NIVEAU EINDELIJK EEN KEERTJUHquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:22 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
Knuppelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:35 schreef Catch_me het volgende:
Ik zal jullie vertellen hoe het echt is gegaan.
Ik stond om klokslag 12 uur in WoW te genieten van digitaal vuurwerk
Nee, meen je dat nou?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:22 schreef Catch_me het volgende:
[ afbeelding ]
Faalnerdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:18 schreef Catch_me het volgende:
DE PICS ZOALS BELOOFD STAAN VERDEROP IN HET TOPIC!!
![]()
![]()
:|quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:49 schreef Catch_me het volgende:
[..]
stomme tering neger let op je woorden man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |