Alleen die actie invullen is geen lijstje, da's het invullen van één vakje en dan op een knop drukken.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee , mijn smoes was: ik haaaaaat lijstjes
Faalhaasquote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja Greys. Is goed Greys. Krijg ik een linkje Greys?
Werk er maar eens voor, spammert.
Boven in je beeld staat een balk met linkjes naar de Frontpage, Fotoboek, weblog, etc en daar staat ook de verkiezingen tussen, naast je PM envelopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Nah, ik ben nog niet overtuigdquote:Op donderdag 31 december 2009 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen die actie invullen is geen lijstje, da's het invullen van één vakje en dan op een knop drukken.
Er komt geen lijstje aan te pas voor je![]()
/working it!
Hallo.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Boven in je beeld staat een balk met linkjes naar de Frontpage, Fotoboek, weblog, etc en daar staat ook de verkiezingen tussen, naast je PM envelopje
Ik zou vragen om een screenshotquote:
Kan er niet een massa-PM uit naar elke user dat ze alleen vandaag nog de Verkiezingen in kunnen vullen?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Boven in je beeld staat een balk met linkjes naar de Frontpage, Fotoboek, weblog, etc en daar staat ook de verkiezingen tussen, naast je PM envelopje
Als je me je wachtwoord geeft vul ik die actie even voor je in?quote:
Ga weg met je mass PMquote:Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan er niet een massa-PM uit naar elke user dat ze alleen vandaag nog de Verkiezingen in kunnen vullen?Met het linkje? Nog even lekker in their face?
Misschien dat het nog net wat mensen over de streep trekt om het in te vullen!
/bemoeial![]()
Je was er nietquote:Op donderdag 31 december 2009 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo.
Zeg, ik kreeg net pas je berichtje van gisterenWast belangrijk?
Whutwhutwhut???quote:Op donderdag 31 december 2009 11:56 schreef senesta het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
http://verkiezingen.fok.nl/
(Zie ook het woord Verkiezingen naast je PM envelop)
Je hoeft dus niet alles in te vullen want het is heel veel. Mag wel natuurlijk!
Maar op het laatste tabje staat het belangrijksteDat van de actie.
En als je daarna er onder op STEM drukt, slaat ie het op! En je kunt alles nog zo vaak wijzigen als je wilt tot vanavond 0.00 uur. De laatste keer dat je op STEM hebt gedrukt telt!
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:01 schreef DeZwabber het volgende:
10 jaar FOK!
Beste forum actie ooit F&F Asielactie 2009
zeg moeten we greys niet nomineren voor beste ex-mod?
Wat maakt 1 zo'n PM nou uit, dan lees je hem toch nietquote:
We willen niet te veel gebruik maken van die mogelijkheid. Maar het linkje bovenin beeld flashed nu weer in allerlei kleurtjes, dat valt ook op toch?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan er niet een massa-PM uit naar elke user dat ze alleen vandaag nog de Verkiezingen in kunnen vullen?Met het linkje? Nog even lekker in their face?
Misschien dat het nog net wat mensen over de streep trekt om het in te vullen!
/bemoeial![]()
Nou zo'n PM maakt me geen fuck uit, maar heb je er rekening mee gehouden dat er vast flapdrollen zijn die op reply all gaan klikken?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat maakt 1 zo'n PM nou uit, dan lees je hem toch niet
Hé maar wel een klote vooruitzicht met die scopie![]()
Ik moet nog even teruglezen (hoewel ik dacht dat ik het meeste wel gelezen had?) maar gaat het toch nog niet echt beter dus met je buik?
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:03 schreef Qwea het volgende:
Neh, gaat nog niet goed. Buikpijn regelmatig, bloed de afgelopen dagen in de ontlasting, ect.
Hou mass-PMs maar voor dingen als wachtwoord-resets en zo vind ik, zeker nu ie zowat knipperend in de balk bovenin staatquote:Op donderdag 31 december 2009 12:02 schreef senesta het volgende:
[..]
We willen niet te veel gebruik maken van die mogelijkheid. Maar het linkje bovenin beeld flashed nu weer in allerlei kleurtjes, dat valt ook op toch?
Ik zag het, maar dat was net nog niet toen ik het typte!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:02 schreef senesta het volgende:
[..]
We willen niet te veel gebruik maken van die mogelijkheid. Maar het linkje bovenin beeld flashed nu weer in allerlei kleurtjes, dat valt ook op toch?
Oh potverquote:Op donderdag 31 december 2009 12:03 schreef Qwea het volgende:
Neh, gaat nog niet goed. Buikpijn regelmatig, bloed de afgelopen dagen in de ontlasting, ect.
Tis meer shitzooi hoorquote:
telegraafquote:
Dan telt ie niet als je te vaak op 1 persoon stemt begreep ik!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis meer shitzooi hoor![]()
Greys, ik heb t toch maar gedaan, ik heb overal op Qwea gestemd![]()
Behalve de negatieve dingen.
Ik hoop dat t anoniem is
Oh fuck wat een heisa, nou, dan telt ie maar niet hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan telt ie niet als je te vaak op 1 persoon stemt begreep ik!
(Serieus, staat iets over in die stemtopics) Dus kies alleen de ALLERliefste dingen uit waar je Q voor nomineert dan
Maar lief dat je een poging hebt gedaan!![]()
Dan was het zonde van je tijdquote:Op donderdag 31 december 2009 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh fuck wat een heisa, nou, dan telt ie maar niet hoor
Ja, gek dat ze het serieus willen doen hèquote:Op donderdag 31 december 2009 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh fuck wat een heisa, nou, dan telt ie maar niet hoor
Hoe vind je mn nieuwe lingerie, zei zequote:Op donderdag 31 december 2009 11:58 schreef DeZwabber het volgende:
een kinderlijk volk op de tribune, klapt voor een vleesberg,
die met dodelijke rancune klaagt dat haar man geen aandacht geven kan
de presentatrice gaat het geheremejeer belonen,
en valt de man aan op zijn gebrek,
ze zegt hem dat hij tederheid moet tonen,
aan 180 kilo klagend spek
finkers
Nahjaquote:Op donderdag 31 december 2009 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Nee echt, wat een flauwekul ook, kheb alweer spijt dat ik een poging ondernomen heb
Whatever, ik ga dr ieg niet nog es naar kijken, twas wel mooi zoquote:Op donderdag 31 december 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nahja
Sorry, maar je maakt er zelf meer heisa van dan het is hoor
weet je wel dat ik sneller schaats dan gerrit hulzebosch?quote:Op donderdag 31 december 2009 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe vind je mn nieuwe lingerie, zei ze
Ik zei:"dat is geen lingerie, dat is een voorbehoedsmiddel"
Haar linkerborst is groter, evenals haar rechter
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet je wel dat ik sneller schaats dan gerrit hulzebosch?
toen zei ze, je bedoelt waarschijnlijk erik hulzebosch
nee gerrit, erik is me veels te snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |