Ach, ik zeg niet dat je het niet mag doen. Doe es gek als je het leuk vindt beide is mijn motto, maar het moet niet de hoofdmoot zijn en zeker geen must.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:41 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dat zou iemand anders precies kunnen zeggen over anaal.
Seks hoort geen pijn te doen (tenzij het de bedoeling is), ook anale seks niet.
En dan ook nog mannen die anale seks zo af en toe weleens leuk vinden af doen als niet man genoeg
![]()
Waarom vind je het lekker?quote:Op donderdag 31 december 2009 17:19 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Geen heel goed argument natuurlijk, als je het gewoon voorzichtig doet is er van schade geen sprake.
Als je kijkt wat jij allemaal al wegstreept hoef ik ook jouw man niet te zijn. Ik sowieso niet, ik ben nogal experimeteel.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, ik ben creatief en sensueel genoeg om zonder dat soort zaken in de lamp te hangen.
Ben van nature niet iemand die gaat opscheppen, maar ik denk dat als je dat soort kunstgrepen nodig hebt...... you're not man enough for me.
En wanneer kom jij uit de kast? Misschien is 2010 een idee?quote:Op donderdag 31 december 2009 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Man - man verbieden, vrouw - man stimuleren
quote:Op donderdag 31 december 2009 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Man - man verbieden, vrouw - man stimuleren
quote:
Dus man-vrouw mag wel anaal dan ?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed plan. Mannetje/vrouwtje, zelfs in de techniek is dat principe bekend.
wow, goed argumentquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goed plan. Mannetje/vrouwtje, zelfs in de techniek is dat principe bekend.
Alles mag, ik vind het onnodig bij m/v, maar ach als je eer keer gek wilt doen, what the heck.quote:
Vind ik ook.quote:
Weet ik, ik ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ik bedoel dat sarcastisch natuurlijk.
Je hoeft het eigenlijk ook niet te verbieden. Wat wel kan, is bv iemand die bij de SEH terechtkomt omdat er een peen in zijn anus is blijven steken, de kosten om het te verwijderen zelf laten betalen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:59 schreef NoktetMort het volgende:
Afgezien van het feit dat zo'n verbod niet valt te handhaven ben ik er op tegen.
Zo'n verbod zou een te grote inbreuk plegen in de privacy en onschendbaarheid van de mens. Met andere woorden: wat mensen in de slaapkamer doen moeten ze zelf weten
waarom? omdat hij het zelf gedaan heeft? dat heeft iemand die met een hamer op z'n duim slaat ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je hoeft het eigenlijk ook niet te verbieden. Wat wel kan, is bv iemand die bij de SEH terechtkomt omdat er een peen in zijn anus is blijven steken, de kosten om het te verwijderen zelf laten betalen.
Omdat hij gevaarlijk bezig is geweest in een gat waar er iets uit moest komen. Hij is wijs genoeg om te weten dat er geen etenswaren in moeten. Ik bedoel dit dus ook als alternatief voor het verbieden. Je mag het best doen, maar als je jezelf schade toebrengt is het eigen risico, want het is totaal onnodig en geen ongeluk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:08 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
waarom? omdat hij het zelf gedaan heeft? dat heeft iemand die met een hamer op z'n duim slaat ook
Ik ben ook experimenteel, maar dan met meer gevoel voor ethiek misschien?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je kijkt wat jij allemaal al wegstreept hoef ik ook jouw man niet te zijn. Ik sowieso niet, ik ben nogal experimeteel.
je bent ook gevaarlijk bezig als je zelf gaat timmeren en het niet door vaklui laat doen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omdat hij gevaarlijk bezig is geweest in een gat waar er iets uit moest komen. Hij is wijs genoeg om te weten dat er geen etenswaren in moeten. Ik bedoel dit dus ook als alternatief voor het verbieden. Je mag het best doen, maar als je jezelf schade toebrengt is het eigen risico, want het is totaal onnodig en geen ongeluk.
Timmeren is geen ongebruikelijke bezigheid.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je bent ook gevaarlijk bezig als je zelf gaat timmeren en het niet door vaklui laat doen.
Wie beslist wat ongebruikelijk is en wat niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Timmeren is geen ongebruikelijke bezigheid.
Nee, ik wil zeggen dat het ook het nemen van een risico is.quote:Wil je hiermee zeggen dat je professionele wortelstampers bestaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |