quote:
Ga vant weekend wel ff foto's makenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh leuk! Nieuwe dingen zijn altijd tof
Een mini? Heb je pics?
De Boni hier net ook. Onbenullig zeg. Oliebollenboer was wel verdacht rustig.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]ik hoop niet dat je nog naar de winkel moet. Deka in de schooten is asociaal druk
Fijn dat het dan toch allemaal op zijn plekje valt zo.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, ik ben blij dat ie niet meer naar adem hoeft te snakken hoor.
En ik mis hem wel maar het is veel fijner zonder hem, wat een relhondje was dat![]()
![]()
En Karel, die is zoveel leuker en gezelliger geworden zonder Frits nu.
Volgens mij had die behoorlijk wat te lijden onder zijn terreur![]()
Maar ik had m liever nog minstens 10 jaar gehad, want t was dan mss een rothondje, twas wel mijn lieve rothondje
Moet je dan niet net een andere versie hebben? Beide toestellen hebben, zo uit mijn hoofd, Symbian S70 als besturingssysteem.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ga vant weekend wel ff foto's makenBen nu ff alles aan het uitproberen en instellen enzo
Wel jammer, op de E71 (die ik hiervoor had) kon ik de hyves en nos- applicatie downloaden, maar op de N97 kan dat niet omdat dat niet compatible is ofzo...vaag. Nouja
Hier dus ook , gewoon maar 1 iemand voor me bij de oliebollentokoquote:Op donderdag 31 december 2009 14:31 schreef JJH het volgende:
[..]
De Boni hier net ook. Onbenullig zeg. Oliebollenboer was wel verdacht rustig.
5 wat?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier dus ook , gewoon maar 1 iemand voor me bij de oliebollentoko![]()
Ik heb 10 oliebollen en 5 nonnevotten
Nonnevotten? Da's iets limburgs mag ik hopen?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier dus ook , gewoon maar 1 iemand voor me bij de oliebollentoko![]()
Ik heb 10 oliebollen en 5 nonnevotten
Ik neem aan dat die boerenflappen met rum is? Althans, de rozijnen gedoopt/whatever in de rumquote:Op donderdag 31 december 2009 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Nonnevotten? Da's iets limburgs mag ik hopen?
Ik ook 10 bolletjes, en 5 boerenappelflappen.
Ja, t komt zelfs uit mn geboortestadquote:Op donderdag 31 december 2009 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Nonnevotten? Da's iets limburgs mag ik hopen?
Ik ook 10 bolletjes, en 5 boerenappelflappen.
Nee. Gewoon een schijfje appel in bladerdeeg gewikkeld...quote:Op donderdag 31 december 2009 14:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die boerenflappen met rum is? Althans, de rozijnen gedoopt/whatever in de rum
oohquote:Op donderdag 31 december 2009 14:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een schijfje appel in bladerdeeg gewikkeld...
Nu heb ik wel zin in Boerenjongens.
Een limburgs gebakje.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, t komt zelfs uit mn geboortestad![]()
Nonnevot
[ afbeelding ]
Doe wat je wil meid.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe lekker mijn pyjama weer aan,.
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Een limburgs gebakje.
Doe mij dan maar vloai!
Geen wilde plannen voor vandaag / vanavond?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Wat ga jij (en de rest) vanavond doenquote:Op donderdag 31 december 2009 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Neuh. Ik ben 21 maar dat heb ik wel weer gezienquote:Op donderdag 31 december 2009 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen wilde plannen voor vandaag / vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |