1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Duhquote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:Bijna pauze, ik ben benieuwd of dr rijen staan voor de oliebollenbakkers
quote:
Ja hey, ik heb nog nooit Lush aangeraakt, jij on the other hand ..quote:Op donderdag 31 december 2009 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
We gaan niet wéér tig topics over zeep vollullen hé
Ik heb jou ook aangeraakt, whats the big dealquote:Op donderdag 31 december 2009 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hey, ik heb nog nooit Lush aangeraakt, jij on the other hand ..
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook aangeraakt, whats the big deal
lullen over zeep is als schuim, het neemt een hoop ruimte in, maar inhoudelijk is het niet veelquote:Op donderdag 31 december 2009 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Da's gemeen.quote:
Anoniem voor de users, maar als er kloons stemmen zijn die zo gevonden hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat stemmen, is dat echt anoniem?
Want dat zie ik nergens staan. Het lijkt me eigenlijk stiekem wel grappig als ze er een apart topic van maken met alle lijstjes wie wat gestemd heeft, dan weet je meteen eens écht hoe de mensen over je denken, die dachten dat het anoniem was
Iddquote:Op donderdag 31 december 2009 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik lees het net jaquote:
Ah dus toch anoniem. Jammer wel eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Anoniem voor de users, maar als er kloons stemmen zijn die zo gevonden hoor.
Stank voor dankquote:Een kat heeft afgelopen nacht een gezin in de Zuid-Duitse plaats Altshausen van een wisse dood gered, maar is zelf om het leven gekomen.
De kat sprong volgens de politie op het bed van een echtpaar, nadat op de eerste verdieping van het huis een brand was uitgebroken. Hij maakte daardoor de man en vrouw wakker, waarop die zich met hun kind uit het huis spoedden. De kat lukte het niet meer de brandende woning te verlaten en kwam in de vuurzee om.
Ja pesies. Dus ik heb nog enige hoop dat ze gaan arriveren.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees het net ja![]()
Echt klote, jij dus ook geen Hot Toddies![]()
Maar wat ik niet snap... ze ZIJN er toch? Alleen ze liggen op Curacao
inderdaad, je hebt toch 1 kind, dat hoef je toch niet met zijn tween naar buiten te sleurenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stank voor dankDan pakt één toch gelijk die kat op en dan snel door naar 't kind.
Ah wat zieligquote:Op donderdag 31 december 2009 12:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stank voor dankDan pakt één toch gelijk die kat op en dan snel door naar 't kind.
Dat hoop ik dus ook, dat laatste, voor je!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja pesies. Dus ik heb nog enige hoop dat ze gaan arriveren.
Of (echte mop) dat mijn pakje vanuit Curacao direct naar mij gestuurd wordt. Heb ik bijna alles dubbel!
er is eigenlijk 1 hoogtepunt, #501, greys word blauwquote:Op donderdag 31 december 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Avondje bios en je mist direct 3 topics![]()
Is nalezen zinvol? Anders graag eenlijstje
met hoogte/dieptepunten
![]()
oh oh, ik hoorde net van meneer I. dat er een pakje voor me bezorgd is!![]()
MM, ik heb de mok inmiddels terug, hijs wel schattig
Ik houd totaal niet van zoetquote:Op donderdag 31 december 2009 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
nou krijg ik er ook zin in, misschien zo maar eens gaan doen
Aardappelflappenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik houd totaal niet van zoetWanneer ga je chips bakken, Q?
Dat is wel noemenswaardig ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is eigenlijk 1 hoogtepunt, #501, greys wordT (of werd, make up your bloody mind!) blauw
Dawassiknieheurquote:Op donderdag 31 december 2009 13:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is wel noemenswaardig ja.![]()
Ing, dankjewel voor je kaartje!![]()
En Qwea's flappen zien er goed uit,. Mooi handzaam formaatje trouwens.
Faaaaaade ouuuuut agaaaaainquote:
Top2000 denk ik?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
omg, nu op serious request:![]()
![]()
![]()
edit: zo heet dat programma toch? *in de war is*
Duhquote:Op donderdag 31 december 2009 12:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
DuhIk ging net naar de hema in Gouda, en er stond echt een rij van 20 meter bij die kraam
![]()
![]()
Nee joh, Top2000.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
![]()
Nee, daar is Phil op.quote:
Nee dit is Serious Request idd, de top zoveel daarvan, niet DE top 2000quote:Op donderdag 31 december 2009 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
![]()
Hoe laat kom je dr mee???quote:
Ze maken (weer) een nieuw pakketje voor me.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Duh![]()
1 iemand voor me, was zo klaar![]()
Cat wat kut zeg, maar ik snap t niet, die spullen waren toch al verzonden?
Hoe kunnen ze dr nu dan pas achter komen dat ze ontbreken? Je krijgt toch je orginele doos als het goed is uiteindelijk?
Ik vond die film helemaal niets.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Blauwe Greysie![]()
![]()
Ja, ik ben ook benieuwd, vanaaf ff lekker lang onder de douche hangen![]()
Greys, ik heb me helemaal suf gejankt tijdens deel 2 van Komt een vrouw...![]()
Maar ik vond het boek zoveel gaverderder.
Jaaaaa, maar nog tot half 6 wachtenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh Ing ook al dr pakje, wat goed van TNT zeg
*komt er nu achter dat ze al de hele ochtend naar 3FM aan het luisteren is ipv Radio 2*quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dit is Serious Request idd, de top zoveel daarvan, niet DE top 2000
Hai bijna jarigequote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar nog tot half 6 wachten
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*komt er nu achter dat ze al de hele ochtend naar 3FM aan het luisteren is ipv Radio 2*
Da's waarquote:Op donderdag 31 december 2009 13:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das beter dan tot volgend jaar toch?
Oeh mn bento is heerlijk vandaag
Van de drank vanavond misschienquote:
Vond je de personages ook anders in de film dan dat je ze had voorgesteld tijdens het lezen?quote:Greys, ik heb me helemaal suf gejankt tijdens deel 2 van Komt een vrouw...![]()
Maar ik vond het boek zoveel gaverderder.
Oh leuk! Nieuwe dingen zijn altijd tofquote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef Enfermera het volgende:
Ziet er lekker uit Q!!![]()
![]()
Ik heb mn nieuwe telefoon binnen!!*uitpakken gaat*
Heb een Nokia N97 mini
Stuk beter!quote:
Nietquote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik houd totaal niet van zoetWanneer ga je chips bakken, Q?
You're Welcomequote:Op donderdag 31 december 2009 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's waar![]()
Wat een eeeeenige kerstkaart trouwens! Tnx
MM nu met volle mond: "Godverdomme! Die krengen zijn lekker man!"quote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
Ing! Wat tof dat je pakje er is!![]()
Q, die flappen zien er echt zálig uit!![]()
7 minuten geen topic?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stuk beter!![]()
Als die kerels 7 minuten geduld hadden gehad had ik in één keer een goede TT afgeleverd.
Yeahquote:
Ja, absoluut! En je wist al wat er ging komen door het boek.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de drank vanavond misschien
(Uhuh, as if)
[..]
Vond je de personages ook anders in de film dan dat je ze had voorgesteld tijdens het lezen?
En het laatste deel is wel vrij heftig he? Ik ging er te 'schrap gezet' in denk ik, vandaar dat het mij meeviel qua huilen.
Oeh, ik zou meteen een klacht schrijvenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet
Lading 2 zit erin
Homo's. Staat op mn pakje bladerdeeg " 10 plakjes" zaten er in 1 pakje maar 8
zou je echt homo worden van foutieve bladerdeeg distributie?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet
Lading 2 zit erin
Homo's. Staat op mn pakje bladerdeeg " 10 plakjes" zaten er in 1 pakje maar 8
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, ik zou meteen een klacht schrijven
klacht: ER ZITTEN GEEN MARSHMALLOWS IN MIJN BLADERDEEG!!!!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, ik zou meteen een klacht schrijven
Een grote doos gratis bladerdeeg manquote:Op donderdag 31 december 2009 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]ja wie weet krijg ik wel een waardebon
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klacht: ER ZITTEN GEEN MARSHMALLOWS IN MIJN BLADERDEEG!!!!!!
Ik zou meteen naar het kwaliteitslaboratorium gaan.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]ja wie weet krijg ik wel een waardebon
In het boek heb je ook dat stukje bij die sterfscene dat de arts wankelt op het waterbed met de spuit.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, absoluut! En je wist al wat er ging komen door het boek.
Maar op het einde met dat glas waar dat dooddrankje in zat, maakt ie in het boek nog een grappige opmerking over "niet vergeten weg te zetten, straks nog meer dooien hier". En dat soort dingen kunnen ze in een film niet laten zien.
Doe mij het boek maar
Ja, want hij had het in z'n rugquote:Op donderdag 31 december 2009 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
In het boek heb je ook dat stukje bij die sterfscene dat de arts wankelt op het waterbed met de spuit.
En dat hij dan denkt 'oeps, wie een spuit maakt voor een ander valt er zelf in'. Dat was eigenlijk best heel komisch () maar dat zat ook niet in de film.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Avondje bios en je mist direct 3 topics![]()
Is nalezen zinvol? Anders graag eenlijstje
met hoogte/dieptepunten
![]()
oh oh, ik hoorde net van meneer I. dat er een pakje voor me bezorgd is!![]()
MM, ik heb de mok inmiddels terug, hijs wel schattig
Dat is echt de tofste NL film die ik ken geloof ikquote:
Eens.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt de tofste NL film die ik ken geloof ik
Tot zoooooquote:
Ja, en dat de rest die denkt dat ze een kaartje van Ingetje hebben gekregen die waarschijnlijk van mij hebben gekregen...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwens een goed moment om ff in het algemeen te zeggen dat ik alleen Greys, Tombola en Maes een kaartje heb gestuurd...meer adressen had ik niet![]()
Sowwy
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dat de rest die denkt dat ze een kaartje van Ingetje hebben gekregen die waarschijnlijk van mij hebben gekregen...![]()
Ik dacht dat iedereen inmiddels wel wist hoe ik heet...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Twas dat ik de verwarring al gelezen had dat ik meteen goed raadde
Niet van mij, mijn pakjes zijn lekker snelquote:Op donderdag 31 december 2009 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen inmiddels wel wist hoe ik heet...
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, ik zit trouwens ook nog op pakjes te wachten
Ik heb nog een foto van Joey met Cees Geel uit Simonquote:Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt de tofste NL film die ik ken geloof ik
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van Joey met Cees Geel uit Simon:
[ afbeelding ]
ja, dat is waar!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet van mij, mijn pakjes zijn lekker snel
Wauw!!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van Joey met Cees Geel uit Simon:
[ afbeelding ]
*rest meldt*quote:Op donderdag 31 december 2009 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dat de rest die denkt dat ze een kaartje van Ingetje hebben gekregen die waarschijnlijk van mij hebben gekregen...![]()
Ja hoorquote:
Oh bah, Tygo vind ik echt helemaal niksquote:Op donderdag 31 december 2009 13:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hoor
Joey was bij de premiere van mijn vader is een detective dus die heeft zijn ogen uit gekeken met al die bekende mensen daar
[ afbeelding ]
ja, waarom denk je anders dat ik je adres vroeg!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*rest meldt*![]()
Had jij dan dat kaartje gestuurd? Met die twee lieve poezels erop? Thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, waarom denk je anders dat ik je adres vroeg!![]()
Graag gedaan hoor!
Oh joh, zo erg vind ik dat niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik vind Tygo altijd een beetje raar... Wel leuk dat ie Joey het zo leuk vond!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah, Tygo vind ik echt helemaal niks![]()
Zo leuk voor die kids zoiets he?
Ik had een buurjochie meegenomen naar de premiere van Beverly Hills Chihuahua, wat heeft dat joch genoten daar zeg
Joey heeft het er weken over gehad, zelfs een spreekbeurt op school over gehoudenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah, Tygo vind ik echt helemaal niks![]()
Zo leuk voor die kids zoiets he?
Ik had een buurjochie meegenomen naar de premiere van Beverly Hills Chihuahua, wat heeft dat joch genoten daar zeg
Als ik niet meer had gehad dan had ik het wel gedaan hoor... maar ik had honden konijnen en katten dus ik dacht; iig geen katten naar oh-ohquote:Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh joh, zo erg vind ik dat niet hoor
oh dat is zonde idd... maar de herinnering zelf is ook al fantastisch!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Joey heeft het er weken over gehad, zelfs een spreekbeurt op school over gehouden![]()
Het is jammer dat er zo weinig foto's zijn gemaakt en dat mijn moeder niet zo best kan fotograferen
cat maakte geen nieuw topicquote:
Dat is een bitch in gtst... Lorena ofzoquote:Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Diego was vooral in de wolken met dit GTST meisje dat ik niet eens kende:
[ afbeelding ]
Het is een echte acteurquote:Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind Tygo altijd een beetje raar... Wel leuk dat ie Joey het zo leuk vond!
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is een echte acteur![]()
Ik heb ook Bas muis nog:
[ afbeelding ]
Die ken ik ook nietquote:Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft er kijk opquote:Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
Leuke foto's Senes!
En dat GTST meisje hierboven ken ik vooral als 'Gigi het belspelmeisje'
Tot hoe laat zijn de winkels open vandaag?
Tot 13:56quote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
Leuke foto's Senes!
Geil wijf, ik zou ook in de wolken zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Bas vind ik wel een leukerd.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is een echte acteur![]()
Ik heb ook Bas muis nog:
[ afbeelding ]
Loveless, gaan jullie mee eten de 9e????quote:
quote:
quote:
Nee hoor, hoe kom je daar bijquote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
Leuke foto's Senes!
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geil wijf, ik zou ook in de wolken zijn
Nou, dat dacht ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee hoor, hoe kom je daar bij
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Mips zit over me heen te squirten![]()
I think it is time for zhe surgery
Ja naja, hij vond haar supertof en zijn moeder kijkt t altijd , ik kende dr niet, maar ze was wel echt heel erg lief voor hem.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is een bitch in gtst... Lorena ofzo![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ze zat zo half bij me op schoot, met d'r ass tegen m'n mouw aan.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude!
Hihihihiquote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee hoor, hoe kom je daar bij
Waar was je dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja naja, hij vond haar supertof en zijn moeder kijkt t altijd , ik kende dr niet, maar ze was wel echt heel erg lief voor hem.
Jody Bernall was dr ook![]()
En Micky Hoogendijk en Esther van de Dolly Dots en nog heel veel mensen die ik alweer vergeten ben![]()
Esther vond ik wel cool, want ik was vroegah, op de basisschool, echt MEGA Dolly Dots fan, en nu kwam zij naar me toe lopen om aan Chico te voelen en zo
Ze was echt heel lief en schattig, ze presenteerde die premierequote:
Hahah ik wilde eerst posten dat ik hem zou doenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi
Bas is leuk! Daar zou ik het wel mee kunnen![]()
Mips heeft Q d'r ondertitel gelezen?
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze zat zo half bij me op schoot, met d'r ass tegen m'n mouw aan.
En ik voelde ineens nattigheid![]()
Allemaal druppeltjes (best flinke) op m'n mouw en een poes die heel voldaan opkijkt
quote:
Zij mag ook wel over me heen squirrtenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze was echt heel lief en schattig, ze presenteerde die premiere
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Premiere van de film Beverly Hills Chihuahua
![]()
Vrijkaartjes, en dat jochie wilde zo graag gaan, en de honden mochten mee de bios inen t kind was nog nooit op het strand geweest en de premiere was in Den Haag, dus we zijn daarna nog naar Scheveningen geweest
Dat ben je al 24 uur aan het vragenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari?
Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo?
Daarna indien gewenst wat eten voor degenen die dat willen.
Zeker gaan:
- ElisaB
- Ingetje79 + zusje
- Barbaaf
- Cat22
- Maes
- Greys
- Loveless85 en die van hem
- Tombolafan
- Bambaaaaaaaaa
- Nokwanda
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Surveillance-Fiets
Nog even onder klein voorbehoud:
- Stali en Mini-Stali
- MissBliss (en Re?)
- Bigbird en meneer Bigbird
- P.F
- gothic-blackie
- Ynske
- Qwea en MM
Wie wil erna ergens iets eten met zijn allen:
tip om te eten: www.croysehoeve.nl
- Cat22
- Tombolafan
- Maes (als de rest ook gaat)
- Greys (als de rest ook gaat)
- Nokwanda (aangezien zij met Tombolafan mee rijdt)
- ElisaB
-
Wie eet zeker NIET mee
- Ingetje 79 en zusje
Wie rijdt, en neemt wie mee?
- Loveless85 (mee; Greys, Maes, "die van hem" evt. Goodbye) - vanuit Zuid-Holland
- Tombolafan (mee; Nokwanda) - vanuit Noord-Holland
- Bamba (mee; Stali)
- ElisaB
Loveless? Eten jullie mee?
Die kwam dus echt zo op Chico afgerend van aaaaaah wat gaaaaaaaaaaaaf mag ik voeeeeeeeelen?????quote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Meisje Mick![]()
Esther van de Dolly Dots lijkt me wel een tofferd
Eigenlijk al die Dots wel. Behalve Patty, dat lijkt me een kreng
WTF waarom gaat Fiets meequote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo?
Zeker gaan:
- ElisaB
- Ingetje79 + zusje
- Barbaaf
- Cat22
- Maes
- Greys
- Tombolafan
- Bambaaaaaaaaa
- Nokwanda
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Surveillance-Fiets
- Stali en Mini-Stali
- MissBliss (en Re?)
- P.F
- gothic-blackie
- Ynske
- Qwea en MM
- Cat22
- Tombolafan
- ElisaB
-
Wie eet zeker NIET mee
- Ingetje 79 en zusje
- Loveless85 (mee; Greys, Maes, "die van hem" evt. Goodbye) - vanuit Zuid-Holland
- Bamba (mee; Stali)
- ElisaB
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ben je al 24 uur aan het vragenIk zou hem niet meer toelaten
Fiets gaat heus niet meequote:Op donderdag 31 december 2009 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF waarom gaat Fiets mee![]()
Vanuit fuckin![]()
Assen
![]()
Dan rijdt Greys of Maes toch gewoon. No problem there.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij antwoordt niet
![]()
en ik wil dan greys en maes mee gaan eten, en die rijden met hem mee
Ja, die wil met mij meeten...quote:Op donderdag 31 december 2009 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF waarom gaat Fiets mee![]()
Vanuit fuckin![]()
Assen
![]()
What the ....?quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Ik heb toch PMquote:Op donderdag 31 december 2009 14:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij antwoordt niet
![]()
en ik wil dan greys en maes mee gaan eten, en die rijden met hem mee
nee, dat denk (hoop!quote:
Je mot me niet héquote:Op donderdag 31 december 2009 14:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan rijdt Greys of Maes toch gewoon. No problem there.
Second that!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zij mag ook wel over me heen squirrten
Ja, twas heel erg leuk.quote:
Laat ff weten als je het weet?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb toch PM![]()
Dit is de eerste keer dat ik het zie.
En ik weet t nog niet, moet nog ff overleggen, Gb heeft er wel al iets over geroepen iig
Vervelend hè. Geer Is ook uit z'n schulp gekropen en loopt alles wat los en vast staat om mij heen kopjes te geven.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:03 schreef Cat22 het volgende:
Gelukkig, de poezels zitten weer in de woonkamer redelijk op hun gemakje te wezen.
Was gisteren ook, GM is sessies aan het verwijderen of zo.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:03 schreef JJH het volgende:
[..]
What the ....?
Ik zou er bijne aan KLB topic over openen, we hebben toch een fancy nieuw serverpark?
Nog nooit de zee gezien!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, twas heel erg leuk.
Kind komt nooit ergens, nu om 5 uur al op pad smorgens ( die premiere was echt om 10.00 's ochtends of zo) en dat was echt met luxe hapjes, kadootjes voor de honden, honden werden verwend, optredens van artiesten. En daarna naar het strand.
Sta je daar met zo een jochie van 10 die voor het eerst de zee ziet.
Toen moest ik wel echt even een traantje wegpinken, hij vond het zooooooooo gaaf
Ik woon op 15 min fietsen van zee, kan me dat zo niet voorstellen... op vakantie ook wel eens; woon je zo dicht bij zee!!! Wauw! En ik dan zo van... eeeeeh, ik ga bijna nooit naar het strand eigenlijk...quote:Op donderdag 31 december 2009 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog nooit de zee gezien!
Ook niet op vakantie ofzo?
Ja, wie is gb?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
Met wie moet je overleggen dan Ll over dat eten?
Met de baasquote:Op donderdag 31 december 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
die van hem denk ikquote:Op donderdag 31 december 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
maes greys en gb willen al...quote:Op donderdag 31 december 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met de baas![]()
Nee die gaat wss toch niet mee, zeker niet als we zo vroeg vertrekken, maar met jou, Maes en Gb.
En met mezelf
Nope, die gaan nooit op vakantiequote:Op donderdag 31 december 2009 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog nooit de zee gezien!
Ook niet op vakantie ofzo?
Oh ja, ik wist niet dat die met hen meegingquote:
Neuh dat is het juist Gb heeft s'avonds plannen, dus gaat wellicht helemaal niet mee. Maar ZEKER niet als we ook nog gaan eten, anders haalt ze dat niet meerquote:Op donderdag 31 december 2009 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maes greys en gb willen al...
dus jij bent de baas!
Die poster!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die foto vind ik zo leuk![]()
En oh ja, wie weet wie deze BNNer is???
Die was ook heel aardig en haar hondje kwam steeds met de mijnes spelen, en ze kwam me heel bekend voor maar ik weet echt niet wie het is![]()
[ afbeelding ]
En Micky:
[ afbeelding ]
En Jody![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, en hij werd gefilmd door het jeugdjournaal![]()
[ afbeelding ]
Maes en ik hadden het al gezegd iddquote:Op donderdag 31 december 2009 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maes greys en gb willen al...
dus jij bent de baas! *o*
Actual size.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die was ook heel aardig en haar hondje kwam steeds met de mijnes spelen, en ze kwam me heel bekend voor maar ik weet echt niet wie het is![]()
[ afbeelding ]
En Micky:
[ afbeelding ]
En Jody![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ow...quote:Op donderdag 31 december 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh dat is het juist Gb heeft s'avonds plannen, dus gaat wellicht helemaal niet mee. Maar ZEKER niet als we ook nog gaan eten, anders haalt ze dat niet meer
Wheheh, weet je van niets?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maes en ik hadden het al gezegd idd
Goodbye ook? Dat heb ik even gemist dan!
Maar Ll, Goodbye woont toch helemaal niet in deze regio?
Dus die pikken we onderweg ergens op bij haar huis neem ik aan?
Huh?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh dat is het juist Gb heeft s'avonds plannen, dus gaat wellicht helemaal niet mee. Maar ZEKER niet als we ook nog gaan eten, anders haalt ze dat niet meer
Goodbye niet dus...quote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maes en ik hadden het al gezegd idd
Goodbye ook? Dat heb ik even gemist dan!
Maar Ll, Goodbye woont toch helemaal niet in deze regio?
Dus die pikken we onderweg ergens op bij haar huis neem ik aan?
Geen flauw idee wie dat is, maar ze heeft vast wel in GTST gezetenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Micky:
[ afbeelding ]
En Jody![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes, en vergeet de poedersuiker niet... (ikke wel dus. ;') )quote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef DeZwabber het volgende:
hellleu
en weer weg, boodschappen doen
Volgens mij ook niet! En ik lees terug!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh?
Heeft ze dat in PM/MSN gezegd dan? Want hier niet toch?
En néé! We gaan het niet hebben over het feit dat ik nooit lijstjes maak!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Succes, en vergeet de poedersuiker niet... (ikke wel dus. ;') )
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet! En ik lees terug!
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:12 schreef JJH het volgende:
[..]
En néé! We gaan het niet hebben over het feit dat ik nooit lijstjes maak!
PMquote:Op donderdag 31 december 2009 14:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet! En ik lees terug!
Gelukkigquote:
heb ik alquote:Op donderdag 31 december 2009 14:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Succes, en vergeet de poedersuiker niet... (ikke wel dus. ;') )
Echt zo'n arrogant mens vind ik datquote:Op donderdag 31 december 2009 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja naja, hij vond haar supertof en zijn moeder kijkt t altijd , ik kende dr niet, maar ze was wel echt heel erg lief voor hem.
Jody Bernall was dr ook![]()
En Micky Hoogendijk en Esther van de Dolly Dots en nog heel veel mensen die ik alweer vergeten ben![]()
Esther vond ik wel cool, want ik was vroegah, op de basisschool, echt MEGA Dolly Dots fan, en nu kwam zij naar me toe lopen om aan Chico te voelen en zo
Ze komt mij ook wel bekend voor, maar volgens mij niet isa... niet de moeder van dat meisje ofzo?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Die BNer op de foto van oh-oh (weet je zeker dat het een BN-er is oh-oh? Was het niet gewoon de vrouw/tante/zus van een BNer?) kan ik ook niet thuisbrengen. Of Isa Hoes moet vrij stevig zijn geworden?
[ afbeelding ]
Nee het was niet Isa maar wel echt een BN-ner, ze werd ook geinterviewd en zo.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Die BNer op de foto van oh-oh (weet je zeker dat het een BN-er is oh-oh? Was het niet gewoon de vrouw/tante/zus van een BNer?) kan ik ook niet thuisbrengen. Of Isa Hoes moet vrij stevig zijn geworden?
[ afbeelding ]
Die is veel slanker toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee het was niet Isa maar wel echt een BN-ner, ze werd ook geinterviewd en zo.
Het zou kunnen dat het die zangcoach van bij Idols of X Factor was...
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is veel slanker toch?
[ afbeelding ]
Vraag het in SHO.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt geen idee.
Ik herkende dr wel maar tis ook zo lullig om te vragen hey wie ben jij dan ?
Ik was dr ook alweer vergeten tot ik net ff die fotos weer zat te kijken allemaal
Ow ach tja, ik dacht dat Greys t wel zou wetenquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh, Alive van Pearl Jam is op de radio nu.
Dat nummer was op de radio toen ik in de auto stapte met mn dode Frits in mn armen, op weg naar het crematorium. Ik krijg dat hele gevoel weer terug als ik dat nr nu hoor elke keer.
Jawel, ik ben blij dat ie niet meer naar adem hoeft te snakken hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Kun je er wel een beetje 'goed' op terug kijken nu? Hoe het allemaal gegaan is en het gemis en zo?
quote:
Ga vant weekend wel ff foto's makenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh leuk! Nieuwe dingen zijn altijd tof
Een mini? Heb je pics?
De Boni hier net ook. Onbenullig zeg. Oliebollenboer was wel verdacht rustig.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]ik hoop niet dat je nog naar de winkel moet. Deka in de schooten is asociaal druk
Fijn dat het dan toch allemaal op zijn plekje valt zo.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, ik ben blij dat ie niet meer naar adem hoeft te snakken hoor.
En ik mis hem wel maar het is veel fijner zonder hem, wat een relhondje was dat![]()
![]()
En Karel, die is zoveel leuker en gezelliger geworden zonder Frits nu.
Volgens mij had die behoorlijk wat te lijden onder zijn terreur![]()
Maar ik had m liever nog minstens 10 jaar gehad, want t was dan mss een rothondje, twas wel mijn lieve rothondje
Moet je dan niet net een andere versie hebben? Beide toestellen hebben, zo uit mijn hoofd, Symbian S70 als besturingssysteem.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ga vant weekend wel ff foto's makenBen nu ff alles aan het uitproberen en instellen enzo
Wel jammer, op de E71 (die ik hiervoor had) kon ik de hyves en nos- applicatie downloaden, maar op de N97 kan dat niet omdat dat niet compatible is ofzo...vaag. Nouja
Hier dus ook , gewoon maar 1 iemand voor me bij de oliebollentokoquote:Op donderdag 31 december 2009 14:31 schreef JJH het volgende:
[..]
De Boni hier net ook. Onbenullig zeg. Oliebollenboer was wel verdacht rustig.
5 wat?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier dus ook , gewoon maar 1 iemand voor me bij de oliebollentoko![]()
Ik heb 10 oliebollen en 5 nonnevotten
Nonnevotten? Da's iets limburgs mag ik hopen?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier dus ook , gewoon maar 1 iemand voor me bij de oliebollentoko![]()
Ik heb 10 oliebollen en 5 nonnevotten
Ik neem aan dat die boerenflappen met rum is? Althans, de rozijnen gedoopt/whatever in de rumquote:Op donderdag 31 december 2009 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Nonnevotten? Da's iets limburgs mag ik hopen?
Ik ook 10 bolletjes, en 5 boerenappelflappen.
Ja, t komt zelfs uit mn geboortestadquote:Op donderdag 31 december 2009 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Nonnevotten? Da's iets limburgs mag ik hopen?
Ik ook 10 bolletjes, en 5 boerenappelflappen.
Nee. Gewoon een schijfje appel in bladerdeeg gewikkeld...quote:Op donderdag 31 december 2009 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die boerenflappen met rum is? Althans, de rozijnen gedoopt/whatever in de rum
oohquote:Op donderdag 31 december 2009 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een schijfje appel in bladerdeeg gewikkeld...
Nu heb ik wel zin in Boerenjongens.
Een limburgs gebakje.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, t komt zelfs uit mn geboortestad![]()
Nonnevot
[ afbeelding ]
Doe wat je wil meid.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe lekker mijn pyjama weer aan,.
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Een limburgs gebakje.
Doe mij dan maar vloai!
Geen wilde plannen voor vandaag / vanavond?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Wat ga jij (en de rest) vanavond doenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Neuh. Ik ben 21 maar dat heb ik wel weer gezienquote:Op donderdag 31 december 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen wilde plannen voor vandaag / vanavond?
Nonnenvotten!quote:
Eerst feestje @ my place. Na nieuwjaar met z'n allen naar een NewYears Eve Classics party, en daarna zien we wel.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ga jij (en de rest) vanavond doen
Net nog vijf gekocht.quote:
Ik ging gewoon op mn mobiel naar de site en probeerde 'm te downloaden, en dat lukte niet. Moet je dan speciaal ergens heen ofzo?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je dan niet net een andere versie hebben? Beide toestellen hebben, zo uit mijn hoofd, Symbian S70 als besturingssysteem.
Nonnevotten zijn van een heel ander level. Maar ik kan niet van jou verwachten dat je dat begrijpt. [/kitao]quote:Op donderdag 31 december 2009 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al vertellen dat nonnnevotten beter zijn dan appelflappen?
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben 21 maar dat heb ik wel weer gezien+ Ik durf niet eens tussen 't vuurwerk door
Komen wel wat mensen hier, maar dan trek ik last minute wel wat aan.
De enige applicatie die ik op mijn 5800 heb is Opera Mini, en die heb ik op mijn laptop gedownload en toen naar mijn telefoon gekopieerd en geïnstalleerd.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ging gewoon op mn mobiel naar de site en probeerde 'm te downloaden, en dat lukte niet. Moet je dan speciaal ergens heen ofzo?Nouja joh, zo surfen gaat voorlopig ook wel. Mn man is nou ff aant spelen met mn nokia, heeft wel al een applicatie van nu.nl geinstalleerd
Ik krijg een vriendin over de vloer en we gaan ons volstoppen met hapjes en drankjes (zij non-alcoholisch) en de nieuwste Harry Potter kijken.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ga jij (en de rest) vanavond doen
Kudo''s voor Kundun!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:45 schreef Pagan het volgende:
Zo, even een kort berichtje van het oostfront. Het dondert hier al de hele dag van de carbidbussen, sommige aan de enorme dreunen te horen wel een tikje groter als de standaard melkbus.
Er is hier zelfs iemand met een carbidkanon op een aanhanger, met dat ding schieten ze bevroren suikerbieten af, tot wel 2 kilometer ver. ff terugkoppen dan maar
Kundun (roedelleider) en Tashi (1 jaar oud bulletje) hadden net een dispuut over de machtsverhoudingen in en om het huis. Kundun (blind) had hem in no time gevloerd op zijn rug liggen. Helaas wel ten koste van een flinke jaap op Kundun's snuit. Eerst maar even ontsmet en dichtgeniet.
Alle boodschappen gisteren al gedaan, vandaag hoef ik daarvoor de deur niet meer uit.
Geer begint gelukkig steeds meer te ontdooien, ik heb het idee dat het nieuwe er bij haar een beetje af is, en dat ze wel veilig is hierbinnen.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:45 schreef trovey het volgende:
....alles in huis...overzicht van alles hier in huis.....Conchita zit nu al hijgend en puffend van de angst op de bank....dat gaat wat worden vanavond
....Sasha doet net of haar neus bloedt of ze begint doof te worden dat kan ook
....de katten hebben alleen maar belangstelling voor eten en Tickel gooit het net nadat ik hem zijn AB heb gegeven de brokjes er weer uit
(nu durf ik hem niet weer wat te geven aan AB omdat hij al een zware overdosering krijgt en ik de pil niet in het eten heb zien zitten)
Conchita moet het de dag maar even uitzingen...een paar jaar geleden gaf ik haar een pilletje van de dierenarts en toen kreeg ze 2 dagen erna nog een raar soort toeval...sindsdien durf ik haar niets meer te geven.....gewoon maar de stoere roedellijder spelen dan en i.p.v. aan het halsbandje even aan een tuigje uitlaten voor de extra veiligheid.
Oh ja en oliebollen en appelbeignets zijn binnen, kinderchampagne voor mijn broer(drinkt geen alcohol) en ikzelf iets van een cidertje van 2 euro
Ik ben al wegquote:Op donderdag 31 december 2009 14:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit op mijn werk, en de tijd krrrrrrrrrrrrrrrruipt echt voorbij. Wanneer mag ik weg
Dit helpt nietquote:
Oh ja, twee pakjes zijn al aangekomen vandaag he, dus mss is de jouwes dr ook wel alquote:Op donderdag 31 december 2009 14:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit op mijn werk, en de tijd krrrrrrrrrrrrrrrruipt echt voorbij. Wanneer mag ik weg
Oeeeeh, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, twee pakjes zijn al aangekomen vandaag he, dus mss is de jouwes dr ook wel al
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Geer begint gelukkig steeds meer te ontdooien, ik heb het idee dat het nieuwe er bij haar een beetje af is, en dat ze wel veilig is hierbinnen.
Lekker hoor, oud en nieuw zo rustig vieren.
Ik wilquote:De afgelopen dagen zijn door vuurwerk al drie ogen verloren gegaan. Daarvan waren er twee zo gehavend dat ze moesten worden verwijderd. Oogarts Tjeerd de Faber van het Oogziekenhuis in Rotterdam heeft dat vanmiddag gezegd. Hij houdt namens alle Nederlandse oogartsen de stand bij van ongelukken met ogen door vuurwerk.
een Belachelijke Nederlander?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:06 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en ik heb met een BN'er aan het kerstdiner gezeten
Nee, gebruik gewoon deze ->quote:
Kindervuurwerk!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
terug van boodschappen
dus, net even bladerdeeg en appels gehaald, kreeg wel trek van Qwea d'r foto's![]()
en kip gehaald voor de bapao's als avondeten
en een minizakje kindervuurwerk, dus sterretjes en minifontijntjes![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ben je al 24 uur aan het vragenIk zou hem niet meer toelaten
eens even kijken, heb nog niet goed gekeken wat er in zitquote:Op donderdag 31 december 2009 15:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, gebruik gewoon deze ->![]()
[..]
Kindervuurwerk!![]()
Heb je ook die uit-elkaar-trek-en-dan-KNAL-dingen?
Hier ook echt ladingen van die kinderen (geen pubers nee, denk dat ze jaartje of 10 - 12 waren) al met flinke knallers bezigquote:Op donderdag 31 december 2009 15:13 schreef nokwanda het volgende:
Zag me net toch iets waarvoor een Darwin Award moest worden uitgreikd.
Drie pubers gooien rotje in afvalbak op straat. Rotje gaat niet af. Grootste puber gaat even kijken en kijkt IN de afvalbak![]()
![]()
Nee, ik wil jou niet zien.quote:
Ik mocht echt geen rotjes afsteken toen ik 10 was hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ook echt ladingen van die kinderen (geen pubers nee, denk dat ze jaartje of 10 - 12 waren) al met flinke knallers bezig
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 31 december 2009 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik wil jou niet zien..
[..]
Ik mocht echt geen rotjes afsteken toen ik 10 was hoor
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik wil jou niet zien..
[..]
Hoi, is er voor mij nog ergens plaats om mee te rijden? Vanuit Leiden, of een willekeurig station in de Randstad. Van de OV-opties word ik niet vrolijk, staat gewoon 30 minuten lopen bijquote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker gaan:
- ElisaB
- Ingetje79 + zusje
- Barbaaf
- Cat22
- Maes
- Greys
- Tombolafan
- Bambaaaaaaaaa
- Nokwanda
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Surveillance-Fiets
- Stali en Mini-Stali
- MissBliss (en Re?)
- P.F
- gothic-blackie
- Ynske
- Qwea en MM
- Cat22
- Tombolafan
- ElisaB
-
Wie eet zeker NIET mee
- Ingetje 79 en zusje
- Bamba (mee; Stali)
- ElisaB
Niet vanuit de Randstad helaas, maar al je bereid bent om naar Bergen op Zoom af te reizen kan ik je daar wel oppikkenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoi, is er voor mij nog ergens plaats om mee te rijden? Vanuit Leiden, of een willekeurig station in de Randstad. Van de OV-opties word ik niet vrolijk, staat gewoon 30 minuten lopen bij.
Wat gaan we daar verder doen behalve aaien en knuffelen? Ik neem tenminste aan dat we ook wat met de dieren gaan doen?
Wie?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:06 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en ik heb met een BN'er aan het kerstdiner gezeten
Topickillerquote:Op donderdag 31 december 2009 15:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Wie?![]()
Er heeft dit jaar nog wel eens een BN-er voor me gekookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |