quote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
[quote]Ik heb een jaar of twintig geleden heel veel over aids geschreven. Tientallen artikelen in Elsevier en twee boeken. In die tijd heb ik ooit geponeerd dat de anus niet ontworpen was voor seks. Die opmerking werd me niet in dank afgenomen in COC-kringen.
Dat zal me worst zijn. Zoals de vaste lezers van mijn stukken in Elsevier en mijn blogs weten, is schelden pokon voor mij. Hoe meer mensen mij beschuldigen dat ik een farmahoer ben, hoe meer zin ik krijg om de positieve kanten van geneesmiddelen en vaccins te belichten. Hoe meer mensen mopperen dat ik de wetenschappelijke consensus over het klimaat niet respecteer, hoe meer zin ik krijg om die zogenaamde overeenstemming onderuit te schoffelen.
Waarheid
Ik wantrouw consensussen en modieuze opvattingen. Ik ben bovendien niet in dienst van een politieke partij of van een politieke organisatie, ik ben in dienst van de waarheid. Het interesseert me zelfs niet altijd wat Elsevier van een onderwerp vindt maar het gaat me alleen om de waarheid.
En dus is het heerlijk om een keer gelijk te krijgen. Dat was deze week in Keulen, op het jaarlijkse aidscongres. Ik ben sowieso gek op Keulen (u moet over een paar weken naar de kerstmarkt bij de dom gaan!), ook omdat Keulen in Duitsland ligt en in Duitsland heel veel beter is dan bij ons.
Deze week kreeg ik gelijk met die opmerking over de anus. Ik zat naar een lezing te luisteren over hiv-patiënten die tegenwoordig dankzij de farmaceutische industrie bijna even lang leven als gezonde mensen. Door de combinatie van drie verschillende medicijnen is bij veel van hen geen virus meer in het bloed aan te tonen. Maar, zo zei de onderzoeker die een lezing hield, in het slijmvlies van de anus is nog wel genetisch materiaal (RNA) van het aidsvirus aan te tonen.
Ingang
In een andere lezing werd verteld dat de typische aidsziekten zoals Kaposi aan het verdwijnen zijn. Homo’s met hiv krijgen steeds vaker gewone (niet aan aids gerelateerde) ziekten zoals hartproblemen en diabetes. Plus anuskanker. Dat stijgt als een tierelier.
Een anus is een uitgang en geen ingang. Er zijn wezenlijke verschillen tussen het inbrengen van een penis in een vagina en in een anus. Een vagina is ruimer dan een anus, ook heeft een vagina een natuurlijke smering. Soewieso is slijmvlies kwetsbaar: daarom is de kans dat een seropositieve man een seronegatieve vrouw besmet duizend maal zo groot als de kans dat een seropositieve vrouw een seronegatieve man besmet.
Homo's
Daar bovenop is het niet ondenkbaar dat het anale slijmvlies makkelijker door virussen en bacteriën wordt geïnfecteerd dan het vaginale slijmvlies. Evolutionair zou dat niet vreemd zijn want de vagina is in de loop van de afgelopen paar honderdduizend jaar vaker als ingang gebruikt dan de anus.
Even voor alle duidelijkheid, ook ik ben me ervan bewust dat de afgelopen jaren het klimaat voor homo’s in Nederland dat ooit behoorlijk goed leek, minder aangenaam is geworden, met dank aan achterlijke opvattingen uit Anatolië en het Rif-gebergte. Dus daarom voeg ik aan deze blog voor alle zekerheid (vroeger zou ik zoiets beledigend voor homo’s hebben gevonden) nog even toe dat ik het met het bovenstaande natuurlijk niet bedoel dat homo’s inferieur zouden zijn. Verre van dat.
Maar ja, die anus hè.
Bron
[quote]Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef Sachertorte het volgende:
Wat blijkt nu: anale seks verhoogt de kans op allerlei vervelende ziektes. Gezien ons zorgstelsel zorgt dat ervoor dat jan en alleman mag opdraaien voor de kosten. Zou het niet een goed idee zijn om om die reden gewoon deze gevaarlijke vorm van seksueel verkeer te verbieden?
Graag voors en tegens.
Piet houdt zijn anus in elk geval Dichtquote:Op donderdag 31 december 2009 12:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
Hoe kun je zoiets nou verbieden? Niet haalbaar en zinloos.
Dit dus. Dit soort verboden zijn leuk voor landen waar de Religie nog de baas is, maar in landen waar je gewoon voor jezelf kan en mag denken totaal niet haalbaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:06 schreef LXIV het volgende:
Hoe wil je dit verbod controleren? Camera's in iedere slaapkamer? Een anus-politie (als onderdeel van de schaamhaarpolitie) die opmeet of een anus ook als ingang gebruikt wordt? Een penis-verklikker installeren bij iedere ingang? Je kunt het wel verbieden (in veel landen en vroeger in Nederland gold ook een verbod op sodomie), maar het is nooit te controleren.
Dan zeg ik het ook nog een keer:quote:Op donderdag 31 december 2009 11:39 schreef ThunderBitch het volgende:
laatste posting vorig draadje Anale seks: verbod gerechtvaardigd?
![]()
Je kunt ook je tanden poetsen in de wc, doe je dat?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zeg ik het ook nog een keer:
De nooduitgang van een kroeg kun je ook naar binnen. Is ie niet voor gemaakt, maar het kan wel. Veel vinden het niet goed dat je er door naar binnen gaat. Maar er zijn er ook die het best vinden.
Om het nog simpeler te zeggen:
Waarom zou je anale seks hebben? Omdat het kan!
Ja. Ga je dat ook verbieden?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt ook je tanden poetsen in de wc, doe je dat?
Ja, je kunt ook je leuter in een blender stoppen.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt ook je tanden poetsen in de wc, doe je dat?
Ik verbied niets, ik geef alleen aan dat niet alles wat kan ook de bedoeling is.quote:
Chill, ik zeg al, er zijn zelfs mensen die het fijn vinden om hem in een dier te stoppen. Be my guest, maar normaal is het niet, toch? Herstellen: het is niet de bedoeling, is er niet voor gemaakt.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook je leuter in een blender stoppen.
Punt is, dat sommige mensen het lekker vinden om iets naar binnen te krijgen via de anus. En het kan.
Geen enkel probleem als iemand dat niet lekker vind, maar neemt niet weg dat anderen dat wel vinden EN dat het kan.
Je mond is ook niet gemaakt om mee te pijpen, toch doen vrij veel dames het ;-)quote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Chill, ik zeg al, er zijn zelfs mensen die het fijn vinden om hem in een dier te stoppen. Be my guest, maar normaal is het niet, toch? Herstellen: het is niet de bedoeling, is er niet voor gemaakt.
But hey, it's a free country, zelfs een blender is wat mij betreft geen probleem als iemand dat lekker vindt. Ik vind het niet normaal. Daar doe je spullen in die je wilt verpulveren om te eten enzo.![]()
Klopt, je kunt ook niet je kont afvegen zonder je vingers te gebruiken om het papiertje vast te houden.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:41 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Je mond is ook niet gemaakt om mee te pijpen, toch doen vrij veel dames het ;-)
Wat boeit het of iets (volgens jou) ergens voor gemaakt is of niet?
Vingers zijn niet gemaakt om een kut in te gaan, een mond is niet gemaakt om te zoenen, een tong niet gemaakt om te likken, etc etc etc. Heck, een auto is niet gemaakt om mee te racen en toch doen veel mensen het. Wtf boeit het?![]()
De mond is wel (strikt genomen) een ingang.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:41 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Je mond is ook niet gemaakt om mee te pijpen, toch doen vrij veel dames het ;-)
Wat boeit het of iets (volgens jou) ergens voor gemaakt is of niet?
Vingers zijn niet gemaakt om een kut in te gaan, een mond is niet gemaakt om te zoenen, een tong niet gemaakt om te likken, etc etc etc. Heck, een auto is niet gemaakt om mee te racen en toch doen veel mensen het. Wtf boeit het?![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:31 schreef newClear het volgende:
[..]
De mond is wel (strikt genomen) een ingang.
Het gaat meer om schade die aangericht wordt, geloof ik.
Wat zul jij eigenlijk een dodelijk saaie muts in bed zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, je kunt ook niet je kont afvegen zonder je vingers te gebruiken om het papiertje vast te houden.
Een mond is onderdeel in een vrijage, je zoent enzo, ook het lichaam, dus dat snap ik nog, al vind ik dat het perse zou moeten, iemand in de bek neuken en het ook nog moeten slikken vind ik vaag.
Je handen en dus vingers gebruik je om te exploreren, te beroeren, dat gaat automatisch, het doet geen pijn en ik hoef niet te kokhalzen.
Dat is precies de reden waarom ik vrouwen die het met elkaar doen niet schokkend vind.
Dat weet je niet.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zou het zeker niet gebruiken waarvoor het bedoeld is, dan wordt het al snel een beetje au.
Dat valt reuze mee, ik ben creatief en sensueel genoeg om zonder dat soort zaken in de lamp te hangen.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat zul jij eigenlijk een dodelijk saaie muts in bed zijn.
Geen heel goed argument natuurlijk, als je het gewoon voorzichtig doet is er van schade geen sprake.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:31 schreef newClear het volgende:
[..]
De mond is wel (strikt genomen) een ingang.
Het gaat meer om schade die aangericht wordt, geloof ik.
Fout, dan ben jij niet vrouw genoeg voor mij. Subtiel verschil.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, ik ben creatief en sensueel genoeg om zonder dat soort zaken in de lamp te hangen.
Ben van nature niet iemand die gaat opscheppen, maar ik denk dat als je dat soort kunstgrepen nodig hebt...... you're not man enough for me.
Dat zou iemand anders precies kunnen zeggen over anaal.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, je kunt ook niet je kont afvegen zonder je vingers te gebruiken om het papiertje vast te houden.
Een mond is onderdeel in een vrijage, je zoent enzo, ook het lichaam, dus dat snap ik nog, al vind ik dat het perse zou moeten, iemand in de bek neuken en het ook nog moeten slikken vind ik vaag.
Je handen en dus vingers gebruik je om te exploreren, te beroeren, dat gaat automatisch, het doet geen pijn en ik hoef niet te kokhalzen.
Dat is precies de reden waarom ik vrouwen die het met elkaar doen niet schokkend vind.
Ik wil geen vrouw genoeg zijn voor jou, dus dat scheel dan.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Fout, dan ben jij niet vrouw genoeg voor mij. Subtiel verschil.
Daarnaast doet pijpen volgens mij geen pijn en hoef je er ook niet van te kotsen
Ach, ik zeg niet dat je het niet mag doen. Doe es gek als je het leuk vindt beide is mijn motto, maar het moet niet de hoofdmoot zijn en zeker geen must.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:41 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dat zou iemand anders precies kunnen zeggen over anaal.
Seks hoort geen pijn te doen (tenzij het de bedoeling is), ook anale seks niet.
En dan ook nog mannen die anale seks zo af en toe weleens leuk vinden af doen als niet man genoeg
![]()
Waarom vind je het lekker?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:19 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Geen heel goed argument natuurlijk, als je het gewoon voorzichtig doet is er van schade geen sprake.
Als je kijkt wat jij allemaal al wegstreept hoef ik ook jouw man niet te zijn. Ik sowieso niet, ik ben nogal experimeteel.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, ik ben creatief en sensueel genoeg om zonder dat soort zaken in de lamp te hangen.
Ben van nature niet iemand die gaat opscheppen, maar ik denk dat als je dat soort kunstgrepen nodig hebt...... you're not man enough for me.
En wanneer kom jij uit de kast? Misschien is 2010 een idee?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Man - man verbieden, vrouw - man stimuleren
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Man - man verbieden, vrouw - man stimuleren
quote:
Dus man-vrouw mag wel anaal dan ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed plan. Mannetje/vrouwtje, zelfs in de techniek is dat principe bekend.
wow, goed argumentquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed plan. Mannetje/vrouwtje, zelfs in de techniek is dat principe bekend.
Alles mag, ik vind het onnodig bij m/v, maar ach als je eer keer gek wilt doen, what the heck.quote:
Vind ik ook.quote:
Weet ik, ik ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ik bedoel dat sarcastisch natuurlijk.
Je hoeft het eigenlijk ook niet te verbieden. Wat wel kan, is bv iemand die bij de SEH terechtkomt omdat er een peen in zijn anus is blijven steken, de kosten om het te verwijderen zelf laten betalen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:59 schreef NoktetMort het volgende:
Afgezien van het feit dat zo'n verbod niet valt te handhaven ben ik er op tegen.
Zo'n verbod zou een te grote inbreuk plegen in de privacy en onschendbaarheid van de mens. Met andere woorden: wat mensen in de slaapkamer doen moeten ze zelf weten
waarom? omdat hij het zelf gedaan heeft? dat heeft iemand die met een hamer op z'n duim slaat ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hoeft het eigenlijk ook niet te verbieden. Wat wel kan, is bv iemand die bij de SEH terechtkomt omdat er een peen in zijn anus is blijven steken, de kosten om het te verwijderen zelf laten betalen.
Omdat hij gevaarlijk bezig is geweest in een gat waar er iets uit moest komen. Hij is wijs genoeg om te weten dat er geen etenswaren in moeten. Ik bedoel dit dus ook als alternatief voor het verbieden. Je mag het best doen, maar als je jezelf schade toebrengt is het eigen risico, want het is totaal onnodig en geen ongeluk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:08 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
waarom? omdat hij het zelf gedaan heeft? dat heeft iemand die met een hamer op z'n duim slaat ook
Ik ben ook experimenteel, maar dan met meer gevoel voor ethiek misschien?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je kijkt wat jij allemaal al wegstreept hoef ik ook jouw man niet te zijn. Ik sowieso niet, ik ben nogal experimeteel.
je bent ook gevaarlijk bezig als je zelf gaat timmeren en het niet door vaklui laat doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat hij gevaarlijk bezig is geweest in een gat waar er iets uit moest komen. Hij is wijs genoeg om te weten dat er geen etenswaren in moeten. Ik bedoel dit dus ook als alternatief voor het verbieden. Je mag het best doen, maar als je jezelf schade toebrengt is het eigen risico, want het is totaal onnodig en geen ongeluk.
Timmeren is geen ongebruikelijke bezigheid.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je bent ook gevaarlijk bezig als je zelf gaat timmeren en het niet door vaklui laat doen.
Wie beslist wat ongebruikelijk is en wat niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Timmeren is geen ongebruikelijke bezigheid.
Nee, ik wil zeggen dat het ook het nemen van een risico is.quote:Wil je hiermee zeggen dat je professionele wortelstampers bestaan?
maar wat is je reden dan om het te verbieden? ik bedoel, je hebt er toch geen last van wat andere met elkaar doen in de slaapkamerquote:
nee, het boeit mij werkelijk waar nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:43 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
maar wat is je reden dan om het te verbieden? ik bedoel, je hebt er toch geen last van wat andere met elkaar doen in de slaapkamer
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hoeft het eigenlijk ook niet te verbieden. Wat wel kan, is bv iemand die bij de SEH terechtkomt omdat er een peen in zijn anus is blijven steken, de kosten om het te verwijderen zelf laten betalen.
okequote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:45 schreef griskay het volgende:
[..]
nee, het boeit mij werkelijk waar niet.
Maar als je dus met een winterpeen in je vagina aan komt zetten, dan wordt het wél vergoed?quote:
Geldt dat voor alle ongevallen die je zelf veroorzaakt hebt door iets te doen met veel risico? Of alleen voor "vieze" dingen?quote:
Nee hoor, want timmeren doet iedereen, als je op je vinger slaat is dat een ongeluk, iedereen weet dat als je niet voorzichtig bent bij het doen van zo'n klusje, je au kunt hebben en daarvoor hoef je niet liggend met het schaamrood op de kaken afgevoerd te worden naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:36 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wie beslist wat ongebruikelijk is en wat niet?
[..]
Nee, ik wil zeggen dat het ook het nemen van een risico is.
Ook niet, maar dat is begrijpelijker, want een dildo kan er ook in, er kan zelfs een kind uit komen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar als je dus met een winterpeen in je vagina aan komt zetten, dan wordt het wél vergoed?
Yep, wat mij betreft wel. Ook de vent die getrapt is door een paard, die hij wilde berijden op een andere manier dan bovenop het paard. Eigen schuld, dikke bult, daar is de vagina of anus zo je wilt van een paard niet voor.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Geldt dat voor alle ongevallen die je zelf veroorzaakt hebt door iets te doen met veel risico? Of alleen voor "vieze" dingen?
Maar kun je me effe uitleggen hoe het mogelijk is dat hele volksstammen anale sex hebben zonder ooit tegen een probleem aan te lopen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ook niet, maar dat is begrijpelijker, want een dildo kan er ook in, er kan zelfs een kind uit komen.
Echter, je weet dat het mis kan gaan, dus in dat geval zou ik er niet op tegen zijn om zo'n vrouw ook te laten betalen, die zou beter moeten weten, want die weet ondertussen wel wat er gebeurt of kan gebeuren als ze iets in haar genotskanaal stopt. Neem liever een lekkere kerel zou ik zeggen, die zijn daarvoor gemaakt.
Geen idee, ze komen mij het niet allemaal aan mijn neus hangen. Ik zie weleens foto's van totaal uitgewoonde endeldarmen voorbij komen, that's all.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar kun je me effe uitleggen hoe het mogelijk is dat hele volksstammen anale sex hebben zonder ooit tegen een probleem aan te lopen?
En hoe is dat verenigbaar met de 'feiten' uit de OP?
Maar wat is je doel dan met dit topic? Want nu snap ik het ff niet zo goed.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee, ze komen mij het niet allemaal aan mijn neus hangen. Ik zie weleens foto's van totaal uitgewoonde endeldarmen voorbij komen, that's all.
Het is niet mijn topic, ik reageer slechts. Ik heb een nummer 2 aangemaakt en heb de OP van de eerste aangehaald voor info, zoals een goed fokker betaamt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar wat is je doel dan met dit topic? Want nu snap ik het ff niet zo goed.
Belangrijk genoeg dus om er een tweede topic over te openen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is niet mijn topic, ik reageer slechts. Ik heb een nummer 2 aangemaakt en heb de OP van de eerste aangehaald voor info, zoals een goed fokker betaamt.
Lijkt me een respectabele mening.quote:Ik ben niet voor het stimuleren van anale sex omdat ik vind dat het er niet voor bedoeld is, maar ga gerust je gang, mijn kont heeft er geen last van hoor.
Bewijs dan even dat het fysiologisch onwenselijker is dan bv topsport. Anders heb je namelijk geen argument. En een argument is altijd prettig wanneer je iets wil veranderen / verbieden / whatever.quote:Verder ging het over kosten die dat met zich mee kan brengen als mensen dingen doen die onwenselijk zijn fysiologisch gezien dan.
Dus gebeurt het nog steeds regelmatig, zoniet vakerquote:
Iedereen weet dat als je niet voorzichtig bent bij het doen van anale sex je au kunt hebben. Het is hetzelfde principe.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, want timmeren doet iedereen, als je op je vinger slaat is dat een ongeluk, iedereen weet dat als je niet voorzichtig bent bij het doen van zo'n klusje, je au kunt hebben en daarvoor hoef je niet liggend met het schaamrood op de kaken afgevoerd te worden naar het ziekenhuis.
Yep, omdat er nog volop gedicussieerd werd over dit onderwerp, en voor een goede discussie moet je nooit weglopen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
[quote]Belangrijk genoeg dus om er een tweede topic over te openen.
En allemaal gaan ze niet naar de hemel of beter gezegd, krijgen ze geen 72 maagden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:30 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dus gebeurt het nog steeds regelmatig, zoniet vaker![]()
Als ik mijn vinger in je oog steek heb je ook au, maar dat wil toch niet zeggen dat het dan maar moet kunnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Iedereen weet dat als je niet voorzichtig bent bij het doen van anale sex je au kunt hebben. Het is hetzelfde principe.
Timmeren doet niet iedereen ... ik timmer nooit ... ken maar 2 a 3 mensen in mijn omgeving die vaak timmeren.
Nee, het moet niet, maar het mag wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik mijn vinger in je oog steek heb je ook au, maar dat wil toch niet zeggen dat het dan maar moet kunnen.
Ook iets in mijn neus steken zou erg au doen, dus dat laat ik ook.
Winterpenen in je kont stoppen is ook niet zo moeilijk. Timmeren is moeilijker denk ik.quote:Timmeren is niet zo moeilijk, ik zou zeggen, probeer het eens.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat een vergelijkingen hier
Laat mensen die anala seks willen hebben dat lekker doen, en mensen die het niet willen niet... Huppakee opgelost.
Geen dank
Er is wel meer bizars te vinden on die interwebz.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:10 schreef IBAZ het volgende:
Gloeilampen inbrengen en daarna kapot laten gaan (ja er is een youtube filmpje van) is daarentegen wel bizar.
op z'n Eindhovensquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:10 schreef IBAZ het volgende:
Gloeilampen inbrengen en daarna kapot laten gaan (ja er is een youtube filmpje van) is daarentegen wel bizar.
Het lijkt alsof je de wereld aanziet voor een krentenbol.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:01 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nee, het moet niet, maar het mag wel.
Overigens heb je meer schade wanneer je iets in je oog stopt dan wanneer je iets in je kont stopt ....
[..]
Winterpenen in je kont stoppen is ook niet zo moeilijk. Timmeren is moeilijker denk ik.
Ja, of een jampot, die p.o. klapt, en je de scherven uit de bloedende darm zit te peuren.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:10 schreef IBAZ het volgende:
Ik ben niet voor verbieden, wat mij betreft gaan ze zo ver dat ze gegeven moment een stoma nodig hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:20 schreef Angst het volgende:
dit topic gaat over het verbieden van iets alleen omdat het slecht is voor het lichaam.
nou dat lijkt me een onzinreden, mensen mogen gelukkig in nederland zelf beschikken over hun lichaam en daar hoort nou eenmaal bij dat je ook schade er aan toe mag brengen. Anale seks lijkt me overigens weinig schade toebrengen hooguit verhoging van bepaalde risico's.
Er zal een gigantische lijst van te verbieden zaken zijn die schadelijk zijn dan anale seks denk ik zo....
Maar naast anaal doe je ook niet aan pijpen (lees ik, kan me vergissen). En dat je anaal niet doet, kan ik best inkomen, maar als je niet aan pijpen doet, dan vraag ik me af hoe experimenteel je bent.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben ook experimenteel, maar dan met meer gevoel voor ethiek misschien?
Het lichaam opzich is al zo mooi en er is zoveel mee te doen zonder gaten te penetreren die daar niet op berekend zijn. Er zijn zoveel standjes, er zijn verschillende moods, langzaam, lief, het beest, geil en ook the whambamthankyouman, dat laatste vind ik ook best wel heftig.
Meestal is het wel handig als je vriendin het er ook mee eens isquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:51 schreef laforest het volgende:
Wat een onderwerp. Moet je toch zelf weten als je af een toe even in de andere opening van je vriendin steekt.
Ja dat is ook wel zo, maar voor de rest moet je dat als man en vrouw toch zelf weten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Meestal is het wel handig als je vriendin het er ook mee eens is
Ik ben niet tegen pijpen, ik vond het een beetje vreemd dat die meneer vond dat hij zijn vriendin een kadootje gaf omdat zij hem mocht pijpen en dat men pijpen door sommigen verheft tot een vorm van betere sex.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar naast anaal doe je ook niet aan pijpen (lees ik, kan me vergissen). En dat je anaal niet doet, kan ik best inkomen, maar als je niet aan pijpen doet, dan vraag ik me af hoe experimenteel je bent.
Hoe je schrijft in deze post, ben je niet experimenteel btw, dat is hoe ik normale seks zie. Als het minder wordt dan jij nu opschrijft is het voor mij al veel te saai.
Natuurlijk, mannen schijnen het heel lekker te vinden, vooral als een vrouw al uitgewoond is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar voor de rest moet je dat als man en vrouw toch zelf weten.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ben jij 100% ThunderBitch?
Bloedserieuze vraag.
De manier waarop je over de dingen spreekt komt op mij heel warrig en onsamenhangend over.quote:
Ligt aan jou vrees ik, maar vraag maar gerust wat je niet snapt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
De manier waarop je over de dingen spreekt komt op mij heel warrig en onsamenhangend over.
Je mening vind ik ook wat vreemd, maar dat kan heel goed aan mij liggen
Wat bedoel je met al uitgewoond is?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk, mannen schijnen het heel lekker te vinden, vooral als een vrouw al uitgewoond is.
Zoals mannen dat noemen, niet meer strak.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat bedoel je met al uitgewoond is?
Waarom het je ene moer boeit?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ligt aan jou vrees ik, maar vraag maar gerust wat je niet snapt.
Dan neem ik mijn woorden terugquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen pijpen, ik vond het een beetje vreemd dat die meneer vond dat hij zijn vriendin een kadootje gaf omdat zij hem mocht pijpen en dat men pijpen door sommigen verheft tot een vorm van betere sex.
Pijpen is prima als je partner lekker frisgewassen is (beiden overigens) en het moet niet zo zijn dat hij perse verwacht dat het erbij hoort. Ik zie het als een veredeld standje (69) en die kun je ook toepassen.
Als een man een vrouw beft, is het helemaal niet raar dat zij hem ook pijpt, maar hij hoeft haar niet te choacken en hij hoeft niet perse in haar mond klaar te komen. Als er een tijdje gespeeld, gelikt, gezoed, geknabbeld en gezogen is, kan hij het afmaken in haar of met zijn handen. Een keertje in de mond, als het zo uitkomt, is ook prima (alleen slik ik niet (misschien een enkele uitzondering). Mijn kont is ook geen (k)leuterspeelplaats, dus denken dat ik van kut naar kont en terug ga, gaat mij echt te ver. Een keer uitproberen en je de tandjes lachen, okay, maar ik weet dat er ontlasting uit mijn kont komt, en voel me niet prettig bij dat de lul die ik in mijn mond neem in stront heeft lopen roeren.
Er is genoeg varaiatie
quote:
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks. Trek het je niet teveel aan, het is maar een mening. Ik verbiedt je niets. Zelfs iemand die dood wil mag dat van mij, want die zal daar zijn redenen voor hebben. Je kunt met mij veel kanten op, alleen heb ik duidelijke grenzen. Sorry.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Waarom het je ene moer boeit?
Het is allemaal zo nietszeggend en gaat nergens heen.
Ik heb liever een strak kontje met wat glijmiddel dan een openstaande gierput.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zoals mannen dat noemen, niet meer strak.
Daar heb ik nooit ingezeten, vind het maar viesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 03:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wanneer kom jij uit de kast? Misschien is 2010 een idee?
Ik zou daar homo activist wordenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:32 schreef apenkutkop het volgende:
ik kwam er gister achter dat in een of ander land je de doodstraf krijgt als je homo bent, echt een naar idee dat als ik pech had gehad en daar was geboren ik nu al onder de grond lag
Ik ken echt geen 1 man die een wijde kut op prijs stelt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk, mannen schijnen het heel lekker te vinden, vooral als een vrouw al uitgewoond is.
Jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar als je dus met een winterpeen in je vagina aan komt zetten, dan wordt het wél vergoed?
Achja, stupiditeit wordt nu eenmaal toch gewoon vergoed. Zie bijv die gipsvluchten, of behandeling van mensen die dom bezig zijn met vuurwerk (om het ff actueel te houden).quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:33 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Als je ijskonijn heet wel,
en anders ook.
Een vagina is meer ontwikkelt voor penetratie dan een anus.
En voordat je nog 3000 voorbeelden gaat noemen, probeer je eigen grens te trekken.
(penetreren mag ook, maar niet bij iemand die daar niet van gediend is.)
ja als ik ooit een einde aan m'n leven wil maken doe ik dat misschien welquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou daar homo activist worden
Ik ben tegen een verbod.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:36 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Achja, stupiditeit wordt nu eenmaal toch gewoon vergoed. Zie bijv die gipsvluchten, of behandeling van mensen die dom bezig zijn met vuurwerk (om het ff actueel te houden).
Eigen schuld is geen reden om het maar niet te vergoeden, al helemaal niet om toch maar stiekem invloed uit te willen oefenen op beslissingen waar je geen flikker mee te maken hebt.
Zolang er mensen zijn gebeuren er domme dingen. Als je ziektekosten samenhangend met stommiteiten niet vergoed, dan zullen heel veel mensen het financieel lastig krijgen. Ik geloof daar niet zo in.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:44 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Ik ben tegen een verbod.
Ik ben gewoon voorstander van om mensen meer bewust te maken van bepaalde risico's, en daar hoeft de gemeenschap niet voor op te draaien.
Voorbeeld volwassen personen die met vuurwerk gaan lopen klooien, en daardoor seh nodig hebben, om het sex gericht te houden: als een vrouw een drilboor in haar vagina stopt, mag ook zelf betalen.
Scheurt een vrouw uit omdat er een piemel van haar partner groter is dan ze dacht, daar is het ziekenfonds voor.
Wat is wat? Ik ken een gierput en dat is een anus, maar ik weet niet precies wat jij bedoelt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb liever een strak kontje met wat glijmiddel dan een openstaande gierput.
Het gaat niet om boeien, het gaat om een mening geven, maar jij trekt het je misschien iets teveel aan. Niet doen, is jammer, niet iedereen is hetzelfde.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Waarom het je ene moer boeit?
Het is allemaal zo nietszeggend en gaat nergens heen.
Dat kan ik me voorstellen, maar die wordt niet uit zichzelf wijd, net zoals een uitgewoonde anus.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:24 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ik ken echt geen 1 man die een wijde kut op prijs stelt.
Pedofilie mag dus ook?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:46 schreef scanman1 het volgende:
Verbod gerechtvaardigd? Natuurlijk. Verbied dan gelijk orale seks, kinky seks en alles wat anders is dan de missionaris houding. Laten we bepalen wat iedereen in zijn/haar slaapkamer mag doen. Lijkt me een goed plan.
Tell me.... alles moet toch kunnen of het ervoor bedoeld is of niet?!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja want dat is hetzelfde als anaal, oraal, kinky of wat dan ook.
Maar je had je mening in het eerste topic toch al gegeven?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat niet om boeien, het gaat om een mening geven, maar jij trekt het je misschien iets teveel aan. Niet doen, is jammer, niet iedereen is hetzelfde.
Dus? Mag dat dan niet? Als jij vindt dat het wel kan, gewoon lekker doen. Iedereen gelukkig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar je had je mening in het eerste topic toch al gegeven?
Ik vind je mening helemaal prima. Ik krijg alleen de snotstront van quasi-wetenschappelijk gelul in de ruimte en quasi-grappige afkeuring van mensen die iets doen waar jij ze fysiek ongeschikt toe acht.
Het is gewoon echt een héél slecht topic.
Pedofilie vergelijken met anale en orale seksquote:
Het mag wel, het is alleen een beetje achterlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus? Mag dat dan niet? Als jij vindt dat het wel kan, gewoon lekker doen. Iedereen gelukkig.
Ik vergelijk niets, ik trek de definitie alleen door vwb het doen in je slaapkamer wat je wil.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:23 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Pedofilie vergelijken met anale en orale seksEpic fail
* Maverick_tfd gokt dat ThunderBitch traumatische ervaringen heeft met anale seks
Okay, dan begin ik jou "mag" een beetje te begrijpen. Zo van alles mag, zonder daar een meningl over te hebben.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het mag wel, het is alleen een beetje achterlijk.
Nee hoor, je mag er toch een mening over hebben?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Okay, dan begin ik jou "mag" een beetje te begrijpen. Zo van alles mag, zonder daar een meningl over te hebben.
Dat durf ik te betwisten, maar als jij je daardoor ongemakkelijk voelt, kan ik daar wel in komen hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag er toch een mening over hebben?
Alleen heb ik een mening over de manier waarop jij je mening presenteert. En je presenteert het bijna net zo voortreffelijk als een middeleeuwse gierputverkopert.
Even resumerend, jouw mening is dat het er niet voor bedoelt is, maar mensen moeten zelf weten wat ze wel of niet doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwisten, maar als jij je daardoor ongemakkelijk voelt, kan ik daar wel in komen hoor.
En als ik het nog niet gezegd heb "it's a free country, live like you wanna live''' alleen de geldende regels en wetten kunnen je beteugelen.
By the way, wat is een gierput of beter gezegd ik jouw geval, wat bedoel je daarmee?
Nee, het is mijn persoonlijke mening. Ik vind ook dat het er niet voor bedoeld is. Jij kunt ook niet claimen dat het er wel voor bedoeld is. Ik ga nu iets heel onaardigs zeggen volgens jou, sex is in oorsprong bedoeld voor de voortplanting, dat mensen ervan genieten en ook buiten het willen voortplanten om ook van die sex willen genieten staat buiten kijf. Ik snap ook dat mensen bij gebrek alternatieven bedenken om aan hun gerief te komen. Ik snap ik dat mensen een andere voorkeur in het kunnen genieten krijgen, maar dat maakt het nog niet vanzelfsprekend. Dat is alles wat ik ermee bedoel. Jij hebt een mening, ik de mijne.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:37 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Even resumerend, jouw mening is dat het er niet voor bedoelt is, maar mensen moeten zelf weten wat ze wel of niet doen.
Die mening kan ik respecteren, maar de andere dingen die je (indirect) laat merken doen er wel wat aan af. Het lijkt wel alsof je een soort persoonlijke vete aan het voeren bent. Dat iets niet specifiek gemaakt is voor een bepaald doel wil niet zeggen dat het er niet heel goed voor gebruikt kan worden.
Ik snap het punt niet?![]()
Dat pedoseksualiteit strafbaar is staat buiten kijf, en dat is natuurlijk omdat kinderen <16 jaar in principe wilsonbekwaam worden geacht wat seks betreft. Wat 2 mensen >16 met elkaar doen met wederzijdse instemming is natuurlijk van een heel andere orde, en men moet dat wat mij betreft 100% zelf weten
Ik had het niet over een gierputquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, het is mijn persoonlijke mening. Ik vind ook dat het er niet voor bedoeld is. Jij kunt ook niet claimen dat het er wel voor bedoeld is. Ik ga nu iets heel onaardigs zeggen volgens jou, sex is in oorsprong bedoeld voor de voortplanting, dat mensen ervan genieten en ook buiten het willen voortplanten om ook van die sex willen genieten staat buiten kijf. Ik snap ook dat mensen bij gebrek alternatieven bedenken om aan hun gerief te komen. Ik snap ik dat mensen een andere voorkeur in het kunnen genieten krijgen, maar dat maakt het nog niet vanzelfsprekend. Dat is alles wat ik ermee bedoel. Jij hebt een mening, ik de mijne.
By all means, al wil je hem in een uitlaat van een auto stoppen, dat mag, maar dat is zeker niet normaal.
Maar dat mag jij en vooral als het jouw brommer is.
Maar belangrijker, wat noem je een gierput, want die vraag ontwijk je steeds.
Je hebt gelijk over die gierput, dat schreef Fortune_Cookie, niet jij.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:28 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ik had het niet over een gierput![]()
Je begint idd weer over iets wat ergens niet voor bedoelt is, maar er wel voor gebruikt wordt. Ik denk dat wij het er niet over eens worden.
Ik denk dat anale seks (zeker in landen waar geen anticonceptie te verkrijgen is) veel 'normaler' is dan je denkt. Wat een rare term is dat soms ook trouwens 'niet normaal', normaal is overrated imo.
Eigen schuld zal geen reden zijn om het slachtoffer niet te helpen vriend.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:36 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Eigen schuld is geen reden om het maar niet te vergoeden, al helemaal niet om toch maar stiekem invloed uit te willen oefenen op beslissingen waar je geen flikker mee te maken hebt.
Ik had het ook niet over niet geholpen worden, maar over dat het achteraf niet vergoed wordt. Ik durf wel te zeggen dat het grootste gedeelte van de gevallen op de SEH door stommiteiten van iemand komt. Zullen we alles maar laten betalen door degene die de stommiteiten pleegt of zullen we gewoon accepteren dat mensen nou eenmaal soms domme dingen doen (jij ongetwijfeld ook) en niet zo moeilijk doen als iemand zijn been breekt omdat hij niet kan skieen, of iemand zn nek breekt omdat hij denkt die sprong tussen twee gebouwen wel kan halen.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:55 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Maar daardoor moet het ziekenfonds onnodig veel geld betalen die door andere mensen betaald moet worden.
Daardoor moeten wij meer ziekenfonds betalen, en dat vind ik niet terecht.
Godkolere hee MENS... Wel eens van google gehoord?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, het is mijn persoonlijke mening. Ik vind ook dat het er niet voor bedoeld is. Jij kunt ook niet claimen dat het er wel voor bedoeld is. Ik ga nu iets heel onaardigs zeggen volgens jou, sex is in oorsprong bedoeld voor de voortplanting, dat mensen ervan genieten en ook buiten het willen voortplanten om ook van die sex willen genieten staat buiten kijf. Ik snap ook dat mensen bij gebrek alternatieven bedenken om aan hun gerief te komen. Ik snap ik dat mensen een andere voorkeur in het kunnen genieten krijgen, maar dat maakt het nog niet vanzelfsprekend. Dat is alles wat ik ermee bedoel. Jij hebt een mening, ik de mijne.
By all means, al wil je hem in een uitlaat van een auto stoppen, dat mag, maar dat is zeker niet normaal.
Maar dat mag jij en vooral als het jouw brommer is.
Maar belangrijker, wat noem je een gierput, want die vraag ontwijk je steeds.
Ik vraag jou wat JIJ een gierput noemt/waar je het mee vergelijkt. Gewoon plain Nederlands.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Godkolere hee MENS... Wel eens van google gehoord?![]()
Los van het feit dat het best ernstig dat je niet eens weet wat een gierput is, maar okee.
Ik vergelijk het nergens mee.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vraag jou wat JIJ een gierput noemt/waar je het mee vergelijkt. Gewoon plain Nederlands.
Het gaat om deze posting van jou.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik vergelijk het nergens mee.
Niet alleen lul je stom uit je nek, je leest ook nog eens slecht en maakt er een geheel eigen verhaal van.
Ook dít kun je dus al nietquote:Op zondag 3 januari 2010 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat om deze posting van jou.
Anale seks: verbod gerechtvaardigd?#2
Wees niet zo laf.
En wat wilde je nu precies?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag er toch een mening over hebben?
Alleen heb ik een mening over de manier waarop jij je mening presenteert. En je presenteert het bijna net zo voortreffelijk als een middeleeuwse gierputverkopert.
Het is aan jou. Dat je een soort valse nicht was, dat wist ik wel, maar geef nou maar gewoon antwoord.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ook dít kun je dus al niet
Maar ik help je wel... Je had het denk ik over deze:
[..]
En wat wilde je nu precies?
Google nou gewoon even wat een gierput is dom wijfquote:Op zondag 3 januari 2010 14:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is aan jou. Dat je een soort valse nicht was, dat wist ik wel, maar geef nou maar gewoon antwoord.
Je bedoelt vast een open riool waar stront uitkomt.
Ga je nog beledigend doen ook? Ik voel me absoluut niet aangesproken en jij bent een een valse vrucht met een gierput. Hoefde ik niet eens voor te googelen, goed he.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Google nou gewoon even wat een gierput is dom wijf.
En leg me daarna uit hoe je er in vredesnaam bij komt dat ik er een speciale bedoeling mee heb.
Om nog even terug te komen op mijn eerste vraag: je bent echt een beetje achter he?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ga je nog beledigend doen ook? Ik voel me absoluut niet aangesproken en jij bent een een valse vrucht met een gierput. Hoefde ik niet eens voor te googelen, goed he.
Nou,.... daag....
mens ik snap echt niet wat je wil.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ga je nog beledigend doen ook? Ik voel me absoluut niet aangesproken en jij bent een een valse vrucht met een gierput. Hoefde ik niet eens voor te googelen, goed he.
Nou,.... daag....
Kiss me you foolquote:Op zondag 3 januari 2010 14:35 schreef Angst het volgende:
[..]
mens ik snap echt niet wat je wil.
Je wil het niet verbieden, dat was je schijnbaar met me eens. Maar je vind het achterlijk dat mensen dingen doen die er niet voor zijn gemaakt...
Jou mening. hoewel ik er vanuit gaat dat jij ook meer eet dan je nodig hebt, seks hebt met voorbehoedsmiddelen en aan sport doet(denk ik dan zo ) of weleens in een vliegtuig hebt gezeten
dus beetje hypocriet/eenzijdig is het wel.
Daarbij roep je in dit topic echt ontzettende domme dingen, ik had eerst niet de neiging meer te reageren, maar je hapt overal zo ontzettend op en roept onzinnige dingen. WAAROM?
echt?
je reageerd of het iets is wat je persoonlijk aangaat, en speelt daarom op de persoon of gebruikt gevoelsargumenten. WAAROM?
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:35 schreef Angst het volgende:
[..]
mens ik snap echt niet wat je wil.
Je wil het niet verbieden, dat was je schijnbaar met me eens. Maar je vind het achterlijk dat mensen dingen doen die er niet voor zijn gemaakt...
Jou mening. hoewel ik er vanuit gaat dat jij ook meer eet dan je nodig hebt, seks hebt met voorbehoedsmiddelen en aan sport doet(denk ik dan zo ) of weleens in een vliegtuig hebt gezeten
dus beetje hypocriet/eenzijdig is het wel.
Daarbij roep je in dit topic echt ontzettende domme dingen, ik had eerst niet de neiging meer te reageren, maar je hapt overal zo ontzettend op en roept onzinnige dingen. WAAROM?
echt?
dat begrijp ik zo slecht dat ik weer reageer
je reageerd of het iets is wat je persoonlijk aangaat, en speelt daarom op de persoon of gebruikt gevoelsargumenten. WAAROM?
Kiss my ass and call me honey! (couldn't resist, sorry, only human!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het wordt dondersnol iets te veel nu jongens
Prima,maar daar kan zomaar kontsex van komen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kiss my ass and call me honey! (couldn't resist, sorry1)
Ik heb mijn grenzen, heb ik toch gezegd.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Prima,maar daar kan zomaar kontsex van komen.
Ik heb totaal geen boodschap aan jouw grenzen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb mijn grenzen, heb ik toch gezegd.
Dat is jouw probleem.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen boodschap aan jouw grenzen.
Dat denk ik niet. Okee, dan is het verkrachting, maar dat is in eerste instantie JOUW probleem.quote:
Oeps dilemma, want dan zou ik kunnen zeggen "dan geef ik geen kik", maar dan stem ik ermee in, what to do, what to do?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Okee, dan is het verkrachting, maar dat is in eerste instantie JOUW probleem.
Maar ik vind het wel geil als je wat tegenstribbelt
Tja dan is het geen verkrachting meer he, slimpiequote:Op zondag 3 januari 2010 15:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oeps dilemma, want dan zou ik kunnen zeggen "dan geef ik geen kik", maar dan stem ik ermee in, what to do, what to do?
Gewoon genieten van het betere anale werk. Of krijsen als een speenvarken.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oeps dilemma, want dan zou ik kunnen zeggen "dan geef ik geen kik", maar dan stem ik ermee in, what to do, what to do?
bedoel ik ook, maar hij vindt tegenstribbelen lekker, daar beginnen we natuurlijk niet aan.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Tja dan is het geen verkrachting meer he, slimpie
Mag ik bedanken? Vind er geen reet aan.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Gewoon genieten van het betere anale werk. Of krijsen als een speenvarken.
Dat is JOUW deel van het feestje, mag jij beslissen
Nou, als het een beetje pijn doet.... Denk het wel hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 15:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
bedoel ik ook, maar hij vindt tegenstribbelen lekker, daar beginnen we natuurlijk niet aan.
Je mag bedanken wat je wil, zolang je niet denkt dat je daarmee ergens onderuit komt.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Mag ik bedanken? Vind er geen reet aan.
hoezo is ze aan het trollen?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:27 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ik zou graag geloven dat ThunderBitch aan het trollen is, maar volgens mij is ze gewoon bloedserieus, en dan snap ik het echt niet.
Fok jou, mijn ass is geen trampoline, pas maar op dat ik geen strap-on aanruk en je anaal verneder.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je mag bedanken wat je wil, zolang je niet denkt dat je daarmee ergens onderuit komt.
It's assfucking time
Toch een beetje anale fixatie he... Waar is het mis gegaan? Eerste sekspartner 'per ongeluk' verkeerde gaatje gebruikt?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Fok jou, mijn ass is geen trampoline, pas maar op dat ik geen strap-on aanruk en je anaal verneder.
Don't shoot me, ik reager op wat hij schreef, en het leek me een adequaat antwoord.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:36 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Toch een beetje anale fixatie he... Waar is het mis gegaan? Eerste sekspartner 'per ongeluk' verkeerde gaatje gebruikt?
Neuh, eerder een uitermate fijn gevoerd minikutje.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Fok jou, mijn ass is geen trampoline,
quote:pas maar op dat ik geen strap-on aanruk en je anaal verneder.
Je beantwoord mn vraag niet. Ik heb gewoon het idee dat er meer achter zit, als ik kijk hoe je reageer in dit topic.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Don't shoot me, ik reager op wat hij schreef, en het leek me een adequaat antwoord.
Ik het de kust goed afgekeken hooor, al was het in het juiste gaatje.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Neuh, eerder een uitermate fijn gevoerd minikutje.
En die voering... die gaan we er zodirekt even flink uitraggen met z'n twee![]()
[..]
Tsja, als je geen meisje was had je dat wellicht klaar kunnen spelen
Nah, je zoekt er teveel achter, als het zo was zou ik het zeggen, ik het schijt, dat zou je onderhand wel kunnen weten (oh wat zeg ik nu weer?) Ik krijg trauma's als ik bepaalde beelden zie, dat wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:52 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Je beantwoord mn vraag niet. Ik heb gewoon het idee dat er meer achter zit, als ik kijk hoe je reageer in dit topic.
En, zijn er al piraten aan de horizon?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik het de kust goed afgekeken hooor
Nee, dat kun je niet. Je bent een slap meisje zonder enige noemenswaardige kracht in je lijfje. Sorry.quote:Ik kan je ingewanden uit je neus rammen.
'n'gemist met typen.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
[quote]En, zijn er al piraten aan de horizon?
Je wilt het graag he? Dream on.quote:Nee, dat kun je niet. Je bent een slap meisje zonder enige noemenswaardige kracht in je lijfje. Sorry.
Plezier beleven aan anale seks linken aan homosexualiteit. Bekrompen denken is jou niet vreemd of welquote:Op zondag 3 januari 2010 15:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb een goed idee. kunnen jullie Maverick en die andere, elkaar niet gaan liefhebben? This is too much love for me.Ik neem genoegen met een heteroman.
die geen voorliefde heeft voor sterretjes.
![]()
![]()
Hetero's hebben in ieder geval nog de keuze uit iets minder ingewikkelds en vies...)( Kom maar op, nu gaan we het krijgen....quote:Op zondag 3 januari 2010 16:09 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Plezier beleven aan anale seks linken aan homosexualiteit. Bekrompen denken is jou niet vreemd of wel
goeie morguhquote:Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:
kut is kut zei de boer en neukte het varken waar zijn vrouw bij stond, of zoiets.
Maareh, blijf je aan de gang, ik kan niet meer achter de pc kruipen, ga zo eten.
Wanneer kom ik langsquote:Op zondag 3 januari 2010 15:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Fok jou, mijn ass is geen trampoline, pas maar op dat ik geen strap-on aanruk en je anaal verneder.
Ik zeg gewoon doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Beelzebufo op 05-01-2010 13:29:40 ]Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:10 schreef Beelzebufo het volgende:
Als alle betrokken partijen voldoende (kunnen) beseffen waar ze mee bezig zijn, láát ze dan zou ik zeggen?
En voor de anti-crew: kijk op de link in de spoiler. Waarschuwing: ABSOLUUT EN TOTAAL NSFW!!!
Klikken op eigen risico, de inhoud van het filmpje *IS* schokkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ken ik dat filmpje al..
MUST RESIST! DO NOT CLICK LINK!http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:10 schreef Beelzebufo het volgende:
Als alle betrokken partijen voldoende (kunnen) beseffen waar ze mee bezig zijn, láát ze dan zou ik zeggen?
En voor de anti-crew: kijk op de link in de spoiler. Waarschuwing: ABSOLUUT EN TOTAAL NSFW!!!
Klikken op eigen risico, de inhoud van het filmpje *IS* schokkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Maar iemand z'n stemrecht ontnemen omdat zijn mening je niet zint is volkomen acceptabel toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 04:46 schreef scanman1 het volgende:
Verbod gerechtvaardigd? Natuurlijk. Verbied dan gelijk orale seks, kinky seks en alles wat anders is dan de missionaris houding. Laten we bepalen wat iedereen in zijn/haar slaapkamer mag doen. Lijkt me een goed plan.
Nee, omdat je een gevaar bent voor de mensheid en zo dom als de deurmat waar ik mijn met hondepoep besmeurde schoenen aan afveeg.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:17 schreef StefanP het volgende:
[..]
Maar iemand z'n stemrecht ontnemen omdat zijn mening je niet zint is volkomen acceptabel toch?
Hypocriet, dom figuur.
Valt wat voor te zeggen inderdaad.quote:Op maandag 11 januari 2010 03:26 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Nee, omdat je een gevaar bent voor de mensheid en zo dom als de deurmat waar ik mijn met hondepoep besmeurde schoenen aan afveeg.
Je ruikt het in ieder geval WEL. En dan nog, als je een vaste partner hebt, hoef je geen condooms te gebruiken (alsof gaysex vaak MET condoom is by the way).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Spanky78 het volgende:
Beetje vergezocht. En met een condoom heb je er geen last van. Als je zonder condoom ook vaginaal neukt maakt het ook geen hol uit natuurlijk ....Oftewel, ik zie niet echt een zinnig punt in dit topic.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je ruikt het in ieder geval WEL. En dan nog, als je een vaste partner hebt, hoef je geen condooms te gebruiken (alsof gaysex vaak MET condoom is by the way).
Ik denk dat het wel uitmaakt, vooral als je bedenkt dat het een beetje lullig is om te switchen van pijpen naar neuken en omgekeerd.
En TOCH vind ik het smerig. Mag dat wel?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:08 schreef Spanky78 het volgende:
Het ging hier om een verbod, niet om de vraag of JIJ het vies vindt of niet....
[..]
Wil je nooit meer een kutje met een anus vergelijken.!quote:Op zondag 24 januari 2010 18:52 schreef datbenik11 het volgende:
hoezo verbieden?
Het gaat niemand wat aan wat je doet en met wie
en vanuit gezondheids overwegingen?
wat kan er fout gaan? dat je een wondje ofzo krijgt??
kan ook als je vriend je te hard in je kutje vingert toch
ik vind het trouwens ook echt een kut taboe, dat hele anale gebeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |