1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Zeg, gaatielekker?quote:Op donderdag 31 december 2009 20:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou en zolang heeft ze over de titel ook niet nagedacht zo te zien.
Net niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh kut ik dacht dattie blauw was
quote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, gaatielekker?
Het is dat je zo'n mooie kaart hebtmaar anders... nou... ánders dan zwaaide er wat!
Het was niet dat je zat te azen op die lapo ofzo he.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg, gaatielekker?
Het is dat je zo'n mooie kaart hebtmaar anders... nou... ánders dan zwaaide er wat!
Paars is veeeeuuuuuuuuuul mooier.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh kut ik dacht dattie blauw was
Soms wel, maar nu écht niet!quote:Op donderdag 31 december 2009 20:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het was niet dat je zat te azen op die lapo ofzo he.
alleen jammer dat ik het niet kan zienquote:Op donderdag 31 december 2009 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Paars is veeeeuuuuuuuuuul mooier.
Dat doe ik soms ook weleens en dan weet ik precies de een-na-laatste post te halen.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms wel, maar nu écht niet!
I was living on the edge (stoeah 'ey?) zo dicht mogelijk bij het einde posten. FAIL
Ik ben in bad geweest met de Lush die ik van jou had gekregen, was echt super lekkerquote:
Ja, wrijf het me maar in dat het jou wel lukt.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat doe ik soms ook weleens en dan weet ik precies de een-na-laatste post te halen.
Gelukkig !quote:Op donderdag 31 december 2009 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben in bad geweest met de Lush die ik van jou had gekregen, was echt super lekkerWelke heb jij gebruikt vanavond?
Agossssssiequote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wrijf het me maar in dat het jou wel lukt.
Mij lukken zoveel andere dingen dan weer niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wrijf het me maar in dat het jou wel lukt.
ik snap het nogsteeds niet hoor, die Y lijkt me helemaal geen typ voor plastic bloemen enzoquote:Op donderdag 31 december 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeee, Gerda Smit weer bij de terugblikken.
ALLES IS WEG! De keukenrol, de etagiere...
Neeeeeee, ze had de ZIJDEN bloemen meegenomen Non, peperduur!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik snap het nogsteeds niet hoor, die Y lijkt me helemaal geen typ voor plastic bloemen enzo![]()
Nouja misschien laat ze die op dr trouwjurk naaien voor als ze met Wesley gaat trouwen
OMG, sweety pie én MMM? Jij dacht ik doe een overdosis zoet?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
sweety pie jellie verspreidende met melting marshmellow moment
(best heftig die sweet pie jellie)
Wat hebbie nou uiteindelijk gebruikt?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben terug van de douche!!!!
En nu ben ik ook lush-addict![]()
![]()
mèèèèèèèèèèèèn, mn huid is zacht en ruikt lekker!!!!!!
Nu ben ik boos op mezelf dat ik niet ook bodylotion/masker/shampoo heb gekocht![]()
En ik kan met de tweelingwagen niet de Lush winkel in![]()
*neemt een snifje van Melletje*quote:Op donderdag 31 december 2009 21:12 schreef Ml-etje het volgende:sweety pie jellie verspreidende met melting marshmellow moment
(best heftig die sweet pie jellie)
aan de ketting aan een lantarenpaal en dan de winkel inquote:Op donderdag 31 december 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben terug van de douche!!!!
En nu ben ik ook lush-addict![]()
![]()
mèèèèèèèèèèèèn, mn huid is zacht en ruikt lekker!!!!!!
Nu ben ik boos op mezelf dat ik niet ook bodylotion/masker/shampoo heb gekocht![]()
En ik kan met de tweelingwagen niet de Lush winkel in![]()
De MMM was in bad en ga na het badderen vaak even onder de douche om mijn haar even te fatsoeneren.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, sweety pie én MMM? Jij dacht ik doe een overdosis zoet?![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aan de ketting aan een lantarenpaal en dan de winkel in![]()
Ik kan zo in mijn Sweet potjequote:Op donderdag 31 december 2009 21:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
*neemt een snifje van Melletje*![]()
En tóch lekkerquote:Op donderdag 31 december 2009 21:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De MMM was in bad en ga na het badderen vaak even onder de douche om mijn haar even te fatsoeneren.
Daar stond het potje jellie
Het is iets te zoet ja hihi
Heb je geen Lush!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jeutje, het gehele topic hier heeft in Lush gebadderd/gedouched net.
Nouja, behalve ik dan.
en ik gok Zwabbermans ook niet
quote:Ruikt naar warme scandinavische wijn met rozijnen, amandelen en kersen. verwarmt je als een haardvuur. (onder water hoor je zelfs het vuur knapperen!) Laat je bad vollopen, leg Cinders er in en geniet
Het is wel een fijn programmaatje!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:18 schreef Goodbye het volgende:
Zal ik nog gaan stemmen voor de verkiezingen? Op de valreep![]()
Ah nouja, nee teveel werkBen wel benieuwd wat er uitkomt
Vorig jaar was ik nog leukste nieuwkomer, maar dat kwam door een samenscholing van Slank in het stemtopic
![]()
halsband om!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
En die kinderen kunnen ook gewoon niet goed genoeg lopen om zonder wagen mee te kunnen![]()
Falers!
Hahaquote:Op donderdag 31 december 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wel een fijn programmaatje!
Je hoeft er ook desnoods maar 1 of 2 in te vullen (bv de Asielactie![]()
) en dan op STEM drukken
Ik ben maar een simpel meisje, met simpele Sanex douchegel.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je geen Lush!!!![]()
![]()
(ik begin net he...)
Die beschrijving!
[..]
![]()
![]()
DRAMMERT!quote:Op donderdag 31 december 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is wel een fijn programmaatje!
Je hoeft er ook desnoods maar 1 of 2 in te vullen (bv de Asielactie![]()
) en dan op STEM drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Volgens Mr ruik ik zoetquote:Op donderdag 31 december 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En tóch lekker
Misschien ietsje minder jelly gebruiken de volgende keer?
Dan vul je toch desnoods alleen de actie in?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HahaNou voor de asielactie wil ik het nog wel doen
Maar ik ben niet echt zo'n all round forum persoontje die iedereen kent
Dus dan zou ik alleen op mensen van hier of slank stemmen, beetje raar wel.
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DRAMMERT!En als je het niet doet merk ik het toch niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is anoniem!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb al gestemd schatquote:Op donderdag 31 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan vul je toch desnoods alleen de actie in?
Of wat je wilt?
Niemand die ziet wat je hebt ingevuld als je het lijstje niet in het topic post, je stem telt toch mee!
(Ik wil niet drammen hoorEcht niet. Alleen denk niet dat het veel werk is, want dat is het alleen als je alles invult en dat hoeft dus niet
)
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens Mr ruik ik zoetik had maar een ministukje jellie hoor
hij zit in stukjes in het bakje.
De proefjes van Oh-oh ga ik meenemen op vakantie
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
Blijven jullie allemaal thuis overigens???
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb al gestemd schat![]()
Je dwingt me heus niet hoor, als ik niet wilde had ik het niet gedaan. Maar het is dit jaar wel echt veel makkelijker dan vorig jaar!
ik las "heb je het in je fluff gefrot"quote:Op donderdag 31 december 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, had je het in zo'n fluff gefrot, je jelly?
Ik wil die sweety pie ook proberen, als het goed is zit ie bij mijn UK bestelling!
[..]![]()
En ja, ik vind dit programmaatje ook tof!
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
en ga volgend jaar naar mijn moeder
Waar ben je nu dan Zwabber? Woon je op jezelf (dacht het niet toch? damn kan het niet bijbenen).quote:Op donderdag 31 december 2009 21:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zodra het vuurwerk een beetje rustig is, ga ik mijn bed in zelfs.
morgenvroeg weer werken
ik heb ook een vaderquote:Op donderdag 31 december 2009 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Waar ben je nu dan Zwabber? Woon je op jezelf (dacht het niet toch? damn kan het niet bijbenen).
Oei A-E jij hebt echt werktijden zeg.
Ja, nu heb ik het al gedaanquote:Op donderdag 31 december 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je het niet doet merk ik het toch niet hoor
Het is anoniem!
quote:Forum
Beste nieuwkomer 2009 (moderator) Greys
Meest gemiste moderator (vertrokken 2009) Greys
Deze user mag nooit mod worden! kitao
Veel plezier!!!!quote:
Nee die fluff heb ik weggegooid (onze huurhuis badkamer was zo slecht te ventileren dat ik hem echt vies vond en alles erin). Moet binnenkort even voor nieuwe spullen.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, had je het in zo'n fluff gefrot, je jelly?
Ik wil die sweety pie ook proberen, als het goed is zit ie bij mijn UK bestelling!
[..]![]()
En ja, ik vind dit programmaatje ook tof!
Hahahahaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 31 december 2009 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik het al gedaan
en ik heb de humor van iemand uit de sc gepikt:
[..]
De tijden kan ik mee leven, de 365 werkbare dagen per jaar wat minder.quote:Op donderdag 31 december 2009 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Waar ben je nu dan Zwabber? Woon je op jezelf (dacht het niet toch? damn kan het niet bijbenen).
Oei A-E jij hebt echt werktijden zeg.
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ga dan, ga dan als het je niet bevalt !
En ik heb ook op de asielactie gestemd hoor...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaa![]()
Doeg Goodbye, fijne avond!
Herman van Veen is begonnen!
en je begint ook nog in jezelf te praten...quote:Op donderdag 31 december 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn stemmen voor de awards al dertien keer gewijzigd vanavond geloof ik
Make up your mind, womannnnnn!
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De tijden kan ik mee leven, de 365 werkbare dagen per jaar wat minder.
Maar, ik vind mijn werk leuk en heb het naar mijn zin, dus ik klaag niet.
behalve als ze op vrijwel elke vrije dag bellen of ik wil komen werken
Je bent niet de enige die stemt Greysquote:Op donderdag 31 december 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn stemmen voor de awards al dertien keer gewijzigd vanavond geloof ik
Make up your mind, womannnnnn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |