Dat durf ik te betwisten, maar als jij je daardoor ongemakkelijk voelt, kan ik daar wel in komen hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag er toch een mening over hebben?
Alleen heb ik een mening over de manier waarop jij je mening presenteert. En je presenteert het bijna net zo voortreffelijk als een middeleeuwse gierputverkopert.
Even resumerend, jouw mening is dat het er niet voor bedoelt is, maar mensen moeten zelf weten wat ze wel of niet doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwisten, maar als jij je daardoor ongemakkelijk voelt, kan ik daar wel in komen hoor.
En als ik het nog niet gezegd heb "it's a free country, live like you wanna live''' alleen de geldende regels en wetten kunnen je beteugelen.
By the way, wat is een gierput of beter gezegd ik jouw geval, wat bedoel je daarmee?
Nee, het is mijn persoonlijke mening. Ik vind ook dat het er niet voor bedoeld is. Jij kunt ook niet claimen dat het er wel voor bedoeld is. Ik ga nu iets heel onaardigs zeggen volgens jou, sex is in oorsprong bedoeld voor de voortplanting, dat mensen ervan genieten en ook buiten het willen voortplanten om ook van die sex willen genieten staat buiten kijf. Ik snap ook dat mensen bij gebrek alternatieven bedenken om aan hun gerief te komen. Ik snap ik dat mensen een andere voorkeur in het kunnen genieten krijgen, maar dat maakt het nog niet vanzelfsprekend. Dat is alles wat ik ermee bedoel. Jij hebt een mening, ik de mijne.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:37 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Even resumerend, jouw mening is dat het er niet voor bedoelt is, maar mensen moeten zelf weten wat ze wel of niet doen.
Die mening kan ik respecteren, maar de andere dingen die je (indirect) laat merken doen er wel wat aan af. Het lijkt wel alsof je een soort persoonlijke vete aan het voeren bent. Dat iets niet specifiek gemaakt is voor een bepaald doel wil niet zeggen dat het er niet heel goed voor gebruikt kan worden.
Ik snap het punt niet?![]()
Dat pedoseksualiteit strafbaar is staat buiten kijf, en dat is natuurlijk omdat kinderen <16 jaar in principe wilsonbekwaam worden geacht wat seks betreft. Wat 2 mensen >16 met elkaar doen met wederzijdse instemming is natuurlijk van een heel andere orde, en men moet dat wat mij betreft 100% zelf weten
Ik had het niet over een gierputquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, het is mijn persoonlijke mening. Ik vind ook dat het er niet voor bedoeld is. Jij kunt ook niet claimen dat het er wel voor bedoeld is. Ik ga nu iets heel onaardigs zeggen volgens jou, sex is in oorsprong bedoeld voor de voortplanting, dat mensen ervan genieten en ook buiten het willen voortplanten om ook van die sex willen genieten staat buiten kijf. Ik snap ook dat mensen bij gebrek alternatieven bedenken om aan hun gerief te komen. Ik snap ik dat mensen een andere voorkeur in het kunnen genieten krijgen, maar dat maakt het nog niet vanzelfsprekend. Dat is alles wat ik ermee bedoel. Jij hebt een mening, ik de mijne.
By all means, al wil je hem in een uitlaat van een auto stoppen, dat mag, maar dat is zeker niet normaal.
Maar dat mag jij en vooral als het jouw brommer is.
Maar belangrijker, wat noem je een gierput, want die vraag ontwijk je steeds.
Je hebt gelijk over die gierput, dat schreef Fortune_Cookie, niet jij.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:28 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ik had het niet over een gierput![]()
Je begint idd weer over iets wat ergens niet voor bedoelt is, maar er wel voor gebruikt wordt. Ik denk dat wij het er niet over eens worden.
Ik denk dat anale seks (zeker in landen waar geen anticonceptie te verkrijgen is) veel 'normaler' is dan je denkt. Wat een rare term is dat soms ook trouwens 'niet normaal', normaal is overrated imo.
Eigen schuld zal geen reden zijn om het slachtoffer niet te helpen vriend.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:36 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Eigen schuld is geen reden om het maar niet te vergoeden, al helemaal niet om toch maar stiekem invloed uit te willen oefenen op beslissingen waar je geen flikker mee te maken hebt.
Ik had het ook niet over niet geholpen worden, maar over dat het achteraf niet vergoed wordt. Ik durf wel te zeggen dat het grootste gedeelte van de gevallen op de SEH door stommiteiten van iemand komt. Zullen we alles maar laten betalen door degene die de stommiteiten pleegt of zullen we gewoon accepteren dat mensen nou eenmaal soms domme dingen doen (jij ongetwijfeld ook) en niet zo moeilijk doen als iemand zijn been breekt omdat hij niet kan skieen, of iemand zn nek breekt omdat hij denkt die sprong tussen twee gebouwen wel kan halen.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:55 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Maar daardoor moet het ziekenfonds onnodig veel geld betalen die door andere mensen betaald moet worden.
Daardoor moeten wij meer ziekenfonds betalen, en dat vind ik niet terecht.
Godkolere hee MENS... Wel eens van google gehoord?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, het is mijn persoonlijke mening. Ik vind ook dat het er niet voor bedoeld is. Jij kunt ook niet claimen dat het er wel voor bedoeld is. Ik ga nu iets heel onaardigs zeggen volgens jou, sex is in oorsprong bedoeld voor de voortplanting, dat mensen ervan genieten en ook buiten het willen voortplanten om ook van die sex willen genieten staat buiten kijf. Ik snap ook dat mensen bij gebrek alternatieven bedenken om aan hun gerief te komen. Ik snap ik dat mensen een andere voorkeur in het kunnen genieten krijgen, maar dat maakt het nog niet vanzelfsprekend. Dat is alles wat ik ermee bedoel. Jij hebt een mening, ik de mijne.
By all means, al wil je hem in een uitlaat van een auto stoppen, dat mag, maar dat is zeker niet normaal.
Maar dat mag jij en vooral als het jouw brommer is.
Maar belangrijker, wat noem je een gierput, want die vraag ontwijk je steeds.
Ik vraag jou wat JIJ een gierput noemt/waar je het mee vergelijkt. Gewoon plain Nederlands.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:30 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Godkolere hee MENS... Wel eens van google gehoord?![]()
Los van het feit dat het best ernstig dat je niet eens weet wat een gierput is, maar okee.
Ik vergelijk het nergens mee.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vraag jou wat JIJ een gierput noemt/waar je het mee vergelijkt. Gewoon plain Nederlands.
Het gaat om deze posting van jou.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik vergelijk het nergens mee.
Niet alleen lul je stom uit je nek, je leest ook nog eens slecht en maakt er een geheel eigen verhaal van.
Ook dít kun je dus al nietquote:Op zondag 3 januari 2010 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat om deze posting van jou.
Anale seks: verbod gerechtvaardigd?#2
Wees niet zo laf.
En wat wilde je nu precies?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag er toch een mening over hebben?
Alleen heb ik een mening over de manier waarop jij je mening presenteert. En je presenteert het bijna net zo voortreffelijk als een middeleeuwse gierputverkopert.
Het is aan jou. Dat je een soort valse nicht was, dat wist ik wel, maar geef nou maar gewoon antwoord.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ook dít kun je dus al niet
Maar ik help je wel... Je had het denk ik over deze:
[..]
En wat wilde je nu precies?
Google nou gewoon even wat een gierput is dom wijfquote:Op zondag 3 januari 2010 14:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is aan jou. Dat je een soort valse nicht was, dat wist ik wel, maar geef nou maar gewoon antwoord.
Je bedoelt vast een open riool waar stront uitkomt.
Ga je nog beledigend doen ook? Ik voel me absoluut niet aangesproken en jij bent een een valse vrucht met een gierput. Hoefde ik niet eens voor te googelen, goed he.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Google nou gewoon even wat een gierput is dom wijf.
En leg me daarna uit hoe je er in vredesnaam bij komt dat ik er een speciale bedoeling mee heb.
Om nog even terug te komen op mijn eerste vraag: je bent echt een beetje achter he?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ga je nog beledigend doen ook? Ik voel me absoluut niet aangesproken en jij bent een een valse vrucht met een gierput. Hoefde ik niet eens voor te googelen, goed he.
Nou,.... daag....
mens ik snap echt niet wat je wil.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ga je nog beledigend doen ook? Ik voel me absoluut niet aangesproken en jij bent een een valse vrucht met een gierput. Hoefde ik niet eens voor te googelen, goed he.
Nou,.... daag....
Kiss me you foolquote:Op zondag 3 januari 2010 14:35 schreef Angst het volgende:
[..]
mens ik snap echt niet wat je wil.
Je wil het niet verbieden, dat was je schijnbaar met me eens. Maar je vind het achterlijk dat mensen dingen doen die er niet voor zijn gemaakt...
Jou mening. hoewel ik er vanuit gaat dat jij ook meer eet dan je nodig hebt, seks hebt met voorbehoedsmiddelen en aan sport doet(denk ik dan zo ) of weleens in een vliegtuig hebt gezeten
dus beetje hypocriet/eenzijdig is het wel.
Daarbij roep je in dit topic echt ontzettende domme dingen, ik had eerst niet de neiging meer te reageren, maar je hapt overal zo ontzettend op en roept onzinnige dingen. WAAROM?
echt?
je reageerd of het iets is wat je persoonlijk aangaat, en speelt daarom op de persoon of gebruikt gevoelsargumenten. WAAROM?
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:35 schreef Angst het volgende:
[..]
mens ik snap echt niet wat je wil.
Je wil het niet verbieden, dat was je schijnbaar met me eens. Maar je vind het achterlijk dat mensen dingen doen die er niet voor zijn gemaakt...
Jou mening. hoewel ik er vanuit gaat dat jij ook meer eet dan je nodig hebt, seks hebt met voorbehoedsmiddelen en aan sport doet(denk ik dan zo ) of weleens in een vliegtuig hebt gezeten
dus beetje hypocriet/eenzijdig is het wel.
Daarbij roep je in dit topic echt ontzettende domme dingen, ik had eerst niet de neiging meer te reageren, maar je hapt overal zo ontzettend op en roept onzinnige dingen. WAAROM?
echt?
dat begrijp ik zo slecht dat ik weer reageer
je reageerd of het iets is wat je persoonlijk aangaat, en speelt daarom op de persoon of gebruikt gevoelsargumenten. WAAROM?
Kiss my ass and call me honey! (couldn't resist, sorry, only human!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het wordt dondersnol iets te veel nu jongens
Prima,maar daar kan zomaar kontsex van komen.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kiss my ass and call me honey! (couldn't resist, sorry1)
Ik heb mijn grenzen, heb ik toch gezegd.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Prima,maar daar kan zomaar kontsex van komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |