abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76293099
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:41 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

en jij bent moslim?
jaa
pi_76293167
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:41 schreef griskay het volgende:

[..]

jaa
maar wat is je reden dan om het te verbieden? ik bedoel, je hebt er toch geen last van wat andere met elkaar doen in de slaapkamer
pi_76293223
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:43 schreef apenkutkop het volgende:

[..]

maar wat is je reden dan om het te verbieden? ik bedoel, je hebt er toch geen last van wat andere met elkaar doen in de slaapkamer
nee, het boeit mij werkelijk waar niet .
  vrijdag 1 januari 2010 @ 15:45:43 #54
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76293234
Hoe is het toch mogelijk dan dat er zoveel anaal gesext wordt door mensen die nimmer, nooit, never ergens last van hebben?

Ga me dat eens wetenschappelijk voorkauwen dan
Intelligent, but fucked up.
pi_76293239
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je hoeft het eigenlijk ook niet te verbieden. Wat wel kan, is bv iemand die bij de SEH terechtkomt omdat er een peen in zijn anus is blijven steken, de kosten om het te verwijderen zelf laten betalen.
Daar ben ik het wel mee eens.
pi_76293358
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:45 schreef griskay het volgende:

[..]

nee, het boeit mij werkelijk waar niet .
oke
  vrijdag 1 januari 2010 @ 15:50:06 #57
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76293400
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:45 schreef tijger74 het volgende:

[..]

Maar als je dus met een winterpeen in je vagina aan komt zetten, dan wordt het wél vergoed?
pi_76293438
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:45 schreef tijger74 het volgende:

[..]

Geldt dat voor alle ongevallen die je zelf veroorzaakt hebt door iets te doen met veel risico? Of alleen voor "vieze" dingen?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:02:14 #59
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76293818
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:36 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Wie beslist wat ongebruikelijk is en wat niet?
[..]

Nee, ik wil zeggen dat het ook het nemen van een risico is.
Nee hoor, want timmeren doet iedereen, als je op je vinger slaat is dat een ongeluk, iedereen weet dat als je niet voorzichtig bent bij het doen van zo'n klusje, je au kunt hebben en daarvoor hoef je niet liggend met het schaamrood op de kaken afgevoerd te worden naar het ziekenhuis.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:05:18 #60
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76293912
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Maar als je dus met een winterpeen in je vagina aan komt zetten, dan wordt het wél vergoed?
Ook niet, maar dat is begrijpelijker, want een dildo kan er ook in, er kan zelfs een kind uit komen.
Echter, je weet dat het mis kan gaan, dus in dat geval zou ik er niet op tegen zijn om zo'n vrouw ook te laten betalen, die zou beter moeten weten, want die weet ondertussen wel wat er gebeurt of kan gebeuren als ze iets in haar genotskanaal stopt. Neem liever een lekkere kerel zou ik zeggen, die zijn daarvoor gemaakt.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:07:30 #61
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76293983
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:51 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Geldt dat voor alle ongevallen die je zelf veroorzaakt hebt door iets te doen met veel risico? Of alleen voor "vieze" dingen?
Yep, wat mij betreft wel. Ook de vent die getrapt is door een paard, die hij wilde berijden op een andere manier dan bovenop het paard. Eigen schuld, dikke bult, daar is de vagina of anus zo je wilt van een paard niet voor.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:16:56 #62
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76294272
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ook niet, maar dat is begrijpelijker, want een dildo kan er ook in, er kan zelfs een kind uit komen.
Echter, je weet dat het mis kan gaan, dus in dat geval zou ik er niet op tegen zijn om zo'n vrouw ook te laten betalen, die zou beter moeten weten, want die weet ondertussen wel wat er gebeurt of kan gebeuren als ze iets in haar genotskanaal stopt. Neem liever een lekkere kerel zou ik zeggen, die zijn daarvoor gemaakt.
Maar kun je me effe uitleggen hoe het mogelijk is dat hele volksstammen anale sex hebben zonder ooit tegen een probleem aan te lopen?

En hoe is dat verenigbaar met de 'feiten' uit de OP?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:18:24 #63
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76294311
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Maar kun je me effe uitleggen hoe het mogelijk is dat hele volksstammen anale sex hebben zonder ooit tegen een probleem aan te lopen?

En hoe is dat verenigbaar met de 'feiten' uit de OP?
Geen idee, ze komen mij het niet allemaal aan mijn neus hangen. Ik zie weleens foto's van totaal uitgewoonde endeldarmen voorbij komen, that's all.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:20:39 #64
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76294368
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Geen idee, ze komen mij het niet allemaal aan mijn neus hangen. Ik zie weleens foto's van totaal uitgewoonde endeldarmen voorbij komen, that's all.
Maar wat is je doel dan met dit topic? Want nu snap ik het ff niet zo goed.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:23:35 #65
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76294472
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Maar wat is je doel dan met dit topic? Want nu snap ik het ff niet zo goed.
Het is niet mijn topic, ik reageer slechts. Ik heb een nummer 2 aangemaakt en heb de OP van de eerste aangehaald voor info, zoals een goed fokker betaamt.
Ik ben niet voor het stimuleren van anale sex omdat ik vind dat het er niet voor bedoeld is, maar ga gerust je gang, mijn kont heeft er geen last van hoor.
Verder ging het over kosten die dat met zich mee kan brengen als mensen dingen doen die onwenselijk zijn fysiologisch gezien dan.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:26:13 #66
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76294570
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het is niet mijn topic, ik reageer slechts. Ik heb een nummer 2 aangemaakt en heb de OP van de eerste aangehaald voor info, zoals een goed fokker betaamt.
Belangrijk genoeg dus om er een tweede topic over te openen.
quote:
Ik ben niet voor het stimuleren van anale sex omdat ik vind dat het er niet voor bedoeld is, maar ga gerust je gang, mijn kont heeft er geen last van hoor.
Lijkt me een respectabele mening.
quote:
Verder ging het over kosten die dat met zich mee kan brengen als mensen dingen doen die onwenselijk zijn fysiologisch gezien dan.
Bewijs dan even dat het fysiologisch onwenselijker is dan bv topsport. Anders heb je namelijk geen argument. En een argument is altijd prettig wanneer je iets wil veranderen / verbieden / whatever.
pi_76294707
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:37 schreef griskay het volgende:
In de islam is het ook verboden dus
Dus gebeurt het nog steeds regelmatig, zoniet vaker
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_76294725
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:02 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee hoor, want timmeren doet iedereen, als je op je vinger slaat is dat een ongeluk, iedereen weet dat als je niet voorzichtig bent bij het doen van zo'n klusje, je au kunt hebben en daarvoor hoef je niet liggend met het schaamrood op de kaken afgevoerd te worden naar het ziekenhuis.
Iedereen weet dat als je niet voorzichtig bent bij het doen van anale sex je au kunt hebben. Het is hetzelfde principe.

Timmeren doet niet iedereen ... ik timmer nooit ... ken maar 2 a 3 mensen in mijn omgeving die vaak timmeren.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:55:34 #69
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76295474
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

[quote]Belangrijk genoeg dus om er een tweede topic over te openen.
Yep, omdat er nog volop gedicussieerd werd over dit onderwerp, en voor een goede discussie moet je nooit weglopen.
[..]

Lijkt me een respectabele mening.
[..]

Bewijs dan even dat het fysiologisch onwenselijker is dan bv topsport. Anders heb je namelijk geen argument. En een argument is altijd prettig wanneer je iets wil veranderen / verbieden / whatever.
Ik zou zeggen, lees terug, dan zie je alle argumenten, het gaat mij nu een beetje te ver (hoe welwillend ik ook zou willen zijn) om het allemaal weer te gaan herhalen.
Wat ik je wel kan meegeven is dat het een riool is van het lichaam en geen aanvoerkanaal, dus de fysiologie is er niet op aangepast, dus onnatuurlijk. Pijpen kan ik in die context wel plaatsen om dat het ook een aanvoeropening is, met als tegenargument dat het niet bedoeld is als neukgat, maar je kunt wel lekker sabbelen enzo. Ik ben ook niet helemaal van de pot gerukt.

[/quote]
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:56:26 #70
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76295492
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:30 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dus gebeurt het nog steeds regelmatig, zoniet vaker
En allemaal gaan ze niet naar de hemel of beter gezegd, krijgen ze geen 72 maagden.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:58:00 #71
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76295533
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:30 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Iedereen weet dat als je niet voorzichtig bent bij het doen van anale sex je au kunt hebben. Het is hetzelfde principe.

Timmeren doet niet iedereen ... ik timmer nooit ... ken maar 2 a 3 mensen in mijn omgeving die vaak timmeren.
Als ik mijn vinger in je oog steek heb je ook au, maar dat wil toch niet zeggen dat het dan maar moet kunnen.
Ook iets in mijn neus steken zou erg au doen, dus dat laat ik ook.

Timmeren is niet zo moeilijk, ik zou zeggen, probeer het eens.
pi_76295656
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:58 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Als ik mijn vinger in je oog steek heb je ook au, maar dat wil toch niet zeggen dat het dan maar moet kunnen.
Ook iets in mijn neus steken zou erg au doen, dus dat laat ik ook.
Nee, het moet niet, maar het mag wel.

Overigens heb je meer schade wanneer je iets in je oog stopt dan wanneer je iets in je kont stopt ....
quote:
Timmeren is niet zo moeilijk, ik zou zeggen, probeer het eens.
Winterpenen in je kont stoppen is ook niet zo moeilijk. Timmeren is moeilijker denk ik.
pi_76295734
Wat een vergelijkingen hier

Laat mensen die anala seks willen hebben dat lekker doen, en mensen die het niet willen niet... Huppakee opgelost.

Geen dank
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_76295895
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat een vergelijkingen hier

Laat mensen die anala seks willen hebben dat lekker doen, en mensen die het niet willen niet... Huppakee opgelost.

Geen dank
Inderdaad.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:10:43 #75
65918 IBAZ
broeinest
pi_76295929
Gloeilampen inbrengen en daarna kapot laten gaan (ja er is een youtube filmpje van) is daarentegen wel bizar.
pi_76295978
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:10 schreef IBAZ het volgende:
Gloeilampen inbrengen en daarna kapot laten gaan (ja er is een youtube filmpje van) is daarentegen wel bizar.
Er is wel meer bizars te vinden on die interwebz.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:20:40 #77
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_76296203
dit topic gaat over het verbieden van iets alleen omdat het slecht is voor het lichaam.

nou dat lijkt me een onzinreden, mensen mogen gelukkig in nederland zelf beschikken over hun lichaam en daar hoort nou eenmaal bij dat je ook schade er aan toe mag brengen. Anale seks lijkt me overigens weinig schade toebrengen hooguit verhoging van bepaalde risico's.
Er zal een gigantische lijst van te verbieden zaken zijn die schadelijk zijn dan anale seks denk ik zo....
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_76296209
quote:
op z'n Eindhovens
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:47:05 #79
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76297038
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:01 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nee, het moet niet, maar het mag wel.

Overigens heb je meer schade wanneer je iets in je oog stopt dan wanneer je iets in je kont stopt ....
[..]

Winterpenen in je kont stoppen is ook niet zo moeilijk. Timmeren is moeilijker denk ik.
Het lijkt alsof je de wereld aanziet voor een krentenbol.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:48:08 #80
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76297069
quote:
Ja, of een jampot, die p.o. klapt, en je de scherven uit de bloedende darm zit te peuren.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:50:09 #81
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76297131
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:20 schreef Angst het volgende:
dit topic gaat over het verbieden van iets alleen omdat het slecht is voor het lichaam.

nou dat lijkt me een onzinreden, mensen mogen gelukkig in nederland zelf beschikken over hun lichaam en daar hoort nou eenmaal bij dat je ook schade er aan toe mag brengen. Anale seks lijkt me overigens weinig schade toebrengen hooguit verhoging van bepaalde risico's.
Er zal een gigantische lijst van te verbieden zaken zijn die schadelijk zijn dan anale seks denk ik zo....
Ik ben niet voor verbieden, wat mij betreft gaan ze zo ver dat ze gegeven moment een stoma nodig hebben.
pi_76297165
Wat een onderwerp. Moet je toch zelf weten als je af een toe even in de andere opening van je vriendin steekt.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_76297192
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:14 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ben ook experimenteel, maar dan met meer gevoel voor ethiek misschien?
Het lichaam opzich is al zo mooi en er is zoveel mee te doen zonder gaten te penetreren die daar niet op berekend zijn. Er zijn zoveel standjes, er zijn verschillende moods, langzaam, lief, het beest, geil en ook the whambamthankyouman, dat laatste vind ik ook best wel heftig.
Maar naast anaal doe je ook niet aan pijpen (lees ik, kan me vergissen). En dat je anaal niet doet, kan ik best inkomen, maar als je niet aan pijpen doet, dan vraag ik me af hoe experimenteel je bent.

Hoe je schrijft in deze post, ben je niet experimenteel btw, dat is hoe ik normale seks zie. Als het minder wordt dan jij nu opschrijft is het voor mij al veel te saai.
pi_76297421
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:51 schreef laforest het volgende:
Wat een onderwerp. Moet je toch zelf weten als je af een toe even in de andere opening van je vriendin steekt.
Meestal is het wel handig als je vriendin het er ook mee eens is
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_76297528
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:59 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Meestal is het wel handig als je vriendin het er ook mee eens is
Ja dat is ook wel zo, maar voor de rest moet je dat als man en vrouw toch zelf weten.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:03:50 #86
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76297570
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maar naast anaal doe je ook niet aan pijpen (lees ik, kan me vergissen). En dat je anaal niet doet, kan ik best inkomen, maar als je niet aan pijpen doet, dan vraag ik me af hoe experimenteel je bent.

Hoe je schrijft in deze post, ben je niet experimenteel btw, dat is hoe ik normale seks zie. Als het minder wordt dan jij nu opschrijft is het voor mij al veel te saai.
Ik ben niet tegen pijpen, ik vond het een beetje vreemd dat die meneer vond dat hij zijn vriendin een kadootje gaf omdat zij hem mocht pijpen en dat men pijpen door sommigen verheft tot een vorm van betere sex.

Pijpen is prima als je partner lekker frisgewassen is (beiden overigens) en het moet niet zo zijn dat hij perse verwacht dat het erbij hoort. Ik zie het als een veredeld standje (69) en die kun je ook toepassen.
Als een man een vrouw beft, is het helemaal niet raar dat zij hem ook pijpt, maar hij hoeft haar niet te choacken en hij hoeft niet perse in haar mond klaar te komen. Als er een tijdje gespeeld, gelikt, gezoed, geknabbeld en gezogen is, kan hij het afmaken in haar of met zijn handen. Een keertje in de mond, als het zo uitkomt, is ook prima (alleen slik ik niet (misschien een enkele uitzondering). Mijn kont is ook geen (k)leuterspeelplaats, dus denken dat ik van kut naar kont en terug ga, gaat mij echt te ver. Een keer uitproberen en je de tandjes lachen, okay, maar ik weet dat er ontlasting uit mijn kont komt, en voel me niet prettig bij dat de lul die ik in mijn mond neem in stront heeft lopen roeren.
Er is genoeg varaiatie
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:04:40 #87
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76297595
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:02 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel zo, maar voor de rest moet je dat als man en vrouw toch zelf weten.
Natuurlijk, mannen schijnen het heel lekker te vinden, vooral als een vrouw al uitgewoond is.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:05:34 #88
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76297635
Ben jij 100% ThunderBitch?

Bloedserieuze vraag.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:06:49 #89
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76297683
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ben jij 100% ThunderBitch?

Bloedserieuze vraag.
Waarom niet?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:07:49 #90
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76297715
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:06 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waarom niet?
De manier waarop je over de dingen spreekt komt op mij heel warrig en onsamenhangend over.

Je mening vind ik ook wat vreemd, maar dat kan heel goed aan mij liggen
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:08:25 #91
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76297732
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

De manier waarop je over de dingen spreekt komt op mij heel warrig en onsamenhangend over.

Je mening vind ik ook wat vreemd, maar dat kan heel goed aan mij liggen
Ligt aan jou vrees ik, maar vraag maar gerust wat je niet snapt.
pi_76297751
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Natuurlijk, mannen schijnen het heel lekker te vinden, vooral als een vrouw al uitgewoond is.
Wat bedoel je met al uitgewoond is?
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:09:30 #93
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76297761
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:09 schreef laforest het volgende:

[..]

Wat bedoel je met al uitgewoond is?
Zoals mannen dat noemen, niet meer strak.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:10:38 #94
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76297803
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ligt aan jou vrees ik, maar vraag maar gerust wat je niet snapt.
Waarom het je ene moer boeit?

Het is allemaal zo nietszeggend en gaat nergens heen.
pi_76297840
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ben niet tegen pijpen, ik vond het een beetje vreemd dat die meneer vond dat hij zijn vriendin een kadootje gaf omdat zij hem mocht pijpen en dat men pijpen door sommigen verheft tot een vorm van betere sex.

Pijpen is prima als je partner lekker frisgewassen is (beiden overigens) en het moet niet zo zijn dat hij perse verwacht dat het erbij hoort. Ik zie het als een veredeld standje (69) en die kun je ook toepassen.
Als een man een vrouw beft, is het helemaal niet raar dat zij hem ook pijpt, maar hij hoeft haar niet te choacken en hij hoeft niet perse in haar mond klaar te komen. Als er een tijdje gespeeld, gelikt, gezoed, geknabbeld en gezogen is, kan hij het afmaken in haar of met zijn handen. Een keertje in de mond, als het zo uitkomt, is ook prima (alleen slik ik niet (misschien een enkele uitzondering). Mijn kont is ook geen (k)leuterspeelplaats, dus denken dat ik van kut naar kont en terug ga, gaat mij echt te ver. Een keer uitproberen en je de tandjes lachen, okay, maar ik weet dat er ontlasting uit mijn kont komt, en voel me niet prettig bij dat de lul die ik in mijn mond neem in stront heeft lopen roeren.
Er is genoeg varaiatie
Dan neem ik mijn woorden terug
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:12:22 #96
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76297858
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan neem ik mijn woorden terug
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:15:36 #97
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_76297977
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Waarom het je ene moer boeit?

Het is allemaal zo nietszeggend en gaat nergens heen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks. Trek het je niet teveel aan, het is maar een mening. Ik verbiedt je niets. Zelfs iemand die dood wil mag dat van mij, want die zal daar zijn redenen voor hebben. Je kunt met mij veel kanten op, alleen heb ik duidelijke grenzen. Sorry.
pi_76298537
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 18:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zoals mannen dat noemen, niet meer strak.
Ik heb liever een strak kontje met wat glijmiddel dan een openstaande gierput.
pi_76300517
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 03:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En wanneer kom jij uit de kast? Misschien is 2010 een idee?
Daar heb ik nooit ingezeten, vind het maar vies
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76300613
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:32 schreef apenkutkop het volgende:
ik kwam er gister achter dat in een of ander land je de doodstraf krijgt als je homo bent, echt een naar idee dat als ik pech had gehad en daar was geboren ik nu al onder de grond lag
Ik zou daar homo activist worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')