De mooiste zeker!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's Boris, een bengaal, sinds vorig jaar woont ie bij ons. Hij zat, geloof het of niet, in het asiel...
[ afbeelding ]
En check de stippelbuik
[ afbeelding ]
't Is de liefste! En de mooiste!
[ afbeelding ]
WBT het getut ben ik het met je eens maar een beetje nadenken voor je wat roept kan helpenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
al hoewel ik kan begrijpen dat mensen er zich aan ergeren (om begrijpelijke redenenen) vind ik dat er ook een te groot aandeel is aan tutmutsen die graag overal moeilijk over doen tegenwoordig![]()
het is maar een woord, trillende lucht
mensen die dat roepen denken er niet bij na, en dat moet je zelf ook niet doen dan
Ik betwijfel het hoor, ik betwijfel het....quote:Op donderdag 31 december 2009 22:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De mooiste zeker!![]()
Maar de liefste, dat zijn die van mij.
Dat vind ik helemaal geen probleem hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik adoreer Herman van Veen.
Da's geen tv, da's kunst
Allowaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Yoooooooooooooooooooo.
Oahuuuuuuuuuuuuuuuuu.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Allowaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Dat lijkt me fair, het zijn gewoon allemaal lieverds.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik betwijfel het hoor, ik betwijfel het....
Nou, dan zijn ze even lief, deal?
Heuj Haarrrrrrrrrrrrr
Wat zijn we ook een party animals he?![]()
ja maar het volk waar hij het over had kan niet nadenken,quote:Op donderdag 31 december 2009 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
WBT het getut ben ik het met je eens maar een beetje nadenken voor je wat roept kan helpen
Mr hier krijgt tetjes als hij dat woord gebruikt
Prachtig , vooral die laatste , je zou er mee mee kunnen doen aan een prijswedstrijd , zowel met de kat als met de foto. Door omstandigheden heb ik de door mij van straat geredde kat na een 8 ? -jaren ook naar het asiel moeten brengen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Da's Boris, een bengaal, sinds vorig jaar woont ie bij ons. Hij zat, geloof het of niet, in het asiel...
[ afbeelding ]
En check de stippelbuik
[ afbeelding ]
't Is de liefste! En de mooiste!
[ afbeelding ]
Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
HTK me dunkt.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Prachtig , vooral die laatste , je zou er mee mee kunnen doen aan een prijswedstrijd , zowel met de kat als met de foto. Door omstandigheden heb ik de door mij van straat geredde kat na een 8 ? -jaren ook naar het asiel moeten brengen.
Ook na een aantal weken al was volgens dat asiel de kat al ergens geplaatst en ik zou graag eens die mensen willen bedanken of mijn kat terug willen zien , gewoon om te kijken of alles goed gaat.
Maar ik respecteer hun privacy en kan slechts via deze weg mijn dankbaarheid tonen , helaas.
Dit was mijn maatje sinds vele jaren , welk ras geen idee , maar ik heb m de naam Shibi gegeven en heb er slechts één digitale foto van.
[ afbeelding ]
quote:
Kauaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
shalalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaa
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar het volk waar hij het over had kan niet nadenken,![]()
dan maakt het niet uit wat ze zeggen, naar dat soort apen luister ik toch niet![]()
en krijgt jouw mr tetten als hij dat zegt?
*Kijkt naar de kip pesto en naar hijgend hondje en blijft stil zitten.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:40 schreef Nonneke het volgende:
Zullen we nog maar een schaal toastjes rond laten gaan dan ?
de hapjes gaan zo de frituur in
tis dat de vacht te dik is, anders zou ik zweren dat het een van mijn katten is, zelfde blik zelfsquote:Op donderdag 31 december 2009 22:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Prachtig , vooral die laatste , je zou er mee mee kunnen doen aan een prijswedstrijd , zowel met de kat als met de foto. Door omstandigheden heb ik de door mij van straat geredde kat na een 8 ? -jaren ook naar het asiel moeten brengen.
Ook na een aantal weken al was volgens dat asiel de kat al ergens geplaatst en ik zou graag eens die mensen willen bedanken of mijn kat terug willen zien , gewoon om te kijken of alles goed gaat.
Maar ik respecteer hun privacy en kan slechts via deze weg mijn dankbaarheid tonen , helaas.
Dit was mijn maatje sinds vele jaren , welk ras geen idee , maar ik heb m de naam Shibi gegeven en heb er slechts één digitale foto van.
[ afbeelding ]
daar zit je lekker nietquote:Op donderdag 31 december 2009 22:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Kauaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |