Eerst feestje @ my place. Na nieuwjaar met z'n allen naar een NewYears Eve Classics party, en daarna zien we wel.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ga jij (en de rest) vanavond doen
Net nog vijf gekocht.quote:
Ik ging gewoon op mn mobiel naar de site en probeerde 'm te downloaden, en dat lukte niet. Moet je dan speciaal ergens heen ofzo?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je dan niet net een andere versie hebben? Beide toestellen hebben, zo uit mijn hoofd, Symbian S70 als besturingssysteem.
Nonnevotten zijn van een heel ander level. Maar ik kan niet van jou verwachten dat je dat begrijpt. [/kitao]quote:Op donderdag 31 december 2009 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al vertellen dat nonnnevotten beter zijn dan appelflappen?
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben 21 maar dat heb ik wel weer gezien+ Ik durf niet eens tussen 't vuurwerk door
Komen wel wat mensen hier, maar dan trek ik last minute wel wat aan.
De enige applicatie die ik op mijn 5800 heb is Opera Mini, en die heb ik op mijn laptop gedownload en toen naar mijn telefoon gekopieerd en geïnstalleerd.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ging gewoon op mn mobiel naar de site en probeerde 'm te downloaden, en dat lukte niet. Moet je dan speciaal ergens heen ofzo?Nouja joh, zo surfen gaat voorlopig ook wel. Mn man is nou ff aant spelen met mn nokia, heeft wel al een applicatie van nu.nl geinstalleerd
Ik krijg een vriendin over de vloer en we gaan ons volstoppen met hapjes en drankjes (zij non-alcoholisch) en de nieuwste Harry Potter kijken.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ga jij (en de rest) vanavond doen
Kudo''s voor Kundun!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:45 schreef Pagan het volgende:
Zo, even een kort berichtje van het oostfront. Het dondert hier al de hele dag van de carbidbussen, sommige aan de enorme dreunen te horen wel een tikje groter als de standaard melkbus.
Er is hier zelfs iemand met een carbidkanon op een aanhanger, met dat ding schieten ze bevroren suikerbieten af, tot wel 2 kilometer ver. ff terugkoppen dan maar
Kundun (roedelleider) en Tashi (1 jaar oud bulletje) hadden net een dispuut over de machtsverhoudingen in en om het huis. Kundun (blind) had hem in no time gevloerd op zijn rug liggen. Helaas wel ten koste van een flinke jaap op Kundun's snuit. Eerst maar even ontsmet en dichtgeniet.
Alle boodschappen gisteren al gedaan, vandaag hoef ik daarvoor de deur niet meer uit.
Geer begint gelukkig steeds meer te ontdooien, ik heb het idee dat het nieuwe er bij haar een beetje af is, en dat ze wel veilig is hierbinnen.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:45 schreef trovey het volgende:
....alles in huis...overzicht van alles hier in huis.....Conchita zit nu al hijgend en puffend van de angst op de bank....dat gaat wat worden vanavond
....Sasha doet net of haar neus bloedt of ze begint doof te worden dat kan ook
....de katten hebben alleen maar belangstelling voor eten en Tickel gooit het net nadat ik hem zijn AB heb gegeven de brokjes er weer uit
(nu durf ik hem niet weer wat te geven aan AB omdat hij al een zware overdosering krijgt en ik de pil niet in het eten heb zien zitten)
Conchita moet het de dag maar even uitzingen...een paar jaar geleden gaf ik haar een pilletje van de dierenarts en toen kreeg ze 2 dagen erna nog een raar soort toeval...sindsdien durf ik haar niets meer te geven.....gewoon maar de stoere roedellijder spelen dan en i.p.v. aan het halsbandje even aan een tuigje uitlaten voor de extra veiligheid.
Oh ja en oliebollen en appelbeignets zijn binnen, kinderchampagne voor mijn broer(drinkt geen alcohol) en ikzelf iets van een cidertje van 2 euro
Ik ben al wegquote:Op donderdag 31 december 2009 14:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit op mijn werk, en de tijd krrrrrrrrrrrrrrrruipt echt voorbij. Wanneer mag ik weg
Dit helpt nietquote:
Oh ja, twee pakjes zijn al aangekomen vandaag he, dus mss is de jouwes dr ook wel alquote:Op donderdag 31 december 2009 14:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit op mijn werk, en de tijd krrrrrrrrrrrrrrrruipt echt voorbij. Wanneer mag ik weg
Oeeeeh, ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, twee pakjes zijn al aangekomen vandaag he, dus mss is de jouwes dr ook wel al
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Geer begint gelukkig steeds meer te ontdooien, ik heb het idee dat het nieuwe er bij haar een beetje af is, en dat ze wel veilig is hierbinnen.
Lekker hoor, oud en nieuw zo rustig vieren.
Ik wilquote:De afgelopen dagen zijn door vuurwerk al drie ogen verloren gegaan. Daarvan waren er twee zo gehavend dat ze moesten worden verwijderd. Oogarts Tjeerd de Faber van het Oogziekenhuis in Rotterdam heeft dat vanmiddag gezegd. Hij houdt namens alle Nederlandse oogartsen de stand bij van ongelukken met ogen door vuurwerk.
een Belachelijke Nederlander?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:06 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en ik heb met een BN'er aan het kerstdiner gezeten
Nee, gebruik gewoon deze ->quote:
Kindervuurwerk!quote:Op donderdag 31 december 2009 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
terug van boodschappen
dus, net even bladerdeeg en appels gehaald, kreeg wel trek van Qwea d'r foto's![]()
en kip gehaald voor de bapao's als avondeten
en een minizakje kindervuurwerk, dus sterretjes en minifontijntjes![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ben je al 24 uur aan het vragenIk zou hem niet meer toelaten
eens even kijken, heb nog niet goed gekeken wat er in zitquote:Op donderdag 31 december 2009 15:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, gebruik gewoon deze ->![]()
[..]
Kindervuurwerk!![]()
Heb je ook die uit-elkaar-trek-en-dan-KNAL-dingen?
Hier ook echt ladingen van die kinderen (geen pubers nee, denk dat ze jaartje of 10 - 12 waren) al met flinke knallers bezigquote:Op donderdag 31 december 2009 15:13 schreef nokwanda het volgende:
Zag me net toch iets waarvoor een Darwin Award moest worden uitgreikd.
Drie pubers gooien rotje in afvalbak op straat. Rotje gaat niet af. Grootste puber gaat even kijken en kijkt IN de afvalbak![]()
![]()
Nee, ik wil jou niet zien.quote:
Ik mocht echt geen rotjes afsteken toen ik 10 was hoorquote:Op donderdag 31 december 2009 15:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ook echt ladingen van die kinderen (geen pubers nee, denk dat ze jaartje of 10 - 12 waren) al met flinke knallers bezig
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 31 december 2009 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik wil jou niet zien..
[..]
Ik mocht echt geen rotjes afsteken toen ik 10 was hoor
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik wil jou niet zien..
[..]
Hoi, is er voor mij nog ergens plaats om mee te rijden? Vanuit Leiden, of een willekeurig station in de Randstad. Van de OV-opties word ik niet vrolijk, staat gewoon 30 minuten lopen bijquote:Op donderdag 31 december 2009 13:59 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari?
Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo?
Daarna indien gewenst wat eten voor degenen die dat willen.
Zeker gaan:
- ElisaB
- Ingetje79 + zusje
- Barbaaf
- Cat22
- Maes
- Greys
- Loveless85 en die van hem
- Tombolafan
- Bambaaaaaaaaa
- Nokwanda
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Surveillance-Fiets
Nog even onder klein voorbehoud:
- Stali en Mini-Stali
- MissBliss (en Re?)
- Bigbird en meneer Bigbird
- P.F
- gothic-blackie
- Ynske
- Qwea en MM
Wie wil erna ergens iets eten met zijn allen:
tip om te eten: www.croysehoeve.nl
- Cat22
- Tombolafan
- Maes (als de rest ook gaat)
- Greys (als de rest ook gaat)
- Nokwanda (aangezien zij met Tombolafan mee rijdt)
- ElisaB
-
Wie eet zeker NIET mee
- Ingetje 79 en zusje
Wie rijdt, en neemt wie mee?
- Loveless85 (mee; Greys, Maes, "die van hem" evt. Goodbye) - vanuit Zuid-Holland
- Tombolafan (mee; Nokwanda) - vanuit Noord-Holland
- Bamba (mee; Stali)
- ElisaB
Loveless? Eten jullie mee?
Niet vanuit de Randstad helaas, maar al je bereid bent om naar Bergen op Zoom af te reizen kan ik je daar wel oppikkenquote:Op donderdag 31 december 2009 15:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hoi, is er voor mij nog ergens plaats om mee te rijden? Vanuit Leiden, of een willekeurig station in de Randstad. Van de OV-opties word ik niet vrolijk, staat gewoon 30 minuten lopen bij.
Wat gaan we daar verder doen behalve aaien en knuffelen? Ik neem tenminste aan dat we ook wat met de dieren gaan doen?
Wie?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:06 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en ik heb met een BN'er aan het kerstdiner gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |