1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Zeg, gaatielekker?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou en zolang heeft ze over de titel ook niet nagedacht zo te zien.
Net niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh kut ik dacht dattie blauw was
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, gaatielekker?
Het is dat je zo'n mooie kaart hebtmaar anders... nou... ánders dan zwaaide er wat!
Het was niet dat je zat te azen op die lapo ofzo he.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, gaatielekker?
Het is dat je zo'n mooie kaart hebtmaar anders... nou... ánders dan zwaaide er wat!
Paars is veeeeuuuuuuuuuul mooier.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh kut ik dacht dattie blauw was
Soms wel, maar nu écht niet!quote:Op donderdag 31 december 2009 20:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het was niet dat je zat te azen op die lapo ofzo he.
alleen jammer dat ik het niet kan zienquote:Op donderdag 31 december 2009 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Paars is veeeeuuuuuuuuuul mooier.
Dat doe ik soms ook weleens en dan weet ik precies de een-na-laatste post te halen.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms wel, maar nu écht niet!
I was living on the edge (stoeah 'ey?) zo dicht mogelijk bij het einde posten. FAIL
Ik ben in bad geweest met de Lush die ik van jou had gekregen, was echt super lekkerquote:
Ja, wrijf het me maar in dat het jou wel lukt.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat doe ik soms ook weleens en dan weet ik precies de een-na-laatste post te halen.
Gelukkig !quote:Op donderdag 31 december 2009 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben in bad geweest met de Lush die ik van jou had gekregen, was echt super lekkerWelke heb jij gebruikt vanavond?
Agossssssiequote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wrijf het me maar in dat het jou wel lukt.
Mij lukken zoveel andere dingen dan weer niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wrijf het me maar in dat het jou wel lukt.
ik snap het nogsteeds niet hoor, die Y lijkt me helemaal geen typ voor plastic bloemen enzoquote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeee, Gerda Smit weer bij de terugblikken.
ALLES IS WEG! De keukenrol, de etagiere...
Neeeeeee, ze had de ZIJDEN bloemen meegenomen Non, peperduur!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik snap het nogsteeds niet hoor, die Y lijkt me helemaal geen typ voor plastic bloemen enzo![]()
Nouja misschien laat ze die op dr trouwjurk naaien voor als ze met Wesley gaat trouwen
OMG, sweety pie én MMM? Jij dacht ik doe een overdosis zoet?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
sweety pie jellie verspreidende met melting marshmellow moment
(best heftig die sweet pie jellie)
Wat hebbie nou uiteindelijk gebruikt?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben terug van de douche!!!!
En nu ben ik ook lush-addict![]()
![]()
mèèèèèèèèèèèèn, mn huid is zacht en ruikt lekker!!!!!!
Nu ben ik boos op mezelf dat ik niet ook bodylotion/masker/shampoo heb gekocht![]()
En ik kan met de tweelingwagen niet de Lush winkel in![]()
*neemt een snifje van Melletje*quote:Op donderdag 31 december 2009 21:12 schreef Ml-etje het volgende:sweety pie jellie verspreidende met melting marshmellow moment
(best heftig die sweet pie jellie)
aan de ketting aan een lantarenpaal en dan de winkel inquote:Op donderdag 31 december 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben terug van de douche!!!!
En nu ben ik ook lush-addict![]()
![]()
mèèèèèèèèèèèèn, mn huid is zacht en ruikt lekker!!!!!!
Nu ben ik boos op mezelf dat ik niet ook bodylotion/masker/shampoo heb gekocht![]()
En ik kan met de tweelingwagen niet de Lush winkel in![]()
De MMM was in bad en ga na het badderen vaak even onder de douche om mijn haar even te fatsoeneren.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, sweety pie én MMM? Jij dacht ik doe een overdosis zoet?![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aan de ketting aan een lantarenpaal en dan de winkel in![]()
Ik kan zo in mijn Sweet potjequote:Op donderdag 31 december 2009 21:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
*neemt een snifje van Melletje*![]()
En tóch lekkerquote:Op donderdag 31 december 2009 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De MMM was in bad en ga na het badderen vaak even onder de douche om mijn haar even te fatsoeneren.
Daar stond het potje jellie
Het is iets te zoet ja hihi
Heb je geen Lush!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jeutje, het gehele topic hier heeft in Lush gebadderd/gedouched net.
Nouja, behalve ik dan.
en ik gok Zwabbermans ook niet
quote:Ruikt naar warme scandinavische wijn met rozijnen, amandelen en kersen. verwarmt je als een haardvuur. (onder water hoor je zelfs het vuur knapperen!) Laat je bad vollopen, leg Cinders er in en geniet
Het is wel een fijn programmaatje!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:18 schreef Goodbye het volgende:
Zal ik nog gaan stemmen voor de verkiezingen? Op de valreep![]()
Ah nouja, nee teveel werkBen wel benieuwd wat er uitkomt
Vorig jaar was ik nog leukste nieuwkomer, maar dat kwam door een samenscholing van Slank in het stemtopic
![]()
halsband om!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
En die kinderen kunnen ook gewoon niet goed genoeg lopen om zonder wagen mee te kunnen![]()
Falers!
Hahaquote:Op donderdag 31 december 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wel een fijn programmaatje!
Je hoeft er ook desnoods maar 1 of 2 in te vullen (bv de Asielactie![]()
) en dan op STEM drukken
Ik ben maar een simpel meisje, met simpele Sanex douchegel.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je geen Lush!!!![]()
![]()
(ik begin net he...)
Die beschrijving!
[..]
![]()
![]()
DRAMMERT!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wel een fijn programmaatje!
Je hoeft er ook desnoods maar 1 of 2 in te vullen (bv de Asielactie![]()
) en dan op STEM drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Volgens Mr ruik ik zoetquote:Op donderdag 31 december 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En tóch lekker
Misschien ietsje minder jelly gebruiken de volgende keer?
Dan vul je toch desnoods alleen de actie in?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HahaNou voor de asielactie wil ik het nog wel doen
Maar ik ben niet echt zo'n all round forum persoontje die iedereen kent
Dus dan zou ik alleen op mensen van hier of slank stemmen, beetje raar wel.
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DRAMMERT!En als je het niet doet merk ik het toch niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is anoniem!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb al gestemd schatquote:Op donderdag 31 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vul je toch desnoods alleen de actie in?
Of wat je wilt?
Niemand die ziet wat je hebt ingevuld als je het lijstje niet in het topic post, je stem telt toch mee!
(Ik wil niet drammen hoorEcht niet. Alleen denk niet dat het veel werk is, want dat is het alleen als je alles invult en dat hoeft dus niet
)
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens Mr ruik ik zoetik had maar een ministukje jellie hoor
hij zit in stukjes in het bakje.
De proefjes van Oh-oh ga ik meenemen op vakantie
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
Blijven jullie allemaal thuis overigens???
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb al gestemd schat![]()
Je dwingt me heus niet hoor, als ik niet wilde had ik het niet gedaan. Maar het is dit jaar wel echt veel makkelijker dan vorig jaar!
ik las "heb je het in je fluff gefrot"quote:Op donderdag 31 december 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, had je het in zo'n fluff gefrot, je jelly?
Ik wil die sweety pie ook proberen, als het goed is zit ie bij mijn UK bestelling!
[..]![]()
En ja, ik vind dit programmaatje ook tof!
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
en ga volgend jaar naar mijn moeder
Waar ben je nu dan Zwabber? Woon je op jezelf (dacht het niet toch? damn kan het niet bijbenen).quote:Op donderdag 31 december 2009 21:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zodra het vuurwerk een beetje rustig is, ga ik mijn bed in zelfs.
morgenvroeg weer werken
ik heb ook een vaderquote:Op donderdag 31 december 2009 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Waar ben je nu dan Zwabber? Woon je op jezelf (dacht het niet toch? damn kan het niet bijbenen).
Oei A-E jij hebt echt werktijden zeg.
Ja, nu heb ik het al gedaanquote:Op donderdag 31 december 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je het niet doet merk ik het toch niet hoor
Het is anoniem!
quote:Forum
Beste nieuwkomer 2009 (moderator) Greys
Meest gemiste moderator (vertrokken 2009) Greys
Deze user mag nooit mod worden! kitao
Veel plezier!!!!quote:
Nee die fluff heb ik weggegooid (onze huurhuis badkamer was zo slecht te ventileren dat ik hem echt vies vond en alles erin). Moet binnenkort even voor nieuwe spullen.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, had je het in zo'n fluff gefrot, je jelly?
Ik wil die sweety pie ook proberen, als het goed is zit ie bij mijn UK bestelling!
[..]![]()
En ja, ik vind dit programmaatje ook tof!
Hahahahaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 31 december 2009 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik het al gedaan
en ik heb de humor van iemand uit de sc gepikt:
[..]
De tijden kan ik mee leven, de 365 werkbare dagen per jaar wat minder.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Waar ben je nu dan Zwabber? Woon je op jezelf (dacht het niet toch? damn kan het niet bijbenen).
Oei A-E jij hebt echt werktijden zeg.
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ga dan, ga dan als het je niet bevalt !
En ik heb ook op de asielactie gestemd hoor...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaa![]()
Doeg Goodbye, fijne avond!
Herman van Veen is begonnen!
en je begint ook nog in jezelf te praten...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn stemmen voor de awards al dertien keer gewijzigd vanavond geloof ik
Make up your mind, womannnnnn!
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De tijden kan ik mee leven, de 365 werkbare dagen per jaar wat minder.
Maar, ik vind mijn werk leuk en heb het naar mijn zin, dus ik klaag niet.
behalve als ze op vrijwel elke vrije dag bellen of ik wil komen werken
Je bent niet de enige die stemt Greysquote:Op donderdag 31 december 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn stemmen voor de awards al dertien keer gewijzigd vanavond geloof ik
Make up your mind, womannnnnn!
En ik heb nog niet eens drank opquote:Op donderdag 31 december 2009 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en je begint ook nog in jezelf te praten...
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Goodbye have fun!!
Wie ga je met kaas bedienen Nonneke??
Jeetje 365 dagen per jaar neem aan dat je ze niet allemaal hoeft te werken![]()
@Zwabbermans; sorry dacht ik stop met doorvrageniets te vlug dus
Als ik elke keer ja zou zeggen als ze bellen op mijn vrije dag onderhand wel ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
de honden en kattenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Goodbye have fun!!
Wie ga je met kaas bedienen Nonneke??
@Zwabbermans; sorry dacht ik stop met doorvrageniets te vlug dus
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als ik elke keer ja zou zeggen als ze bellen op mijn vrije dag onderhand wel ja.
Maar gelukkig leer ik steeds beter "nee" te zeggen.
quote:
Goedzo A-E, vaak ben je leuker op je werk als je genoeg vrije tijd hebtquote:Op donderdag 31 december 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Zowel Bink als Boor liggen hier gewoon dwars door het geknal heen te ronken.
Echt alsof ze er niets van horen!
Maar als ik nu met het koekjeszakje zou ritselen horen ze het wel
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Kijk dan... die blinde paniek met dat vuurwerk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De katten zijn hier heilig in huis.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Snap ik hoor A-E, fijn dat je er bent voor je beestjes straks met de herrie!
Volgens mij doe je een nieuwe post ipv een edit.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Hier slapen de katten nu ook...
En mn moeder woont om de hoek, dus ik ga om twaalf ur terug om te kijken hoe het met ze gaat...
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:59 schreef tombolafan het volgende:
En mn moeder woont om de hoek, dus ik ga om twaalf ur terug om te kijken hoe het met ze gaat...
Zoek de verschillen A-Equote:Op donderdag 31 december 2009 22:00 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja ,daarom wilde ze editten lijkt me.
Hihi sorry klierbuiquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Ja, nu vind ik het hier niet meer leuk![]()
Ik ga nar mn moeder hoor! Ik ga het zeggen!![]()
Ik ga oud en nieuw vieren!!!! Dag iedereen! Fijne avond en een spetterend uiteinde!!!!
En een-je voor Greys en iedereen die het ook nodig heeft
Doei Tombolafan, een fijne avond/nacht en jaarwisseling.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Ja, nu vind ik het hier niet meer leuk![]()
Ik ga nar mn moeder hoor! Ik ga het zeggen!![]()
Ik ga oud en nieuw vieren!!!! Dag iedereen! Fijne avond en een spetterend uiteinde!!!!
En een-je voor Greys en iedereen die het ook nodig heeft
Ja hé al winkelende heb ik het ook regelmatig gehoord het blijft een aparte zin.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Hele fijne avond Tombolalalala en een goed uiteinde ook al klinkt dat altijd wat luguber![]()
Ik bedoel het in de goede zin!
Ik vind dat ook altijd een beetje eh.. definitief klinken.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Hele fijne avond Tombolalalala en een goed uiteinde ook al klinkt dat altijd wat luguber![]()
Ik bedoel het in de goede zin!
mag je tegenwoordig ook al tijgers in huis hebben?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Que est ce que c'est?quote:
Die is echtquote:Op donderdag 31 december 2009 22:20 schreef kitao het volgende:
[..]
mag je tegenwoordig ook al tijgers in huis hebben?
mooie kat , zoiets eigenlijk nooit of zelden gezien , je hebt toch niet gefotoshopt he ?
Kan ze niet tegelijk kijken en Mr kijkt GW, moet wel bekennen dat ik hem vanavond waardeerquote:Op donderdag 31 december 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Meneer, heeft u gedronken?
Ik zei ja.
Wilt u dan even blazen?
Hoezo, geloof je me niet?
Whoehoehoeeeeeee
Sorry, je moet er bij geweest zijn denk ik
Van Veen is toch echt tien keer grappiger dan Guido W en JJ vd Wal bij elkaar!
guido valt een beetje tegen, hij is maar bij vlagen grappig helaasquote:Op donderdag 31 december 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Meneer, heeft u gedronken?
Ik zei ja.
Wilt u dan even blazen?
Hoezo, geloof je me niet?
Whoehoehoeeeeeee
Sorry, je moet er bij geweest zijn denk ik
Van Veen is toch echt tien keer grappiger dan Guido W en JJ vd Wal bij elkaar!
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan ze niet tegelijk kijken en Mr kijkt GW, moet wel bekennen dat ik hem vanavond waardeer
ghehehequote:Op donderdag 31 december 2009 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
guido valt een beetje tegen, hij is maar bij vlagen grappig helaas
Proostquote:
al hoewel ik kan begrijpen dat mensen er zich aan ergeren (om begrijpelijke redenenen) vind ik dat er ook een te groot aandeel is aan tutmutsen die graag overal moeilijk over doen tegenwoordigquote:Op donderdag 31 december 2009 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
Als je die kloteziekte nodig hebt om je gevoel te uiten ben je in mijn ogen een sukkelGW
Da's Boris, een bengaal, sinds vorig jaar woont ie bij ons. Hij zat, geloof het of niet, in het asiel...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:20 schreef kitao het volgende:
[..]
mag je tegenwoordig ook al tijgers in huis hebben?
mooie kat , zoiets eigenlijk nooit of zelden gezien , je hebt toch niet gefotoshopt he ?
De mooiste zeker!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's Boris, een bengaal, sinds vorig jaar woont ie bij ons. Hij zat, geloof het of niet, in het asiel...
[ afbeelding ]
En check de stippelbuik
[ afbeelding ]
't Is de liefste! En de mooiste!
[ afbeelding ]
WBT het getut ben ik het met je eens maar een beetje nadenken voor je wat roept kan helpenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
al hoewel ik kan begrijpen dat mensen er zich aan ergeren (om begrijpelijke redenenen) vind ik dat er ook een te groot aandeel is aan tutmutsen die graag overal moeilijk over doen tegenwoordig![]()
het is maar een woord, trillende lucht
mensen die dat roepen denken er niet bij na, en dat moet je zelf ook niet doen dan
Ik betwijfel het hoor, ik betwijfel het....quote:Op donderdag 31 december 2009 22:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De mooiste zeker!![]()
Maar de liefste, dat zijn die van mij.
Dat vind ik helemaal geen probleem hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik adoreer Herman van Veen.
Da's geen tv, da's kunst
Allowaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Yoooooooooooooooooooo.
Oahuuuuuuuuuuuuuuuuu.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Allowaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Dat lijkt me fair, het zijn gewoon allemaal lieverds.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik betwijfel het hoor, ik betwijfel het....
Nou, dan zijn ze even lief, deal?
Heuj Haarrrrrrrrrrrrr
Wat zijn we ook een party animals he?![]()
ja maar het volk waar hij het over had kan niet nadenken,quote:Op donderdag 31 december 2009 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
WBT het getut ben ik het met je eens maar een beetje nadenken voor je wat roept kan helpen
Mr hier krijgt tetjes als hij dat woord gebruikt
Prachtig , vooral die laatste , je zou er mee mee kunnen doen aan een prijswedstrijd , zowel met de kat als met de foto. Door omstandigheden heb ik de door mij van straat geredde kat na een 8 ? -jaren ook naar het asiel moeten brengen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Da's Boris, een bengaal, sinds vorig jaar woont ie bij ons. Hij zat, geloof het of niet, in het asiel...
[ afbeelding ]
En check de stippelbuik
[ afbeelding ]
't Is de liefste! En de mooiste!
[ afbeelding ]
Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
HTK me dunkt.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Prachtig , vooral die laatste , je zou er mee mee kunnen doen aan een prijswedstrijd , zowel met de kat als met de foto. Door omstandigheden heb ik de door mij van straat geredde kat na een 8 ? -jaren ook naar het asiel moeten brengen.
Ook na een aantal weken al was volgens dat asiel de kat al ergens geplaatst en ik zou graag eens die mensen willen bedanken of mijn kat terug willen zien , gewoon om te kijken of alles goed gaat.
Maar ik respecteer hun privacy en kan slechts via deze weg mijn dankbaarheid tonen , helaas.
Dit was mijn maatje sinds vele jaren , welk ras geen idee , maar ik heb m de naam Shibi gegeven en heb er slechts één digitale foto van.
[ afbeelding ]
quote:
Kauaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
shalalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaa
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar het volk waar hij het over had kan niet nadenken,![]()
dan maakt het niet uit wat ze zeggen, naar dat soort apen luister ik toch niet![]()
en krijgt jouw mr tetten als hij dat zegt?
*Kijkt naar de kip pesto en naar hijgend hondje en blijft stil zitten.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:40 schreef Nonneke het volgende:
Zullen we nog maar een schaal toastjes rond laten gaan dan ?
de hapjes gaan zo de frituur in
tis dat de vacht te dik is, anders zou ik zweren dat het een van mijn katten is, zelfde blik zelfsquote:Op donderdag 31 december 2009 22:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Prachtig , vooral die laatste , je zou er mee mee kunnen doen aan een prijswedstrijd , zowel met de kat als met de foto. Door omstandigheden heb ik de door mij van straat geredde kat na een 8 ? -jaren ook naar het asiel moeten brengen.
Ook na een aantal weken al was volgens dat asiel de kat al ergens geplaatst en ik zou graag eens die mensen willen bedanken of mijn kat terug willen zien , gewoon om te kijken of alles goed gaat.
Maar ik respecteer hun privacy en kan slechts via deze weg mijn dankbaarheid tonen , helaas.
Dit was mijn maatje sinds vele jaren , welk ras geen idee , maar ik heb m de naam Shibi gegeven en heb er slechts één digitale foto van.
[ afbeelding ]
daar zit je lekker nietquote:Op donderdag 31 december 2009 22:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Kauaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 31 december 2009 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zit ook niet op Oahu anders.
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
Wow GW heeft leuk speelgoed @ zijn show
Laat me raden , huis tuin en keuken kat ?quote:
En jij bent voor ze thuis gebleven toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh, sorry voor de Boriespam hoor, maar de tijgert ligt hier gewoon letterlijk te ronken naast me op de bank. Kijk die angst voor dat vuurwerk!OMG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had niet gehoeven zo te zien he? Hihi!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En jij bent voor ze thuis gebleven toch?
Dat vindt Mr ook, ik vind hem leuker hou wel van wat meer entertainment en wat softer.Ah de EO...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vind hem zelf trouwens minder sterk dan de vorige keren![]()
maar wel kjoetquote:Op donderdag 31 december 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Zo is Boor wel stukken minder mooi meteen he?
Wel fijn dat je kat al zo snel een ander huis had kitao!
Hihi nee niet echtquote:Op donderdag 31 december 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Had niet gehoeven zo te zien he? Hihi!
Maar ik hou toch niet van feesten met O&N enzo hoor
Hij blijft mooiquote:Op donderdag 31 december 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Zo is Boor wel stukken minder mooi meteen he?
Wel fijn dat je kat al zo snel een ander huis had kitao!
Nee, Heer G kijkt nu JJ van der Walquote:Op donderdag 31 december 2009 22:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi nee niet echt
Ik ook niet maar ben jij nu alleen thuis?
Vind ik ook , ik was er principieel sterk op tegen en heb verzet geboden als een leeuw, maar mijn inwonende partner was onverbiddelijk , en zo scheidden onze wegen..quote:Op donderdag 31 december 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
Shibi
Jammer dat je Shibi hebt weg moeten doen kitao!
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, Heer G kijkt nu JJ van der Wal
Die was bang dat ie er om twaalf uur niet meer door kwam?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ja hoi ben ik weer.
Werd even afgeleid door mijn vader die vanuit Spanje belde.
Dat is niet vervelend nuquote:Op donderdag 31 december 2009 23:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ja hoi ben ik weer.
Werd even afgeleid door mijn vader die vanuit Spanje belde.
De bank?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ik hem toch aan het mailen waswat vinden jullie?
Nice & Comfortabel.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dat dat een rare plaats is voor een gat in je muurquote:Op donderdag 31 december 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Nee hij belde om te zeggen dat ze goed waren aangekomen.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was bang dat ie er om twaalf uur niet meer door kwam?
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind dat dat een rare plaats is voor een gat in je muur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
De bank?![]()
Of het geheel?
De bank vind ik mooi! Voor hier zou het te strak zijn, maar mooi! Goede kleur ookquote:hij is voor hier ook vrij strak maar met wat kussens en gefreubel, hij komt gelukkig in het nieuwe (strakke) deel van het huis.
Ik ben niet heel mini maar wat een drama om met je voeten op de grond te komen op die banken tegenwoordig, deze zit heel lekker met vering
@ Zwabber idd gekke gaten daar, en sommige zijn spiegels (heb kennis gemaakt ooit) Plus thnx
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oh lekker zeg!quote:Op donderdag 31 december 2009 23:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee hij belde om te zeggen dat ze goed waren aangekomen.
Ze gaan elke 4 maanden heen en weer naar Spanje en Nederland, hebben in beide landen een huis.
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Eliesjeeeeee
Beetje jammer van JJ van der Wal... nu houdt ie een preek over dat iedereen tegenwoordig zo grof is enzo, maar vijf minuten wel zelf Agnes Kant een kut noemen
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh lekker zeg!
Ik hoop dat mijn ouders dat nog eens met Zuid-Afrika gaan doenNiet een eigen huis daar, want da's niet tof daar, een huis als je er niet bent
Maar dat ze bv drie maanden per jaar daar heen gaan. Da's wel het plan, hoop dat het er van mag komen!
maar dat magquote:Op donderdag 31 december 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Eliesjeeeeee
Beetje jammer van JJ van der Wal... nu houdt ie een preek over dat iedereen tegenwoordig zo grof is enzo, maar vijf minuten wel zelf Agnes Kant een kut noemen
Je vader is al met vut/pensioen toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh lekker zeg!
Ik hoop dat mijn ouders dat nog eens met Zuid-Afrika gaan doenNiet een eigen huis daar, want da's niet tof daar, een huis als je er niet bent
Maar dat ze bv drie maanden per jaar daar heen gaan. Da's wel het plan, hoop dat het er van mag komen!
partie bij grey's d'r ouders thuis!!!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh lekker zeg!
Bij mijn ouders wil je dat niet hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
partie bij grey's d'r ouders thuis!!!!!
[/16jarigepuber]
zolang ze niet thuis zijn zie ik het probleem nietquote:Op donderdag 31 december 2009 23:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bij mijn ouders wil je dat niet hoor.![]()
![]()
Jahaa, dán wil ik ook wel.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zolang ze niet thuis zijn zie ik het probleem niet
als je banken lelijk vind wat zou je dan mooier vinden als alternatief eigenlijk?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer terug van de vrienden. Beeb en de miniatuurtjes achtergelaten en nu klaar voor het ontvangst van paps en mams
Hadden jullie me al gemist?
Comfy bank inderdaad! Zal een stuk beter zitten dan dat lijk van onsIk vind banken over het algemeen lelijk, maar deze vind ik prima kunnen (dat zegt dus heel wat in mijn geval
)
De laatste tijd moesten ze hier blijven ivm mijn moeder d'r borstkanker.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je vader is al met vut/pensioen toch?
Wat let ze dan nog.
Jullie vieren O&N apart? Jij en je beeb? Stom miss hoor maar wie zijn de miniatuurtjes? (vraag ik me al even afquote:Op donderdag 31 december 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben weer terug van de vrienden. Beeb en de miniatuurtjes achtergelaten en nu klaar voor het ontvangst van paps en mams
Hadden jullie me al gemist?
Comfy bank inderdaad! Zal een stuk beter zitten dan dat lijk van onsIk vind banken over het algemeen lelijk, maar deze vind ik prima kunnen (dat zegt dus heel wat in mijn geval
)
nehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ja, eindelijk ben je er weer!quote:
Ohwja dat is waar, had ik even over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
De laatste tijd moesten ze hier blijven ivm mijn moeder d'r borstkanker.
Dagelijks bestralen doe je toch liever hier, als het dan toch moet
Maar 6 februari gaan ze weer voor een maand!
een houten stoel ?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
als je banken lelijk vind wat zou je dan mooier vinden als alternatief eigenlijk?
bedden, zitzakken, hangmatten?
Grappig dat je hier al best een poos post en toch af en toe dingen niet weet die hier al vaker langs zijn gekomen.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jullie vieren O&N apart? Jij en je beeb? Stom miss hoor maar wie zijn de miniatuurtjes? (vraag ik me al even af).
Ik moet ook nog wennen maar we hebben nu een zwart lederen bank en die zitvoor m'n rug.
Geeft niets hoor, ze ziet het zelf ook graag over het hoofd!quote:Op donderdag 31 december 2009 23:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohwja dat is waar, had ik even over het hoofd gezien.
Zeker! We hebben er familie wonen dus ze zijn er al een paar keer een maand geweest, maar deze keer doen ze Kenia e.o. als ik het goed heb!quote:Wel tof dat ze er nu in ieder geval een maand naar toe gaan.
Zal je moeder vast ook veel goed doen.
Jij kunt het ook over een halfuurtje.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, eindelijk ben je er weer!
Kan je die rellers hier een beetje in toom houden!
Dankjewel, dat is liefquote:Op donderdag 31 december 2009 23:29 schreef kitao het volgende:
Sterkte Greys , met je moeder , ik hoop dat het allemaal goed komt, dat gun ik niemand.
(overbodig dat laatste te zeggen eigenlijk)
Hihiiiiiiiiiiiihihi. Ik vond het echt een leuke grapquote:Op donderdag 31 december 2009 23:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij kunt het ook over een halfuurtje.
Ohwja, dat avontuur kan ik me nog herinneren.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, ze ziet het zelf ook graag over het hoofd!
[..]
Zeker! We hebben er familie wonen dus ze zijn er al een paar keer een maand geweest, maar deze keer doen ze Kenia e.o. als ik het goed heb!
Hoop wel dat mijn vader deze keer IN de boot blijft zitten als ze weer over een krokodillenrivier varen
Valt wel mee hoe lang ik hier postquote:Op donderdag 31 december 2009 23:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Grappig dat je hier al best een poos post en toch af en toe dingen niet weet die hier al vaker langs zijn gekomen.
No offence hoor, gewoon grappig.
Tuurlijk Greys...quote:Op donderdag 31 december 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiiiiiiihihi. Ik vond het echt een leuke grap
Spontaan ontstaan
Maar ik voelde me zo schuldig dat ik tegen jullie aan het liegen was en dat vond Fiets zo mogelijk nog een leukere grap, die bleef maar roepen 'Nee, nu blijf je blauw!' als ik vroeg of ik weer zwart mocht
had je ook tijdelijk modpowers eigenlijk, of was het alleen maar een blauw stikkertje?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiiiiiiihihi. Ik vond het echt een leuke grap
Spontaan ontstaan
Maar ik voelde me zo schuldig dat ik tegen jullie aan het liegen was en dat vond Fiets zo mogelijk nog een leukere grap, die bleef maar roepen 'Nee, nu blijf je blauw!' als ik vroeg of ik weer zwart mocht
In de traditie van het originele zen-boeddhisme is dat eigenlijk een luxe vergeleken met op je gat op de kale vloer te zitten met gekruiste benen...quote:Op donderdag 31 december 2009 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lekker onderuit zitten en loungen met een houten leuning in je nek
Whut?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, ze ziet het zelf ook graag over het hoofd!
[..]
Zeker! We hebben er familie wonen dus ze zijn er al een paar keer een maand geweest, maar deze keer doen ze Kenia e.o. als ik het goed heb!
Hoop wel dat mijn vader deze keer IN de boot blijft zitten als ze weer over een krokodillenrivier varen
Ik zag geen andere knopjes dan anders, dus dat was alleen een blauw kleurtje en mod tagjequote:Op donderdag 31 december 2009 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had je ook tijdelijk modpowers eigenlijk, of was het alleen maar een blauw stikkertje?
geen idee of ze dat apart kunnen doen
Je post hier langer dan ik hier post.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe lang ik hier posten @work mis ik wel eens wat
Heb gewoon altijd aangenomen dat dat kids zijn maar you never know
Het blauwe stickertjes had ze nog niet eens en wel de powersquote:Op donderdag 31 december 2009 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had je ook tijdelijk modpowers eigenlijk, of was het alleen maar een blauw stikkertje?
geen idee of ze dat apart kunnen doen
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:34 schreef kitao het volgende:
[..]
In de traditie van het originele zen-boeddhisme is dat eigenlijk een luxe vergeleken met op je gat op de kale vloer te zitten met gekruiste benen...
auwauw
[ afbeelding ]
sorry voor de enorme afmetingen , bij tinypic zit geen aanpassingsmodus.....
:N
1 2 3 | als je ipv [img]...[/img] dus [img=x,y]...[/img] doet en op x,y invult in pixels hoe groot je je plaatje wilt |
Ik lees wel bij maar niet de uren die ik werk dan ben ik eerst een halve avond aan het bijlezenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je post hier langer dan ik hier post.
Alleen ik lurk hier langer dan jij hier post.
En ik snap heel goed dat je niks bijleest hoor, dat is ook geen doen.
Ik ben daar ook mee gestopt toen ik hier kwam posten.
ik vertrouw nog steeds niemand meerquote:Op donderdag 31 december 2009 23:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het blauwe stickertjes had ze nog niet eens en wel de powersals ik goed gelezen heb
Wat moet ik uitleggen?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik lees wel bij maar niet de uren die ik werk dan ben ik eerst een halve avond aan het bijlezen
Maarehhh leg uit
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vertrouw nog steeds niemand meer![]()
dus ik weet niet wat ik er van moet vinden
Mij ook niet?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vertrouw nog steeds niemand meer![]()
miniatuurtjesquote:
Dammit nog geen kijkje achter de schermenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag geen andere knopjes dan anders, dus dat was alleen een blauw kleurtje en mod tagje
Dus ja, dat kunnen ze apart!
De vorige keer voeren ze over een rivier met krokodillen en andere enge dieren. Best een grote boot, met een touw om het dek heen, en stoeltjes waar ze op zaten. De kapitein was nogal afgeleid want die was heel de tijd aan het smsen (quote:Op donderdag 31 december 2009 23:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whut?
Postief is de juiste instelling en schijnt er heel goed voor te zijn. Hoop voor jullie mee Greys
Ohw!!!quote:
Jeetje , wat ben je toch handig met die dingen , na viditel ben ik gestopt en heb toen een jaartje of tien niet online gezeten tot 2008 of zoiets , dus ik ben een internetleek.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
dan resized fok em voor je
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
knip, daarom duurde het zo lang voor je reageerde
wil je em in je favorieten zetten?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:43 schreef kitao het volgende:
[..]
Jeetje , wat ben je toch handig met die dingen , na viditel ben ik gestopt en heb toen een jaartje of tien niet online gezeten tot 2008 of zoiets , dus ik ben een internetleek.
Weet je ook hoe ik deze post kan markeren en ergens op kan slaan , zulk soort dingen vergeet ik meestal meteen weer.
p.s. fok resized hem ook zelf hoor, nog steeds groot , maar niet de originele 1200x1200 pixels zoals ik het gedownload heb.
Gesnopenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw!!!
Dat zijn de kinders van de Beeb van Elies.
Mijn miniatuurtje steekt ruim een kop boven mij uit.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Het stond best wel he?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nog een kwartiertje Greys, geduld...quote:Op donderdag 31 december 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Neequote:
Nou niet beginnen over hond-baasjequote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar daarom was het nu wel even leuk om te zien hoe het zou staan
Wel de lusten, niet de lasten
Ze kan nu niet meer wachten tot het zo ver is.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
tuurlijk stiekum wil grijs heeeeel graag
fail , hier rijden trouwens de hulpdiensten met tweeen tegelijk en met sirenes door de straat, hoop dat het bij jullie rustiger is.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:34 schreef kitao het volgende:
[img=120,120]]http://i47.tinypic.com/14u83dh.jpg[/img]
Eurovisie Songfestival it is Greys?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar daarom was het nu wel even leuk om te zien hoe het zou staan
Wel de lusten, niet de lasten
Me too, tot straks misschien enquote:Op donderdag 31 december 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
Ik ga even afk, de laatste tien minuten van dit jaar!
Heel fijn uiteinde en tot straks misschien!Kliekje
Ik heb iig op je gestemd voor meest voordehand.liggende nieuwe mod oidquote:Op donderdag 31 december 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
fail alweer..quote:Op donderdag 31 december 2009 23:34 schreef kitao het volgende:
[..]
In de traditie van het originele zen-boeddhisme is dat eigenlijk een luxe vergeleken met op je gat op de kale vloer te zitten met gekruiste benen...
auwauw
[img=120,120]][/img]
sorry voor de enorme afmetingen , bij tinypic zit geen aanpassingsmodus.....
Ja natuurlijk , dat kan ook niet aan gedacht , meestal gebruik ik het zoek-programma op het fokforum als ik een bepaalde post terug wil vinden , niet altijd even succesvol.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
wil je em in je favorieten zetten?
rechtermuisknop op het linkje rechtsbovenin je post met de datum en tijd
en dan "toevoegen aan favorieten" of bookmark, ligt eraan welke browser je hebt
Jij ook een geweldig nieuwjaar!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
Beste wensen en een gelukkig nieuwjaar iedereen
En Nok in het bijzonder: Goed begin gemaakt in 2009, en nu nog beter in 2010
Greys: Dat 2010 op bepaalde vlakken maar beter mag gaan
Het was buiten niet eens koud
Had je mijn smsje ook nog? Ik kreeg alles er gelijk door, althans, zo lijkt het iigquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij ook een geweldig nieuwjaar!
Met gezondheid, voor iedereen die je lief is
Nee, die komt nog denk ikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had je mijn smsje ook nog? Ik kreeg alles er gelijk door, althans, zo lijkt het iig
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:28 schreef Greys het volgende:
Lief kliekje, ik wens jullie allemaal een fantastisch nieuw jaar, in elk opzicht. En dat we er in het nieuwe jaar ook weer voor elkaar mogen zijn in goede en slechte dagen![]()
[ afbeelding ]
he moet dat dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:28 schreef Greys het volgende:
Lief kliekje, ik wens jullie allemaal een fantastisch nieuw jaar, in elk opzicht. En dat we er in het nieuwe jaar ook weer voor elkaar mogen zijn in goede en slechte dagen![]()
[ afbeelding ]
Toen ik jou ging smsen kreeg ik die van jouquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, die komt nog denk ik
Had je de mijne wel al? Die ging er ook doorheen!
enge buren heb jijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:32 schreef Ml-etje het volgende:
We hebben hier echt een groot beeldscherm met 2 kanten vuurwerksuper die openslaande deuren.
We zijn erg blij dat we toch een vouwgordijn hebben voor de woonkamer straks, de buren stonden in hun keuken te gluren of we er waren tot 3 x toe
Nosy niet engquote:
Whoopie heeft zich drie keer omgedraaid, grondig gewassen en ligt nu lief opgerold.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:34 schreef Greys het volgende:
Hier net zo'n mat met een weetikhoeveelklapper voor de deur.
Toen vond Boor het toch wel een klein beetje spannend, maar de dappere dodo bleef heel cool voor het raam zitten kijken. Maar wel met héél grote ogen![]()
Bink lag boven op bed toen wij boven voor het raam gingen kijken, boelkloedig
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga eens door het mijnenveld naar mijn moeder wandelen
Jeutje!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:43 schreef Greys het volgende:
WTF, check dat postaantal van de nr 1 ten opzichte van de rest
Top 100 van donderdag 31 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 396 Diaan73
08. 191 Surveillance-Fiets
20. 156 Greys
25. 140 DeZwabber
40. 116 Harajuku.
41. 110 Adelante
44. 104 JJH
49. 099 tombolafan
53. 098 oh-oh
57. 090 Loveless85
71. 080 Cat22
76. 078 ALTER-EGO
79. 077 kitao
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:43 schreef Greys het volgende:
WTF, check dat postaantal van de nr 1 ten opzichte van de rest
Top 100 van donderdag 31 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 396 Diaan73
08. 191 Surveillance-Fiets
20. 156 Greys
25. 140 DeZwabber
40. 116 Harajuku.
41. 110 Adelante
44. 104 JJH
49. 099 tombolafan
53. 098 oh-oh
57. 090 Loveless85
71. 080 Cat22
76. 078 ALTER-EGO
79. 077 kitao
vertel dan ook meteen even wat er staat, ik zie ook geen rukquote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:48 schreef Greys het volgende:
Dan moet je echt je best doen, als je het dubbele postaantal hebt van Fiets
Oh en Heer G ziet deze dus niet![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |