dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 31 december 2009 22:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zit ook niet op Oahu anders.
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
Wow GW heeft leuk speelgoed @ zijn show
Laat me raden , huis tuin en keuken kat ?quote:
En jij bent voor ze thuis gebleven toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh, sorry voor de Boriespam hoor, maar de tijgert ligt hier gewoon letterlijk te ronken naast me op de bank. Kijk die angst voor dat vuurwerk!OMG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had niet gehoeven zo te zien he? Hihi!quote:Op donderdag 31 december 2009 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En jij bent voor ze thuis gebleven toch?
Dat vindt Mr ook, ik vind hem leuker hou wel van wat meer entertainment en wat softer.Ah de EO...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
vind hem zelf trouwens minder sterk dan de vorige keren![]()
maar wel kjoetquote:Op donderdag 31 december 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Zo is Boor wel stukken minder mooi meteen he?
Wel fijn dat je kat al zo snel een ander huis had kitao!
Hihi nee niet echtquote:Op donderdag 31 december 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Had niet gehoeven zo te zien he? Hihi!
Maar ik hou toch niet van feesten met O&N enzo hoor
Hij blijft mooiquote:Op donderdag 31 december 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Zo is Boor wel stukken minder mooi meteen he?
Wel fijn dat je kat al zo snel een ander huis had kitao!
Nee, Heer G kijkt nu JJ van der Walquote:Op donderdag 31 december 2009 22:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi nee niet echt
Ik ook niet maar ben jij nu alleen thuis?
Vind ik ook , ik was er principieel sterk op tegen en heb verzet geboden als een leeuw, maar mijn inwonende partner was onverbiddelijk , en zo scheidden onze wegen..quote:Op donderdag 31 december 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
Shibi
Jammer dat je Shibi hebt weg moeten doen kitao!
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, Heer G kijkt nu JJ van der Wal
Die was bang dat ie er om twaalf uur niet meer door kwam?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ja hoi ben ik weer.
Werd even afgeleid door mijn vader die vanuit Spanje belde.
Dat is niet vervelend nuquote:Op donderdag 31 december 2009 23:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ja hoi ben ik weer.
Werd even afgeleid door mijn vader die vanuit Spanje belde.
De bank?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ik hem toch aan het mailen waswat vinden jullie?
Nice & Comfortabel.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dat dat een rare plaats is voor een gat in je muurquote:Op donderdag 31 december 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Nee hij belde om te zeggen dat ze goed waren aangekomen.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was bang dat ie er om twaalf uur niet meer door kwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |