quote:Op donderdag 31 december 2009 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Ja, nu vind ik het hier niet meer leuk![]()
Ik ga nar mn moeder hoor! Ik ga het zeggen!![]()
Ik ga oud en nieuw vieren!!!! Dag iedereen! Fijne avond en een spetterend uiteinde!!!!
En een-je voor Greys en iedereen die het ook nodig heeft
Doei Tombolafan, een fijne avond/nacht en jaarwisseling.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Ja, nu vind ik het hier niet meer leuk![]()
Ik ga nar mn moeder hoor! Ik ga het zeggen!![]()
Ik ga oud en nieuw vieren!!!! Dag iedereen! Fijne avond en een spetterend uiteinde!!!!
En een-je voor Greys en iedereen die het ook nodig heeft
Ja hé al winkelende heb ik het ook regelmatig gehoord het blijft een aparte zin.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Hele fijne avond Tombolalalala en een goed uiteinde ook al klinkt dat altijd wat luguber![]()
Ik bedoel het in de goede zin!
Ik vind dat ook altijd een beetje eh.. definitief klinken.quote:Op donderdag 31 december 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Hele fijne avond Tombolalalala en een goed uiteinde ook al klinkt dat altijd wat luguber![]()
Ik bedoel het in de goede zin!
mag je tegenwoordig ook al tijgers in huis hebben?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Kijk dan... die blinde paniek met dat vuurwerk!
[ afbeelding ]
Que est ce que c'est?quote:
Die is echtquote:Op donderdag 31 december 2009 22:20 schreef kitao het volgende:
[..]
mag je tegenwoordig ook al tijgers in huis hebben?
mooie kat , zoiets eigenlijk nooit of zelden gezien , je hebt toch niet gefotoshopt he ?
Kan ze niet tegelijk kijken en Mr kijkt GW, moet wel bekennen dat ik hem vanavond waardeerquote:Op donderdag 31 december 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Meneer, heeft u gedronken?
Ik zei ja.
Wilt u dan even blazen?
Hoezo, geloof je me niet?
Whoehoehoeeeeeee
Sorry, je moet er bij geweest zijn denk ik
Van Veen is toch echt tien keer grappiger dan Guido W en JJ vd Wal bij elkaar!
guido valt een beetje tegen, hij is maar bij vlagen grappig helaasquote:Op donderdag 31 december 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
Meneer, heeft u gedronken?
Ik zei ja.
Wilt u dan even blazen?
Hoezo, geloof je me niet?
Whoehoehoeeeeeee
Sorry, je moet er bij geweest zijn denk ik
Van Veen is toch echt tien keer grappiger dan Guido W en JJ vd Wal bij elkaar!
quote:Op donderdag 31 december 2009 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan ze niet tegelijk kijken en Mr kijkt GW, moet wel bekennen dat ik hem vanavond waardeer
ghehehequote:Op donderdag 31 december 2009 22:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
guido valt een beetje tegen, hij is maar bij vlagen grappig helaas
Proostquote:
al hoewel ik kan begrijpen dat mensen er zich aan ergeren (om begrijpelijke redenenen) vind ik dat er ook een te groot aandeel is aan tutmutsen die graag overal moeilijk over doen tegenwoordigquote:Op donderdag 31 december 2009 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
Als je die kloteziekte nodig hebt om je gevoel te uiten ben je in mijn ogen een sukkelGW
Da's Boris, een bengaal, sinds vorig jaar woont ie bij ons. Hij zat, geloof het of niet, in het asiel...quote:Op donderdag 31 december 2009 22:20 schreef kitao het volgende:
[..]
mag je tegenwoordig ook al tijgers in huis hebben?
mooie kat , zoiets eigenlijk nooit of zelden gezien , je hebt toch niet gefotoshopt he ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |