quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:26 schreef Razor21 het volgende:
Geloof er niets van als je hand er echt af zou zijn ben nu echt niet thuis lijkt mij.
En dan heb je wel wat anders te doen dan te fokken....
ja zoalsquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:26 schreef Razor21 het volgende:
Geloof er niets van als je hand er echt af zou zijn ben nu echt niet thuis lijkt mij.
En dan heb je wel wat anders te doen dan te fokken....
Nee wat is dat? Ken wel schietlont.quote:
Je hebt nog steeds niet door dat je hapte naar mijn trollquote:
ah.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:30 schreef Placenta het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat je hapte naar mijn troll
Vind de eerste wel goed te doen met rechts hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:29 schreef ouderejongere het volgende:
Lastig typen zonder linkerhand.
Een zin als: "de serveerster serveert twee water" is lastig typen met rechts
Een woord als: monopolypion is dan wel weer makkelijk
Stel je hand is er vannacht echt af gegaan dan ga je naar de eerste hulp.quote:
Ik tik netjes met 10 vingers en ook nog zonder naar mijn vingers te kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind de eerste wel goed te doen met rechts hoor.
Doodsverwensing, geel fruit!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Aandachtshoer ga toch fietsen man, of nog beter stort neer in je kansloze totaal niet grappige roflcopter.
Razor21 is afgestudeerd chirurgquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Stel je hand is er vannacht echt af gegaan dan ga je naar de eerste hulp.
Vervolgens ga je naar de OK waar ze zullen proberen je hand er weer op te zetten.
Lijkt mij echt vreemd dat je dan nu alweer thuis bent.
Toen ik 4 jaar geleden mijn pink brak op donderdagnacht moest ik meteen vrijdagochtend terugkomen voor een operatie (dagopname) en dat met een pink.
Maar ben benieuwd en als het inderdaad echt is veel sterkte dan
Jij bent echt dom.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Stel je hand is er vannacht echt af gegaan dan ga je naar de eerste hulp.
Vervolgens ga je naar de OK waar ze zullen proberen je hand er weer op te zetten.
Lijkt mij echt vreemd dat je dan nu alweer thuis bent.
Toen ik 4 jaar geleden mijn pink brak op donderdagnacht moest ik meteen vrijdagochtend terugkomen voor een operatie (dagopname) en dat met een pink.
Maar ben benieuwd en als het inderdaad echt is veel sterkte dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |