Tot zoooooquote:
Ja, en dat de rest die denkt dat ze een kaartje van Ingetje hebben gekregen die waarschijnlijk van mij hebben gekregen...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwens een goed moment om ff in het algemeen te zeggen dat ik alleen Greys, Tombola en Maes een kaartje heb gestuurd...meer adressen had ik niet![]()
Sowwy
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dat de rest die denkt dat ze een kaartje van Ingetje hebben gekregen die waarschijnlijk van mij hebben gekregen...![]()
Ik dacht dat iedereen inmiddels wel wist hoe ik heet...quote:Op donderdag 31 december 2009 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Twas dat ik de verwarring al gelezen had dat ik meteen goed raadde
Niet van mij, mijn pakjes zijn lekker snelquote:Op donderdag 31 december 2009 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen inmiddels wel wist hoe ik heet...
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, ik zit trouwens ook nog op pakjes te wachten
Ik heb nog een foto van Joey met Cees Geel uit Simonquote:Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt de tofste NL film die ik ken geloof ik
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van Joey met Cees Geel uit Simon:
[ afbeelding ]
ja, dat is waar!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet van mij, mijn pakjes zijn lekker snel
Wauw!!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nog een foto van Joey met Cees Geel uit Simon:
[ afbeelding ]
*rest meldt*quote:Op donderdag 31 december 2009 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dat de rest die denkt dat ze een kaartje van Ingetje hebben gekregen die waarschijnlijk van mij hebben gekregen...![]()
Ja hoorquote:
Oh bah, Tygo vind ik echt helemaal niksquote:Op donderdag 31 december 2009 13:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hoor
Joey was bij de premiere van mijn vader is een detective dus die heeft zijn ogen uit gekeken met al die bekende mensen daar
[ afbeelding ]
ja, waarom denk je anders dat ik je adres vroeg!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*rest meldt*![]()
Had jij dan dat kaartje gestuurd? Met die twee lieve poezels erop? Thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, waarom denk je anders dat ik je adres vroeg!![]()
Graag gedaan hoor!
Oh joh, zo erg vind ik dat niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik vind Tygo altijd een beetje raar... Wel leuk dat ie Joey het zo leuk vond!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah, Tygo vind ik echt helemaal niks![]()
Zo leuk voor die kids zoiets he?
Ik had een buurjochie meegenomen naar de premiere van Beverly Hills Chihuahua, wat heeft dat joch genoten daar zeg
Joey heeft het er weken over gehad, zelfs een spreekbeurt op school over gehoudenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah, Tygo vind ik echt helemaal niks![]()
Zo leuk voor die kids zoiets he?
Ik had een buurjochie meegenomen naar de premiere van Beverly Hills Chihuahua, wat heeft dat joch genoten daar zeg
Als ik niet meer had gehad dan had ik het wel gedaan hoor... maar ik had honden konijnen en katten dus ik dacht; iig geen katten naar oh-ohquote:Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh joh, zo erg vind ik dat niet hoor
oh dat is zonde idd... maar de herinnering zelf is ook al fantastisch!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Joey heeft het er weken over gehad, zelfs een spreekbeurt op school over gehouden![]()
Het is jammer dat er zo weinig foto's zijn gemaakt en dat mijn moeder niet zo best kan fotograferen
cat maakte geen nieuw topicquote:
Dat is een bitch in gtst... Lorena ofzoquote:Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
Diego was vooral in de wolken met dit GTST meisje dat ik niet eens kende:
[ afbeelding ]
Het is een echte acteurquote:Op donderdag 31 december 2009 13:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind Tygo altijd een beetje raar... Wel leuk dat ie Joey het zo leuk vond!
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is een echte acteur![]()
Ik heb ook Bas muis nog:
[ afbeelding ]
Die ken ik ook nietquote:Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft er kijk opquote:Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
Leuke foto's Senes!
En dat GTST meisje hierboven ken ik vooral als 'Gigi het belspelmeisje'
Tot hoe laat zijn de winkels open vandaag?
Tot 13:56quote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
Leuke foto's Senes!
Geil wijf, ik zou ook in de wolken zijnquote:Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Bas vind ik wel een leukerd.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is een echte acteur![]()
Ik heb ook Bas muis nog:
[ afbeelding ]
Loveless, gaan jullie mee eten de 9e????quote:
quote:
quote:
Nee hoor, hoe kom je daar bijquote:Op donderdag 31 december 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
Leuke foto's Senes!
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geil wijf, ik zou ook in de wolken zijn
Nou, dat dacht ik.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee hoor, hoe kom je daar bij
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Mips zit over me heen te squirten![]()
I think it is time for zhe surgery
Ja naja, hij vond haar supertof en zijn moeder kijkt t altijd , ik kende dr niet, maar ze was wel echt heel erg lief voor hem.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is een bitch in gtst... Lorena ofzo![]()
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
Mips zit over me heen te squirten![]()
I think it is time for zhe surgery
Ze zat zo half bij me op schoot, met d'r ass tegen m'n mouw aan.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude!
Hihihihiquote:Op donderdag 31 december 2009 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee hoor, hoe kom je daar bij
Waar was je dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja naja, hij vond haar supertof en zijn moeder kijkt t altijd , ik kende dr niet, maar ze was wel echt heel erg lief voor hem.
Jody Bernall was dr ook![]()
En Micky Hoogendijk en Esther van de Dolly Dots en nog heel veel mensen die ik alweer vergeten ben![]()
Esther vond ik wel cool, want ik was vroegah, op de basisschool, echt MEGA Dolly Dots fan, en nu kwam zij naar me toe lopen om aan Chico te voelen en zo
Ze was echt heel lief en schattig, ze presenteerde die premierequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |