Die keuze zou ik niet kunnen maken hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 21:14 schreef peaceman het volgende:
Beste nummer van MJ.
Die iemanden in het blauwquote:Op donderdag 31 december 2009 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
Ehm, kan iemand 44 veranderen in 45?![]()
![]()
Nee, alleen modsquote:Op donderdag 31 december 2009 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
je wilt gewoon niet dat we vorig jaar inhalen he?!?!?!?!quote:foto Op donderdag 31 december 2009 21:15 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
Ik wil het juist wel.quote:foto Op donderdag 31 december 2009 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
je wilt gewoon niet dat we vorig jaar inhalen he?!?!?!?!
Thanksquote:Op donderdag 31 december 2009 21:16 schreef Nizno het volgende:
heb al een TR voor je ingediend FF
Lekker ingetogen.quote:foto Op donderdag 31 december 2009 21:17 schreef FritsFlits het volgende:
Vond vroeger deze plaat saai, tegenwoordig kan ik 'm wel waarderen
Lekker om mee in te slapenquote:
Opnemen... uitzending gemist... ??quote:foto Op donderdag 31 december 2009 21:20 schreef Nizno het volgende:
nu moet ik echt paul kijken.... verrek dan ga ik de 46e niet halen... snik snik snotter snotter!!
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
En dat was Rob Stenders als presentator. En wat is zoal de meningen hier over hem ??
Je maakt 'm toch wel wakker straks?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi dit....
Zow, kind in bed, thee gezet nu aan de oliebollen.
Ik zit de beste van de tv kantine met één oog te kijkenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:20 schreef Nizno het volgende:
nu moet ik echt paul kijken.... verrek dan ga ik de 46e niet halen... snik snik snotter snotter!!
quote:foto Op donderdag 31 december 2009 21:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je maakt 'm toch wel wakker straks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop