En ik heb nog niet eens drank opquote:Op donderdag 31 december 2009 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en je begint ook nog in jezelf te praten...
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Goodbye have fun!!
Wie ga je met kaas bedienen Nonneke??
Jeetje 365 dagen per jaar neem aan dat je ze niet allemaal hoeft te werken![]()
@Zwabbermans; sorry dacht ik stop met doorvrageniets te vlug dus
Als ik elke keer ja zou zeggen als ze bellen op mijn vrije dag onderhand wel ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
de honden en kattenquote:Op donderdag 31 december 2009 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]Goodbye have fun!!
Wie ga je met kaas bedienen Nonneke??
@Zwabbermans; sorry dacht ik stop met doorvrageniets te vlug dus
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als ik elke keer ja zou zeggen als ze bellen op mijn vrije dag onderhand wel ja.
Maar gelukkig leer ik steeds beter "nee" te zeggen.
quote:
Goedzo A-E, vaak ben je leuker op je werk als je genoeg vrije tijd hebtquote:Op donderdag 31 december 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Zowel Bink als Boor liggen hier gewoon dwars door het geknal heen te ronken.
Echt alsof ze er niets van horen!
Maar als ik nu met het koekjeszakje zou ritselen horen ze het wel
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Kijk dan... die blinde paniek met dat vuurwerk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De katten zijn hier heilig in huis.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Snap ik hoor A-E, fijn dat je er bent voor je beestjes straks met de herrie!
Volgens mij doe je een nieuwe post ipv een edit.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Hier slapen de katten nu ook...
En mn moeder woont om de hoek, dus ik ga om twaalf ur terug om te kijken hoe het met ze gaat...
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:59 schreef tombolafan het volgende:
En mn moeder woont om de hoek, dus ik ga om twaalf ur terug om te kijken hoe het met ze gaat...
Zoek de verschillen A-Equote:Op donderdag 31 december 2009 22:00 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja ,daarom wilde ze editten lijkt me.
Hihi sorry klierbuiquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Ja, nu vind ik het hier niet meer leuk![]()
Ik ga nar mn moeder hoor! Ik ga het zeggen!![]()
Ik ga oud en nieuw vieren!!!! Dag iedereen! Fijne avond en een spetterend uiteinde!!!!
En een-je voor Greys en iedereen die het ook nodig heeft
Doei Tombolafan, een fijne avond/nacht en jaarwisseling.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Ja, nu vind ik het hier niet meer leuk![]()
Ik ga nar mn moeder hoor! Ik ga het zeggen!![]()
Ik ga oud en nieuw vieren!!!! Dag iedereen! Fijne avond en een spetterend uiteinde!!!!
En een-je voor Greys en iedereen die het ook nodig heeft
Ja hé al winkelende heb ik het ook regelmatig gehoord het blijft een aparte zin.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Hele fijne avond Tombolalalala en een goed uiteinde ook al klinkt dat altijd wat luguber![]()
Ik bedoel het in de goede zin!
Ik vind dat ook altijd een beetje eh.. definitief klinken.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Hele fijne avond Tombolalalala en een goed uiteinde ook al klinkt dat altijd wat luguber![]()
Ik bedoel het in de goede zin!
mag je tegenwoordig ook al tijgers in huis hebben?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Que est ce que c'est?quote:
Die is echtquote:Op donderdag 31 december 2009 22:20 schreef kitao het volgende:
[..]
mag je tegenwoordig ook al tijgers in huis hebben?
mooie kat , zoiets eigenlijk nooit of zelden gezien , je hebt toch niet gefotoshopt he ?
Kan ze niet tegelijk kijken en Mr kijkt GW, moet wel bekennen dat ik hem vanavond waardeerquote:Op donderdag 31 december 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Meneer, heeft u gedronken?
Ik zei ja.
Wilt u dan even blazen?
Hoezo, geloof je me niet?
Whoehoehoeeeeeee
Sorry, je moet er bij geweest zijn denk ik
Van Veen is toch echt tien keer grappiger dan Guido W en JJ vd Wal bij elkaar!
guido valt een beetje tegen, hij is maar bij vlagen grappig helaasquote:Op donderdag 31 december 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Meneer, heeft u gedronken?
Ik zei ja.
Wilt u dan even blazen?
Hoezo, geloof je me niet?
Whoehoehoeeeeeee
Sorry, je moet er bij geweest zijn denk ik
Van Veen is toch echt tien keer grappiger dan Guido W en JJ vd Wal bij elkaar!
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan ze niet tegelijk kijken en Mr kijkt GW, moet wel bekennen dat ik hem vanavond waardeer
ghehehequote:Op donderdag 31 december 2009 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
guido valt een beetje tegen, hij is maar bij vlagen grappig helaas
Proostquote:
al hoewel ik kan begrijpen dat mensen er zich aan ergeren (om begrijpelijke redenenen) vind ik dat er ook een te groot aandeel is aan tutmutsen die graag overal moeilijk over doen tegenwoordigquote:Op donderdag 31 december 2009 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
Als je die kloteziekte nodig hebt om je gevoel te uiten ben je in mijn ogen een sukkelGW
Da's Boris, een bengaal, sinds vorig jaar woont ie bij ons. Hij zat, geloof het of niet, in het asiel...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:20 schreef kitao het volgende:
[..]
mag je tegenwoordig ook al tijgers in huis hebben?
mooie kat , zoiets eigenlijk nooit of zelden gezien , je hebt toch niet gefotoshopt he ?
De mooiste zeker!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's Boris, een bengaal, sinds vorig jaar woont ie bij ons. Hij zat, geloof het of niet, in het asiel...
[ afbeelding ]
En check de stippelbuik
[ afbeelding ]
't Is de liefste! En de mooiste!
[ afbeelding ]
WBT het getut ben ik het met je eens maar een beetje nadenken voor je wat roept kan helpenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
al hoewel ik kan begrijpen dat mensen er zich aan ergeren (om begrijpelijke redenenen) vind ik dat er ook een te groot aandeel is aan tutmutsen die graag overal moeilijk over doen tegenwoordig![]()
het is maar een woord, trillende lucht
mensen die dat roepen denken er niet bij na, en dat moet je zelf ook niet doen dan
Ik betwijfel het hoor, ik betwijfel het....quote:Op donderdag 31 december 2009 22:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De mooiste zeker!![]()
Maar de liefste, dat zijn die van mij.
Dat vind ik helemaal geen probleem hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik adoreer Herman van Veen.
Da's geen tv, da's kunst
Allowaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:33 schreef Harajuku. het volgende:
Yoooooooooooooooooooo.
Oahuuuuuuuuuuuuuuuuu.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Allowaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Dat lijkt me fair, het zijn gewoon allemaal lieverds.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik betwijfel het hoor, ik betwijfel het....
Nou, dan zijn ze even lief, deal?
Heuj Haarrrrrrrrrrrrr
Wat zijn we ook een party animals he?![]()
ja maar het volk waar hij het over had kan niet nadenken,quote:Op donderdag 31 december 2009 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
WBT het getut ben ik het met je eens maar een beetje nadenken voor je wat roept kan helpen
Mr hier krijgt tetjes als hij dat woord gebruikt
Prachtig , vooral die laatste , je zou er mee mee kunnen doen aan een prijswedstrijd , zowel met de kat als met de foto. Door omstandigheden heb ik de door mij van straat geredde kat na een 8 ? -jaren ook naar het asiel moeten brengen.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Da's Boris, een bengaal, sinds vorig jaar woont ie bij ons. Hij zat, geloof het of niet, in het asiel...
[ afbeelding ]
En check de stippelbuik
[ afbeelding ]
't Is de liefste! En de mooiste!
[ afbeelding ]
Olaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
HTK me dunkt.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Prachtig , vooral die laatste , je zou er mee mee kunnen doen aan een prijswedstrijd , zowel met de kat als met de foto. Door omstandigheden heb ik de door mij van straat geredde kat na een 8 ? -jaren ook naar het asiel moeten brengen.
Ook na een aantal weken al was volgens dat asiel de kat al ergens geplaatst en ik zou graag eens die mensen willen bedanken of mijn kat terug willen zien , gewoon om te kijken of alles goed gaat.
Maar ik respecteer hun privacy en kan slechts via deze weg mijn dankbaarheid tonen , helaas.
Dit was mijn maatje sinds vele jaren , welk ras geen idee , maar ik heb m de naam Shibi gegeven en heb er slechts één digitale foto van.
[ afbeelding ]
quote:
Kauaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
shalalalalalalalalalalalaaaaaaaaaaa
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar het volk waar hij het over had kan niet nadenken,![]()
dan maakt het niet uit wat ze zeggen, naar dat soort apen luister ik toch niet![]()
en krijgt jouw mr tetten als hij dat zegt?
*Kijkt naar de kip pesto en naar hijgend hondje en blijft stil zitten.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:40 schreef Nonneke het volgende:
Zullen we nog maar een schaal toastjes rond laten gaan dan ?
de hapjes gaan zo de frituur in
tis dat de vacht te dik is, anders zou ik zweren dat het een van mijn katten is, zelfde blik zelfsquote:Op donderdag 31 december 2009 22:40 schreef kitao het volgende:
[..]
Prachtig , vooral die laatste , je zou er mee mee kunnen doen aan een prijswedstrijd , zowel met de kat als met de foto. Door omstandigheden heb ik de door mij van straat geredde kat na een 8 ? -jaren ook naar het asiel moeten brengen.
Ook na een aantal weken al was volgens dat asiel de kat al ergens geplaatst en ik zou graag eens die mensen willen bedanken of mijn kat terug willen zien , gewoon om te kijken of alles goed gaat.
Maar ik respecteer hun privacy en kan slechts via deze weg mijn dankbaarheid tonen , helaas.
Dit was mijn maatje sinds vele jaren , welk ras geen idee , maar ik heb m de naam Shibi gegeven en heb er slechts één digitale foto van.
[ afbeelding ]
daar zit je lekker nietquote:Op donderdag 31 december 2009 22:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Kauaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 31 december 2009 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zit ook niet op Oahu anders.
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
Wow GW heeft leuk speelgoed @ zijn show
Laat me raden , huis tuin en keuken kat ?quote:
En jij bent voor ze thuis gebleven toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh, sorry voor de Boriespam hoor, maar de tijgert ligt hier gewoon letterlijk te ronken naast me op de bank. Kijk die angst voor dat vuurwerk!OMG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had niet gehoeven zo te zien he? Hihi!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En jij bent voor ze thuis gebleven toch?
Dat vindt Mr ook, ik vind hem leuker hou wel van wat meer entertainment en wat softer.Ah de EO...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vind hem zelf trouwens minder sterk dan de vorige keren![]()
maar wel kjoetquote:Op donderdag 31 december 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Zo is Boor wel stukken minder mooi meteen he?
Wel fijn dat je kat al zo snel een ander huis had kitao!
Hihi nee niet echtquote:Op donderdag 31 december 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Had niet gehoeven zo te zien he? Hihi!
Maar ik hou toch niet van feesten met O&N enzo hoor
Hij blijft mooiquote:Op donderdag 31 december 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Zo is Boor wel stukken minder mooi meteen he?
Wel fijn dat je kat al zo snel een ander huis had kitao!
Nee, Heer G kijkt nu JJ van der Walquote:Op donderdag 31 december 2009 22:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi nee niet echt
Ik ook niet maar ben jij nu alleen thuis?
Vind ik ook , ik was er principieel sterk op tegen en heb verzet geboden als een leeuw, maar mijn inwonende partner was onverbiddelijk , en zo scheidden onze wegen..quote:Op donderdag 31 december 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
Shibi
Jammer dat je Shibi hebt weg moeten doen kitao!
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, Heer G kijkt nu JJ van der Wal
Die was bang dat ie er om twaalf uur niet meer door kwam?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ja hoi ben ik weer.
Werd even afgeleid door mijn vader die vanuit Spanje belde.
Dat is niet vervelend nuquote:Op donderdag 31 december 2009 23:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ja hoi ben ik weer.
Werd even afgeleid door mijn vader die vanuit Spanje belde.
De bank?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ik hem toch aan het mailen waswat vinden jullie?
Nice & Comfortabel.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dat dat een rare plaats is voor een gat in je muurquote:Op donderdag 31 december 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Nee hij belde om te zeggen dat ze goed waren aangekomen.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was bang dat ie er om twaalf uur niet meer door kwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |