1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Duhquote:Op donderdag 31 december 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:Bijna pauze, ik ben benieuwd of dr rijen staan voor de oliebollenbakkers
quote:
Ja hey, ik heb nog nooit Lush aangeraakt, jij on the other hand ..quote:Op donderdag 31 december 2009 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
We gaan niet wéér tig topics over zeep vollullen hé
Ik heb jou ook aangeraakt, whats the big dealquote:Op donderdag 31 december 2009 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hey, ik heb nog nooit Lush aangeraakt, jij on the other hand ..
quote:Op donderdag 31 december 2009 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook aangeraakt, whats the big deal
lullen over zeep is als schuim, het neemt een hoop ruimte in, maar inhoudelijk is het niet veelquote:Op donderdag 31 december 2009 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Da's gemeen.quote:
Anoniem voor de users, maar als er kloons stemmen zijn die zo gevonden hoor.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met dat stemmen, is dat echt anoniem?
Want dat zie ik nergens staan. Het lijkt me eigenlijk stiekem wel grappig als ze er een apart topic van maken met alle lijstjes wie wat gestemd heeft, dan weet je meteen eens écht hoe de mensen over je denken, die dachten dat het anoniem was
Iddquote:Op donderdag 31 december 2009 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ik lees het net jaquote:
Ah dus toch anoniem. Jammer wel eigenlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Anoniem voor de users, maar als er kloons stemmen zijn die zo gevonden hoor.
Stank voor dankquote:Een kat heeft afgelopen nacht een gezin in de Zuid-Duitse plaats Altshausen van een wisse dood gered, maar is zelf om het leven gekomen.
De kat sprong volgens de politie op het bed van een echtpaar, nadat op de eerste verdieping van het huis een brand was uitgebroken. Hij maakte daardoor de man en vrouw wakker, waarop die zich met hun kind uit het huis spoedden. De kat lukte het niet meer de brandende woning te verlaten en kwam in de vuurzee om.
Ja pesies. Dus ik heb nog enige hoop dat ze gaan arriveren.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees het net ja![]()
Echt klote, jij dus ook geen Hot Toddies![]()
Maar wat ik niet snap... ze ZIJN er toch? Alleen ze liggen op Curacao
inderdaad, je hebt toch 1 kind, dat hoef je toch niet met zijn tween naar buiten te sleurenquote:Op donderdag 31 december 2009 12:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stank voor dankDan pakt één toch gelijk die kat op en dan snel door naar 't kind.
Ah wat zieligquote:Op donderdag 31 december 2009 12:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stank voor dankDan pakt één toch gelijk die kat op en dan snel door naar 't kind.
Dat hoop ik dus ook, dat laatste, voor je!quote:Op donderdag 31 december 2009 12:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja pesies. Dus ik heb nog enige hoop dat ze gaan arriveren.
Of (echte mop) dat mijn pakje vanuit Curacao direct naar mij gestuurd wordt. Heb ik bijna alles dubbel!
er is eigenlijk 1 hoogtepunt, #501, greys word blauwquote:Op donderdag 31 december 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Avondje bios en je mist direct 3 topics![]()
Is nalezen zinvol? Anders graag eenlijstje
met hoogte/dieptepunten
![]()
oh oh, ik hoorde net van meneer I. dat er een pakje voor me bezorgd is!![]()
MM, ik heb de mok inmiddels terug, hijs wel schattig
Ik houd totaal niet van zoetquote:Op donderdag 31 december 2009 13:07 schreef DeZwabber het volgende:
nou krijg ik er ook zin in, misschien zo maar eens gaan doen
Aardappelflappenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik houd totaal niet van zoetWanneer ga je chips bakken, Q?
Dat is wel noemenswaardig ja.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is eigenlijk 1 hoogtepunt, #501, greys wordT (of werd, make up your bloody mind!) blauw
Dawassiknieheurquote:Op donderdag 31 december 2009 13:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is wel noemenswaardig ja.![]()
Ing, dankjewel voor je kaartje!![]()
En Qwea's flappen zien er goed uit,. Mooi handzaam formaatje trouwens.
Faaaaaade ouuuuut agaaaaainquote:
Top2000 denk ik?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
omg, nu op serious request:![]()
![]()
![]()
edit: zo heet dat programma toch? *in de war is*
Duhquote:Op donderdag 31 december 2009 12:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
DuhIk ging net naar de hema in Gouda, en er stond echt een rij van 20 meter bij die kraam
![]()
![]()
Nee joh, Top2000.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
![]()
Nee, daar is Phil op.quote:
Nee dit is Serious Request idd, de top zoveel daarvan, niet DE top 2000quote:Op donderdag 31 december 2009 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
![]()
Hoe laat kom je dr mee???quote:
Ze maken (weer) een nieuw pakketje voor me.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Duh![]()
1 iemand voor me, was zo klaar![]()
Cat wat kut zeg, maar ik snap t niet, die spullen waren toch al verzonden?
Hoe kunnen ze dr nu dan pas achter komen dat ze ontbreken? Je krijgt toch je orginele doos als het goed is uiteindelijk?
Ik vond die film helemaal niets.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Blauwe Greysie![]()
![]()
Ja, ik ben ook benieuwd, vanaaf ff lekker lang onder de douche hangen![]()
Greys, ik heb me helemaal suf gejankt tijdens deel 2 van Komt een vrouw...![]()
Maar ik vond het boek zoveel gaverderder.
Jaaaaa, maar nog tot half 6 wachtenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh Ing ook al dr pakje, wat goed van TNT zeg
*komt er nu achter dat ze al de hele ochtend naar 3FM aan het luisteren is ipv Radio 2*quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dit is Serious Request idd, de top zoveel daarvan, niet DE top 2000
Hai bijna jarigequote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar nog tot half 6 wachten
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*komt er nu achter dat ze al de hele ochtend naar 3FM aan het luisteren is ipv Radio 2*
Da's waarquote:Op donderdag 31 december 2009 13:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das beter dan tot volgend jaar toch?
Oeh mn bento is heerlijk vandaag
Van de drank vanavond misschienquote:
Vond je de personages ook anders in de film dan dat je ze had voorgesteld tijdens het lezen?quote:Greys, ik heb me helemaal suf gejankt tijdens deel 2 van Komt een vrouw...![]()
Maar ik vond het boek zoveel gaverderder.
Oh leuk! Nieuwe dingen zijn altijd tofquote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef Enfermera het volgende:
Ziet er lekker uit Q!!![]()
![]()
Ik heb mn nieuwe telefoon binnen!!*uitpakken gaat*
Heb een Nokia N97 mini
Stuk beter!quote:
Nietquote:Op donderdag 31 december 2009 13:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik houd totaal niet van zoetWanneer ga je chips bakken, Q?
You're Welcomequote:Op donderdag 31 december 2009 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's waar![]()
Wat een eeeeenige kerstkaart trouwens! Tnx
MM nu met volle mond: "Godverdomme! Die krengen zijn lekker man!"quote:Op donderdag 31 december 2009 13:16 schreef Greys het volgende:
Ing! Wat tof dat je pakje er is!![]()
Q, die flappen zien er echt zálig uit!![]()
7 minuten geen topic?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stuk beter!![]()
Als die kerels 7 minuten geduld hadden gehad had ik in één keer een goede TT afgeleverd.
Yeahquote:
Ja, absoluut! En je wist al wat er ging komen door het boek.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Van de drank vanavond misschien
(Uhuh, as if)
[..]
Vond je de personages ook anders in de film dan dat je ze had voorgesteld tijdens het lezen?
En het laatste deel is wel vrij heftig he? Ik ging er te 'schrap gezet' in denk ik, vandaar dat het mij meeviel qua huilen.
Oeh, ik zou meteen een klacht schrijvenquote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet
Lading 2 zit erin
Homo's. Staat op mn pakje bladerdeeg " 10 plakjes" zaten er in 1 pakje maar 8
zou je echt homo worden van foutieve bladerdeeg distributie?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet
Lading 2 zit erin
Homo's. Staat op mn pakje bladerdeeg " 10 plakjes" zaten er in 1 pakje maar 8
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, ik zou meteen een klacht schrijven
klacht: ER ZITTEN GEEN MARSHMALLOWS IN MIJN BLADERDEEG!!!!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 13:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh, ik zou meteen een klacht schrijven
Een grote doos gratis bladerdeeg manquote:Op donderdag 31 december 2009 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]ja wie weet krijg ik wel een waardebon
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klacht: ER ZITTEN GEEN MARSHMALLOWS IN MIJN BLADERDEEG!!!!!!
Ik zou meteen naar het kwaliteitslaboratorium gaan.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:24 schreef Qwea het volgende:
[..]ja wie weet krijg ik wel een waardebon
In het boek heb je ook dat stukje bij die sterfscene dat de arts wankelt op het waterbed met de spuit.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, absoluut! En je wist al wat er ging komen door het boek.
Maar op het einde met dat glas waar dat dooddrankje in zat, maakt ie in het boek nog een grappige opmerking over "niet vergeten weg te zetten, straks nog meer dooien hier". En dat soort dingen kunnen ze in een film niet laten zien.
Doe mij het boek maar
Ja, want hij had het in z'n rugquote:Op donderdag 31 december 2009 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
In het boek heb je ook dat stukje bij die sterfscene dat de arts wankelt op het waterbed met de spuit.
En dat hij dan denkt 'oeps, wie een spuit maakt voor een ander valt er zelf in'. Dat was eigenlijk best heel komisch () maar dat zat ook niet in de film.
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Avondje bios en je mist direct 3 topics![]()
Is nalezen zinvol? Anders graag eenlijstje
met hoogte/dieptepunten
![]()
oh oh, ik hoorde net van meneer I. dat er een pakje voor me bezorgd is!![]()
MM, ik heb de mok inmiddels terug, hijs wel schattig
Dat is echt de tofste NL film die ik ken geloof ikquote:
Eens.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt de tofste NL film die ik ken geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |