Leuk moppie, maar ik kijk liever naar Saaaaabje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:06 schreef Toempf het volgende:
Alleen Doutzen Kroes kan dit topic nog redden:
[ afbeelding ]
quote:
pics?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:18 schreef Catch_me het volgende:
Zoals elk jaar haal ik weer uit belgie mooi vuurwerk. Dit jaar had ik een sjieke 100k klappert gescoord MET eindknal
Ik dus dat ding aansteken samen met me broertje en daar ging iehet leek net oorlog in de straat
![]()
Helaas bleek ik iets te voorbarig te zijn, halverwege stopte de rol ermee. Geen probleem zei ik tegen m'n kleine broertje, die steek ik wel weer even aan.
Ik had mijn aansteker nog niet tegen het kleine lontje aan, of de rol ging alweer afHet werd zwart voor me ogen, en werd in het ziekenhuis op de eerstehulppost wakker
![]()
Mijn moeder heeft foto's gemaakt voor de verzekering enzo en die ga ik vanavond bekijken dus dan zal ik ze uploaden![]()
fijn begin van het nieuwe jaar
Met dezelfde hand?quote:
Nee, met iets andersquote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Met dezelfde hand?Typ je nu met je neus?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk moppie, maar ik kijk liever naar Saaaaabje.
Je moet zeker eerst foto's van je hand maken en die photoshoppen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:50 schreef Catch_me het volgende:
wat kunnen mensen niet lezen aan "Mijn moeder heeft foto's gemaakt voor de verzekering enzo en die ga ik vanavond bekijken dus dan zal ik ze uploaden"
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:19 schreef Merkie het volgende:
Tvp om het waarheidsgehalte te bepalen.
Waarom heb jij Saaaaab onder je username staan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:51 schreef Apebeer het volgende:
[..]
![]()
Ik ook, maar dan moet ze zich wel zo gekleed hebben
Duurt wel lang dan, waar blijven ze?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:50 schreef Catch_me het volgende:
wat kunnen mensen niet lezen aan "Mijn moeder heeft foto's gemaakt voor de verzekering enzo en die ga ik vanavond bekijken dus dan zal ik ze uploaden"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |