wil je em in je favorieten zetten?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:43 schreef kitao het volgende:
[..]
Jeetje , wat ben je toch handig met die dingen , na viditel ben ik gestopt en heb toen een jaartje of tien niet online gezeten tot 2008 of zoiets , dus ik ben een internetleek.
Weet je ook hoe ik deze post kan markeren en ergens op kan slaan , zulk soort dingen vergeet ik meestal meteen weer.
p.s. fok resized hem ook zelf hoor, nog steeds groot , maar niet de originele 1200x1200 pixels zoals ik het gedownload heb.
Gesnopenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw!!!
Dat zijn de kinders van de Beeb van Elies.
Mijn miniatuurtje steekt ruim een kop boven mij uit.![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Het stond best wel he?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nog een kwartiertje Greys, geduld...quote:Op donderdag 31 december 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Neequote:
Nou niet beginnen over hond-baasjequote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar daarom was het nu wel even leuk om te zien hoe het zou staan
Wel de lusten, niet de lasten
Ze kan nu niet meer wachten tot het zo ver is.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
tuurlijk stiekum wil grijs heeeeel graag
fail , hier rijden trouwens de hulpdiensten met tweeen tegelijk en met sirenes door de straat, hoop dat het bij jullie rustiger is.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:34 schreef kitao het volgende:
[img=120,120]]http://i47.tinypic.com/14u83dh.jpg[/img]
Eurovisie Songfestival it is Greys?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar daarom was het nu wel even leuk om te zien hoe het zou staan
Wel de lusten, niet de lasten
Me too, tot straks misschien enquote:Op donderdag 31 december 2009 23:49 schreef Greys het volgende:
Ik ga even afk, de laatste tien minuten van dit jaar!
Heel fijn uiteinde en tot straks misschien!Kliekje
Ik heb iig op je gestemd voor meest voordehand.liggende nieuwe mod oidquote:Op donderdag 31 december 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
fail alweer..quote:Op donderdag 31 december 2009 23:34 schreef kitao het volgende:
[..]
In de traditie van het originele zen-boeddhisme is dat eigenlijk een luxe vergeleken met op je gat op de kale vloer te zitten met gekruiste benen...
auwauw
[img=120,120]][/img]
sorry voor de enorme afmetingen , bij tinypic zit geen aanpassingsmodus.....
Ja natuurlijk , dat kan ook niet aan gedacht , meestal gebruik ik het zoek-programma op het fokforum als ik een bepaalde post terug wil vinden , niet altijd even succesvol.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
wil je em in je favorieten zetten?
rechtermuisknop op het linkje rechtsbovenin je post met de datum en tijd
en dan "toevoegen aan favorieten" of bookmark, ligt eraan welke browser je hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |