ede staal is erg mooi.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk ook benieuwd naar Ede Staal...
YEAH je moest t ook eens presteren zeg om het weer fout te doen!!quote:
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog 1 uur en 7 minuten.
Wat zou de nummer 1 zijn? Spannend!
quote:
Ik vind het ook erg spannend!!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog 1 uur en 7 minuten.
Wat zou de nummer 1 zijn? Spannend!
pleurt op met je carnaval!!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:54 schreef FritsFlits het volgende:
Speciaal voor Nizno:
Laaf Me....
[ afbeelding ]
La la la la la la laaaaat mequote:
Ik dus ook...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort weer vrijgezel..
* Ofyles2 de schuld op zich neemt...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort weer vrijgezel..
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 de schuld op zich neemt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
nee toch? dat meen je niet!!!!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:58 schreef FritsFlits het volgende:
12 9 Pink Floyd : Wish you were here
11 8 Coldplay : Clocks
202 7 Ramses Shaffy : Zing vecht huil bid lach werk en bewonder
40 6 Ramses Shaffy & Liesbeth List : Pastorale
4 5 Deep Purple : Child in time
5 4 Led Zeppelin : Stairway to heavenHč nu heb je nummer 1 verklapt... nu vind ik het niet spannend meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler kwam te laat....
Make love, not war ☮
welke is er uit gevallen dan??quote:
en 10?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehhh? Op nummer 7 en 6 toch?
nee ze moeten nu een plaatje van obama zoekenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat kan niet meer in het volgende decennium...
pfieuw... ik schrok al.. dacht dat rmases van zijn stokje was gevallenquote:
Haha, mijn foutquote:Op donderdag 31 december 2009 23:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfieuw... ik schrok al.. dacht dat rmases van zijn stokje was gevallen
echt ik had er hartkloppingen van!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |