Dankjewel, dat is liefquote:Op donderdag 31 december 2009 23:29 schreef kitao het volgende:
Sterkte Greys , met je moeder , ik hoop dat het allemaal goed komt, dat gun ik niemand.
(overbodig dat laatste te zeggen eigenlijk)
Hihiiiiiiiiiiiihihi. Ik vond het echt een leuke grapquote:Op donderdag 31 december 2009 23:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij kunt het ook over een halfuurtje.
Ohwja, dat avontuur kan ik me nog herinneren.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, ze ziet het zelf ook graag over het hoofd!
[..]
Zeker! We hebben er familie wonen dus ze zijn er al een paar keer een maand geweest, maar deze keer doen ze Kenia e.o. als ik het goed heb!
Hoop wel dat mijn vader deze keer IN de boot blijft zitten als ze weer over een krokodillenrivier varen
Valt wel mee hoe lang ik hier postquote:Op donderdag 31 december 2009 23:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Grappig dat je hier al best een poos post en toch af en toe dingen niet weet die hier al vaker langs zijn gekomen.
No offence hoor, gewoon grappig.
Tuurlijk Greys...quote:Op donderdag 31 december 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiiiiiiihihi. Ik vond het echt een leuke grap
Spontaan ontstaan
Maar ik voelde me zo schuldig dat ik tegen jullie aan het liegen was en dat vond Fiets zo mogelijk nog een leukere grap, die bleef maar roepen 'Nee, nu blijf je blauw!' als ik vroeg of ik weer zwart mocht
had je ook tijdelijk modpowers eigenlijk, of was het alleen maar een blauw stikkertje?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiiiiiiihihi. Ik vond het echt een leuke grap
Spontaan ontstaan
Maar ik voelde me zo schuldig dat ik tegen jullie aan het liegen was en dat vond Fiets zo mogelijk nog een leukere grap, die bleef maar roepen 'Nee, nu blijf je blauw!' als ik vroeg of ik weer zwart mocht
In de traditie van het originele zen-boeddhisme is dat eigenlijk een luxe vergeleken met op je gat op de kale vloer te zitten met gekruiste benen...quote:Op donderdag 31 december 2009 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lekker onderuit zitten en loungen met een houten leuning in je nek
Whut?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, ze ziet het zelf ook graag over het hoofd!
[..]
Zeker! We hebben er familie wonen dus ze zijn er al een paar keer een maand geweest, maar deze keer doen ze Kenia e.o. als ik het goed heb!
Hoop wel dat mijn vader deze keer IN de boot blijft zitten als ze weer over een krokodillenrivier varen
Ik zag geen andere knopjes dan anders, dus dat was alleen een blauw kleurtje en mod tagjequote:Op donderdag 31 december 2009 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had je ook tijdelijk modpowers eigenlijk, of was het alleen maar een blauw stikkertje?
geen idee of ze dat apart kunnen doen
Je post hier langer dan ik hier post.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe lang ik hier posten @work mis ik wel eens wat
Heb gewoon altijd aangenomen dat dat kids zijn maar you never know
Het blauwe stickertjes had ze nog niet eens en wel de powersquote:Op donderdag 31 december 2009 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had je ook tijdelijk modpowers eigenlijk, of was het alleen maar een blauw stikkertje?
geen idee of ze dat apart kunnen doen
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:34 schreef kitao het volgende:
[..]
In de traditie van het originele zen-boeddhisme is dat eigenlijk een luxe vergeleken met op je gat op de kale vloer te zitten met gekruiste benen...
auwauw
[ afbeelding ]
sorry voor de enorme afmetingen , bij tinypic zit geen aanpassingsmodus.....
:N
| 1 2 3 | als je ipv [img]...[/img] dus [img=x,y]...[/img] doet en op x,y invult in pixels hoe groot je je plaatje wilt |
Ik lees wel bij maar niet de uren die ik werk dan ben ik eerst een halve avond aan het bijlezenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je post hier langer dan ik hier post.
Alleen ik lurk hier langer dan jij hier post.
En ik snap heel goed dat je niks bijleest hoor, dat is ook geen doen.
Ik ben daar ook mee gestopt toen ik hier kwam posten.
ik vertrouw nog steeds niemand meerquote:Op donderdag 31 december 2009 23:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het blauwe stickertjes had ze nog niet eens en wel de powersals ik goed gelezen heb
Wat moet ik uitleggen?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik lees wel bij maar niet de uren die ik werk dan ben ik eerst een halve avond aan het bijlezen
Maarehhh leg uit
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vertrouw nog steeds niemand meer![]()
dus ik weet niet wat ik er van moet vinden
Mij ook niet?quote:Op donderdag 31 december 2009 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vertrouw nog steeds niemand meer![]()
miniatuurtjesquote:
Dammit nog geen kijkje achter de schermenquote:Op donderdag 31 december 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag geen andere knopjes dan anders, dus dat was alleen een blauw kleurtje en mod tagje
Dus ja, dat kunnen ze apart!
De vorige keer voeren ze over een rivier met krokodillen en andere enge dieren. Best een grote boot, met een touw om het dek heen, en stoeltjes waar ze op zaten. De kapitein was nogal afgeleid want die was heel de tijd aan het smsen (quote:Op donderdag 31 december 2009 23:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whut?
Postief is de juiste instelling en schijnt er heel goed voor te zijn. Hoop voor jullie mee Greys
Ohw!!!quote:
Jeetje , wat ben je toch handig met die dingen , na viditel ben ik gestopt en heb toen een jaartje of tien niet online gezeten tot 2008 of zoiets , dus ik ben een internetleek.quote:Op donderdag 31 december 2009 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
dan resized fok em voor je
quote:Op donderdag 31 december 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
knip, daarom duurde het zo lang voor je reageerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |